Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 3 September 2012

OTP - várakozás

Beszámoztam az ábrát. A trendszintekben nem vagyok biztos, de nem is az a lényeg, hanem a szintek egymáshoz viszonyított aránya. Szerintem a legnagyobb esélye az ábrán látható mozgásnak van.

OTP órás chart:


Érdemes egy kis időre megállni. Elliott alapján nem lehetett egyértelműen eldönteni, hogy milyen mozgást fog leírni a piac. Pár napja jelentkezett egy divergencia és egy RSI horog MA9 átlag felett. Akkor azt írtam,  "amíg az explanded flat b hullámát nem lehet kizárni, addig egy éles északi irányba tartó c lehetőségétől sem tudunk eltekinteni"  Akkor nem ezt gondoltam elsődlegesnek, de az elgondolások között szerepelt ennek a lehetősége. Most úgy gondolom, hogy egy exp. flat jelentkezett (b) hullámban. Meglátjuk! 

13 comments:

  1. üdv AD

    Ez a cél ár most egybe esik az ék cél árral is, tegnap már írni akartam hogy 3680 körülire számolom én is, na de itt a bibi most már sok elemző ismét a 3800-as cél árat favorizálja, Mario szavaira lehet meg is lesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o) az már hír:o)

      végül is meglett, de nem tudom, hogy valóban itt lesz e a vége

      Delete
  2. ugy hiszem a bullish verzio nyerhet a buxnal es nem c hullam ami felfele jon hanem 1..
    http://kepfeltoltes.hu/120904/BUX60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. sziasztok,

      Charlie, esetleg még az y/b lehene flat?.... kb akkor egy 'kis' c kellene lefele, majd az agyeldobós y/c felfele

      Delete
    2. lehet de nekem az a b ha egyaltalan ez a megoldas mar igy is tullott a celon azzal hogy letorte az emelkedo trvonalat...

      Delete
    3. egyebkent tehetjuk a kek a-t eggyel balra is es akkor b-nek kapunk egy szep hosszu wxy-t...akkor ez mar c1 fel

      Delete
    4. amugy sok instrumentum tancol olyan hataron hogy ez is lehet belole meg az ellenkezoje is..

      Delete
  3. Esetleg 2-es is mehet föl, inkább eza be futó nem kell itt kombinálni, nézd meg cimbi új bejegyzését semmi extra sima 1-2-3-4 esetleg lehet egy 5 föl ami majd csonka lsz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vesszek meg ha ertem amit irsz..lattam cimballi irasat

      Delete
    2. Nem baj majd ha ezt amit írtam igazolja a piac szólok, ha nem akkor jobb is, hogy nem érted.

      Delete
    3. ne utolag szolj,elore rajzolj..

      Delete
    4. Nem olvastam még végig Cimballit, de amit az ábrán látok, hogy esélyes a nagy korrekciónak egy X, ez az én elsődleges verzióm, azaz nem sima 1-2-3-4, hanem egy ZZ jöhet új csúcs és 4 hónap bull market!

      Az ördög a részletekben rejlik, ne csak az egyik oldal érveit nézzétek meg, hanem a másik oldalét is:o)

      Bár a bullt tekintem elsődlegesnek továbbra is figyelem az esés értsd piros ed verzió lehetőségét, mert a piac nem zárta ki, lehet belőle egy ordinális nagy esés nagyon hamar.

      Most itt kapaszkodhatnék a hírekbe, hogy lebegtetik a QE3-t, Obama a választás évében majd elintézi ezt is, mást is, stb., de nem ez alapján mozog a piac, a mozgás, ami következik, majd szépen lehet indokolni az EU válsággal, a kínai túltermeléssel, az aszállyal vagy ellenkező irányból a QE3-mal, választással stb ....

      Delete
    5. Ha van Elliott hullámos rajz, kirakom!

      Delete