Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 7 June 2012

piac

Nagyon elfoglalt vagyok, egyszerűen nem találok időt elemzést írni, talán a hétvégén. Röviden: szerintem A hullám ment az SP-ben felfelé, erre utal a gyorsasága, ereje, lendülete, A hullám tipikusan 38%-hoz mehet vissza, ezt az SP nem érte még el, a HUF relációban az USD és az EUR már eljutott odáig, szerintem a bux, az OTP, a Mol esélyes, hogy a korábban erre a szintre jelölt célzónákat eléri, majd jön a B hullám, ami szinte minden lehet, legjobban egy hsz-t szeretnék, ami időben elhúzódó lenne, mert nagyon gyors eddig a piac. 3/3 indulásáig max. 4-6 hét lehet vissza, de ahogy most mozog a piac inkább 2 esetleg 3 hétre tenném ideálisan. Ha nem mutat mást a piac, akkor brutális nyár jön, őszre ledarálják a piacokat...

51 comments:

  1. sziasztok!
    estmédiát ma is kiasztják felfelé.

    ReplyDelete
  2. sziasztok,

    Charlie, mi is a célár most a médiásban?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem vettem...

      azért kérdezem, hogy mi a célár, érdemes-e 'még' beszállni

      Delete
    2. én nem tudom, nem néztem, de tegnap feltűnt 38nál, hogy piszkálják

      Delete
  3. charlie biztos vett, mert nagyon mosolyog :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, mondta is hogy csipegeti...

      grat neki :-)

      Delete
    2. bizony grat! én nem voltam elég bátor...

      Delete
  4. hati longokat kéne jóárasítanom....
    de ez az alacsony kt kicsinál idegileg.... :-(

    ReplyDelete
  5. szerintem 17400 körülre vissza fog jönni.. talán

    ReplyDelete
  6. mollynak még lenne egy pici köre fölfele..... mondjuk 800-ig....talán...szvsz

    ReplyDelete
  7. oh,nem kell nekem gratulalni..az igaz hogy mar 100nal mondtam hogy irany 40 de elotte gondoltam egy felhuzasra...beker aram meg egy kicsivel fentebb van ettol is de van a tortenelmi alj 35rol is:)...egy ideje elvesztettem benne a hullamzast ezert celarat most nem birnek mondani..de szeretnem 200felett latni majd...ha hosszutav az sem baj..KICSIKRE CSAK ANNYI ES OLYAN PENZT TENNI AMINEK MAROL HOLNAPRA ELVESZTESE NEM OKOZ SEM ANYAGI SEM LELKI PROBLEMAT...igy nagy betukkel...tetu exarnal hogy nem birtak meg azt a hirt jegelni vagy 2 napig..benne lennenk..ahhhhh.

    ReplyDelete
  8. más...

    srácok, az nem lehet, hogy amcsik a 126x-nél még csak X hullámot csináltak, és komlex korrekció lesz...??...

    ReplyDelete
  9. 400-as kt.... pff...

    hol van a szép kis 600 körüli....?!?!?.....grrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. összevissza...

      bevallom van egy kicsi 17800-ról is, de a többség 17000-16700 között...

      Delete
    2. remélem a 17800ast is nyerőben tudod majd zárni, mondjuk 18200-500 között

      Delete
    3. köszi Boy,

      arra gondolok, hogy most az egészet nézve nyerőben vagyok már, eladom
      kis korrekcióra számolok, és alacsonyabba visszaveszem...

      meglássuk...

      Delete
  10. Charlie

    jó hír.... nyitottam demo számlát random fx-nél, kóstolgatom....:-)

    ...eddig tetszik, de ezt az adózás témát még mindig nem értem...:-(

    tudnátok vmi linket, ahol érthetően leírják?

    ReplyDelete
    Replies
    1. adózás...

      nyitok eur vagy usd számlát....ok

      ha nyereségem van, akkor azt hogyan számolom el?? mert ugye forintban adózok...
      nézni kell valami (adott napi) MNB középárfolyamot.... vagy mi??

      ezt nem értem....

      Delete
    2. Sziasztok!

      Igen kell nézned és napi szinten, kell megállapítanod a nyereséget veszteséget és a ktg részét is.

      Delete
    3. sziasztok,

      Hócipő, engem is érdekelne, h mivel kell számolni, merthogy napon belül is változnak a huf deviza párok.

      Delete
    4. köszi Hócipő!

      és amit elszámolok nap mint nap, akkor az a hivatalos MNB középárfolyamon történik....?!?...

      Delete
    5. Találtam egy összefoglalót erről:

      Az ellenőrzött tőkepiaci ügyletek után ugyanúgy kell adózni, függetlenül attól, hogy azt magyar tőzsdén, forintban, vagy külföldi tőzsdén devizában végezte az adózó. Az adóbevallásban a realizált jövedelmet minden esetben forintban kell feltüntetni. A nyereség forintra váltását a tranzakció egyes lábainak dátumán érvényes, hivatalos MNB devizaárfolyamok használatával kell elvégezni.

