Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 17 April 2012

OTP - várakozás keddtől

Az OTP szépen hozta a napos várakozást, egy nap eleji lefelé ment után megfordult és északnak vette az irányt. Egyenlőre a minimális emelkedés verziójában egy negyedik hullámmal számolok, aminek az első A hulláma lehetett a mai csúcs 3460 magasságában. Ez az elsődleges verzió.

OTP napos chart:


Holnap belelátom, hogy lemegy 3380-3390 magasságáig és onnan északnak fordult, ha a nap elején, az első egy-két órában nem következik be vagy előtte kiveszi a 3.360-at (nem nyitóban!), akkor kis tf-n egy másik utat jár be a papír, mint amit elsődlegesen gondolok, ebben az esetben nagyon gyorsan akár 3500 alá is juthat. A kis tf-n történő elemzés sok bizonytalanságot hordozz magában, mert a magyar piac nem elég likvid, ezért ezen a szinten történt megállapításokat csak korlátozottan lehet elfogadni!  Jelen esetben 5' és 10' tf-n néztem a papírt.

Óráson a chartra tekintve, olyan érzésem van, mintha egy megnyúlt. 5. hullámot látnék. Figyelni kell a holnapi mozgást, mert ha ez így van akár az ábrán jelzett zóna fölé is érhet a papír a hét közepén.

OTP órás chart:


...és egy rövid videó, napos alapján:


69 comments:

  1. üdv Boy

    Tegnap délután nem voltam, így utólag gratula a nyerőidhez főleg az OTP-ét szépen le- fel meg lovagoltad, ahogy elnézem a tegnap reggel írt a hati 19300 körüli cél ár környékéig el ment remélem az is nyerő lett mert szóltam, hogy tartsad a 18020 körül nyitott longod.
    A tréning úgy látom sokat csiszolt a tudásodon mindjárt nyerőbe vagy.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocs hatinál 18300 gondoltam.
      Nagyon ez a 19300 -ra áll a kezem szvsz. lehet így meg lesz.

      Delete
    2. Szia Twer!

      Köszi! 18240-ig ment hati, jól belőtted! Igen a tegnapi nap szép volt!
      Remélem neked is hasonlóan jól sikerült?

      boy

      Delete
  2. üdv

    Úgy látom itt sokan már fel a 4-es végét várják, de melyik 4-est ha a 3/4-re gondolnak helyt adok akkor még nincs kész a 3. hullám délnek ha a nagy 4-re akkor nem mivel ha nézem a többi hullámot ilyen rövidre sem térbe sem pontba sem időbe nem fér bele, ha OTP-nél fel egy 4. megy az min. 3650 környéke, hatinál 19000 környéke.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twer!

      Te tartod a longjaid? vagy dobtad tegnap?

      boy

      Delete
    2. Én tartom hati, DAX EGIS longom van.

      TWER

      Delete
    3. EGISnél egy 3. hullámnak kell felfele indulni hamarosan. De lehet hogy tévedek, de a jelenlegi mozgásból én ezt látom.

      TWER

      Delete
    4. Boy megerősítést nyert az órás verzió DAXnál már naposon is be adta a rendszerem a vételi jelet, hatinél már határon van.

      TWER

      Delete
    5. köszi, 18150-165 között vettem én is!

      boy

      Delete
    6. Meddig várjátok hatit? 18600 elérhető, ahogy a múltkor írtad?

      Delete
  3. Sziasztok!

    Charlie, Ricsi ígértem több nagy képet devizákról!
    Ezek januári képek kivéve a usa/huf az mostani, de ha jól emlékszem lehet Csabesz te írtad (bocs ha nem), hogy ott még van egy le!
    Ezek alátámaszthatják jelen pillanatban a nagyobb emelkedést amire gondolunk!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120205/eurusa_havi_120205_www.kepfeltoltes.hu_.gif
    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120205/eurchf_120205_www.kepfeltoltes.hu_.gif
    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120417/eurusa_heti_120205_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    usahuf nincs betűzve számozva, de most már mindenki aki ott volt ért hozzá :D :D


    Ad! köszi eddig is a fáradozásokat és nagyon tetszett a szombat! :)

    Naitssz

    ReplyDelete
  4. Sziasztok !

    Nekem úgy tűnik, mintha most fejeződött volna be a kiépülése BUX hatiban egy felfele 5-ös szerkezetnek (a tegnapi 17.876-os minimumról).

    ReplyDelete
    Replies
    1. lacika, kerstünk szombaton...

      Delete
    2. Elbújtam :) (Sokat gondolkoztam rajta korábban, végül nem mentem a tréningre. Remélem, hasznos volt a tréning mindenki számára.)

      Delete
  5. Boy elég rég kereskedtem a synergonnal de most megint be szálltam.700 db vettem 270-en szvsz. cél ár 320-360, de most már figyelem az E-start is 2500 nagyon úgy néz ki támasz lesz.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. én tegnap is már szemezgettem a syn-nel, még nem vettem, pedig 2,5 éve sokat játszottam vele

      boy

      Delete
    2. de azt hiszem még nem veszek

      boy

      Delete
  6. Sziasztok!

    Naitssz, igen várok egy nagyobb lefele kört usd/huf-ban ami sztem mehet 210-ig is,
    DE!! nekem most ez a felfele kör még sántít, 230-igy felszúrt ugyan de valahogy kevésnek tűnik..... (én 233 környékére tenném a végét...)

    olvasgatom a többieket is, ott is gondot okoz a 'Főnök' eur/usd, megoszlanak a vélemények, hogy elkezdődött-e már a várt C

    csabesz

    ReplyDelete
  7. egis napi...lehet meg egy fel kor de lehet az csak a 4.pontot fogja kijelolni...
    egis napi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kösz charlie figyelni fogom.

