Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 7 March 2013

Bux

A bux naposon az 50%-os fibo szinthez ért el. Ez lehet a teljes korrekció, de benne van, hogy csak egy a hullám volt, mindkettő verzió szerint esés lesz, legalább a korábbi alj közelébe, a többit majd meglátjuk.

Bux napos chart:


Óráson elérte a célzónát, kicsit túl is száguldott rajta, majd élesen lefordult. Hatalmas fekete gyertya. Szerintem lesz egy kis korrekció mindenképpen holnap, ekkora esés után próbálkozni szokott a piac, legalább egy kis 4. hullám formájában.

Bux órás chart:


'15 perces chart még durvább képet ad, az emelkedés csatornaközepe fogta csak meg az esést. Kis korrekció lehet negyedik hullámban, a kép szerint második hullám hullámban is az volt. RSI nagyon eltávolodott MA9-től, be fogja várni, szvsz, de lehet az lesz a teljes impulse korrekciója

Bux'15 chart:


Mindent összefoglalva nagyobb képen lehet még egy komolyabb esés.

82 comments:

  1. jo reggelt!
    OTP kilott lehet megis csak dZZ lesz?

    ReplyDelete
  2. Yo reggelt!

    Festettem egy impresszionista Bux órás chartot :D
    Alakzatok megközelítésével, mert engem meg az érdekel.

    http://postimage.org/image/6uyow40gz/full/

    ReplyDelete
  3. nem szerintem ez egy 5. hullám c-n belül, hiányzik, 84,1 fibot célozhatja, LD-be még belefér, meglátjuk, mindenesetre nagyon figylem

    ott a horog és még nem érte el a bear ellenállást, bull támaszon fordult, ez még pozítiv kép, mondtam, hogy emiatt aggódom

    ReplyDelete
  4. hmm akkor ahogy nezem az kb meg is volt?!

    ReplyDelete
  5. sziasztok !egyszerűen nem tudok belépni a ker rendszerbe,mit csináljak tudja valaki?belépek és ezt írja
    http://s24.postimage.org/a176lrzwl/Hiba.jpg ki
    Már újraindítottam de hiába

    ReplyDelete
    Replies
    1. Portfolios a rendszer

      Delete
    2. szia nekem ilyet csinall a cegnel, mert itt le van tiltva. szerintem csinald azt hogy kihuzod a routered 1 percre aztan visszadugod,... En ezt probalnam meg

      Delete
    3. jah ugy ertem az arambol meg a lan kabelt is huzd le...

      Delete
    4. Akinek megvan a havi limit nyerő,azt az erste már nem engedi be!
      :))
      zsozé

      Delete
    5. szerintem tud kereskedni csak ALAP-kent tud belepni nem PRO-kent

      Delete
    6. hívd Márton Áront 1-2355164-n technikai help desk, valami rendszerhiba, nem léptetett ki rendszer, úgy érzékeli bent vagy...

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. mi ez ami jon lefele AD kis a hullam?

    ReplyDelete
  8. Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek,
    át kellett állítani a gépen a programmot,de diktálták bentről a tennivalókat,tök hülye vagyok a szám.géphez.
    Azt mondták 1-2 hónap és a régi pro meg fog szűnni én meg azt használom.

    ReplyDelete
  9. Még jó hogy lezártam tegnap mindent,ilyet még nem csinált soha hogy nem tudtam belépni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erste-nél a tőkeáttét nem működik hetek óta..

      Delete
  10. tudja valaki mikor beszel ma Draghi?

    ReplyDelete
  11. 14:30 EU ECB Draghi sajtótájékoztató

    ReplyDelete
  12. Sajnos erről a körről már lemaradtam,technikai problémák miatt.

    ReplyDelete
  13. Nálatok is háromszögelődik 10perces Bux? ,-)

    ReplyDelete
  14. Szvsz bux fefele b vagy ketto ment, ha leszaguld, majd kiderul

    Otp 84-es fibo, ez inkabb ld lesz, vagy mas de arrol kesobb

    ReplyDelete
    Replies
    1. akkor a fo irany meg mindig del ugye?

