Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 17 January 2014

Bux

Aktualizáltam a heti chartot. Minden a korábbi elképzelések szerint megy, le is szedtem a jelölést, hogy jobban látszódjon. A következőkben a buxot hanyagolni fogom, a korábbi nagy tf-s elemzésben mindent leírtam, de senkit nem akarok befolyásolni, ez is csak egy lehetőség, egy gondolat. 

Bux heti chart:

Mindenki csak saját lehetősége, tudása, kockázatvállalási képessége és kialakult kereskedési rendszere szerint kereskedjen, a pénzéért mindenki saját maga felel!

112 comments:

  1. Megijedtetek valamitől hogy nagy a csönd,vagy csak a semmilyen pénteki hangulat van.......:-( Megyek én is a piacra.
    Felmondtam reggel az OTP-s számlámat is,(Húúú de győzködtek hogy ne tegyem)most a B.B. következik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kicsit halott a piac most

      Delete
    2. Jó reggelt (napot) mindenkinek. Nem nagyon voltam a napokban, ma is csak bekukk! Ras! BB-ből a Spumante a kedvencem! :-)))) Igaz én nem a bankra gondoltam! :-))))

      Delete
    3. Boy!
      Spumante......A buxra koncentrálj mindjárt itt a nagy lehetőség ,utána vehetsz 1 kamionnal,

      Delete
    4. Figyelek nagyon, várom a megfelelő pillanatot! Egyenlőre mozi...

      Delete
    5. "Szerintem" az nem ma lesz.

      Delete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Bocs Boy, vmit félrenyomtam a telon és törölte a megjegyzésed

    ReplyDelete
  3. Richter abc 2 poziban készen lehet

    ReplyDelete
  4. Döglődik ma a piac... ed lehet több termékben

    ReplyDelete
  5. Lassú tetőépítés, lefordulás, unalmas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nézd akkor a DAX-ot, az nem unalmas :-)
      AZ előbb volt egy ~ 50 pontos piros gyergya M5-ön.

      Delete
    2. Szép piros, erre számítok a délután itthon

      Delete
    3. Persze a támaszoknak szakadnia kell hozuá

      Delete
    4. Hümm-hümm.
      _Nagy_ forgalmú piros gyertya.
      Csak egy.

      Delete
    5. Jaj, dax furcsa, ed nem biztos, h áll

      Delete
  6. richter támasz szakadni látszik, ráadásul kontextusban!

    ReplyDelete
  7. OTP szintén zenész lehet, bár ott 4450-t kellene átvinni

    ReplyDelete
  8. Ha így megy tovább egész délután, akkor nyugodt hétvégém lesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ? nem vagy poziban, vagy shortban vagy?

      Delete
    2. Én is shortokat nyitogatok mutyiba' már két napja, ahogy te a richterrel...
      Majd' minden pluszos már.
      Zárás előttig kellene kialakulnia valami értelmes, nem korrektív szerkezetnek az esésben.

      Delete
    3. Igen, igen, ezek szerint halkan, de átment.
      Richter 4775, OTP 4492, Hati 19700, sajnos OTP 4502-4508 nem vitte, hatiban sem ugrott még egyet, mikor vártam, de korán nem akartam rányitni, csak jel után
      egyelőre nem hozza, azt, amit szeretnék, márpedig a hétvégét kontratrendben nem várom meg, 1 R, oszt zárás, OTP 12 napos zöld gyertya, oké, h óráson egy ED, de órást nem tartom meg hétvégén... Bux napin popgun, szvsz, 23-as fibonál, bár szerettem volna 38-ig látni a negyediket, de erősnek látszik a trend, richter más, hetes és órás charton léptem, de a napos megerősítés csak most jön, viszont abban tshorban vagyok, az annyira nem biztos, h megéri, itt megvárni a korrekciókat.
      MTEL még long, ott a bear verzió is stop fölé mutat, ott érdemes bent maradnom...

