Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 18 July 2013

OTP

Tegnap megindult a papír és el is érte az ideálisnak gondolt célárat, amit negyedik hullámnak gondoltam.

OTP napos chart:


Óráson szépen látszik a lefelé tartó 5 hullám. Nap közben lementem kisebb tf-re, ahol  nem volt teljes a szerkezet, de ez olyan kicsi tf volt, amin nagy eséllyel az éjszaka átlép. Jöhet az emelkedés nagy eséllyel.

OTP órás chart:


A verzió 4780 környékén borul. Ideális negyedik hullám elérve, ha az 5. megnyúlik, akkor a korábban jelzett felső 5450 környéki célárzóna elérhető.

56 comments:

  1. Jó reggelt!

    Nyitóba belenézek aztán el kell mennem, remélem szépen el indul felfelé!
    Mindenkinek szép napot, sikeres kereskedést!

    ReplyDelete
  2. Legyetek óvatosak, attól, hogy lejött a célárhoz, óráson van egy fordulós lehetőség, nem biztos, hogy igazam van! Vannak bennem kétségek, de ez talán így jó!
    Stop be with you!

    ReplyDelete
  3. üdv

    sztem lesz egy le 750-ig

    ReplyDelete
  4. Hát, a 780 nyitás után rögtön elesett...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otp esetén megfigyeltem, hogy hír hallatán másnap vszinu kisbüfik extrém mondon mozgatják a piacot nyitásban és utána egy piacot.

      Delete
  5. Spike lehet csak óráson, nem néztem csak kb hol törik a verzió, de órás zárás 4760 alatt gázos.

    ReplyDelete
  6. Eddig valóban csak spike, de nem jól állnak a nemzetközi vizek, ebből ma lehet egy oltári bukta.

    Már, ha jól nézem.

    ReplyDelete
  7. Ez várható volt,mert a záró felkötésen kívül én nem láttam fordulós jelet kis tf-en sem,ezért nem is léptem.
    Párszor elgondolkoztam már hogy milyen sorozatos figyelmetlenségnek kell bekövetkezni hogy a "többség" lepadlózzon a tőzsdén.
    Fórumokon jól lehet látni 1-es emberek, fogalmam sincs hogy mire lépnek,(ha igaz amit beírnak)mert jel az nincs még a közelben sem,aztán csodálkozik hogy fogy a pénze és még hagyja is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen ezért tartottam az otp shortott és ki volt adva az eladása 4790-re a 3/4-ed pakk amit már nyitóba esélyem sem volt vissza vonni mert egyből el ment.

      TWER

      Delete
    2. Én mindig BUX-ról beszélek,részvények nem érdekelnek.

      Delete
    3. Különben hati shortom is van azt tartom, másik ha már a BUXrol beszélünk és 4. hullámról akkor a BUXBA nagyon csonka 4. lett volna a fordulunk tegnap este néztem. Még azért mindig tartok 540db oti shortot 5040-röl.

      TWER

      Delete
  8. Hopp, kiesett alul a monitorról.

    ReplyDelete
  9. OTP ha dupla csúcsból számolt cél árat nézem szűken meg is van 4700 környékén ideális 4670 lenne, most szvsz. akár emelkedhet is. De meddig?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy én nézem, hát majd 4500-4550 környékéről lesz érdemes longokat nézni, hamarabb nem nagyon, de én hirhedetten medvepárti vagyok :-)

      Delete
  10. Órás zárás min. szint felett, rsi ideális szinten, csak azért, hogy ne legyen egyszerű. Felvetődött bennem az ed verzió is....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilyen neccesre 4. hullám szvsz. ki zárható.

      TWER

      Delete
    2. Az elmélet szerint nem.

      Delete

  11. Ezt már betettem 1x ,amire én figyelek.

    http://s20.postimg.org/m2oalnytp/BUXD0715.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igaz nekem nem ez a fő ker. rendszerem (kilépés-belépés)de ez is működik, ha jó egyáltalán.

      Delete
  12. "A verzió 4780 környékén borul"

    Ha alatta zár, vagy már most borult ez az elképzelés?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5H charton, van naposon van relevanciája ennek a impulsnak, ha ott zár, 4760 lehet pontosabban, ha alatta zár, akkor kizárom az impulset felfelé és a nagyedik hullámot, ennek ellenére 5/ED még lehet.

      Nagyon határon van, nem szeretem az ilyet...

      AD

      Delete
  13. lefele a leszurással megvolt az alja és most b majd fel c
    vagy ez most 4-es és lesz még egy 5-ös lefele?
    Junkie

    ReplyDelete
  14. Ehhez én nem tudok hozzászólni,sajnos Elliott-ban én csak "kontárkodom" BUX naposon,nem szeretnék félrevezetni senkit.Én itt várok mit mutatnak majd az indik,kisebb tf-en
    Majd Ad mondja,ha itt van.

    ReplyDelete
  15. Bux rés 19177-nél bezárt, Hatiban még a szigetforduló 19370-380 még meg van ha jól látom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha felfelé akarunk menni a szigetet jó lenne megtartani,igaz jobb lenne ha a BUX-ban lenne,hati másodlagos.

