Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 8 March 2013

OTP

Naposon a bear ellenállás előtt a piac, a horog erejét vesztette, reális esély egy lefordulásra.

OTP napos chart:


Óráson szerintem kész a szerkezet. (kis tf-n egy felfelé menő 5 hullám nekem nem okozna gondot, de az éjszaka, a tegnapi zárásban az esés nagysága már nem nagyon hagy helyet ennek). Van egy divergencia, ami véleményem szerint fordulós divergenciaként lehet értelmezni. 4800 alá való benézés erősítene meg, ebben az esetben egy méretesebb korrekció jöhet minimálisan 4700 fölé érkezéssel.

OTPórás chart:



Óvatos szeretnék lenni, mert két napja elkötelezett vagyok egy irányba, ezért nem tudom ez mekkora hatással van rám, igaz bőven stop szinten belül vagyok. Cimballi aranyszabálya, ha nem az van a piacon, amit vártál, akkor hagyd el, alapelv már sok veszteségtől megmentett. Zavar a 84,1%-os fibo szint, mert ez nem impulse hullámon belüli szerkezet, LD még lehet vagy flat, de egy x hullám sincs kizárva, a bajom, hogy a lehetőségek egy részét nem tudom magasabb kontextusba illeszteni, a shortot biztosan kontratrend tradeként kell kezelni.

101 comments:

  1. Jo reggelt, jo szurkolast!

    EUR/OTP-ben hianyzik egy 5. hullam fel ami szerintem lassan megindul, ha valaki erdekelt benne... 50+ pipet latok bele... Ha valaki erdekelt benne. Nem tuti tipp csak az en meglatasom.

    OTP: Erre meg mondtam egy imat az iment, mast nem tudok vele kezdeni :S
    Jo kereskedest mindenkinek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. EUR/USD akart lenni. Azert latszik hol jar az agyam :)

      Delete
  2. OTP-ben hiányzott az 5 hullám, nem nagyon hittem benne, de úgy látszik meglett...

    ReplyDelete
  3. felrántották a hírre, lássuk mi marad belőle az óra végére

    ReplyDelete
  4. Tudom nem lenyeg de 14:30kor USA adatok. ha mas nem akkor megindulhat a buli, remelem beontik USA-t

    ReplyDelete
  5. összes értelmezés stornó, elég magasra jutottak, kivárás a helyes stratégia

    ReplyDelete
  6. otp 5 hullámnak, impulsenak néz ki a mozgás, alt verzió, de írtam már, hogy ed-ben csak zz lehet az 5. hullám vagy ed, mivel egy 5 hullámból álló szerkezet ment fel korábban 3800-ról, ezért nagyon valószínű, hogy nincs kész a szerkezet, ezzel a mozgással azonban újra kell gondolni a feljövetelt, sokáig kérdéses volt és még mindig az, hol az 5 vége, lehet ez egy impulse - korrekció - ed kombináció lesz? valamikor 5200 környéki véggel, legyen mozi amíg nincs biztos info

    ReplyDelete
  7. bux célár valahol 300 alatt egy picivel de ez csak 3. hullám vége lehet

    ReplyDelete
  8. Charlienak gratula, bejött

    ReplyDelete
  9. Nem 5050 az ötödik vége v 4950 megfoghatja? Akkor viszont csonka lenne? Yunkie

    ReplyDelete
  10. Sziasztok!
    Igaz nem hullám, de talán segíthet:
    Havi pivot ellenálláson vagyunk (4936), és már harmadszor teszteli ezt a szintet. Naposon látni némi divergenciát (MACD/árfolyam).
    Szóval a heti záróár a MPR1-hez képest már adhat segítséget. Ebből is az látszik, hogy az NFP adatokra érkező reakció eldöntheti a további irányt. Addig kivárás javasolt szerintem is, bár dédelgetek némi shortkeresést azért :-)
    Sipi

    ReplyDelete
  11. Kozben kedvenc shortDAX certimnek annyi.De szar annak aki benne volt. remelem kozulunk senki. En a multkoriban igen, azota fellek tole mint a tuztol.

    ReplyDelete
  12. Üdv

    Ha jó látom BUXnál ez a 3. gap szvsz. az emelkedésnek vége, lásd tavaly ilyen kori gapokat.

    rip

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Rip!

      üdv. a blogon!