      Delete
    4. rájöttem, hogy év elején elemeztem, nem kereskedtem (Bux), most egy picit csinálgatom, de nem akarok elmerülni benne, mert akkor a nagy setup mellett elmegyek, az óráson gondolkozva, ilyen hibát Ciklus C-nél nem akarok elkövetni

      Delete
    5. Hümm.

      DAX rövid inkább ZZ-re (dZZ első tag? A?) hajaz, nem annyira impulzív esésre...
      A korábbi bull impulzusra meredek, korrektív esés nem jó shortos ómen.

      Delete
  9. kezdődik....
    sajnos csak a pakk felét sikerült megnyitni nem nyúlt vissza értem.... (OTP)

    DE CSAK kontratrendben, skalp erejéig nyomom, gyors zárással, nem bízok a fordulatban, nincs elég jel hozzá

    ReplyDelete
  10. Valakik nagy tételben veszik az MTelt 308-nál

    ReplyDelete
  11. egy órán belül gyorsulni kellene az esésnek, ha a mélyebb korrekciós zónára hajt a piac

    ReplyDelete
  12. újabb 170000 db 308-on, valaki vásárol, vásárol...

    ReplyDelete
  13. Ricsi 1-2-1-nek tűnik most

    ReplyDelete
  14. OTP, Bux mind egy le kör kellene még

    talán a hétvége előtt beleadnak a longosok?

    ReplyDelete
  15. 5 perce nincs kötés, vagy a portfolio pro nem ad adatot?
    OTP 16:14, richter 16:16 Bux 16:10

    ReplyDelete
  16. jól el vok magamban, senki nincs már itt?

    ReplyDelete
  17. Figyelünk, lesünk, kivárunk... :D

    ReplyDelete
  18. OTP 4420 környékén fordulhat

    ReplyDelete
  19. hati ideális 540 lenne, szvsz nem éri el

    ReplyDelete
  20. Most értem ide, de csak bekukk,.......árbeállítás,vagy majd kiderül
    (Zárópéntek)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 17-e van, mire gondolsz zárópéntekként Ras?
      köszi P.

      Delete
    2. Harmadik péntek a 17-e, szerintem erre gondolt Ras

      Delete
    3. Hó 3. péntek az a határidős zárások péntekje, ha jól számolom (3-10-17)

      Delete
  21. Én is vagyok, csak közben szorgalmasan bezártam mindent... DAX-ban ezt lefele nem tudom se impulzusnak, se LD-nek számozni, inkább korrektív, leginkább a(zz). Én meg nyugis hétvégét akarok.

    OTP lefele impulzus, ami szép, csak ugye impulzus lehet 1 és c is ezen a helyen -> bármi volt is, lesz még jobb beszálló (a magam részéről egy nyúlt ötösre számítok fölfele, volt már egy ilyen ebben a szüttyögésben itt lent.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pontosan ezen gondolkozom, ebbe az emelkedésbe pár nap oldalazás nem fér bele.. és megnyúlt 5 kell ideálisan ide... v running lesz!

      Delete
    2. :-)

      DAX-ban a(zz)&b alapon még lehet megnézem ma egy c(imp) lehetőségét, de az is mindenképpen záródik még ma, nap vége előtt.

      Delete
    3. http://keptarhely.eu/view.php?file=20140117v00ehcjt5.png

      Delete
    4. c/1/5(ed) végződhet '27 környékén, de én meguntam, ha tényleg c, akkor majd hétfőn c/2-ből indítjuk újra, addig is lesz egy nyugis hétvége :-)

      Delete
    5. ED nem nyert, volt helyette nyúlt ötös, talán. Majd hétfőn megnézem alaposabban.
      Akármi is, nem baj. Ötösnek ez is ugyanolyan jó :-)
      Mindenkinek jó hétvégét!

      Delete
  22. én is zárogatok

    buxban impulse ok, hatiban elmaradt az 5. hullám...

    OTP 5/4 most, de erősen betámasztották, lehet elmarad...a low

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. Lehet van egy vírusod. Ez nem ok, hogy állandóan sokszorozódsz! próbált rátenni a kereskedési tőkédre, hátha ott is működik :)

      Delete
    6. Ad!
      Most látom Emailt,köszi.
      céges leltárt csináljuk közben,mai napot úgy is kihagytam volna,nagy dolgot nem láttam benne

      Delete
    7. Nincs vírusom,inkább nem írok ide, mert már engem idegesít.
      Csak ezen a 2 blogon ismételget,máshol nem.

