Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 21 January 2014

CHF/HUF - Rossz idők jönnek a hitelesekre?

2010-ben sokat foglalkoztam a frankkal, az akkor tett várakozás és elemzés miatt a legjobb ismerőseim is furcsán néztek rám, persze deviza alapú frank hitelben ültek. Nem felejtem el, amikor 2011. augusztusában, 8 hónappal a frankról történt decemberi hosszas beszélgetés után pénzügyi tanácsadó barátom felhívott és gratulált a frank árfolyamának előrejelzéséhez. Nagy szakmai eredményként, sikerként éltem meg azt, ami sok magyar család számára tudom komoly problémát okozott. 

Mostanra már tudom, hogy a deviza esetében Elliott elmélete korlátokba ütközik, más elemzési technikát igényel, mint a részvény vagy árupiac. Utólag nagyfokú szerencsének is tekintem az akkori találatot, de motivációt jelentett, hogy tovább tanuljak.

Ránéztem a frankra, ami látszik naposon egy impulse indult északnak, a lehetséges mozgást jelöltem.

CHF/HUF napos chart:

A nagyobb timeframek alapján újra előtérbe fognak kerülni a magasabb régiók, hosszabb távon a korábbi csúcsok megdöntése is látókörbe kerülhet, persze ez hetek, hónapok kérdése...

No comments:

Post a Comment