      3. rés, igen, nem szokott több lenni, de talán ez 5/3-ban volt, egy 5/5 még beleférhet, szvsz

      Delete
  13. egy húzás még lesz benne és otp-ben is benne van

    ReplyDelete
  14. Üdv Pap

    Ez hogy 8000-ig el megy a DAX már az el múlt napokba látható volt mint ahogy rip írta itt is meg jelent a 3. gap szvsz. gapok ilyen gyakorisággal egy esze veszett B hullámba fordulnak elő remélem valaki ez ügybe nyilatkozik mivel az el múlt napokba nem voltam így erre a 3. gapra számítottam is így most már nekem megerősített a short keresésbe sőt a DAXot hatit shortoltam is.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. na ne!

      olvassatok vissza, tiszta short volt a gyerek....

      p.

      Delete
    2. Igen de az már zárva lett.

      Delete
    3. Ja öreg ha ezekre gondolsz akkor full short volt
      http://kepkezelo.com/images/wpsizg9nuee7zu2hyqs3.png
      http://kepkezelo.com/images/ze46zed1jmpznhfvnzs.png
      http://kepkezelo.com/images/mb060u6e8026urai3f.png
      így van short voltam és most újra.

      TWER

      Delete
    4. milyen jó fej vagy, mást lépsz, mint amit írsz, érdemes rád hallgatni!

      p.

      Delete
    5. itt csak magadra hallgass hisz a felelősség is a tied:)

      Delete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    7. a személyeskedő megjegyzést eltávolítottam, ad

      Toni!

      Nagyon egyetértek veled!

      Delete
  15. otp 80-90 közé visszamegy, ha impulse tovább esik, akkor komolyabb korrekció következik

    ReplyDelete
  16. Short azert veszelyes mert spnel mar nagyon kicsi az esely arra hogy egy b hullam ment uj csucsra.....talan egy nagyon brutal xar nfp adat adhatna remenyt hogy elindul egy c hullam le de arra kar gyurni....ha pedig imp megy fel 148x tol annak meg nincs vege....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ránézésre ZZ, ED 5. hullámmal, ami lassabb mint vártam, ha b-ről beszélünk, de ez csak stooq-os ábra, ezt az uccso felt hiányoltam tegnap egy megjegyzésben.
      SP esetében valóban nincs short jel, de exp flatet még nem zárnám ki, szerintem 161,8 fibot még nem érte el, de ez is csak szemmel van, nem méréssel

      Delete
  17. Charlie, Oti számozást nem tennél fel a tegnapelőttinek megfelelően,
    Junkie

    ReplyDelete
  18. Charlie, szerinted az otinál sem lehet a mostani csucs valamilyen B vége aztán le C?
    J

    ReplyDelete
    Replies
    1. Charlie

      Én inkább erre gondolok SP és DAX esetében.
      http://kepkezelo.com/images/m31k089y1isuziaph1q5.png
      http://kepkezelo.com/images/8jdrnmt0byym5o7s87.png

      TWER

      Delete
    2. Ha impulzus akkor a piros vonalat szvsz. eről át kellett volna neki vinni vagy te charlie hogy gondolod.
      http://kepkezelo.com/images/smneov19hijiven83xkc.png

      TWER

      Delete
  19. udv! boldog nonapot a holgy olvasoknak!

    lenne egy nagyon trivialis kerdesem es lehet, h ego, h megkerdezem ennyi ido utan(birtokomban egy cimballi fuzettel) de kerlel irjatok meg, h mitol impulzus egy szakasz, honnan lehet rajonni az elejen, mi a megkulonbozteto jegye..??? (csak az 5-os szerkezet pl?) nagy kavarodas van fejemben es ezt jo lenne tisztaznom)
    koszonom
    Forcag

    ReplyDelete
    Replies
    1. AD amit lent írt egyenlőre a DAXra meg állja a helyét kíváncsi leszek mert még más is van itt az ábra
      http://kepkezelo.com/images/qahr65jx39dsia7o9dus.png

      TWER

      Delete
    2. Kedves Forcag!

      Nagyon szépen köszönöm a hölgyek nevében. :-)

      Delete
    3. Én kicsit késve de nem utoljára Boldog Nőnapot!