      Delete
  23. OTP-t zártam, többet szerettem volna, de nem vette meg senki fent a shortom, most kiállt a támasz 30-ról, lehet meglesz a célár....

    ReplyDelete
  24. de rég hatiztam, de nagyon halott ez a piac, nincs forgalom, kínálati oldal

    ReplyDelete
  25. Ricsibe megjött az első nagy eladó 25000 80-n

    ReplyDelete
  26. ajaj, otp 4400 körülre mondtam a negyedik végét, ezzel a megnyúlással ott is volt, akár ennyi jövő héttől észak ismét

    ReplyDelete
  27. OTP napin így marad, akkor az egy csúnya fordulós jelzés lehet, ráadásul kvázi bearish slinggel

    ReplyDelete
  28. Ad, a napos fordulós jel, és az észak hogy kerülnek egy képbe? Vagy én értek rosszul valamit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP-t 4800-ig vártam volna, de kész 5 hullámnak tűnik (vagy exp flat). Akár itt is lehet a forduló egy running formájában, naposon 4800 csak egy spike, nehéz vele mit kezdeni, elliott zárókkal dolgozott, ez pedig jócskán felette van, gyertya jelzésben fordulós jel van, ami zavar, ekkora fekete gyertya, nem nagyon fér bele egy ilyen felfelé körbe, mert nincs párja, azaz nem látom hozzá a 2-es hullámot, ha megnézed, akár egy fordított HS is lehet, ha így marad, lehet sokan erre játszanak, kontextus pedig a fej vállnak csak akkor lesz, ha ez volt c vége, azaz akár itt is lehetett az emelkedés vége, még akkor is, ha sokkal szebb lett volna 4800-nál, Richter fordulni látszik, bux nem, Usa naposon lesz még felfelé kör, kicsit ismét bizonytalanná vált a piac, USD gyanús, h exp flat korrekciót csinált és már 3/1 megy északnak, közel a fordulat....

      Delete
  29. shortok zárva, kicsivel többet szerettem volna benne látni, de sok a lefelé jövő impulse és mindenhol késznek látszik

    ReplyDelete
  30. jaj de durva a magyar brókerdíj, Richter nyereség 30%-át elvitte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ricsiben nincs benne a 615 körüli Fibo érintés már szerinted?

      Delete
  31. Ricsiben sok minden lehet benne, szerintem jön egy korrekció felfelé (ha 1-2-1-2) fut és egy nagyobb esés, de a hétvégére nem akartam pozit hagyni, mert egyelőre kontratrend tradeként kezeltem az ügyleteket és túl hosszú a hétvége. 4200 min elvárás simán fut, de amilyen áron lehet itt kereskedni, nem éri meg, rosszak az arányok, két napja ültem bele, csak a kamattal számoltam, azzal nem, hogy drágább az ügylet indítása...3 napra nem akartam fizetni, úgy, hogy hétfőn magasabban nyit. Majd hétvégén megnézem és értékelem a tevékenységemet.
    A day tradenek van egy előnye, nyugodtan alszol, a nyugodt alvás pedig jobb teljesítményt hoz másnap. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Értem, én a fordulót 600 környékéről várnám akár vissza 800 környékére, én onnan csuszi 4400 környékére. De valóban, rettenetesen longos a papír, elég ha a hírekben a bemondó mögött már megjelenik egy RG logó azonnal veszik is... :D

      Delete
    2. a korrekció az egy szinttel alacsonyabb rendű negyedik teréig megy vissza, alá egy tickkel normális esetben, ez 4200 körül van, ha b ment fel, akkor is oda várható, kivéve running flat, DE hetesen van egy fordulós jelzés, ami nagyobb esés irányába mutat