      Ha például 1db BMW részvényt vesz az adózó 10 euróért a frankfurti Xetra piac normál kereskedésében egy olyan napon, amikor az EURHUF hivatalos MNB keresztárfolyam 200 forint, majd eladja ugyanezt az 1 db BMW részvényt 20 euróért egy olyan napon, amikor az EURHUF hivatalos MNB keresztárfolyam 300 forint, akkor a forintban elért nyereséget a következőképpen kell kiszámolni:

      20*300-10*200= 6000-2000=4000

      Természetesen a tranzakció két lábához kapcsolható költségek itt is levonhatók a nyereségből, a devizában felmerült költségeket ugyanúgy a felmerülés napján érvényes hivatalos MNB árfolyammal kell ”forintosítani”.

      Delete
    6. Csabesz: igen a hivatalos MNB árfolyamon történik.

      rchrd: percre pontosan nem kell, amit az MNB közzétesz aznap azzal kell számolni.

      Delete
  11. csabesz, vissza tudtad venni? tegnap én is így jártam, eladtam és nem tudtam olcsóbban visszavenni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. én csak most adtam el...;-)

      Delete
    2. el kellett mennem picit, és bentmaradt a megbízásom...
      mire visszaértem, és átgondoltam, hogy átírom.... éppen húztak rajta...
      ...mindegy...

      Delete
  12. mit szólnátok lassan egy usd/huf longhoz...?!?!?....:-)

    ki követi a dev.pár életét?

    ReplyDelete
  13. csabesz latsz valamit amiert zartad a hatit?

    ReplyDelete
  14. hatiban elfogyott a lendület?

    ReplyDelete
  15. sziasztok,

    Charlie, mindenképp zárni akartam.... nincs jobb magyarázat mint időhiány....

    ReplyDelete
  16. Hócipő

    nagyon köszi az infókat! :-)
    egyre jobban foglalkoztat a dolog...

    Brikkának meg külön gratula az aranyhoz!!!!! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm. Egyelőre jónak tűnik az értelmezés, meglátjuk, hogy eléri-e a célárat. Szerencsére eddig nem trükközött a piac, egy diagonál indítás szívatós lett volna...

      Delete
  17. Charlie! volt (van) hati longod? én tartom még, szvsz 18200-500 közé fel fog menni. lehet Csabesz jobban járt, hogy dobta?
    Twer is felfelét vár korrekció után.
    Ad is még 2 hetet írt a korrekcióra.
    szerintetek?

    ReplyDelete
  18. devizában gyanús, hogy az első verzió lesz a nyerő, azaz dollár 200-210, eur 275-280 (?Ö
    A hullámnak 50-62% retrace túl erős,de lehetséges, egyenlőre figyelem amennyi időm van, elemzést a hétvégére ígérek, majd egy hét szabi, ami már nagyon rám fér, bocsánat mindenkitől, nem tudok most több időt rászánni a blogra, de igyekszem visszatérni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv Ad!

      Kellemes pihenést! Majd igyekszem a blog forgalmát fenntartani! -:)

      Delete
  19. otp 60perc....nem tetszik amit otp ebben az oromkodesben csinal sem forgalom sem mozgas tekinteteben..elovettem egy korabbi elkepzelest ami meg nem dolt meg...wxy..most csinalna az y/b-t ami haromszog..kesz a c hullam,raadasul a c hullamon belul is lehet egy hsz ami erositheti az elkepzelest..az macd hist es a forgalom is mellette van..a haromszog elkepzeles 3600felett dol meg de a wxy azzal meg nem..lehet y/b akkor flat..
    ..az a piros vonal a lefele tarto csatorna kozepvonala..fontos szint..
    otp60

    ReplyDelete
    Replies
    1. lehet hülyeséget kérdezek, de....(akkor is megkérdem!!)....:-)

      nem lehet, hogy a hsz nem Y/b hanem XX ??

      Delete
  20. Sziasztok !

    Igen, az OTP nagyon furcsán viselkedik. Utóbbi 7 napban 6 piros gyertya, az egy darab zöld meg nagyon alacsony forgalmú. Vajon mi lehet az oka (a többi részvényhez képest) ? Lehet, valami új banki adót nyomatnak majd, amit persze a kereskedő bankok már rég tudnak :)

    ReplyDelete
  21. üdv Boy

    Valóba fel fele várom, de én is dobtam a longokat tegnap és 600-700-ról van 25k. shortom most ezt a kis le feléből próbálok valamit, de az oti valóba furcsa és lehet így a C csak a tegnapi csúcsig megy vagy alá.

    ReplyDelete
  22. Boy még az előbbihez annyit, hogy a longokat azért zártam mert a várt cél áramat tehát a 17600 pontot el érte a piac, egy párszor már meg égettem magam mivel vagy nem érte el párpont híján vagy túl lőtt rajta és vártam majd biztos lesz feljebb és a nyerő szépen át ment mínuszba. Ez okból már mikor -100 pontra meg közelíti a várt cél áramat kezdem a szakaszos zárást.

    ReplyDelete
  23. üdv Twer!

    köszi! most én is így jártam, a tegnapi szép nyerőm mára elovadt.

    ReplyDelete
  24. üdv Twer!

    köszi! most én is így jártam, a tegnapi szép nyerőm mára elovadt.

    ReplyDelete