Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 9 November 2013

Bitcoin

Nem rendelkezek charttal a virtuális pénz vonatkozásában, de olvastam egy cikket, amibe csatolva volt egy chart (link). Elliott elmélete alapján tudjuk, hogy ilyen erős elmozdulás  impulse hullámot jelent, azon belül is a részvénypiacokon általában a 3/3. A chartot megnézve és a cikkbe beleolvasva eszembe jutatta a commodities piacokat, melyre az a jellemző, hogy az 5. hullám nagyon meg tud nyúlni, ilyen esetekben kezdenek a tömegek (hozzánemértő emberek), a storyt vásárlók megjelenni, lásd olaj vagy arany alapú temékek az elmúlt években. Ráadásul volt egy komoly visszaesés néhány hete, ami ilyen esetekben, akár egy negyedik hullámot is jelenthet. Kialakult a parabola kép is, ami szintén ezekre a piacokra jellemző az utolsó hullám esetén. Szóvel nem elemeztem, de nem lepődnék meg, ha egy kés megbökné a bitcoin árfolyamát néhány héten belül, akár 50%-os esést produkálva.

41 comments:

  1. Oldalazás, emelkedés, esés a várakozás :)

    ReplyDelete
  2. Sziasztok,
    Gyorsan rálestem én is. Akkor valahogy így gondolod?

    hetes Tf
    http://kepfeltoltes.hu/131110/bc_heti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    napos Tf
    http://kepfeltoltes.hu/131110/bc_napi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Órás tf
    http://kepfeltoltes.hu/131110/bc_oras_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Lehet rossz, csak első ránézésre....

    ReplyDelete
    Replies
    1. vagy 4 of 5-re gondolsz most, hogy az megy lefele? hetes RSI miatt gondoltam én valahogy így.....

      Delete
  3. Hetes, nem várnék akkora oldalazást, töri a parabolát. Esélyesebbnek látom az 5. hullámot és az oldalazást (nem kiterjedt térben) 5/4-ben, ami kb akkora lenne, mint 5/2. (ezt jelölöd iv-nek a napin)

    azért rsi 100 elég durva :), nem marad eladó a piacon, esett is utána, szerintem nagyobb eséllyel ott volt 3 vége, azért, mert ezt nem részvényként, hanem commoditiesnek értékelem (nincs belőle elég, véges készlet, bár az én szememben ez bődületes marhaság)

    ReplyDelete
  4. hmm értelek...Majd meglátjuk.
    Szóval valami hasonló elképzelésed van, illetve a parabola valahogy így megy ugye?
    http://kepfeltoltes.hu/131110/parabola_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    http://kepfeltoltes.hu/131110/parabola_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  5. Szia!

    Döglött egy nap a mai....

    ReplyDelete
  6. ja, jól választottam szabit!

    ReplyDelete
  7. Mi a helyzet opt nel? Epp a medence partján ülök es nincs gépem, csak telefonom, de shortban ülök. Remélem szepen esünk. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, b"""", merre jársz? :)

      Most csak egzotikus vidékeken van meleg, vagy termál?

      Delete
    2. 4400-re elég sok minden mutat, meglátjuk

      Delete
    3. az irodámban is meleg van! :-))))

      Delete
    4. ...és beázik?

      Jaj, ha alexander megtudja... :o)

      Delete
    5. Oh, előttem nincs titok .)

      Delete
    6. jonka sormet tutkiessani nena?

      Delete
    7. Ja sam ad, "imam pepsi"?
      Drazsan petrovics tripla poena, zverena zvezda partisan beograd jedan nulla :-)

      Noc i dan buxelliott!

      Delete
    8. Azt hiszeá veszek is kettőt estéte:-)

      Delete
    9. próbáltam lefordítgatni. Sikertelen. ... :) horvátra szlovákra szerbre, szlovénra, kisebbségire, eszperantóra kerestem, de semmi.... :)

      Delete
    10. :-)))) Ad horvátul írt, én finnül... :-))) Egy két helyről hiányoznak ékezetek mássalhangzóról (horvátban)

      Delete
    11. egyébként Drazen Petrovic a legjobb horvát kosárlabdázó volt, 93-ban halt meg autóbalesetben

      Delete
    12. Da prijattelj!

      Gondoltam okoztunk egy kis kavart :)
      Mióta beszélsz finnül? :)

      Novi Sad TV-n nőttem fel, hétfőnként .)

      Papastrumf upamacs, upamacs!

      Delete
    13. Finnül? Már az őseim is beszéltek! Én csak keveset! :-)
      Moram ics, do sutra!
      Ej! régi szép idők! :-))))

      Delete
    14. A finnről nem is tudtál? Nem figyeltél? :-)))))

      Delete
    15. sajna lépnem kell, holnap leszek egész nap! További sikeres kereskedést, jó éjt!

      Delete
    16. No moi! Puhutsä suomea? ;)

      Delete
    17. mindjárt átírom a blog címét international- ra :)

      Delete
    18. Új, tényleg milyen nemzetköziek lettünk. :D Jól mondod, Thermal, Egerszalók, Demjén, stb. :) Ahogy látom nem maradtam le semmiről. :)

      Delete
    19. Az jó hely, vannak finom borok a környéken, usa szünnap volt, kivár a piac, dullár huf előre jelzi a kockázatvállalási hajlandóságot egy két hétre, érdemes most figyelni

      Delete
    20. Idén a mikulás rally helyett/után jön a krampusz rally, de a bejegyzésem soha nem készül el hozzá.,. pedig magy tfn ott van, funda is alátámasztja

      Delete
  8. Kes paper>évekig perecelt az állami nyomda, idén meg szépen feljött 50%-ot+ osztalék.jó befektetés.

    ReplyDelete