      Delete
    2. igen, nagyobb tf-n rsi sokat gyengül, már alulról szagolja a bull ellenállást, nekem ez fordulatra utaló jel, ráadásul szerinte kész egy felfelé menő szerkezet, még akkor is, ha az elemezésbe is ezt mondtam és egy utolsó 5. hullám ma még ment északnak

      Delete
  15. otp 4865 célár kis tf-n

    ReplyDelete
  16. 63, de még lehet nincs vége, nekem min egy felkör még hiányzik

    ReplyDelete
  17. percesen nezve 30tol ez ZZ ment ~50ig aztan oldalazas (nem tom mi volt az) aztan 5os szerkezet? ezzel keszen lenne a kis b felfele? hulyesegeket latok bele AD?

    ReplyDelete
  18. szvsz az egész egy ZZ, az oldalazás előtt is egy 5-ös impulse mehetett északnak, csak ezen a tf-n nem látszik, csatorna ezt adja, nem volt 3/3-ban kitörés, jókor jön az a valaki aki beszélni fog, valamit írtatok fent, de nem nagyon figyelek ilyenekre, mert csak rossz irányba visz el

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felőlem aztán a Római Pápa is beszélhet,csak ha longban vagyok,itthon meg ne szólaljanak.

      Delete
  19. addig jól jönne egy 1-2 kis tf-n és a beszéd után, vagy amcsi nyitáskor mehet egy 3. hullám délnek

    ReplyDelete
    Replies
    1. azert kerdeztem en is mert az a kis dugo amikor beszel mindig megmozdul a piac. tudom a hir semmit nem er elliottba, csak az ido miatt kerdeztem en is... hullaminditonak jo lesz. en beshortoltam biztos ami biztos.ha stoppot ut majd DAXba visszahozom....

      Delete
  20. RSI órás összehozhat egy horgot délre , hamarosan.... OTP

    ReplyDelete
  21. bux ha innen lefordul, durva lesz, mert a inkább 3. hullám lenne, ha felfelé korrekció ment, mert a dőlésszöge alacsony...

    ReplyDelete
  22. látom RAS indul a hati short :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szervusztok!

      Ha Ras várakozik eladással 19570-n, akkor én huncut módon már most beállok vevőnek 370-re.
      (Csak vicc)
      Sok sikert mindenkinek

      Delete
    2. Előre nem szoktam beírni, mert elém pakolnak.Sok az olvasó itt.
      Ha ad beír valamit rögtön mozdul,majd figyeld csak meg.

      Delete
    3. igen, arra a tételre gondoltam én is .o), de ahogy Rast ismerem, te már csak 371-n tudnál venni :o))))

      Delete
    4. ezt még nem figyeltem meg, nem gondolom, hogy ekkora hatással lehetek a piacra, bár 170-n pár nagyja gyorsan elkelt a long :o)

      Delete
    5. Ras!

      ha beírod, hogy long 510-n, 600-700-ig meglenne a 200 db :o))))

      Delete
    6. Ad!
      majd figyeld meg hogy így van,pedig ez veszélyes ha valaki csak erre tud poziba lépni.

      Delete
    7. tudom, tudom, ezért sem írok belépőt, max. sokkal utána, mert nem akarom, hogy engem okoljanak a veszteséért, lehet már közben zárom, vagy üt a stop

      de szerintem ez a blog indulása óta így van, csak akkor írjuk ki, amikor már nem lehet leutánozni, vagy csak nagy kockázat mellett

      OTP-nél reggel beléptem, nem írtam és tettem valahová lmt megbízást, de ha az okot kiveszi a piac, kiveszem, mert akkor nehogy teljesüljön, viszont, ha gyors mozgás lesz, nem lesz időm beírni...

      ...és én sem vagyok tévedhetetlen, mindkét irányba gondolkozom, ez segít

      Delete
    8. Már régebben kipróbáltuk, (telefon kapcsolat)összeálltunk hárman, "viccből"
      Majd inkognitóban feljövök más nick-névvel,kipróbálom megint ,majd ha punnyad a piac.
      Egyébként ez akkor jó!! mikor már lehet kereskedni év végén a következő évi hatival,November-December eleje.

