Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 17 July 2013

OTP

Naposon, hetesen várakozások szerint mozog a piac. Szerintem egy negyedik hullámban van a piac, szüksége lenne egy esésre, akkor is, ha a negyedik hsz és akkor is, ha flat. Ma várok egy esést, kissebb tf-n mindenképpen.

OTP heti chart:


OTP napi chart:


A célzónák minden esetben megnyúlt 5. hullámmal számoltam, ez nem általános, az alacsonyabb célzónát jelölne ki, azonban magasabb tf-el így nagyobb az összhang. A célzóna számolás a bull verzió, nagy ED-t takarja. A többi verziót még nem törte e piac!

36 comments:

  1. USD/HUF lehetséges, hogy 5. hullámban ED alakul..

    ReplyDelete
  2. Érdemes figyelni az OTP-re, mert akár ey hetes bearish sling is kialakulhat...

    ad

    ReplyDelete
  3. üdv !

    beszéltem a vadásztanyás sráccal sztem nem kellene főzni van mindig valamilyen bográcsos kaja meg grill folyamatosan van( a grilltálrészletesen : 1 személyre, 1szelet tarja 1 csirke mell és 2db grillkolbász meg kovi ubiés kenyér )

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( úgy tűnik nem ez lesz az a hétvége, fél bográcsnyian sem leszük/lennénk...

      Delete
  4. Na OTP-ben elindult valami, impulse délnek, de még nincs vége, 4/c - amennyiben az - ideális lehet 4830 környéke, de 4/a- hoz viszonyítva túlságosan mélyen van. Megnyúlt 5-re alapból játszani meg nem lehet, sajnos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ad!

      Email ment!

      Srácok! Mostanra kiderült, sajnos a hétvégén én nem tudok menni!

      Delete
    2. Láttam, válasz is ment.

      Delete
  5. OTP kezd érdekes lenni, lassan kész 5 hullám lefelé és a célár közelébe ért, valahol itt akár foghat is egy aljat.

    LD-t még nem zártam ki, nem árt az óvatosság!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Én 45-ön belevettem, illetve shortot is zártam. Kár, h nem mentünk le érted, azt hittem lesz egy nagyobb leszúrás 50 környékén.

      Delete
    2. Nem voltam gép előtt, reggel 51-n álltam, újraszámoltam, le tettem, nem szeretek így belépni..., lesz még signal, majd akkor, van egy mélyebb verziom, ezért az alsó belépés jobb rrt hozott volna és mélyebb stopot

      Delete
  7. No komment és CSAK hír:

    http://index.hu/gazdasag/2013/07/17/igy_mentene_a_kormany_a_devizahiteleseket/

    ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebben az egészben az a gusztustalan hogy velem(velünk akik nem vettek fel D. hitelt akarják kifizettetni,csupán választási kampányként.Nem véletlen időzítették.
      A deviza hitel is spekuláció volt,(gondolom tudnak olvasni akik felvették,sok- diplomás ember is)első pár évben működött is jól,csak utána elszálltak az árfolyamok,pechükre.
      A tőzsde is spekuláció, ha netán vesztünk majd mi is szaladhatunk a kormányhoz segítségért,hogy a szemét bankok elvették a pénzünket mert f..sz voltam
      Röhej ami itt megy ebben az országban.

      Delete
  8. OTP még meglehet a célár, bizonyos tf-ek alapján mintha egy 4. futna csak felfelé, nem arányos, igaz ennyit ezek az ingyenes oldalak tévedhetnek

    ReplyDelete
  9. Helikopteres Bernanke!!Ez vicc?

