Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 16 May 2012

CAC

CJ napok óta abba az irányba terel, hogy megvolt a fordulat. Elsősorban  a CAC ábrájára hivatkozik, folyamatosan nézem, lehet e valami más megoldás, de mindig azt látom, hogy rosszul fest az index. Vszinu egy ZZ-ben emelkedés, egy ED C hullámban. FIBO arányok szerint egy ideális szintre, 61,8%-ra ment vissza a piac, ahonnan lefordult és esés jött. Indexeknél én általában 78,6%-os retracere számítok 2. hullámban, de a CAC-ot nem ismerem, szabályok szerint beleférhet. Ami zavar, hogy 70% feletti RSI értéknél volt a csúcs, amit magasnak tartok, ahhoz, hogy innen forduljon le a piac. Ha jó az ED értelmezésem, akkor még vagy 200 pontot kell esnie, hogy az ED kiindulási pontjához érjen vissza a piac.

CAC hetes chart:

Godoltam felrakom, hamár foglalkoztam vele...

26 comments:

  1. Különben nem tudom miért tulajdonítasz ennek olyan nagy jelentőséget, hogy bent volt a csúcs vagy nem a DAX esetében bőven 78,6 fibo szint fölé ment, most már olyan sokan várják a pincét hogy hamarosan valamilyen északi irány jön abból talán többet meg lehet tudni.

    ReplyDelete
  2. A másik ápr. végén május elején a DJA pedig új csúcsra ment akkor ott is bent lehetett a csúcs én ahogy látom ahány index annyi meg oldatlan helyzet együtt állás az adott időszakba még közel se volt. Vagy mind más más elliott ciklust jár be.

    ReplyDelete
  3. sziasztok!

    Most értem géphez, de most nem értem mi van, reggel káosz, most happy? akkkor ez volt a fordulat?

    ReplyDelete
  4. Sziasztok !

    BUX hatiban eddig szépen megyünk felfele, szabályosnak impulzívnak tűnik a dolog felfele eddig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAX:MAJ16_DAX_M5
      Eu: minimális célár teljesült, ha impulzus lesz ez is, akkor mehet tovább felfelé:MAJ16_EURUSD_M15

      Aranyban viszont benne lehet még egy lefelé kör.

      SPX-et is hasonlóan látom mint a dax-ot:MAJ16_SPX_m5, bár ott a mozgás belső szerkezete még nem elég arányos egy impulzív számozáshoz. Utóbbi két termékben miatt most egy kicsit bizonytalankodom...

      Delete
  5. da...a tegnapi haromszogbol letores utan...
    dax

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia charlie!

      gratulálok, találó prognózisok voltak!

      Delete
    2. csusz..kosz..nezzuk jon-e belole egy 3-as impulziv...stop a hsz e pontja felett..

      Delete
  6. amig buxban es otpben a mai resek nyitva addig nem kellene a longokat meg veletlenul sem eroltetni...

    ReplyDelete
  7. otp egy lehetseges verzio...viszont ha igy lenne akkor a daxom nem ok....
    otp60

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerintem a tetőről jól számolsz, de nekem innen más verzióm van, első nem w, hanem x

      Delete
  8. Visszavonom, hogy a mai aljtól szép, szabályos volt az emelkedés BUX hatiban. Viszont egy LD első felfele hullámának pont megtenné.

    ReplyDelete
  9. Ha gyorsan 17.400 fölé mennénk, tovább fut nálam ez a verzió.

    ReplyDelete
  10. amig a dollar nem pihen meg addig minden probalkozast bevernek...

    ReplyDelete
  11. nem akarom a bull verziókat túlerőltetni, egyszer már elmentem emiatt, igaz akkor pont ellentétesen, ezért csak figyelek. A piac áttörte az elmúlt napokban az általam kulcsszintnek tekintetett szinteken, ezért óvatos vagyok. Szeretném a megerősítéseket megkapni, jelenleg elképzelhető egy fordulat, de ezt lehet korrekció is, MOL-nál napok óta figyelem, hogy 5 hullám jött le a csúcstól, ez pedig trendfordulóra utalhat

    ReplyDelete
  12. dollár huf 236-238 lenne egy ideális megálló

    ReplyDelete
    Replies
    1. hu....certibe 240 a kiutes..lehet kamikazezni:)

      Delete
    2. én már nem teszek ilyet! :-)))

      Delete
    3. :o) benne vagyok, mert a veszteségszint alatt be tudtam lépni, max csapják,ha nem akkor rr nagyon jó lesz

      Delete
    4. jah! 70től én is szívesen benne lennék! :-))

      Delete
  13. usd-huf módosítok, kisebb tf-t nézve a=c vonalon fordult lefelé

    ReplyDelete
  14. ami 212-től felfelé egy dZZ-t jelentene, a fenti megállapítás az utolsó zz-re igaz, eddig

    ReplyDelete
  15. Ha BUX hatiban LD indult felfelé mai aljtól, akkor most vagyunk az LD 3/B hullámának befejezésénél. Következő szintnek 17.400 felett kellene lennie (3/C vége). Na, meglátjuk.

    ReplyDelete
  16. feltettem egy feladványt, majd közben behúztam egy vonalat... azt hiszem valakik nagyot fognak bukni

    ReplyDelete