Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 11 July 2012

OTP - várakozás

OTP-ben egy dZZ jöhetett lefelé, ideális szinten 3390-en érte el az aljat, szerintem onnan fordult felfelé.  Kis tf-n a b hullám egy running flat volt (engem be szívatott c hullám lovaglás közben). Ideális fibo szint fogta, innen nagyobb tf-n emelkedés lesz, reggel nyitásban el tudom képzelni a 3410 körüli árat, de utána emelkedik, az erős záró miatt, nehéz a réssel való nyitásban gondolkodni, de záró figyelmen kívül hagyása esetében ez is benne van. Szerintem "linda" is rendben lehet a belépéshez.

OTP órás chart:


Órás charton érdemes nézni a dZZ indulását, mert kisebb tf a kiszúrás miatt félrevihet. Már tegnap is figyeltem, de a mai mélypont erősített meg benne. 

OTP 15' chart:


A lényeg felfelé ZZ lefelé dZZ, megint a hármasok, ezért fordultam kicsit bull irányba. Vagy az LD utolsó 5. hulláma, vagy egy ED készülődik felfelé, annál is egy dZZ. Kérdezzetek, mert lehet érthetetlen vagyok, sok mindent tudnék írni, mert folyamatosan figyeltem ma a mozgást, de nincs most két órám, talán a hétvégén.

50 comments:

  1. üdv AD

    Az SPnél szvsz. diagonál volt és ha ezt 1. hullámnak veszem vagy A nak kissebb emelkedés után zakó jön tovább.

    A bux ábrára vissza térve jelen pill. mind kettő irányba igen nehéz ED-et el képzelni, próbáltam azért rajzolni és valahol lent 13500 körül ki adja
    ez talán egybe is vágna károly cimbi oldalára ki tett SP grafikonjával.

    ReplyDelete
  2. üdv

    Ha a tegnapi föl kötést nem veszem figyelembe a BUXnál szépen ki alakult egy bearish advence block gyertya alakzat hasonló van a DAXnál is.

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Ha időd engedi válaszolj a kö. szakmai kérdésre. Az építő elemek diagonal verzió egy kicsit be kevert eddig még nem olvastam eddig az alakzatból mindig ellentétes irányba vártam a fordulatot, ott úgy értelmezhető, hogy a trend folytatódik majd azt is írja ellentétes irány lesz de mivel ez zavaros most a tren folytatódik vagy nem.

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!

    De randa ez a kék szín! :-))))

    ReplyDelete
  5. Az, de annyira punnyad a banda, hogy gondoltam szemből telibe, egy kicsit face-be nyomok mindenkit :o))))))

    ReplyDelete
  6. Ez a változás előszele .o)

    ReplyDelete
  7. AD az oldal szám 33-34, de jobb lenne egyszerüen el magyaráznád vagy érthető ábrát tennél fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan mi okozza a zavart?

      Delete
    2. A zavart az okozza, hogy én eddig mindig ellentétes irányba vártam a ki törést tehát a bir akkor északnak ha bull akkor délnek és most azt értelmezem, hogy ez a kitörés nem igen valósul meg.

      Delete
  8. A punnyadás szerintem ennek a tötymörgős BUX-nak köszönhető! Majd nézd meg amikor elindul valamerre, megint 150 körüli bejegyzések lesznek.
    Sajna ma nem tudok lenni, egész nap egy rendezvényen leszek! Már megint zabálni kell! :-))
    Este visszaolvaslek benneteket, ügyesek legyetek! Aztán holnaptól(hétfőtől) már jöhetne egy nagyobb elmozdulás! (szerintem lefelé). Meglássuk.

    ReplyDelete
  9. Ha lehet ne idéz a könyvből mert nem értem saját szavaiddal magyarázd el.

    ReplyDelete
  10. üdv AD

    Különben sikerült helyre tennem a dolgot még pedig azzal, hogy a 3. hullám a legrövidebb nem lehet és tegnap az SP-be az volt a legrövidebb ahogy írtam ki is tört de képtelen volt a célárat elérni így akkor valószínűbb hogy 1-2. 1-2 röl van szó.

    ReplyDelete
  11. ad...usdhuf lehet egy ed-t csinal befejezesnek?...most mehet a 3/c...nehogy elnezd ha forinterosodesre akarsz certizni:)...akkor ts mert a forint all hatrebb a parban..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írtam, hogy ednek tűnik, no majd ha tiszta lesz a kép, addig csak nézem.

      Delete
  12. üdv

    Ki nézte aegonos barátunk MOL elemzését szvsz. nagyon le fizethették mert az minden csak nem ford-fej-váll ha annak tekintem akkor is a nyakvonal bőven 17200 fölött van folyik a kis büfik etetése.

    ReplyDelete
  13. Ha délután az SP a futit kköveti akkor nagyon 1-2, 1-2 sorozat lesz mert a futi ezt nyomja.

    ReplyDelete
  14. AD az OTP mikor indul meg toporog csak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez még lehet at utolsó zz 5. hulláma 3390-re visszanézhet, vagy valami más.

