Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 10 May 2012

Dax - péntek

Furcsán alakult ma a német index. Először réssel felfelé nyitás, meggyőzött, hogy harmadik hullám megy felfelé, majd semmi, nem hozta a várakozást, dinamikus eséssel betöltötte a rést is. Majd ismét egyértelműen impulse emelkedés, majd végeláthatatlan oldalazás. Első körben trendcsatorna törés, igen gondoltam 3., majd rés betöltés új alj, oké, új trendcsatorna, ebből viszont az emelkedés nem tört ki, azaz ZZ mehet felfelé, de a C hullám 4. alhulláma túlságosan elnyúlt. Nem húzom tovább... Amit holnap figyelek az az 1-2-1-2 verzió, ahol az első 2- hullám flat, hamar kiderül, hogy jól gondolom e, gyors dinamikus északi irányú elmozdulás kell. RSI bull zónában, alakul egy horog, majd meglátjuk...


A napközbeni esés, majd az emelkedés impulse-nak tűnt, ez pedig csak úgy lehet ha az egyik hullám C hullám volt... A diagonal verziókat egyenlőre mellőzöm.

102 comments:

  1. Üdv

    Kezdek charlie deja vu érzésével egyet érteni, az jön mint tavaly akkor is mindig a föl fele menet volt hajtogatva és közbe folyamatosan mentünk lefele ezt a BUXra értem, de ma reggel is elnézve a futikat inkább esés lesz mint nagy megindulás északnak, még mindig a 3 héttel ezelőtti ábrám alapján halad a piac. Nem tudom de valami nem oké, ha az SP le megy 1300-ig a DAX is be üti a 6000-et a BUX pedig a szept. aljat, a helyzet egyenlőre nagyon így néz ki megint csak várakozás erre a föl fele menetre ami nem nagyon akar jönni. Nem tudom mitől lesz ma ki robbanó hangulat.

    TWER

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Nekem teljesen mindegy merre megy a piac, majd arra kereskedem, amerre megy. Napos ábrán írtam a várakozást, két napja érte el a piac, ennyi idő alatt nem lehet véleményt alkotni.
    Elliottról szól az oldal, örömmel vennék egy számozás az elképzelésedre, mert így inkább érzelmi alapon szóló megnyilvánulásnak látom a megjegyzést, nem tudom mögötte az Elliotti kontextust, ami nekem segítene az elképzelésed megértésében.

    Van egy mélyebb zónás várakozás pirossal jeleztem a zónát, az lejjebb van a mostani szinteknél

    ReplyDelete
  4. usdcad...tul korai lenne meg a kitores a negyedik hullambol fel,jonnie kellene meg egy lefele kornek ami pozitiv lenne napon belul az rv piacoknak..de a jovo heti ujabb lejtmenet a piacokban meg benne van...es ne felejtsuk hogy ma pentek van...trukkosebb nap nincs meg egy a heten mint a pentek...nem veletlen hogy vannak trederek akik a hetfot es penteket kihagyjak..

    ReplyDelete
  5. Sziasztok !

    Én BUX hatiban (legalább a nap első részében) lecsorgásra számítok.

    ReplyDelete
  6. BUX hatiban reggeli nyitóval már teljesíthettük is a lefele korrekció elvárásait egy huszáros mozdulattal. Most vagyok kíváncsi, megindulunk-e majd fölfele.

    ReplyDelete
  7. (pici tf - felfele kilövés előtt még egyszer lemegyünk szerintem 17.950 környékére)

    ReplyDelete
  8. (ez a B/C/5 hullám lesz vagy 2/C/5)

    ReplyDelete
  9. sziasztok!

    A longjaim stoppja szűknek bizonyult, reggel bukóban kidobott. én hétfőig már nem nyitok.

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Charlie, az ábrádon a "b" hullámban elég nagy a forgalom, ami általában nem jellemző "b" hullámokra szerintem.

      Delete
    2. lehet igazad van..szerinted mi lehet az?...ha azt nezem hogy egy nagyon nyogvenyelos exp ld utan voltunk akkor el tudom kepzelni b/c-nek...raadasul hir is volt akkor..nemtom..

      Delete
    3. Nem is tudom, nekem ez a nagyobb kép nem áll össze. Főként az a zavaró, hogy OTP és a MOL/BUX hati mintha máshogy viselkedne mostanában nagyobb képen - ami azért szokatlan jelenség. Ami nekem OTP-ben most feltűnt, hogy napin tegnap egy belső napot csináltunk, ma eddig meg megint azt csinálunk, tehát egy határozottabb elmozdulás készülődik valamelyik irányba.

      Delete
  11. ..aranynal figyelos lehet egy hatalmas haromszog B pozicioban...
    gold

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Charlie,

      Köszi, hogy felraktad az elképzelésed.