      TWER

      Delete
  20. röviden, később otthon esetleg többet.

    impulse, akkor, ha igaz rá a 3 fő szabály

    1) a harmadik nem a legrövidebb
    2) a negyedik nem zár az első hullámterébe
    3)a második az első kiindulási pontjáig megy vissza max.

    az impulse hullámok erőt mutatnak, gyorsak, a korrekciók nagyon sokszor oldalazás, lassulás jellemzi

    ReplyDelete
  21. Nem vagyok gep elott de otinal mindig eszembe jut napos szakaszon az a husos resz....ket vagy harom nap nagy forgalmu teli emelkedo gyertyak amiknek az alja 4383.........es ha azt veszem hogy a husos resz az emelkedes kozepe akkor az5200hoz mutat...nem azt jelenti hogy onnan fordul is hanem kb elvarhato hogy majd megcsinalja valamilyen uton modon......szerintem ad is az alapjan gondolt 4500as otpt hogy sp csinal egy kemeny c hullamot le 148x hoz....meg jo lehet csak egyre fogy az eselye...

    ReplyDelete
  22. Én is csatlakozom az át számozókhoz így DAX át számozva
    http://kepkezelo.com/images/5z1y7dtofcfof3qva2l.png

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. TWER, mondtam a múltkoir, hogy ne rakd ki az ötöst a megelőző csúcsra. Ez megint korai lesz!

      Ákos

      Delete
    2. Írtam csatlakoztam új csúcs új le fordulás meg mondom őszintén ez már csak a kabaré kedvéért mert sehol senkinek lövése nincs meddig a meddig.

      TWER

      Delete
    3. A másik a 4 és 5 nem fér a képbe időben és pontba főleg a 4 kevés még talán az 5 pontba jó is lehet de időben szintén kevés azért tettem föl hogy esetleg fel hívjam a figyelmet hogy 5 megy északnak nem látok esélyt egy C hullámra.

      Delete
  23. Üdv

    Mint ahogy írtam egy hete ha a piros vonalat föl nem töri a BUX nincs gond az esés folytatásával és azt is írtam hogy majd szépen kúszik föl a piros vonal mentén eddig terv szerint esetleg a délutáni adatok keverhetnek be.
    http://kepkezelo.com/images/mw7l9g13cwrzbdqxwwrm.png

    ReplyDelete
  24. ezt a szar telekomot meg csak adják...

    ReplyDelete
  25. eur/usd: felment szerintem a reggel josolt 5. most percesen a csucstol 5 hullam jott le. most korrigal. lehet hogy ez be fog szakadni nemsokara. ha ez az 1 hullam ami lejott akkor meretes eses lehet mert ez 50pip.mndez csak eszmefuttatas. en is csak figyelem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szep piroska lett. majdnem 100pipes gyertya lett.

      Delete
    2. 5percesen RSI 7!!! ilyet meg nem lattam. dobtam is ra kis longot

      Delete
  26. Ákos ide írom te a DAXot hogy számoznád én legalább teszek fel hébe hóba el képzelést de hasonló komplett DAX számozást mint az enyém itt még nem láttam esetleg olyt hogy megyünk 8300-ig vagy megy most egy c 7815-ig ennyi de összefüggő képet senki nem tett fel esetleg az EWI oldalán ahol még nagyobbat tévedtek.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak nemrég kezdtél el felrakni ábrákat. Lehet én is várok vele még pár évet. Viszont én nem is nyögöm be, hogy a 8000 már várható volt miközben korábban folyamatosan medvét kiáltok. Írtam neked, hogy szerintem egy lapos korrekció már készen is lehet és korán raktad oda ötöst az akkori csúcshoz. Aztán Cimballinál írtad, hogy szegény longosok megint pórul jártak. Akkor ezek után minek írjak neked bármi konkrétabbat? Rakd csak ki továbbra is az ötösöket minden csúcsra. Egyszer majd telitalálat lesz. De addig is ne írj ilyeneket, hogy látható volt, hogy elmegy a DAX 8000-ig, mert te ilyet konkrétan nem írtál. Ez pedig így már Gáz-Géza kategória. Egyébként EWI-t nem olvasok, mert fölösleges. Ahogy DANERIC-et sem, ami szintén fölösleges. DAN továbbra is minden esést trendfordulónak lát. Ad és Cimballi + egy-két külföldi oldal, amit érdemes meglátogatni.