      Delete
    9. AD!
      Nem részedről a beírás a veszélyes,hanem aki erre lép és nincs más ker. rendszere
      Részünkről csak annyi, hogy esetleg elénkpakolnak

      Delete
    10. tudom, de pont ezek az emberek ezt sem értik meg..

      nagyon kell itt a tudatosság, a mikor, mit, miért, enélkül nem megy

      Delete
  23. közel állunk egy bearish belépési szignálhoz, kezd abba az irányba mutatni a kép, hogy itt 15 után délre áll a zászló, de most poziból beszélek!

    ReplyDelete
  24. otp max 10-20 perc korrekció jöhet felfelé, 62 környékére és utána kell figyelni elindul-e délnek, impulse lendülettel, majd azt mondják a hír miatt...

    ReplyDelete
  25. LMT megbízással én beállok .o) egy irányba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vajon mi lehet az irány?
      Tegnap előtt nem jött be az otp short. Talán ma?
      Bátraké a szerencse, hajrá

      Delete
    2. ha jól emlékszem tegnap előtt erős long jel volt a piacon, talán Imi-boynak mutattam is hová megy el, most más a csillagok állása, de az időzítés pozit és pénzt ment meg, jól kell csinálni, addig csak egy elképzelés, amíg a piac nem igazolja

      Delete
    3. Cimballitól tanultam a két irányba állást lmt megbízással, amikor tudod, hogy mi történhet, nyitott vagy mindkét irányra és tudod, honnan nincs más út, akkor azzal is lehet operálni

      Delete
  26. otp lehet nem húzza 20 percig, talán a 10 lesz sem

    ReplyDelete
  27. ja, már 59 és 60 is lehet a fordulós ár

    ReplyDelete
    Replies
    1. Találós kérdés!
      Azt mondom szeretnék együtt érző lenni a long oldalon táborozókkal.
      Milyen irányba állok?
      A fődíjat majd később találom ki.

      Delete
    2. jaj..nehogy veled erezzenek egyutt:)..nagyon tapad a csatorna tetejehez
      http://kepfeltoltes.hu/130307/OTP15_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
    3. Szia!

      Bizony ez is megeshet.

      Delete
    4. ha ez a tapadás nem egy ed, akkor elszállhat felfelé, nagyon igazad van Charlie!

      Delete
    5. Ezért nem kell inni előre a medve..........

      Delete
  28. a piac megvárja a fél kettőt

    ReplyDelete
  29. ezek szerint csupa örömhír?

    ED utolsó hulláma, jó hírre fel, majd szabadesés, de itt már csak óvatosan lehet shortolni, bár lehet itt most nem is szabad

    ReplyDelete
  30. otp félórás, ha kimegy új csúcsra egy órán belül, meg kell nézni, hogy áll e a csúzli

    ReplyDelete
  31. a korai shortosokat kirázhatják most

    ReplyDelete
  32. Kis tf 5 jött le. Most vagy kész a korr abcvel vagy Nagy C kezdődött és C.3.2 van vagy megy ki nagy 1re nálam.. Elég nagy eltérés van nekem innen. Majd imp eldönti, ha lesz.

    ReplyDelete
  33. nehony happy zárás után, holnap réssel lefelé nyisson

    ReplyDelete
  34. lehet ed lesz és egy uccsó felkör kell neki 5. hullámnak? nehéz értékelni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezért nem lépek köztesbe,reggel nem tudtam jó beszállóra,később meg már nem volt jó jel, most sincs.

      Delete
  35. Holnap gyj. Dobsz fel egy számozást? Szerintem eltérek. Köszi!