      Én elsődlegesen valami ilyesmiben gondolkodom: MAJ11_gold_D1

      Delete
    2. szia...egy darabig egyutt mennenek de az enyemnel nem szabadna elesni az 1523nak a Tiednel ez megtortenhet..

      Delete
    3. Így van, ezért is raktam fel, hogy legyen alternatívánk ;)

      Delete
  12. twer...most en erzem ugy hogy nagy elmozdulas fog jonni a piacokon jovo heten...ebben jo vagy...melyik iranyra tennel?...en lefele eloszor egy nagyot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt vagyok reggel már jeleztem az első kommentem erről szól ha ma nem lesz fehér gyertya akkor átforgatok mindent shortba mert délnek lesz az elmozdulás jó érzed reggel már hasonlóan éreztem én is ha megint közbenső nap lesz akkor a tegnapi elvárás az igaz hétfőre keddre várható az elmozdulás.
      Ha lefele lesz akkor tényleg fel kell hagyni itt ezzel a felfele számolgatással mert a BUXnál az 5. hullám a DAXnál pedig a nagy C hullám 1 hulláma megy délnek.

      TWER

      Delete
  13. sziasztok,

    most nézem....BUX talán bezárt napközben pár órára?.... forgalom elég gyér... vagy az én számlálóm állt le... :-D

    DAX
    most akkor hol vagyunk perpill.? 1-2-1-2-1-2??? RSI mindig alacsonyabb tetőről fordul, de nem igazán éri el a bull ellenállást...
    nekem olyan mintha hsz lenne B poziban

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekem dax úgy tűnik, hogy egy komplex falt (ii)-es hullámban vagyunk, amiben szerintem c jöhet most le.

      Delete
    2. szia Brikka,

      bocs, de mit is takar a 'komplex falt'...??
      ....nekem ez nincs meg... :-)

      Delete
    3. bocs,
      komplex flat akart lenni :)

      csak egy elképzelés: MAJ11_DAX_M30

      bár lehet, hogy feszített értelmezés ez...

      Delete
    4. ok köszi, így már világos :-D

      chart:
      nem lenne túlzottan hosszú ez a korrekció így?

      Delete
  14. Dax: kontra trend esetén is emelkedésre számítok, grafikon rajzoló nélkül 6700 környékére, utána majd meglátjuk mi ez most, mi alakul

    ReplyDelete
  15. Csabesz. Erre gondoltam kontra trend esetén, pont egyszerre írtuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sőt imi boynak ezt a bullt vázoltam miután beírt, hogy ennyi a mai napja

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  16. üdv charlie

    Kiegészítés a fentihez azért nem megérzésre szoktam a nagy elmozdulást írni van némi alapja mivel a tegnapi mozgás is gyér volt a fehér gyertya ha meg jelenik ma akár milyen kicsi is egy a lényeg a tegnapi max. felet legyen 1 ponttal, ha fekete gyertya ott is elég a tegnapi alj alatt 1 ponttal. Akkor már hétfő az lesz a jó írány és már az első órákba pár száz pont emelkedés vagy csökkenés jön.

    TWER

    ReplyDelete
  17. ad....ez a Te blogod basszus..miert nem ide irod ha van elkepzelesed?..bocs ha nyers voltam,nyilvan ugy teszel ahogy jol esik..amugy nagyon el vagy tunve nap kozben..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mert dolgozom
      Mert a telon nagy nehezen bepötyögött megjegyzések folyamatosan eltünnek és elmegy tőle a kedvem
      Mert boynak megvan a telszáma
      Mert itt is folyamatos negatív érzelmeket vált ki, hogy emelkedésre játszom, vs januári tévedés

      Nem tudom, hogy trend v. ktontra trend megy fel, de kell még egy kör felfelé

      Delete
    2. Nem vált ki semmit írjad te vagy itt az ész.
      Máris szakmai kérdés minél mélyebbre ásom magam elliotti elméletbe nálam nagy tf.-en már az 5/3 hullám futna de itt a kérdés, hogy valamilyen mikro szintű hullámaiba mind egy dél, vagy északnak tartó hullám szabad-e ilyen gyér forgalomnak lenni?

      TWER

      Delete
    3. Bocs Ad, de ezt a ziccert nem bírom kihagyni :-)

      "A korábban elkövetett hibáid/tévedéseid ne befolyásoljanak a jelenben" :-)

      Egyébként az elemzésedben nem holnapra mondtad azt a csúcsot ugye jól sejtem?
      Szóval van addig még idő .-)

      Delete
  18. dax hsz b/B? mindjárt kiderül :)

    ReplyDelete
  19. BUX hatiban közben úgy tűnik pici tf-en, hogy 17.950-ig való utolsó lenyúlás szerintem valszeg nem lesz meg, sima lefele kori lett a dologból. Hamarosan felfelé indulhatunk szerintem.