      Delete
  32. Jó pap holtig tanul... ;)
    A 4200 is képben van nálam, (már írtam, hogy nem ellizek, hanem más TA alapon kereskedek) csak a hit hiányzik, hogy lemenjen addig...:D

    Gipsz Jakab

    ReplyDelete
    Replies
    1. TA alapja Elliott, csak ezt kevesen tudják, a TA kiragadja egyes elliotti összefüggéseket és más névvel illeti, Elliott a teljes rendszert leírta :)

      pl: gyémánt 4-5-1-2
      Zászló 4, flat korrekció
      fej-váll 4-5-4-5 v . 4-5-1-2
      induló ék - 1-2-1-2-1-2 stb, stb, stb :)

      Delete
    2. TA=100 feletti gyertya alakzat

      Delete
    3. TA-ban 100 feletti gyertya alakzat létezik,legalább is amiről tudok.

      Delete
    4. Itthon csak 1 párat ismernek,sokan azt sem tudják minek kell megfelelni az adott alakzatnak,mert csak az alakzat van megemlítve , szabály az nincs

      Delete
  33. Értem, örülnék pár alakzatnak, mert sokszor segít eldönteni melyik verziót érdemes támogatni az elliotti alternatívák között, gondoltam már rá, h bele kellene ásni magam és összerakni, de a befektetett munka vs megtérülés nem lenne meg

    Ennek a blognak is lassan a hátrányát érzem, mert nagyon az elemzés irányába mentem el, a kereskedés helyett, igaz élvezem az elemzést és megtanultam, de nem ez a végcél

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én már mondtam párszor hogy kereskedni is kéne, mert az elemzésből nem él meg senki ..Hiába látod a belépő szignálokat nem fogod meglépni ha nincs gyakorlat,mert nem a kereskedés irányába gondolkodsz.
      KB olyan mint demó számlán kereskedni az éleshez képest,Ég és Föld

      Delete
    2. Mindenkitől el lehet vonatkoztatni magad,engem sem zavar hogy te mit mutatsz,akkor is azt fogom meglépni amit én látok,sokan nézegetik az elemzőket -"jósokat">és tőlük várják a megváltást,utána meg csodálkoznak ha a gatyájukat elvesztik.

      Delete
    3. "...mert az elemzésből nem él meg senki..."
      Minden tiszteletem a tied, mert kemlnyen és: jól! nyomod, de ebben biz' tévedsz...

      Amióta csak figyelem a 'nagy' gurukat (ideártve az egész EWI-t is mindenestül), csak a fejem fogom, hogy: igazából _csak_ az elemzésből lehet kockázatmentesen, könnyen megélni ;-)

      Delete
    4. már ha megveszik :) akkor igen, vagy ha brókercéged van :)

      3,5 éve megy a blog, kb azóta foglalkozom az elemzéssel, az alap kell, szerintem megvan, most jön az üzlet, az igaz, h az elemzéssel többet foglalkoztam, mint a kereskedéssel, a setupokkal, de most már ennek is eljött az ideje, 5 évet adtam magamnak, jó úton vagyok, egyszer talán Ras-t is utolérem, utolérjük :))))

      Delete
    5. Nem engem kell utolérni ,hanem a pénztárcátokat kell degeszre tömni.
      (Sajnos más kárára)néha ezen is elgondolkozom.
      Én a "csak" elemzésre gondoltam hogy abból nem lehet megélni ha nem kereskeded le.
      És megpróbálni előre "látni" dolgokat hosszabb távon,az nagy könnyebbség ha ez megy, mi következhet mondjuk éves szinten.

      Delete
    6. Tavaly "mindenki" az összeomlást várta,mi lett belőle.

