Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 24 February 2013

USD/HUF kereszt

Egyre kevesebb az esélye annak, hogy a dollár vonatkozásában további gyengülés következik be. A korábban felrajzolt ED verzióval a problémám, hogy nem lőtt ki északnak a piac. Ennek ellenére felrajzoltam azt a lehetőséget, amire a piac átfogó alakulása (részvény) miatt még látok esélyt és az elsődleges verziómnak tekintem, még akkor is, ha az esélye már nálam sem sokkal nagyobb, mint a lefordulásénak.

USD/HUF kereszt napos chart:


23 comments:

  1. Az első mondatod második felében: "további (forint) gyengülés következik be". Erre gondoltál, ha jól értelmezem?

    ReplyDelete
  2. Szia malt71!


    Üdv. a blogon!

    A korábbi verzió szerint az árfolyamot 200-210 közé vártam. Ez a célár valamikor tavaly tavasszal jött elő. A négynapos ünnep alatt el is érte, de az elérés módja nem tetszik, még látom annak esélyét, hogy visszamegy. Igaz egyre kevesebb az esély. Kisebb időtávon dollár erősödés jön, de utána gyengül majd, a forint pedig erősödni fog.

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!

    TWER bankügyi prognózisban (német bankok), úgy tűnik egyelőre engem igazolt a piac, egy pakk múlt heti DBK-t már ki is szórtam.

    Üdv,
    Joker

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Köszönöm. Én MOL-ban is longban vagyok, remélem jelentés előtt megindul felfelé...

      Joker

      Delete
  5. Javaslom, hogy a molt ne piszkáljátok a héten.

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!

    MOl lesz a fekete bárány?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hír környékén nem kereskedünk. Mol egyébként is rázós.

      Delete
    2. Esélyes, hogy lesz valami. Nem gondolom, hogy sokáig hathat, sőt irányt sem tudok, lehet semleges is, de a molt nem szeretem.

      Delete
    3. Én már szinte az összes magyar papírt a "nem szeretem" kategóriába sorolom...

      Joker

      Delete
  7. Üdv.!

    Itt vagyok nagyon régóta, csak mint olvasó...
    Igen, emlékszem,csak valahogy nem akar eljutni 200-210 közé.Időben hosszúra nyúlt a vizszintes sáv. Szerintem rövid időn belül jelentősebb mozgás lesz.
    Bár ez nem kimondott elliottos megközelítés, de igyekszem követni a gondolatmeneted.

    ReplyDelete
  8. Kiszúrás átfedés van OTPben. Kis tf-en is csak kiszúrs kiszúrást fed. Hajlok rá, hogy pár változatot kidobjak. VÉGRE! :)

    ReplyDelete
  9. Jó lenne min. zárni az órát. Várt kis fel megvolt, kb addig, amíg vártam.(80)

    ReplyDelete
  10. Sziasztok!

    Ad szerinted?

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/130225/OTP15_20130225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telon nem tudom megnyitni, anchor text?

      Delete
    2. Látom.

      Emailt tegnap nem kaptál?

      Igen felfelé csatornában a piac, azaz korrekció szerintem is. Exp. Ld-ben nem hiszek, ha azt jelölted, ' 15 charton ott a jelölésem, de az órás mást mutat, ezért kérdőjel. Napos pénteki gyertya kicsi , nagyon kicsi eséllyel fordulós jelzés.

      Delete
    3. A 3 hullám volt az első csúcstól! B ismét 3hullám a 2. új csúcstól és 5 hullám jót lett C-ben 4657-ig! (így egy flat korrekció lehetett! ha ez a verzió játszik!)

      És most fel egy LD 5/1-ben és most csinálhatja az 5/2-tőt!?

      Én ezt is figyelném és egy lehetőség lehet csak!

      5. nagy hullám így nem lesz túl magas valószínűleg!!!

      Sajna mennem is kell!

      Szép napot!

      Delete
    4. Kaptam e-mailt Köszönöm!
      csak nem szeretnék ezen verzió mellett sem elmenni!
      És megnézhetnéd Te is, hogy lehetséges-e majd! Sajna nem fogom látni napközben a piacot Ti hamarabb látni fogjátok mi lesz!

      Szia!

      Delete