    Gold climbed last week after Helicopter Ben Bernanke said he was just kidding about “tapering” his bond buying. What he meant to say was that he was going to keep printing money as long as Wall Street and Washington wanted him to. And they do. Boy, do they.
    Bernanke's proposal to reduce spending $85 billion a month on debt was met with such abhorrence and fear-induced selling that he quickly recanted. And the market rejoiced.
    “I don't know what I'm doing!” Ben exclaimed. “There is no exit plan!”
    “Alright!” cheered the bankers.
    Gold loves money created out of thin air because gold bugs still believe you can't just print money forever without consequences, that you can't get something for nothing; that there is no free lunch.
    We all know that money printing destroys money. History is replete with examples: Zimbabwe, Argentina, the United Kingdom. But who knows, maybe the world GDP can grow its way out this hole like the Keynesians talk about...
    Maybe it can't. No one knows for sure.

    ReplyDelete
  10. van esély arra, hogy ami most fut, az a negyedik hulláma c-nek és holnap lesz egy új mélypont, a korábban említett szint közelében.

    Csak 15 percesen látok fordulós jelet, óráson nem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezért nem szabad kapkodni,ki kell várni a "jó"(biztosabb) beugrót.

      Delete
    2. Buxban látom mire gondolsz!
      Nem léptem, risk nem engedte, nem éreztem a kockázat bizonyosság aránypárt.
      Vagy nagyobb valoszínűségre vagy alacsonyabb kockázatra, pl visszateszt fogok lépni, ha nem lesz nagy rés

      Delete
    3. Vagy még akár záróban is meglehet, egyelőre nagyon úgy néz ki, h van rá esély.

      Delete
  11. Ha flat 4., nem lesz olyan gyors, ez csak b lefelé.

    ReplyDelete
  12. Felesleges égetni a pénzt, inkább hagyok a piacnak is valamit ha úgy alakulna.

    ReplyDelete
  13. le is jöttünk, de szvsz nincs kész még a nagyobb lefelé

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Látom :)
      néztem kis tf-t, ott még nincs kész, de lehet oda nem is megy le a zárás miatt, nagyjából kész lehet, bár 4800-ig is simán benne lehet minden...

      Delete
    2. kénytelen leszek elemzést írni.... :)
      hozta a várt szintet, amit pár napja mondogatok, mint lehetőség

      Delete
    3. Nálam is bejött amit figyelek

      Delete
    4. nem vettem záróban... nem jött le 30-ra, sebaj
      lelkem nyugodt, mert egy törpe pakkal vagyok bent, ezt szoktam csinálni, amikor bennem van a vételi szándék és érzem magamban a türelmetlenséget.
      Negyedik hullám, az 5-en belül, vagy kész lesz az éjszaka, vagy holnap nyitóban még bevásárlolhatok, ha addig nem történik különösebb dolog, vagy nem látok meg valamit az elemzés közben.

      Delete
    5. Én sem vettem bele hatiba,majd holnap ha úgy alakul,nem kapkodok.

      Delete
    6. Most latom, h zarasra megis lejott a kis szemet.. De mar nem voltam gep elott, de hnap en is beleveszek, ha jo aron lesz meg.. Forgalom mennyi lett? Koszi

      Delete
    7. http://s20.postimg.org/3qc1txm31/kert_bla17.jpg

      Delete
  15. Üdvözlet!
    5080-tól vagyok Otiban, de megvárom a holnapot mit produkál... és az elemzést:-) 4. jó lehet kb 780-ig, ha jól látom...

    Üdv, Forcag

    Party nekem sem jó vasárnapi meló miatt...

    ReplyDelete
  16. sziasztok!

    Még délelőtt tettem be vételi ajánlatot OTPTL12-re 1240-1280 közöttre, 300 darab teljesült, 1260-on is kaptam 100 darabot. A többi talán holnap.
    Gratula az elemzésedhez AD! Sajnos a shortról le kellett maradnom! :-( Nem tudom, holnap tudok e lenni napközben!

    ReplyDelete
  17. http://www.mfor.hu/cikkek/Suranyi___ez_labbal_tiprasa_a_magantulajdonnak_.html

    ReplyDelete