    ReplyDelete
  20. Nálam DAXnál az emelkedő verzió 6420-nál már törik, hatinál már határon táncol, hogy short irány legyen.

    TWER

    ReplyDelete
  21. TWER, semmi forgalom nincs lefele (egyelőre) BUX hatiban. El tudnám képzelni, hogy a szerdai aljtól "A" hullám ment fel, és most fejezzük be lefele a "B"-t. Ez segítene értelmezni az OTP helyzetét is, ahol a szerdai aljtól felfele "A" után nem ment le nagyon, beszűkült egyre inkább, tehát "B" egy háromszög lehet OTP-ben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen ez az amit kérdeztem feljebb, hogy forgalom szinte 000 ez a B hullámokra jellemző lacika?

      TWER

      Delete
    2. A DAXOT is mindjárt le csapják mihelyt 6500 fölé dugja a fejét ez most már zavaró akár milyen a forgalom.

      TWER

      Delete
  22. daxban felfelé megy egy thrust, vsznuleg

    ReplyDelete
  23. mire leírtam meg is indult..., de még hogy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen de gyors vagy a kis szignálom be adta a vételi jelet 1500-on vétel certi 80db.

      TWER

      Delete
    2. :o)

      egy kérés a belépési jelzéseddel várjál egy picit, amíg elmegy onnan a piac, hogy ne tudjanak olyanok lekövetni, akik nem értenek hozzá, mert veszteségbe kerülnek

      Delete
    3. DAX certiknél mennyi a tranzakciós díj kábé ? pl. egy darab certi esetében ? és mennyit fizet 1 db certi 1 pont DAX elmozdulásra ?

      Delete
  24. 6530-ig mindenképpen eljut, ha jó a hsz elképzelésem (?)

    ReplyDelete
  25. közben az OTP esik, dax meg 6500-nál

    ReplyDelete
  26. jaj de szép is a mozgás 6508

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAxnál már 5 óráson is be adta a szignál a vételi jelet ha 6520 fölött zár hétfő BULL a piac gratula akkor AD.

      TWER

      Delete
  27. köszi!

    Legyetek óvatosak, mert nem vagyok biztos benne, hogy nem kontratrend

    ReplyDelete
  28. thrust elérte a célját

    ReplyDelete
    Replies
    1. szvsz nem jó, rsi túl magasra jutott, illetve volt egy ED-nk, szerintem legalábbis az volt, rsi jobban zavar

      Delete
    2. inkább az zavar, hogy macd is zéró vonalról kanyarodott újra fel h1-en... és mindjárt metszi a szignált.

      Már túl kombinálom ezt a dolgot...

      Delete
  29. gyanús, hogy még lesz egy kör felfelé daxban, kb 10-20 pontos korrekció után

    ReplyDelete
  30. na megindultunk felfelé, de időben egy kicsit gyors volt, flat?

    ReplyDelete
  31. daxnál még nem láttuk a csúcsot, ideális lehet, ha lejön 6512 alá előtte

    ReplyDelete
  32. 1' alapján flat b hullámábaan vagyunk jöhet az esés talán a jelzett zónához, de jó lenne, ha a magyar piac még egy órát nyitva lenne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ez gyors volt passzoltam 1619-en a certit. Ja a tegnapit is itt zártam 1200-röl akkor több volt 150, most csak 80.

      TWER

      Delete
  33. tévedhettem, az már az uccsó 5. lehet...

    ReplyDelete
  34. még egy húzás és kész most 46

    ReplyDelete
  35. Lacika:
    Nekem, min 200 Ft vagy 0,3% vétel, és ugyan ez eladásra, ill. ha napon belül van eladás ás vétel akkor csak a nagyobbik tétel számít.
    Mindig a certi vételi és eladási ár különbözete számít, függetlenül attól hogy hány Dax pont ment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frici ha nem passzoltad még a certit hagyd meg nagy emelkedés lesz hétfő mivel a DAX 5 óráson mind kettő szignál be adta a vételi jelet.

      TWER

      Delete
    2. Köszi!
      Hát már nagyon viszket a kezem, nem tudom leszek-e elég bátor a hétvégéhez.
      Eddig nagyon paráztam a kiütés közelsége miatt.

      Delete
  36. Dax mutat majd irányt, ha lefelé korrekció jön, akkor lesz egy felfelé kör még

    ReplyDelete
  37. na én is kiráztam mindent

    ReplyDelete
  38. nyilván van jel, egy szép rsi horog, de még jön ma lejjebb a piac

    ReplyDelete
  39. dax talán ed lesz kis tf-n furcsa ez a mozgás...

    ReplyDelete
  40. Ha a DAX itt zár ki tört a füles csésze alakzatból és cél ár 6700, de ezt már tegnap is irtam csak nem tört ki, most megtörtént, nyakvonalat vissza texteli remélem ismét veszek.