      Delete
  15. sp futi...az 1212 is jo lehet de az alabbi korrekcios mozgas is...amerre a csatit elhagyja valszeg az lesz az irany..
    sp futi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amit fel tettél ez egy BULL verzió ez alapján valahol itt a vége az esésnek, pedig a szerkezet tisztán számozható 1-2-3- stb.

      Delete
    2. irtam..1212 is kijohet es korrekcios szerkezet is...a 3-at nem hiszem hogy mar latod...amerre elhagyja a csatornat az lehet jo rovidre...nagyon varjak a holnap hajnali kinai gdp-t...mivel mindket irany benne van a pakliban igy az az adat eldontheti hogy melyiket valassza...

      Delete
  16. Kezd a helyzet döfi lenni.

    ReplyDelete
  17. dax egyelore felulteljesit..

    ReplyDelete
  18. Otp ed perces 5perces charton!

    ReplyDelete
  19. bux 15...ha az ott valoban egy ld es nem valami mas formedveny,akkor nem mehetne a kritikus szint ala..szerintetek?...lacika..visszatertel mar?
    bux 15

    ReplyDelete
    Replies
    1. talan meg fog erni egy probat mivel a kritikus szint nincs messze...

      Delete
    2. Van rá esély ha az OTP ilyen stabilan tarja magát mintha be betonozták volna.

      Delete
  20. sziasztok,

    szerintem a dow nagyon szépen mutat most egy ed(?)-t, talán az ad most tájékoztatást

    ReplyDelete
  21. Ahogy elnézem SPnél törtek a támaszok lehet 3. indult?

    ReplyDelete
  22. Kíváncsi leszek az OTPre ha törik a 3400 mi lesz.

    ReplyDelete
  23. Na reggel írtam a MOllal jó be etették a kis büfiket ha törik a 200 meg sem áll 14800-ig.

    ReplyDelete
  24. kíváncsi vagyok, hsz-e a mai nap a dax-ban (elvileg mindjárt kiderülhet)
    indikátor csak kevésbé támogatja

    ReplyDelete
    Replies
    1. lehet elkinlodik benne hajnalig majd a rossz gdpre letorik de utana erobol fel...medvecsapda lenne...sell the rumor buy the news..

      Delete
    2. ha egyre gondulunk, akár e pont is bent lehet, nem hinném, h ez egész éjjel húzza

      Delete
    3. erdemes kicsit nagyobb tfen is megnezni...mar ha hszrol van szo egyaltalan...egy 5percesen kesznek tuno hsz mondjuk 30percesen mar nem tunik annak..vagyis kesznek..nagyobb tf a nyero nem a kisebb..

      Delete
    4. ezt akkor ki is lőhetjük

      Delete
  25. SP nekem nem tűnik 3. hullámnak, vagy estig beleadnak v. nem az

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor milyen hullám mert nagyon nagy választás már nincs kis 3-as esetleg1316 cél ár de ezt már tegnap is írtam.

      Delete
  26. OTP 3390 (esetleg 3380) jó végár lehetne, nagy forgalommal letörés, majd kick off

    ReplyDelete
  27. USD/HUF első célzóna

    Charlie! többi USD vonatkozás felkészült egy fordulatra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ed-k rol van szo akkor meg csak a harmadikok lehetnek kesz szvsz...nem tetszik gbpusd..verik ki a korrekcios csatornabol...akkor pedig 3/3/3-at kezd el lefele..abbol sulyos eses lenne a kockazatos dolgokban...twernek kezd allni a zaszlo..

      Delete
  28. A daxnál lényegében nagyobb hsz.röl van szó4-6 órás már igen komoly 5950-es cél ár de ezt is írtam már.

    ReplyDelete
  29. ricsi..nem loheted ki a hszt egeszen 6449ig...lehet ez meg csak a c vege...ezert mondtam hogy akar a hajnali adatig elharomszogeskedhet...

    ReplyDelete
  30. igazad van, de az a tapasztalatom, h az a hsz, amit át kell rajzolni, az nem lesz hsz, meg nekem lassú is ez c-nek.

    d szárának viszonylag gyorsnak kellene lennie (impulse-szerűnek), lássuk :)

    a másik, amit nem értek, h amerika már majdnem teljes egészében visszaadta a júni 28. óta tartó emelkedést, addig dax 50%-nál megállt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt a DAXOT én sem értem most valóba nem tudok róla nyilatkozni kezd harmatossá válni szinte ma se eset semmit,még talán ha valóba amit én nézek 4-6 órás háromszöget akkor időbe bele fér, másik naposon BUXnál és az amcsi indexeknél a macd már szignifikáns eladási jelen a DAXnál sehol.

      Delete
    2. csinálok egy ábrát

      Delete
    3. oks, köszi

      twer, én sajnos nem látok elliott-i háromszöget 4-6 óráson.
      van ott vmi, amit össze lehet kötni, de abból számomra nem derül ki a további irány.
      hagyományos ta mit mond az ilyen hsz-ekről?

      Delete