      Ákos

      Delete
    2. Nem írtam 8000-et az igaz de ezt hogy szegény longosok pórul jártak mikor írtam be linkelnéd esetleg nov. elképzelhető sőt biztos, én annyit írtam ha nézted az ábráim hogy van long jel kinek mi nekem nem de ez nem jelenti azt hogy shortolok mert short jelet nem mondtam na mindegy tény a mostani kép majd meg látjuk én most ahogy korábban írtam nem longolok a a fő célom a short belépők keresése ami ma egy kicsit meg is történt bár még jel nincs de alakul. Azt hiszem ez nem vita tárgya hiszen vannak olyan elemzők akik 2 éve folyamatosan mellé lőnek.

      TWER

      Delete
    3. Közbe meg lettek a jelek így tartani fogom a 710-en nyitott hati shortom és 8002-röl a DAXot.

      TWER

      Delete
    4. én is nyitottam még 650ről a tegnap előttihez, jövő hétre beérik remélem

      Delete
    5. Erre gondoltam pl.:
      TWER2013. február 21., csütörtök 7:15:00 CET

      "üdv cimbi

      A januári meg látásom a max. 33 eddig jó, azért írom mert oda raktam a stoppot 29 SP shortnak most már 16-on van, hát nem igen járt jó aki 25-nél vagy 13-nál longal próbálkozott."

      De ott volt a korábbi "longhívőzös" duma is. Azt már nem keresem vissza. A lényeg, hogy ne írd már be, hogy ez a kitörés várható volt, miközben mást hangoztattál, mert ez így irritáló. Egyébiránt DAX (promt) ez még mindig lehet a lapos korrekciós része. Ha az, akkor hamarosan impulzus jöhet délnek, amiből majd egy még nagyobb impulzus mehet északnak, de az már nem ilyen meredeken. (és ha így is történne, akkor sem hiszem, hogy az egy záró hullám lesz.)

      Ákos

      Delete
    6. Ja ez igaz és zártam is 1501-en. Le fordult akkor? akkor nem értem miröl beszélünk ja hogy nem lépésről lépésre magyaráztam. Egyezünk meg abba nem rakok ki több el képzelést.

      Delete
    7. Ez a dax-ban még csak valamilyen harmadik hullám lehetett felfelé (3/3?) Ráadásul ez a hetes gyertya erős lesz, ha így marad. 7900 felett nem is gondolkoznék shortban napon túlra. Elképzelhető egy korrekció 7870-ig a jövőhéten, ezzel pedig a piac kizárná a runaway gap lehetőségét, majd fel egy ötödik hullámot 8070-ig. Ha magasabbra menne, akkor elvetném a lapos korrekciót. Addig még az asztalon hagyom.

      Ákos

      u.i. TWERnek: gapek legtöbbször harmadik hullámban vannak. További jó tetővadászatot.

      Delete
    8. Inkább abban egyezzünk meg, hogy nem írod be azt, hogy ami történt az számodra evidens, miközben korábban teljesen mást vártál úgy, hogy azt még korábban lehetőségként sem említetted. Engem ez irritál és nem az, hogy valamit kiraksz vagy sem.

      Delete
    9. Azért komolyabb lonban sem gondolkodnék 2 éve korrekció nem volt a piacokon itt egy ábra amit már korábban készítettem
      http://kepkezelo.com/images/1noklz3d5g6z1pudbvlp.png

      TWER

      Delete
    10. Az én paradigmám tárgyilagos. Korrekciót vagy trendfordulót nem alapozok arra, hogy két éve nem volt korrekció és már szerintem kellene egy.
      Szerintem te két nem összetartozó szakaszt akarsz összefüggésbe hozni.

      Ákos

      Delete
    11. Én egyet figyeltem meg csak kritizálsz és semmit nem mondasz meddig várod lesz-e trendforduló stb. Valamilyen szinten egyet is értek veled annyi különbséggel ha 8150 fölé zár naposon tartósan akkor én már semmilyen medve piaci rallyba nem hiszek hiszen minden index már a 2007-es csúcsokat túl szárnyalja.

      TWER

      Delete
    12. Csak azért írtam be, mert ez a dolog zavart. Végül direkt írtam neked egy kicsit konkrétabb koncepciót is, nehogy megszólj, hogy csak kritizálok. Ha jól emlékszem, korábban is csak ilyen esetben vettem rá magam hozzászólásra. Az ilyen dolgok a valós életben is zavarnak, és a virtuális térben sem hagyom szó nélkül. Ezekkel a dumákkal rombolod az olvasási élményemet.

      Ákos

      Delete
    13. euwax sentiment erősen bearish: új csúcs a daxban. AAII szintén többségben vannak a medvék, kint is új csúcsra mentek.

