Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 27 June 2012

USD - gyors

Vissza kell menni a két nappal ezelőtti elemzéshez, ahol 231 környékére vártam B hullám végét, úgy tűnik jelenleg, mélyebb elemzés nélkül, hogy egy nagyon elhúzódó B hullámunk ért véget ma, azon a céláron ahová korábban vártam. Ha ez így van, akkor egy C=162a estében 227 alá nézhetünk be.

USD/HUF 1H chart:


Elliott esetében jobb, ha a korrekciókból indulunk ki, ezért most az ennél erősebb forinterősödés impulse vonatkozására nem térek ki.

45 comments:

  1. Skaccok! (Twer, Charlie, Lacika, Ad ha ráérsz!)
    Na most akkó mi van? Az rendben van, hogy reggel írtam, hogy 17600-ig elmehet, de én azt nem gondoltam komolyan! :-))
    Akkor most a lefelé jövetel (18300-17350) korrekciójának C hullámába lehetünk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia,
      szerintem még 4ben, de a gyors mozgás után egy lassabb korrekció passzolna. a bux17180, hati17800 körül fordulhat, de nem is vártam volna én sem feljebb de ha az imfnek örülnek, akkor benne lehet egy up.

      Delete
    2. Boy írtam, hogy amíg a BUX a 16500 pontot ki nem viszi addig a le felét B hullámnak veszem de meg mondom őszintén ezt a verziót nagyon nem tekintettem elsőd legesnek, remélem nem most jön északnak egy C mert a mozgásnak és forgalomnak nagyobbnak kellene lenni. de ha szignifikánsan a BUX átviszi a 17300-at sajna számolni kell vele. A hati remélem 17750-nél nem jut tovább.

      Delete
  2. Szia Imi-boy!

    nem néztem a buxot, SP szerintem A hullám, azaz nem fog befejeződni nagy eséllyel jun 30-al, USD C hullám indulhatott lefelé, emelkedés korrekciója..., otp esetében 4. hullámra tippelnék, de a felszúrás zavar 2. hullámban, én itt megvárom a napos csatorna tesztjét, az a biztos, vagy ha tisztul a kép

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!
    Hír!!! IMF -kezdődhet a tárgyalás,picit erősödött a forint

    ReplyDelete
  4. én ezt tekintem a legvalószínűbbnek, de nem tudom mi lehet a B alja.
    nem kizárt, hogy megvolt, általában nem jelölöm jól a szinteket.
    BUX60_távoli kép

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o) Ez tetszik, gratula!

      Bux esetében érdemes 78,6 - 61,8-50 fibo szintre nézni a B pontot ZZ esetében

      Delete
  5. Sziasztok!

    Köszi a válaszokat!

    ReplyDelete
  6. Sziasztok !

    Úgy tűnik, a 4-es hullám(?) BUX hatiban végül nem hsz lett, hanem egy sima ABC korrekció. (C-nek a csúcsa 17.655 volt). Véleményem alapján már az 5/1 és 5/2-öt megcsináltuk lefelé, felfelé nagyon alacsony forgalom van csak. Nálam célár lefele 17.200.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nagyon reális elképzelés! Érdemes vele az első helyeken kalkulálni, továbbá RSI divergenciát figyelni, elakadhat 38-40 környékén, ami a várakozás helyességét mutattja, mondom ezt anélkül, hogy látnám a vonatkozó ábrát

      Delete
  7. (elfelejtettem hozzátenni, hogy ez csak egy elképzelés)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mikor a hati a 17500 helyet be ütötte a 17350 módosítottam én is a C-t 17750 helyet 17600-50 közé nekem itt a 2 hullám került ki jelölésre.

      Delete
  8. USD még mindig a nagy korrekciós trendcsatornában, nem tudom elhinni, hogy kész a korrekció. Ez lehet egy kombináció a-b-w-a-b-z, vagy még csak a 3/1, ha running flattel volt a 2. hullám, arról az esetről nem beszélek,egyenlőre, hogy nem volt meg a fordulat. Szívatós most, de még nem léptem, kell a bizonyíték, mert még kicsi eséllyel benne van a 220 alatti célár is. ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ad, tehát akkor az USD/HUF párt egy kicsit még feljebb várod ?

