Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 16 May 2012

Feladvány - Dr. House

Elég régóta gondolkodom rajta, hogy mi lehet ez a szerkezet, nem a termék a fontos, bár szerintem gyorsan rájöttök (tudtok olvasni), egy csomó indexnél, papírnál látok valami hasonló felállást. Nem akarom a saját véleményemet leírni, dolgozzuk fel Elliott szerint, zárjuk ki ami nem lehet, nézzük meg mi az ami igen. Ha van kedvetek játszani, mert ez a mostani helyzet megoldása!


..és nem a várható mozgás érdekel, mert azt tudom :o) ebből hamarosan felfelé indul meg, azt nem tudom meddig juthat...

Beírtam egy-két jelölést, nem elliottit, hogy könnyebb legyen utalni rá, magyarázni az elképzeléseket!

28 comments:

  1. na most kaptam b..meg élményt, bocsánat a vulgáris kifejezésért, de napok óta nem néztem és már egy ideje ki akarom rakni.... megvan nagy eséllyel a helyes megoldás

    ReplyDelete
  2. szia Ad!
    Mire gondolsz most, kérlek fejtsd ki.
    Én ma beálltam dax longra, ezüst és arany longra szintén.

    ReplyDelete
  3. azt szeretném, ha minden verziót feltennék a fenti ábrára, végigbeszélnénk, hogy mi lehet és mi nem, mi az ami kérdéses, van egy elképzelésem, de nem akarok közre adni, mert ez most egy kulcs az egész nagy képhez.

    Aranytól, ezüstől félek, dax esetében még várok egy belépési jelzést, mert van egy bear verzióm, amit nem ütött ki a piac..

    ReplyDelete
  4. eddig mindenképpen 5 hullámnak tűnik felfelé az aljától, legrosszabb esetben egy abcnek az aja lesz ma kész.
    De egyébként nem feltétlen tartom hosszabb távra, még figyelem.
    Mi nálad a daxban a bear amit nem ütött még ki?

    ReplyDelete
  5. Egy ED, de meg kell újra néznem. Értem a daxnál mire gondolsz, egy kicsit módosítanám a képet, mert az 5. hullám még nincs kész és az is lehet, hogy még a 3. sem

    ReplyDelete
  6. vagy éppen most lett kész 10' tf-t nézek

    ReplyDelete
    Replies
    1. dax az aljtól impulzus, szvsz. iv. hullámban van már, ZZ jöhet 6400 környékére.

      Delete
    2. igen, erre a számozásra gondoltam, feljebb

      Delete
  7. Szia Ad!

    Nem impulzív az biztos!
    Mintha 3-asokból állna, de K és O között abc-nek betűzni, nah ahhoz azért kell képzelet...
    Nagyobb eséllyel én expanding diagonálnak nézem.
    De otthon van az "okosságom", úgyhogy sietek is haza utánaolvasni a jegyzetekben! :)

    üdv,
    Nono

    ReplyDelete
  8. a piac hamar megmutatta, hogy ez nem ZZ lefelé :) ki is rázott...

    ReplyDelete
  9. várj csak brikka, ezt megveszik, ha megveszik, akkor szép fordulós nap lesz a mai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. megvehetik, szerintem felfelé impulzus volt, csak amit gondoltam már biztos nem jó...max. annyi, hogy nem iii-as hanem v-ös volt.

      Delete
    2. 20:00 körül lesz majd csapkodás igazán, ez még csak pletyka...

      Delete
  10. Szia Frici!

    K és O között lehet ZZ, ahol a c a-hoz viszonyítva magas fibo szintet ér el és c ED, ezért nincs meg a C 2. hullámának a párja.

    Exp. diagonállal a gondom, hogy D magasabban van, mint K, D lenne a második pont?

    Exp. diagonál ritka, ekkora tf-n, érdekelne más lehetőség is!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Ad!
      Te le Friciztél engem? :-)

      Delete
    2. Jaj m8! Te legalább válaszoltál és gondolkodtál, ráadásul jó irányba mentél! A többiek nem is válaszoltak! Ezért Dr. House-os a kérdés

      Delete
  11. nálam valamikor most lehet kész az ED SP-ben, de ne ma sima indexet néztem, ezért a célár valamelyest más lesz

    ReplyDelete
  12. Szia Ad!

    Dobhatok ábrát vagy még egyenlőre email-ben a többiek miatt?

    Naitssz

    ReplyDelete
  13. sziasztok,

    esetleg tripla ZZ?

    ReplyDelete
  14. Szia Naitssz!

    Dobjál, akár ide is!

    ad

    ReplyDelete
  15. Nálam két megoldás is van, és ellentétes irányba mutat :o)

    ReplyDelete
  16. Én is küldtem mail-t talányról, Ad.

    ReplyDelete
  17. Ja, akkor nyomom én is ide :
    szerintem a talány megoldása - egy nagy LD, mely kábé kész van most

    ReplyDelete
  18. http://www.kepfeltoltes.hu/view/120516/BUX_NAPI_0516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Két verzió van rajta egy WXY és egy Ld lefelé ami kicsit sántít!
    Ha nagyobb tf-t nézem, akkor nálam a WXY esélyesebb most!
    Egy másik variáció miatt hagytam meg az Ld lehetőségét amit másképp is lehet vonalazni szvsz!

    K! fentebb van!

    ReplyDelete
  19. Szia Ad!

    Szerintem ez egy ED.
    J=1, K=2, O=3, N=4, M, pedig még nincs kész, kell egy negatív túllendülés.

    Ezért kérdeztem K és O pont közötti részt, mert nekem impulzívnak tűnik...
    Ha K és O között impulzus van, akkor lehet még dZZ is.
    Az LD-vel az a bajom hogy nem látom a belépő 5-ös alakzatot. K-O és N-M között még belelátom az impulzust. De az alakzat elején nem látom!
    A dZZ-vel ugyanez a problémám. 5-3-5 = W -t nem látom az elején.

    üdv,
    Nono

    ReplyDelete
  20. Sziasztok!

    Bocsánat, nem rajzoltam! Szánom-bánom... de sajna most így gyorsabb volt! :)

    üdv,
    Nono

    ReplyDelete
  21. Szia Nono!

    Pozíciójából fakadóan szvsz ED nem lehet, csak Ld, gondolom elírás :o)
    Túllendülés nem feltétel, de lehetőség, jól gondolkodtok!

    ReplyDelete