      A befektetői szentiment alakulására vonatkozó felméréseket a legtöbben kontraindikátorként használják, hiszen túl nagy optimizmus közepette már nincs ki vegyen, túl nagy pesszimizmus közepette pedig már nincs ki eladjon.Bár nem mutatnak sem egy irányba, sem rendkívül szélsőséges értékeket, fokozódó pesszimizmusról árulkodnak, így az is elképzelhető, hogy rövidesen újra felfele veszi az irányt a részvénypiac,(Remélem,miért is ne) Ha túl sokan várnak esést és a piac emelkedik, akkor a pesszimisták látva a ralit, friss vevőként jelenhetnek meg a piacon.Ez lett,......vajon most is hányan várják még mindíg

      Delete
    7. Néha Lacinak is küldök chartot mi az ő véleménye(Elliottilag),el van téve pár, amit válaszolt rá.
      Mindenesetre én még mindig tartom a célárakat,itthon és kint is.

      Delete
    8. Szia Ras! Jól látom, hogy itt is vagy - otpelemzes.blogspot.hu - Be lehet ide "bújni" valahogy?

      Delete
    9. Már régen nem használjuk az oldalt, szerintem másfél éve nem is írtam rá. Nem is tudom, h akadtál rá :)

      Amikor még volt "piac" perces charton gyakorolgattam - "élő közvetítés"-nek hívtuk

      Delete
    10. Ras nevére kattintva találtam meg, mint olvasott blog. De látom van még egy adsextra is ott a háttérben... ;)

      Delete
    11. és proba1, proba 2, proba, forexofad és elliottwavehungary...

      egy időben szét választottam a sok bejegyzés miatt és az érthetőség miatt, megért egy próbát, de hobby alapon nem volt időm kezelni... :)
      a probák pedig a beállítások lepróbálása volt, nem tudtam mindegyiket törölni, ezért még látszódnak itt ott...

      Delete
    12. Buxelliott maradt az örök :)

      Delete
    13. Gipsz Jakab!
      ras néven csak itt vagyok.

      Delete
  34. Ad,
    A napi közvetítések nagyon jók voltak és azt is lehetett látni hogy az egyik v másik irányú variáció hogyan modosult v a piac hogy irta felül, Charlie megjegyzései is nagyon hasznosak voltak bár tényleg nem lehet megmondani a tutit mert a legutobbi megjegyzéseit ábráját a piac felülírta de gondolom ez enm szégyen csak a többirányba godolkodás kényszere.
    sztem érdemes több ábrát benyomni sőt néha a napi közvetítésekhez vissza térni ha van időd.
    A kereskedés és az elemzés egyáltalán nem zárja ki egymást, sőt a jó setupokat igy lehet felismerni.
    Üdv Junkie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Élveztem én is, nagyon jó gyakorlat volt. Charlie nagyon jó volt, de régen hallottam róla, nem tudom mi van vele, mindig érdekes alternatívákat dobott be .)

      Az idő a nagy kérdés, mert nagyon nincs, feszülök minden irányba, lehet februárba lesz egy kis időm, ha mozog a piac és lesz nettem, akkor majd nézem, de az igazi akkor lehet, ha impulse mozgás van, 2011 szept. óta korrekció, szvsz, nem a legjobb...

      A kereskedés és az elemzés más, teljesen más gondolkozást igényel, ezt már tudom, másra kell figyelni. Ezért van az, hogy a jó elemző sokszor veszteséges kereskedő, Jeffrey Kennedy is sokat szenvedett ezzel, legalábbis saját bevallása szerint, gondolom Cimballi is, mert nagyon gratulált, amikor ezt a kérdéskört bedobtam neki. Már azt is nagy eredménynek gondolom, h magamtól felismertem. Persze a nagy képet kb meg kell mondani, h hol áll a piac, de onnan más képesség szükséges, mert a tévedések vihetik a teljes profitot és veszteséget okozhatnak, elég egy rossz gondolat és a hozzá való ragaszkodás, 2012 elején ezt nagyon megtanultam... Azóta sokszor keresem az ellenem menő, szembe jövő dolgokat, h ne menjek félre a kereskedésben. Igaz, tavaly félév óta nagyon visszavettem, mert a tanulásra koncentráltam és szerettem volna az elemző gondolkozást háttérbe szorítani, de ez látható volt a blog bejegyzés sűrűségén is.