      Delete
  9. feljebb is, majd lejebb is, de majd otthon tudom megnézni

    ReplyDelete
  10. látom bux/huf témában szépen pörögtök :)

    "odaát" eléggé monoton most a blog :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cimbalinál...nem sok elképzelés került terítékre...lehet mindenki nyaral. Lassan már magammal beszégetek :( No mind1, d.u. úgysem leszek

      Delete
  11. Lacika 4. hullának ezt már időben soknak tartom ahogy írtam időben és pontba is 2. nak fel meg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mivel ha 2. lassan kezdem törölni a B hullám verzióm, mert így még holnap egy kis löket esetleg fel, hó vége és indul a 3. délnek hétfő kedd magasságába.

      Delete
    2. Igen, jogos, nekem is hosszúnak tűnik 4-esnek.

      Delete
    3. Viszont még lehet "B" is.

      Delete
  12. ez volt a várt felfelé kör, lássuk mit mutat moat

    ReplyDelete
  13. Lacika minek a B-jére gondolsz. Tehát a hatinél 18200-ról A jött 17350 majd B 17650-ig. Vagy más az el képzelésed?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abban nem vagyok biztos, hogy "B" befejeződött az általad is leírt szinten, de ez egy lehetséges elképzelés szerintem.

      Delete
  14. sziasztok...szerintem is hagyjuk hogy ez 4.hullam...nincs parja..vagy 2 vagy Bnek a b/je

    ReplyDelete
  15. sziasztok,

    sztem buxban ennek a flat korrekciónak a c-je egy ED-vel zárult 17110-nél, minimum 16711-re számítok

    ReplyDelete
    Replies
    1. lehet, van még egy hullám ed-ből 17170 körülre, szerintetek?

      Delete
    2. hopp, elnéztem a fibo-t, szóval sztem 16550-16150 közé számítok.

      Delete
    3. Ez tökéletes 5 napja készített grafikonomon a 3/3/3 hullám vége a BUXnál nálam is 1610-ra hatinál 16500-ra mutat.

      Delete
    4. bocs BUXnál 16100-ra mutat.

      Delete
  16. nálatok sem megy a random?

    ReplyDelete
  17. Boy eddig a hati a terv szerint mozog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen Twer! Tartom a shortokat, nem remegett meg a kezem.

      Delete
  18. üdv BOY

    Gondolom erre számítottál még, hogy amcsiknál hiányzik még egy C északnak. Ngyon gyorsan be fejezték a B tegnap és viharosan el indult a C hullám, ez pedig annyit jelent, hogy ma szvsz. a BUX is mutat fel támadást én max. tegnapi csúcsig várom te meddig. De az is lehet egy helybe járás lesz. Mindegy az a lényeg lássuk a medvét.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, hogy az legyen náluk mint tegnap csak a fordítottja erős pluszos nyitás és nap végére be szakadnak de piszkosul, az azt jelentené hogy nálunk eszeveszettül zárnak a shortosok és hétfő nyitunk vagy -400 ponttal és esünk vagy 800 pontot.

      Delete
  19. Suiasztok!
    Üdv Twer! szerintem ma lesz kb. 400 pontos plusszos nyitásunk, én nem zárok, Otp-vel próbálom ellensúlyozni, ha lesz megfelelő belépési pont.

    ReplyDelete
  20. brikka ...neked lesz igazad..sp ben 4orason nezve a nagy b hullam egy exp flat lehetett..kesz a B/c es mar a C mehet?...na ezt is alig birtam begepelni..ne igyon az ember 2whiskey=t reggeli elott..off..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meg annyit hogy az elozo futira ervenyes sima indexre nem allja meg a helyet..szoval how knows

      Delete
    2. Charlie! Mi történt Whisky reggeli előtt? ... és nem szólsz:o)

      Delete
  21. én adtam még egy kis shortot 700-on

    ReplyDelete
  22. ricsi, tegnap írtad hogy a bux csinálhat mégy egy felkört 17170-ig. meglett!

    ReplyDelete
  23. sziasztok,

    igen, de az már nem ahhoz az ED-hez tartozik, ha jól emlékszem, abból letört tegnap. nem tudom, mert telón vagyok

    ReplyDelete