      Delete
  27. Hócipő!

    Vettem még egy kis telekomot 406-on, most már jó lenne megindulna fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi-Boy!

      Jó lenne ha megindulna már, én is azt várom.

      Delete
    2. azt hiszem még egy darabig várhatunk...

      Delete
    3. Én is úgy nézem elüldögélünk ebben még mi így ketten :-))

      Delete
    4. a végeredmény a fontos!

      Delete
  28. nem értem miért nem az otit adjátok, én ma is adtam 917-n, most várom az új lowt, persze szigorúan kontrában és stoppal

    ReplyDelete
    Replies
    1. erre nem tudok sajnos értelmes magyarázatot adni...:-)

      Delete
    2. mindenesetre gratula, jól elkaptad

      Delete
  29. ha ez flat volt felfelé és igen esélyes, hogy 5. megnyúlik, akkor 780 körül lehet majd az alj

    DE, ebbe normálisan már nem lehet beszállni, lehet megnyúlik, lehet, hogy nem, ha megfordul és nem flat volt, engem még nyerőben zár a stop, aki most belép annak igen komoly veszteséget generál, rossz az RR, nagyon rossz

    ReplyDelete
  30. Én ma nem voltam,de látom nem is baj.

    ReplyDelete
  31. az időfaktorról sem szabad elfeledkezni, lassan vége a kereskedésnek, itt már nem szabad shortolni

    ReplyDelete
  32. Lányoknak,meg boldog Nőnapot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lányok!
      A részlet lemaradt

      http://postimage.org/image/9r8b5h3kl/

      Delete
    2. Nagyon szép, és milyen jó illata is van! :-)

      Delete
  33. Csatlakozom Rashoz!

    Sok boldogságot Hőcipő és mindenkinek, aki még olvas és a gyengébbik nemhez tartozik!

    ReplyDelete
  34. lezártam 31-n, nem hagyom záróra, bármi lehet, de inkább felfelé, mert 5 hullám lejött kis tf-n

    ReplyDelete
  35. Szia Ákos!

    Üdv. a blogon!

    Köszönöm dicsérő szavaid, jól eset.
    Régóta foglalkozol Elliottal, egy-két megjegyzésed elég mély ismereteket feltételez!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Ad,
      Kb. 3.5 éve kezdett el érdekelni az elmélet. Egy ismerősöm ajánlott titeket.

      Ákos

      Delete
    2. Nagyon tetszik a gondolkodásmódod! Sokat tanultál és ez meglátszik! Nagyon tárgyilagos a piacról alkotott véleményed, saját gondolatom, hogy sokakkal szemben Te nyereségesen kereskedsz, mert az érzelmeket kihagyod a döntéseidből. Még egyszer gratulálok!

      Delete
  36. Szia Charlie, kérlek, jelentkezz nálam e-mailben. C

    ReplyDelete
  37. most én kerültem a Rashoz hasonló helyzetbe, be akartam lépni a portfólió traderbe, hogy elemzek, de szerverhibát ír, két gépről kipróbáltam, de egyiknél sem indul el a rendszer, pedig ez kell a markers indításához, tud valaki valamit a hiba okáról, megoldásáról, mert gondolom hétvége révén nem veszik fel...?

    ReplyDelete
  38. Én sem tudok ,megnéztem most, kiírja Erste szerver nem válaszol.
    Pénteken meg nem lehetett a hatival kereskedni a pro-n csak a részvényekkel.
    Hívom>Azt mondja használjam az új pro-t.......természetesen ott a BUX1312 nincs a kínálatban,akkor menjek az alapba,ott tudok kereskedni a hatival.
    Ker időben ez elég gáz,csütörtök reggel miattuk nem tudta belépni hati longba, mert mire megoldótott már késő volt.
    Eddig nem volt gondom soha,mostanában meg többször is.

    ReplyDelete
  39. Nekem ez az első problémám volt, azon kívül, hogy telon késik az adatszolgáltatás 1-2 percet. (forexpron hamarabb látszik a kötésem, mint azon a rendszeren, amiért fizetek, ez gáz)
    Remélem megoldják, gyorsan, mert lett volna ma időm elemzést írni...

