Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 27 June 2012

USD - röviden

Az emelkedés megtörtént, ellenben nem abba a magasságba, ahová a célzónát rajzoltam, ennek ellenére örülök neki, mert a zóna az exp. flat legmagasabb szintjére tettem, miközben az órás ábrán látható, hogy a fordulat egy másik - 127,2 - exp. flat korrekcióra jellemző szinten történt. Az RSI 8H nem tudta átvinni  a bear ellenállást, lefordult róla kétszer is, márpedig ebből forint erősödés lesz, igaz vszinu nem hosszú életű.

USD/HUF kereszt 8H:

USD/HUF kereszt 1H:


A fentiek alapján kicsi az esélye, annak, hogy új low-t látunk majd USD-ben a jún 20-ai low alatt.

20 comments:

  1. üdv

    Ki hogy látja a holnap-holnaputáni EU-csúcstól meg váltást várnak. szvsz. ha pozitíven zárul akkor azért indul meg az esés ha negatívan akkor azért esnek a piacok.

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!

    Nem gondolnám, hogy pozitívak lesznek, inkább negatív, vagy semleges (nesze semmi fogd meg jól!). Lehet lezárom a pozijaim aztán ha kiderül újranyitom.
    Ma meglehet a 17600.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyébként nekem mindegy merre lesz az irány, csak essen! :-)))

      Delete
  3. Sziasztok !

    Igen, alacsony a forgalom. Ez a Charlie által felvázolt - most vagyunk 4. hullámban, valszeg hsz-ben elképzelést erősíti.

    ReplyDelete
  4. Ha hsz-t nézzük, Ti mit gondoltok, hol járhatunk benne ? Szerintem a (lefele) D hullám első (A) hullámát fejezhettük be most BUX hatiban.

    ReplyDelete
  5. Charlie ezt írta tegnap "nezd meg a buxot ahogy elobb irtam...az nem tamogatja a hati hszt."
    én sem nagyon látom bele a hszt.
    Charlie segíts!!!!

    ReplyDelete
  6. Ja, ok. Ettől függetlenül én hsz-re szavazok. Küldjek ábrát róla ?

    ReplyDelete
  7. lehet éppen egy emelkedő háromszög. Ha bear piac van és esőtrendet korrigál, akkor lefelé fog kitörni belőle. de szerintem 530 környékét még meg kell látogassa az e pont.

    ReplyDelete
  8. Elvileg meg is van a "D" pontunk 17.417-tel BUX hatiban.

    ReplyDelete
  9. Igen, még ez is benne van a pakliban. Én személy szerint ezért nem szeretem a hsz-eket, mert kompromisszumokat kell kötni, nem lehet a gyertyák max-min értékeit csak figyelembe venni (ahogyan pl. egy 2. hullám esetén), hanem a testét is nézni kell. Persze, lehet, hogy nem a hsz verzió valósul meg. Hsz verzió alapján most kellene felmennünk 17.500 környékére (E pont).

    ReplyDelete
  10. de utálom ezt a tökörészést :-)

    ReplyDelete
  11. Hsz verzió - BUX hatiban 17.500-zal megvolt az "E" pont is, elindulhat az esés hamarosan, ez alapján.

    ReplyDelete
  12. otp-t szépen lassan nyomják lefelé, de a molt nem nagyon akarják

    ReplyDelete
  13. én most el, de este visszaolvasom, ha lesz mit...:-)

    ReplyDelete