Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 7 January 2014

DAX napos -alternatíva

A tegnapi elemzésben magasabb timeframen megnéztem a DAX helyzetét. Ma kisebb timeframen is ránéztem (kereskedési lehetőséget kerestem), de nem győzött meg a napos grafikon. A mai chart alapján olyan érzésem támadt, hogy egy új csúcs még hiányzik.

Dax napos chart:


Ránéztem a vonalgrafikonra, ami néha segít a megítélésben, íme:

Dax napos chart (vonal):


Szerdán, csütörtökön egy erősebb emelkedés alátámasztaná ezt a lehetőséget. Ha kiveszi a három nappal ezelőtti aljat, akkor pedig 9.000 elérése nagyon esélyes.

10 comments:

  1. Szia,

    Csak most volt idom olvasni az elemzeseidet, tenyleg rendesen belehuztal. :)
    Szeretnem megkoszonni, h raneztel a richterre is, azt hiszem en kertelek ra, hogy ha van idod, pillants ra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt érdemes usan kereskedni, maradt egy csomó időm...

      Delete
  2. Szia!
    Hócipö kért pmben, lehet a kérésed mellett elsiklottam, de a lényeg, h megvan.
    Közben láttam, hogy a buxologián is van richter, de nem olvastam át időhiány miatt, bitos van hasonloság és eltérés is, nézd meg, link jobbra fent

    ReplyDelete
  3. Richter!
    Idén kezdik forgalmazni USA Cariprazine,ha minden igaz,jövőre meg EU-ba+ utána nálunk,mert nálunk a legszigorúbb a forgalomba hozatali engedély.
    Évek óta erre vár a világ.(1200?) csak 1 megjegyzés

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ez a capri, nem olvasok híreket?

      Valahol az elején írtam, h inkább kérdőjel van bennem, hsz esetében kitörés északnak lenne az út

      Delete
    2. Van Tőzsdés ismerős Richter-nél,rengeteg ilyen beteg van a világon,nálunk már évek óta tesztelik hogy forgalomba kerülhessen,mindig mondja hol tartanak a tesztekkel>nagy bevételi forrás lehet ha forgalomba kerül.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Cariprazine

      Delete
    3. Attól még mehet lefelé ha pánik lesz(vagy még se?)

      Delete
    4. ha dollár elszáll és abban keletkezik a bevétel, simán mehet északnak

      Delete
    5. üdv mindenkinek!
      Lehet ,hogy ezt még a nagy vezir is teszteli?! ,-))

      Delete
  4. DAX M15:
    http://keptarhely.eu/view.php?file=20140108v00e3rx97.png
    A pirost tartom esélyesebbnek: a zöld az egész alakzatot (H1-en) teljesen más megvilágitásba helyezné - de ez csak nagyobb TF-en látszik, úgyhogy M15-re inkább mindkettőt felraktam.

    ReplyDelete