    ReplyDelete
  40. Rendben van hogy kell karbantartás,de ne ker. időben basztassák a progijukat,én meg esetleg szívok miatta,főleg hogyha bent lenne egy nagyobb tételem és a piac másik irányt választ,vagy nem tudok zárni időben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ezért izgultam, mert a stopot akartam tenni, előző nap végével lejárt, nem figyeltem...

      Delete
    2. Én konkrét stop-ot soha nem használok,csak a fejben,de itt vagyok egész nap a gép elött
      Mindenki használjon,sőt kötelező!!!!de az sem biztos,rés majd tesz róla.
      Kereskedéshez kell 2 gép és 2 net,(Tartaléknak)
      Az UPC 1,5 napos kimaradása miatt (Kábelvágás)már vesztettem 500 ezret,azóta van mobil netem is, lehetőleg nem ugyan azon cégnél
      Már vannak egyszeri pár ezerért,feltöltő kártyás netek,tartaléknak jó és csak akkor fizetsz ha használod is,különben nem kerül semmibe

      Delete
    3. Nagyon egyet értek veled!

      A tartalék rendszer alapvető, 2 kereskedési vas (telo, vagy gépek) és két egymástól független internet elérhetőség. Az egyik szolgáltatónak van olyan, ami 5ft/perc alapon működő mobilnet. Ezek költsége min. egy nagyobb bukóval szemben. Ezért ajánlja Cimballi azt, hogy két kereskedési platform is legyen, ha az egyik elszáll és poziban vagy, akkor a másikon ellenügyletet tudjál kötni...

      Delete
    4. +Telefonos kötéslehetőség sem hátrány,szintén ezen okból.

      3 számlám van,sokszor nem egyszerű mindegyiket mozgatni és készenlétben állni.

      Delete
    5. mi csak műkedvelők vagyunk, te profi, ennyi a különbség :o)
      a három valóban soknak tűnik, de nyilván több éves gyakorlata van és megvan a nyomós oka is

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. Messze vagyok én attól,ez a hobbim,próbálom úgy is kezelni,igaz néha besokallok,akkor pár hét pihi.
      Csak pár ötlet volt,mire figyeljetek, hogy a pénzetek is megmaradjon.

      Delete
  41. Szia Ad! Készítettem Otiról napos tf-en egy számozást. Az érdekessége az, hogy nem az ár hullámzása, hanem az RSI változása és csúcsai szerint számoztam. Vetnél rá egy pillantást?
    http://tozsdemania.ucoz.com/_fr/0/1774845.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Macibear!

      Tetszik a lelkesedésed és a gondolkodásmódod.
      Jó ötlet, szerintem sokat dolgoztál vele.
      Az első emelkedés biztosan nem jó,2011 szeptembertől, mert nem felel meg a szabályoknak, a többi esetben is sok kérdésem lenne, de ez sokkal komplexebb, hogy részletesen kifejtsem. Röviden a felfelé menetelt konverziónak tartom, ezért olyan struktúrában gondolkodnék.
      A lelkesedésedet nem venném el, mert ezen az úton haladva messzire érhetsz el.

      Delete
    2. Kösz a biztatást Ad! :)
      Persze én is láttam az árfolyamon belüli Elliott szabálysértéseket ha ezt a módszert választom. Viszont mintha nagyon jó tradelést biztosítana. Kétségtelen tény, hogy az RSI-vel, mint kétváltozós függvénnyel nagyon nehéz dolgozni, és abból előre árat megjósolni. Többször ráfaragtam már, amikor az RSI-t figyeltem be és kilépési pontok meghatározásához. Most úgy érzem sikerült elkapni a grabancát. Írhatnám azt is: "Megcsíptük Oszi!" Bors Máté persze mindig kicsúszott az üldözők kezéből. :( Az RSI hátha nem teszi ezt. :)
      Minden esetre meglátjuk.

      Készítettem egy órás verziót is, az alapján az árnak csökkenni kellene a következő órákban. Nyitáskor benne látok egy kisebb emelkedést, de a réssel történő nyitást is lefele. Órás távlatokban viszont mindenképpen csökkenést olvasok ki.
      Puding próbája az evés, tartja a közmondás. Lássuk hát a medvét! :)

      Delete
    3. igen, esést várok én is, pénteki célárat elérte kis tf-n, kérdés hol tartunk, hacsak a pénteki 5 hullám fejeződött be, akkor lassulni fog a piac és korrekcióval elindul most felfelé

      Delete
  42. ha ez már a következő impulse, akkor esni fog

    ReplyDelete