Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 7 November 2013

OTP

Nagy esés, nagy fekete gyertya a mai nap. Írtam, hogy lehetséges egy komolyabb esés, mint negyedik hullám. Több gondolat van a fejemben, hogy milyen utat fog bejárni a piac, a többség felfelé mutat. Az egyedüli, bull verzió ellen menő lehetőség és erre valóban figyelni kell, az az, hogy a korrekciós trendcsatorna tetejéről fordult le a piac. Egyébként ez a szint a hetekkel ezelőtt jelőlt célzóna színtje.

OTP napos chart:


A hetes ábra jelenlegi állása nem fest kedvezően, mert akár fordulatra is utalhat.

OTP heti chart:


Egyelőre kérdőjelek vannak bennem, hogy mit követ a piac, elég hosszú lenne leírni, ezért inkább várok vele. Holnap emelkedésre számítok (nap), első megálló 4650 környéke lehet, ha ezt átviszi, akkor 4700 lehet ellenállás. Belelátom egyébként egy réssel nyitást, sőt inkább azt mondom, hogy réssel nyitás lesz, de nem tudom mekkora lesz.(és az irányt sem .)

12 comments:

  1. USD HUF:

    szerintem kész az impulse felfelé, flat esetén 217,40-218,88 közé érkezhet

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP 4500 meg is volt, be is nézett alá minimálisan.

      Delete
  2. Exp flat 4. Hullam lehet, ha volt tes betolti ma

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!
    Boy! Telekom? usa? :)

    Ad! mire írtad, a flat korrekciót? usa/hufra?
    Szépen átvitt kb 3 vonalas ellenállást fel 21,5 fölé!
    224 környéke még érdekes lehet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP, de láthatóan nem az, majd meg kell néznem,f ejből mondtam

      Delete
    2. Ma nem tudtam itt lenni, így csak a végeredményt láttam, majd jövő héten bepótolom! :-)

      Delete
  4. Ezt már betettem anno ide 1x,remélem folyt,köv.
    Ez is csak 1 elképzelés,úgy is kezeljétek

    http://s20.postimg.org/3m9jz27bh/BUX_4_H_3.jpg

    http://s20.postimg.org/ko2e15m6l/BUXH41025_H_S.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. a 10k pontban most nem hiszek, sőt azt mondanám hülyeség, de te írtad Ras, innetől kezdve komolyan veszem :)
      Lehet egy kormányváltás, lehet találnak egy alkalmas, értelmes pártot, miniszterelnököt és jön a csoda :) (sajnos jelenleg én nem látom bele)
      Második reális, 20.000-re volt egy számításom...

      Delete
    2. 10 ezer pontot hatira értettem(1000- 10x-es áttéttel,(most 18900+1000=19900cél??
      Engem nem kell komolyan venni.így is kezeljétek-kezeljetek.

      Delete
    3. nem szeretnék befolyásolni senkit,........csak gondolkodom tehát vagyok

      Delete
    4. Fontos!!!!,én soha nem rövid távban gondolkodom,kereskedem.
      Stop-ot is ismerem,ha kell használom is,+van is miből leírni,ha netán .......perec lesz.
      Még van pár elképzelésem,de ezek spekulatív dolgok,saját rendszered szerint kereskedjetek,abból nem lehet gond,én is azt teszem.
      Ricsim is meg van még 3708-tól+4050-ig ,profitvédő bent van.
      Pár hete be is írtam az MSCI elképzelésem,erre ment is.
      Fagyi pénz ,meg van.

      Delete
    5. Azt mondod SPX lehet 3szög is,4-ben?akkor máris 1800?-nál lehetünk utána,és ott a régebbi céláram,
      Többit majd priviben,szeretném ha anyukám tisztességes asszony maradna, ha mégsem ez a forgatókönyv.
      Már így is sokat irkáltam a gondolataimról,félő hog megvezetek valakit,így 1 darabig csöndben maradok itt a blogon.....Hajrá

      Delete