    ReplyDelete
  36. Vagy nagyon kis tf-et nézel. :)

    ReplyDelete
  37. a felfelé kör a-b-c, csak nem tudom minek a része,

    ReplyDelete
  38. :o) csak meggörbült a végére

    ReplyDelete
  39. Nekem most fel is rés le is rés változatok futnak. :D

    ReplyDelete
  40. a helyes, ha egyszerre több tf-t nézel, sajnos a magyar piacon nem megy az ami az USA-ban, hogy 3 percesen kötöd az üzletet

    Arra azért vigyázok, hogy itthon csak órás, vagy gép előtt 15 percesnél kisebben ne kössek, mert félrevezet, persze csak trendirányba

    OTP szerintem északnak egy a-b-c akár naposon is, de a fibo szint nem tetszik, nem ideális, ez valami keverés, LD-ben, x hulláman szokott ilyen szintre futni a papír, nem tetszik nagyon nem

    naposon a horog már nem él, illetve ellenállás elé ért az rsi, de jó lesz vigyázni a fibo miatt, ugyanakkor megjegyzendő, hogy ha lefordul innen naposon a papí elég komoly dél jöhet. Egyre gyanúsabb egy nagy LD első hullámban, mivel akkor szokott a piacon ilyen bizonytalanság lenni, de most nagyon türelmesnek kell lenni, mert a nem gyakorlott kereskedőnél ilyenkor ég a tőke

    ReplyDelete
  41. amerikának kell egy kis új csúcs, ha megvan, akkor ott volt egy kész impulse (magasabban zz), nagy eséllyel vissza 1480 környékére, az itthon is a hangulat gyengülésére mutat majd, egyébként ilyen dollár ár és gazdaságpolitika mellett nekem kezd az egész túlfűtöttséget mutatni, végül is ez kell majd a nagy fordulathoz, amikor a tömeg vágtat északnak, majd hirtelen észreveszi, hogy elfogyott a lendület, jegyezzétek meg, OTP felfüggesztés várható 2-3 hónapon belül, majd pontosítom, mint 2011-ben, ha emlékeztek a novemberi négyesünnep előtti szitura, ez ua. lesz, csak hetes tf-n :o)) igaz ott 7 forinton múlt, de három héttel korábban megírtam :o)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó Estét!

      Ha bejön nem is tudom ki előtt boruljak majd le, Elliot vagy AD előtt... :-);-)
      üdv
      Forcag

      Delete
  42. Sziasztok!

    Rájöttem miért van az, hogy csak Imi-boy-jal beszélek telefonon, a tréningen csak vele cseréltünk teloszámot.
    Ha a tréningeseket érdekli pm-ben megadom, hátha egyszer egyszer van kedvetek face-to-face a piacról beszélni.

    ReplyDelete
  43. Üdvözlet

    Ad, szerinted időben meddig nyúlhat a forint erősödés, irtál róla tegnap....lesz valamilyen ábrád róla?

    Köszönöm

    ReplyDelete
  44. Szia!

    A legnagyobb bajom, hogy egyenlőre nem látok negyedik hullámot, amíg a harmadik fut nehéz bármit mondani. a nagy képen 300 fölött lesz majd a vége, közepe, de deviza és nem tiszta a kép

    ReplyDelete
  45. Üdv Mindenkinek!

    Ma nem voltam, szépen lehetett fogni le-fel, ha valaki ügyes volt! Remélem ti jeleskedtetek ebben?!
    Majd holnap bepótolom. A tegnapi 480-as shortjaim még nyitva vannak. Mtel nem nagyon tejel még, de kivárom, ha már meg van.

    ReplyDelete
  46. Jelentés nem lett fényes.

    ReplyDelete
  47. Sajnos kevés az adat a grafikonon. Esélyes, hogy véget ért az említett ED. lefelé mehetett egy 5-ös szerkezet, de ez nagyon kevés. 4800 alá kell ahhoz benézni, hogy elhiggyem elindult min. egy ZZ délre.

    Tegnap már említettem még zárás előtt, hogy egy réssel nyitás benne lehet, tegnap lecsapták a nap végére, hatalmas rés maradt, így mindkét irányba lehetne réssel nyitni:o)

    ReplyDelete
  48. úgy látom a portfólió longoltatni akarja a papírt:o)

    http://www.portfolio.hu/vallalatok/penzugy/a_latszat_csal_eros_az_otp.180807.html

    ReplyDelete