      Delete
  16. ne felejtsük, van egy erős hír a piacon, ami tönkre teheti az országot és a teljes bankrendszert, a hírek hatása átmeneti, de egy rövid ideig van hatása, attól hogy pár idegbeteg politikai előnyt akar kovácsolni a hülyeségből még nem a tömeg reakcióit méri, de látszik a grafikonon

    nem akarom túlzottan védeni a verziót, nem szabad görcsösen ragaszkodni hozzá, türelem kell most és figyelni a megerősítő és azokat elvető tényeket

    ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holnap meg záró péntek(Hati kifutás)

      Delete
  17. üdvözlet!
    itt azért már 4. hullám törölve...
    Forcag

    ReplyDelete
  18. Már szinte 0 az esélye, 78.6 fibot érdemes nézni

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Nem is akármekkora forgalommal.

      Delete
    2. Fejváll?
      http://stooq.hu/q/?s=otp.hu&c=1m&t=l&a=lg&b=0
      Forgalom ~ stimmel.

      Ha az, akkor nemsoká egy alacsony forgalmú emelkedésbe kell fordulnunk.

      Delete
    3. Eliottilag inkább nem próbálkoznék, mer' nagyon katonás lenne.
      Csupa 1-2...

      Delete
    4. szerintem itt volt a vége, egy diagonállal - legalább is ék forma...
      Forcag

      Delete
    5. No jó, de 3/5 diagonálja vagy egy önálló 5 diagonálja?
      És még egy rugás mintha kellene, ahogy én számolom.

      Delete
  20. Ld sajnos előtérbe, ed nincs kizárva 78.6-t kell figyelni

    ReplyDelete
    Replies
    1. azaz ez az esés egy 1/3????

      Delete
    2. Nem ld 1/3/a, ld ritka, kis eséllyel jön össze, igaz otp nagyobb fordulatoknál szereti. Ha nem bearish a piac akkor kemény észak jönne, de usd fordulni látszik, összhangban mozog az otpvel.

      Delete
    3. Úgy néz ki jön az észak, de a stoppot szűkre veszem, annyira nem bízom benne, forgalom hatalmas, nagyon nagy a mínusz, valaminek történnie kell.

      Delete
  21. A maradék 540db otp shorott is zártam 5040-röl, 4600-on és a kis pakk hatit is 300-on innen várok egy felt otiba 4750-ig hati 600-ig ott el döntöm majd az újabb shotot.

    TWER

    ReplyDelete
  22. hetesen a kick megvan lefele
    Junkie

    ReplyDelete
  23. Ez az esés nagyon 3. szagú ha hír van ha nincs hír. Úgy látom hogy elő kell vennem a régi elemzésem a piac csak az alapján mozog. Íme az első az ékek teljesült a második kicsit följebb ment de hetes elemzés és bele fér.
    http://kepkezelo.com/images/5ouo2s7uhbw50rsa72n.png
    http://kepkezelo.com/images/q4ugb7kcnqzwu9ie4th.png

    TWER

    ReplyDelete
  24. Vélemény: valami böhönc impulzus hármasának a végét tapossuk (tf értelemszerűen).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amit kifelejtettem: _megnyúlt_ hármasának a végét.

      Delete
    2. EGIS meg talán most szánta el magát, hogy egy 1-2 sorozatból fejest ugorjon.

      Szép nap lesz ez a BUX-on.

      Delete
    3. szvsz. is a 3/1 aminek most lesz vége ne feledkezzünk el a mai résről sem ami kö kemény ellenállás lesz ha úgy gondolja az oti hogy el indul északnak.

      TWER

      Delete
    4. A másik átható hogy megérkezett az oti a nyakvonalhoz ami valamilyen 1-esnek felel meg, tehát minden kép el indul fel fele mert brútál esés lenne még ha ezt csak úgy sip-sup át vinné. szvsz. megy valamennyit föl és a nemzetközi piacokkal töri majd a nyakvonalat ami szvsz. 1-2 héten belül be is következik.
      DE inkább 1 hét hiszen ezt már többször írtam aki olvassa a blogot 4,5-4,5 év jövőhét 28.-n le telik.

      TWER

      Delete
    5. max 3/A, de én még figyelnék a 3/x-re is, felfelé, nehogy megtréfáljon...a d

      Delete
    6. Minden esetre én longot nem keresek benne bár mennyit is megy inkább újabb shortot nekem ez jön be.

      TWER

      Delete
    7. Erről a 3/A és x verzióról este tehetnél egy ábrát. hogy gondolod.

      Delete
  25. Kis tf-en (m1) talán egy flat (e-flat?) gebeszkedik - lesz még egy alj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stimmelt.
      Rá egy ED, oszt' kész is a mai nap.

      Delete
  26. Hát nem bírtam megállni a longot 4600-on bele vettem.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. a forgalom nagyon brutál, nem is emlékszem mikor volt utoljára ekkora...
      forcag

      Delete