      Delete
  35. Most jöttem hazafelé, vasúti átjáró után balra kanyarodni tilos tábla,természetesen én mindig balra szoktam kanyarodni mert így rövidebb mint körbe menni,mit látok sötétben ott lapít a rendőrautó,persze hogy egyből megfordult és jött utánam ,megállok a villogásának,azt mondja közigazgatási eljárás- 50 rongy+ 5 pont,húúú mondom neki most kapok a pofámra a feleségemtől,igen elismerem,kérdezi ha láttam miért fordultam balra,mondom neki mert jó nagy fasz vagyok,röhög egyet rajtam,azt mondja,tudja mit beírom hogy nem volt bekapcsolva a biztonsági öve az csak szabálysértés és "csak" 10 ezer forint,nagyon rendes fazon volt,így ma is "kerestem" 40 ezret tőzsdén kívül ez dupla annyit ér.Szerencse is kell mindenhez a tőzsdéhez is.Legyen nektek is szerencsétek + 1 kis csibészség is kell mindenhez,az "életbemaradáshoz" is.
    Hétfőn megyek befizetni a csekket.:-)) Bocs az offért.

    ReplyDelete
    Replies
    1. milyen optimista fazon vagy! :) Buktál 10.000-et, de úgy látod kerestél 40-et :))))

      Delete
    2. Így kell felfogni mindent.
      Miért, nincs igazam? 2+2=5-1 :-))) felfogás kérdése,csak lazán,a tőzsdén is.
      Ha görcsölsz, úgy maradsz>az meg nem jó.

      Delete
    3. Koszto kicsit tévedet:

      5-3=2, impulse-korrekció= második hullám vége... .)

      Delete
    4. Ehhez nem tudok hozzászólni.

      Delete
  36. 2014 Mo:

    Megyek a tecsoba vásárolni, fordulok be a sorba, látom, hogy egy kis zöld autó tolat kifelé, majd nekimegy egy másik autónak (15-20 méter távolságból látszott, ahogy a másik autó megmozdult, nem kicsit), az öreg a zöld autóban, mintha mi sem történt volna alászedi a kormányt és elindul. Ráhúzom a kormányt és szólók neki, h neki ment egy másik autónak, a válasz: "csak egy kicsit", mondom neki, "hogy ember ültek benne, ez cserbenhagyás" elgondolkozik, kiszáll, ránéz a másik autóra, ahol a tulaj értetlen arcot vág és elkezd kiszállni (szerintem ő sem értette, gyerekkel volt), az öreg visszaül és elhajt.....
    Idáig süllyedtünk???!!!

    ReplyDelete
  37. Bocs az offért, egy bevásárlóközpontban vki meghúzta az autómat egy-két hónapja, semmi nem volt a szélvédőn... b...t, hogy ilyen a kultúra....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Múltkor az Árkádban láttam ilyet (másokkal együtt) egy idősebb hölgytől. Felírtuk a rendszámot, majd az információn bemondattuk a sérült autó rendszámát, hogy mihamarabb értesüljön, és megadtuk az elérhetőségünket is, biztos ami biztos...

      Delete
    2. Én általában mindig jó messze állok meg, ahol nincs autó,eddig megúsztam.

      Delete
    3. Engem a Pécs Árkádban húztak meg... A parkolásnál én is figyelek, ha olyan az autó be sem állok mellé...

      Delete
    4. Én pedig bunkó módon mindig 2 helyet foglalok el parkolásnál, frankón beközölöm a két parkoló elválasztóját, még Sosem volt így gondom. A feleségem autóján mindig vannak új ajtó ütődések.

      Delete
    5. Én pedig bunkó módon mindig 2 helyet foglalok el parkolásnál, frankón beközölöm a két parkoló elválasztóját, még Sosem volt így gondom. A feleségem autóján mindig vannak új ajtó ütődések.

      Delete
  38. OTP-ben közel 3k 1401-et kötöttek át 1402-re. Sajnos nem tudom visszanézni korábban hogy volt, de ez közel 600k db rv-nek felel meg. Nem rémlik ilyen méretű átkötés korábbról. De lehet tévedek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na közben megnéztem, átlagos a 3k... valamiért máshogy emlékeztem...

      Delete