    TWER

    ReplyDelete
  41. BUX hati kis tf-en szépen megy felfele, lassan kész is lehet az 1. hullám felfele talán még mai nap folyamán.

    ReplyDelete
  42. üdv charlie

    A daxnál meg lesz az írány észak és nagyon, a gyertya vakerációm alapján, ha itt zár. szvsz. a BUX is követni fogja mert vissza ment a gyertya vakaráció a semleges zónába.

    TWER

    ReplyDelete
  43. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  44. Twer! Dax shortot hogyan csinálod? Van certije, nem találtam?

    ReplyDelete
  45. istenem, egész nap nem mozgott az OTP, kicsi pluszban zártam a reggeli nyitás, most meg elindult felfelé... brr

    ReplyDelete
  46. Üdv AD

    Long certim volt short már régen nem volt, ma long ceritt nyitottam 1500-on és zártam 1619-en, tegnap ugyan ez volt 150db csak azt 1200-ön nyitottam és 1600-on zártam. Egyenlőre várok egy vissza textet 6510-te és újra long. Semmilyen short pozim nincs nem tudom honnan vettétek még hatiba is long pozim van. A dax certit napi kereskedésre max. 2-3 nap használom a hati több hét is lehet.

    TWER

    ReplyDelete
  47. Replies
    1. én is egész héten szívtam a hatival, lehetetlen már buxon kereskedni

      Delete
    2. :o) kicsi pluszban zártam, kontratrend trade kereskedelmet csináltam, mert nem voltam biztos a trendben, OTP azért dühít, mert a magasabb tf bullish volt, de nem akartam a hétvégére pozit hagyni, hogy tisztábban tudjam átnézni a piacot

      Delete
    3. legalább Neked sikerült, nekem csak darálta a nyerőt :)
      ma próbáltam dax short certit, az egész jó.
      dax még percesen is szépen mutatja a trendfordulókat ;))

      Delete
  48. nem tudom eldönteni, de inkább zz-nek túnik a felfelé kör daxban, ezér shortra kell rányitni, ezért kerestem, én 1450 környékén nyitottam 1650 környékén zártam őket, az OTP-t meg nullában 3650 körül, utána meg elszállt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy kérdés még ki az a névtelen aki azt írta hogy akkor 6560-ról short?
      Én a shortal most óvatosabban bánnék, ha emelkedés jön az nem 2 napos lesz.

      TWER

      Delete
    2. egy névtelen kolléga :)

      jönnek-mennek :)

      Delete
    3. Amik egész jó alakulnak és szvsz lesz egy szívatós zárásuk 1369 körül, hogy még el hitessék, hogy short a piac, majd hétfő gyorsan 1372 fölé pattan az SP és lesz SQ ami jó nagy emelkedést generál.

      TWER

      Delete
    4. MACD-ok nagyon felfelé állnak. Lassan H8-on is metszi a signált.

      Delete
  49. ugyanaz a névtelen, aki már írogatott nap közben is és szerintem tegnap is, telóról nem tudtam megtenni, de tartom magam az ígéretemhez és most törlöm a megjegyzéseit, azért mert névtelenül tette és mert pozicióra vonatkozó "bekiabálást tett"- a rendszeres olvasók értik mire gondolok

    ReplyDelete
  50. hú, de sokat kaptam a long scennárióért és most mindenki long :o), óvatosan, megnézem majd, mert daxban mintha hsz lett volna középen, akkor pedig a-b-c-ben vagyunk csak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A háromszög ott van a cél ár akkor is 6660-6700-ra mutat különben szvsz az első hullám vége lehet ott vagy nem?

      TWER

      Delete
    2. számozd végig februártól, egy hsz-nek tűnő alakzat, kontextus nélkül sok minden lehet, flat-flat kombináció, 1-2-1-2 stb., ha a naposon jelzett hsz-re gondolsz (TA értelemben), akkor ott tényleg van valami, de magasabb a célára...

      Delete
    3. A negatív kommentekkel szerintem ne törődj. Fenn a blogon szépen leírtad, hogy mindenki saját szakállára kereskedik, és minden vélemény magánvélemény. Ennyi.

      Delete
  51. Ad: a cac -ra is érdemes lenne ránézni, elég borúsnak tűnik a jövőkép, ez pedig a daxot is viheti lefelé.

    Üdv,
    CJ

    ReplyDelete
  52. Szia CJ!

    Üdv. itt a blogon!

    Szerintem a nagy kép bearish, az elmúlt két nap mozgása alapján kicsi esélyt adok, arra amire számítottam, hogy fordulat jön, nagy meglepetésnek kellene jövő héten történnie, hogy elhiggyem a bikát.

    ReplyDelete
  53. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete