Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 10 January 2014

Bux

A zöld verzió lehetőségét -  a jelenlegi kép alapján - annyira kicsire értékelem, hogy levettem a grafikonról, így jobban is látszik a helyzet. Jövő héten megjöhet a bizonyosság.

Bux heti chart:


Hangsúlyosan egy lehetőség!!! Naposon feltettem a bux egy lehetséges mozgását. Háromszög esetén kitörés, illetve elmaradás a hetesen jelezett felső szártól teljesen természetes! Érdemes a forgalomra figyelni, mert meg kell ugrania, tulajdonképpen az adhat jelet, hogy érdemes vigyázni.

Bux napi chart:

Hétfőn belelátok egy fekete gyertyát, magas nyitás után esés, oldalazás.

9 comments:

  1. BUX-ra azért még a nyakra érdemes figyelni

    http://s20.postimg.org/whaq1ebrh/BUXD1219.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. A túl egyértelmű dolgoktól félek, mert akkor nem szokott bekövetkezni. Ezért kell mindig több verzióban gondolkodni, de te ezt amúgy is tudod :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Hali!
      Nem tudom nekem szól e vagy sem.

      Mindenkinek azt a rendszert kell használni, ami üzemel.

      Van egy erős elképzelésem a piacról, a jelre várok, de ez még idő. Más termékben ott voltam, lásd mtel.
      Az elmúlt évek alatt megtanultam, hogy nem szabad mindent kiírni a blogra, de szerintem ezt te is láttad...

      Dec óta usa éles számlán vagyok, 2,5 hónap volt a tesztszla.

      Ha poziban vagyok el kell kezdeni figyelni az ellenem menő jelekre, egy szembe trigger nem jó ómen.

      Magyar piac más, mint az usa határidő, nagy az áttétel, de épp ezért lehet keresni day tréddel, szemben a béttel. Ott kint nincs napon túli pozi, 21.45 után zárás.

      A tavalyi év második felében azért vettem vissza a blogot, mert minden időmet elvitte a tanulás, a kereskedés és nem az elemzés.

      A blog azért indult, hogy megtanuljam az elemzést, jelenleg már csak hobbi, szórakozás.

      Delete
    4. Igazad van,........általánosságban írtam.

      Delete
    5. Azért az Irányt én még tartom,majd ott átgondolom a további lehetőséget.
      Ez is csak 1 vélemény.

      http://s20.postimg.org/vgd8ekcct/DOWW13_11_01.png
      http://s20.postimg.org/m9uxx8j65/SPXmost_12_26.png

      Delete
    6. De azért az is vicc amit a nagy alapkezelők múlt évben jósoltak...Vihar előtti csend>jöhet a fekete leves>Készül a csődre USA>Nyakunkon a Tőzsdekrach>Csak 1 szikra kell a robbanáshoz>És nem kisebb emberek írták mint Roubini-Buffet -Edwards stb, 1x talán igazuk lesz nekik is,és ha nem.

      Delete
    7. Dow, valami hasonlóra számítök, a lefordulásnak ebből 10% az esélye, felfelé a maradék, esélyes egy 4. hullám, egyébként, akár egy fordulós nap is lehetett a péntek.

      Delete
    8. Végül is SP-ben is rajzolódik 1 flag,....mostanában zászló a menő mindenhol,?nem sok 1 kicsit :-)
      http://s20.postimg.org/4pvnl318t/SP500_H0111.png

      Delete