Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 24 November 2014

USD/HUF - reggeli gyors

Szépen lassult óráson az emelkedés és le is fordult. Látható, hogy van egy ellenállás is, melyet már nem ért el. A korrekció min. elvárt szintjét jelöltem, mint lehetséges célzónát piros téglalappal. Felhívom a figyelmet, hogy lehetséges, hogy nem korrekció jön lefelé, egy running flat-nak itt most meg van a kontextusa, azaz akár délre is eldurranhat, de ez benne van a lehetőségek között. Naposon második besült jelzés antiszignál lehet, de ezt írtam.

USD/HUF 1H chart:

A csúcson szinte egy tökéletes short szignál alakult ki, de csak kontratrend stílusban, persze lehet belőle kifejlődő trend, de ezt majd egy alacsonyabb high estén lehet megülni, pályázni rá.

Kisbandi! Gyönyörű chart, nem:)?

28 comments:

  1. na most szívtam egy hatalmasat, azzal, hogy elketronikus ügyintézést választottam a kötelező felelősségbiztosításhoz és a freemailes cím volt megadva.... szerintem megszüntetem a freemailt.... nem jött be egy fontos levél februárban...

    ReplyDelete
  2. ..és tankkönvileg hozta,h miért kontra :)

    ReplyDelete
  3. DaxTL59 3200 körül kiszálltam...TL58 még marad.

    ReplyDelete
  4. Gratulálok!

    Remélem sikerül még fogni rajta egy keveset... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!
      TL58-ra stop betéve,lesz ami lesz mert ma rohangálnom kell,nem tudok itt lenni.

      USA ETF-ek is meg vannak még. SPuPro-UDOW-TQQQ,>ezeket a bróker figyeli......Ezek 2012 májusiak mind.

      Delete
  5. USA zárva.....2014. november 27. - Hálaadás

    ReplyDelete
  6. BUX forgalom harmatos ma.

    Hati 1512 is sajnos gyenge,nem lehet vele még mit kezdeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Hálaadást követő pénteki nap hagyományosan a Fekete Péntek :-(( a karácsonyi kiskereskedelmi szezon nyitónapja. információk jöhet a hétvégén az amerikai lakosság költekezési hajlandóságával.
      A kiskereskedelmi szektor az SP indexen belül az egyik legerősebb volt az elmúlt hónapban, kérdés, maradt-e még kraft az emelkedéshez.....meglátjuk hova teszik.
      Mentem is tovább

      Pénteken dönthet a Fitch a magyar adósságminősítés kérdésében,nemááá felminősítés

      Delete
  7. Várt szintre megérkezett minden, várom a folytatást

    http://s20.postimg.org/y14umm7pp/DAXD_1015.png
    http://s20.postimg.org/b1jskvdzh/SPc_l_r1015.png

    ReplyDelete
  8. Nq tegnapi alakzat alapján, vagy oldalaz egyet ma, vagy lefordul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyik sem történik most :)
      Emelkedik...

      Delete
    2. Sztem ED végefelé jár.

      Delete
    3. Nem érdemes csak usa kereskedési időben nézni nq-t

      Delete
    4. Nq este kontra short jelzést dobott 20:28-kor lőttem is, zárás nem volt a legjobb, nem tettem ki jó időben a célárra a kiszállót, 0,5 r lett, a felét a stop zárta

      Delete
    5. TQQQ-t-25...SP-UPRO -37...uDow-48 dollár körül vettem,most néztem meg.Rosszul már nem járhatok :-) akár hol is zárok,és csak 2,5 éves a pozim eddig, minek ugráljak, hagy menjen.Bróker meg éhen hal mert nincs jutaléka.:-)
      Ezért játszok hosszabb távra,de van más is+Származtatott alapok.Már rég rájöttem hogy az ugrálás nem kifizetődő,részemről.
      Mindenki másképp csinálja.


      Delete
    6. Látom TL58 is hozott még tegnap óta.
      Sajnos ritkán vagyok le kéne már zárnom lassan ezt is....elég nekem

      Delete
    7. 341-es Mtelém is csak kínlódik,majd 1x jó lesz ez is

      Delete
    8. Az MTelekom nem egy kapkodós fajta

      Delete
    9. Ha 1x elindul nagyot lehet rajta fogni nagy téttel,én ráérek én sem vagyok 1 kapkodós fajta,.......sajnos BUX-ot nagyon elcseszték az utóbbi 4 évben..lenyúlták a manyup lóvét ez hiányzik

      Delete
    10. Jaja, én már nagyon régóta gyűjtögettem és én is a nagy megindulásra várok - remélem nem hiába. Van belőle 17500 darabom, de egyelőre minuszban ülök :) Bár egyszer már egy kicsivel több darabbal már szedtem ki belőle egy keveset.

      Delete
  9. Nafene, ezt is megértük, hogy egy cikk írója az EWI-ről tájékozódik:
    http://www.napi.hu/tozsdek-piacok/meglepo_joslat_ez_lehet_az_ev_befektetesi_sztorija.590038.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. valamelyik nap megnéztem, talán stef-fel beszéltem róla, hogy még nincs szignál magasabb idősíkon, fennállhat a veszélye, hogy a low b volt, rossz az rr, mert akkor 1250 körül lefordul egy újabb low-ra, ekkora esés után csak második jelre szabad lőni, még csak egy volt hetesen

      EWI elemző, nem kereskedő, 2008 óta vagy 20-szor mondta be a fordulatot, lefordult átmenetileg, majd új csúcs SP-ben... kereskedő és elemző másként gondolkodik, én már nem keresem a fordulatot, egyszerűen nem éri meg játszani!!!!

      Delete
    2. Egyre jobban azt gondolom, hogy nincs kész az 5-ös, azaz a ciklus szintű A.
      Azért, mert ha hsz volt itt a 3-as után, és meg is van a célár, de ez nagyon kevés. Valahogy hiányzik ott az 1=5-ös. Egy tisztességes beborítás, egy spike hetesen, le 950-920-as tartományba. Lehet ez a low lesz a végső :)

      Delete
  10. Egyik haver mondta anno 1650-1700-as aranyárnál, hogy venni akar befektetésit kis tömbben! Lebeszéltem róla, de már majdnem megvette!
    (Mondjuk az nem tudom mit gondolt mikor 1800 felett volt!) :)
    Most kb 1/3-át bukta volna, mert most meg házat újít fel és kell a pénz most.
    Nem szoktam tanácsokat adni, de ez nagyon adta magát, hogy itt nagy bukfenc lesz benne, mert "mindenki erről beszélt"... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. grat :)!

      Engem a CIB hívott fel 1700 felett, hogy befektetési arany bef jegy, mert ilyen olyan stb. leráztam őket, mikor mondtam Cimballinak kérdezte, hogy vissza tudom e hívni őket, teljesen kiakadtam, de csak azt akarta volna megkérdezni, hogy shortolni lehet e :))))

      Delete
    2. Naitssz! Mi van veled, régen hallottam rólad!

      Delete