      TWER

      Delete
    2. ....épp meg szerettelek volna kérni a chart frissítésre...

      köszi :-)

      csabesz

      Delete
  8. Sziasztok!
    TWER: Mit mondasz mára a DAX-ra? A célár továbbra is 6830?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frici fordult 5560 végső menedéknél, ha most egy 4. megy fel akkor nem jut tovább 6800-nál, ha ABC jött le akkor a 6900 is benne van. Remélem bele vettél 5560 körül időbe jeleztem , hogy ha innen fordul a 6800 környéke benne van.

      TWER

      Delete
    2. Most hazudhatnék és mondhatnám azt hogy belevettem talán sose derülne ki :-), de nem teszem. Nagyon jó volt a tipp, de nem vettem bele.
      Több oka is volt miért nem, az egyik pl. most szigorúan ragaszkodom a saját tippjeimhez, még ha nem is hoz annyit. Ezt is a tanulás része.

      Nagyon jó lett volna egy ekkora nyerő, de akkor megint nem tanulom meg azt amit megkéne. Talán 4x-re már nem rohanok fejjel a falnak... :-)

      Szerintem ezt mindenki lejátszotta már magával, vagy majd le fogja. :-)

      Delete
  9. egis...mondanam hogy abc es innen fel de jol erzi magat a korrekcios csatornan kivul...

    ReplyDelete
  10. Ad, és Többiek,

    help me, szeretnék hangosan gondolkodni....

    ha otp 4. hullámot vártuk ZZ-nek, tegnap megvolt A, majd ma megvolt B és megy a C 3385-től, akkor ez lehet ED igaz?

    köszi
    csabesz

    ReplyDelete
  11. Általánosságban biztosak vagytok benne, hogy már C menne felfelé ? Én BUX hatit simán még csak "A"-nak számoznám (most csinálhatjuk a végét).

    ReplyDelete
  12. én is gondolkodnék hangosan, ha megengeditek, 10 percesen otiban is és hatiban is rsi szerint ed formálódik, kérdésem, h maga az ed lehet-e hosszabb, mint feltételezett 1-2-3-4 összesen?
    vagy ed esetleg csak egy kis c és akkor a tegnapi aljtól egy abc jött fel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerintem nem nagyon vannak megkötések az ED hosszára vonatkozóan szabályok szerint

      Delete
  13. Akár "A" volt eddig, akár már "C", eléggé ED a vége. Letörés lehet belőle az elmélet szerint.

    ReplyDelete
    Replies
    1. El hiszem , hogy látod az EDet de még nyoma sincs én ha észre veszem még akkor is van vagy 100-200 pont északnak.

      TWER

      Delete
  14. üdv Boy

    Hatinál a rendszerem zárásra figyelmeztet.
    Ha innen fordul akkor valóba lesz egy mélyebb pont.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. TWER, mélyebb pont mint a tegnapi alj, úgy érted ?

      Delete
    2. Igen 17500 környéke de szvsz még lesz egy fel.

      TWER

      Delete
  15. Sziasztok!

    OTP, nagy eséllyel, első ránézésre vége az emelkedésnek, vége a negyedik hullámnak!
    Szép volt a ma reggeli alja papírban :o) szépen hozta a 3380-90-es zónát.

    ReplyDelete
  16. írtam reggel, de nem vette be a rendszer telóról, nem értek egyet Twer 3/4 verziójával.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Különben, hol írtam a 3/4, már tegnap is azt jeleztem hogy elmegy a hati 18500-600 majd le 18300 környékéra és fel 19000 körülre, sőt ezt még pénteken írtam, csak innen hogy mere tovább nem látom, ezért kérném a segítséged te hogy látod.

      TWER

      Delete
  17. Lacika ED bejegyzés szép volt, úgy látom hozta a piac! Gratula, annál is inkább, mert rá is nyitottam :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt nem értem ha ED akkor 17500 lenne a cél ár ez még messze van.

      TWER

      Delete
    2. én OTP-re gondoltam, kis tf-n

      Delete
    3. Szia Ad !

      Köszi, de szerintem Csabinál/Ricsinél merült fel először az ED gondolata

      Delete
    4. most próbálom meg lekövetni, nemközben ránéztem, rád emlékeztem, természetesen, akkor még nagyobb Gratula nekik, mert csak most ismerkednek az elmélettel! Ez az fiúk, csak így tovább!!!

      Delete
  18. Szia Naitssz!

    Azt hittem Cimbi különórát ad neked, nagyon eltűntél, üdv újra itt!
    Köszi, remélem a 3 nap mág ütősebb lesz:o)

    ReplyDelete
  19. üdv Frici

    A DAXnál meglett a 6800, csak közbe be zártunk és nem tudom mit hoz a holnap mert neces ezen a szinten zártam 6750-en, na ha tudom, hogy zárásba fel rántják még a certit akkor ott adom el.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én nem adtam el, azt mondtam magamnak ha már a nagy emelkedés elejéről lemaradtam akkor legyen dupla vagy semmi :-)

      Delete
  20. Szia Csabesz!

    Igen, tipikus ZZ, ahogy elmondtuk szombaton.
    Közben szvsz be is jött :o)

    ad

    ReplyDelete
  21. Szerintem a bejegyzések folyamatosak legyenek, mert most látom, hogy Hócipő is írt igen én 18500-600 közé várom, de mivel a rendszerem eladásra figyelmeztetett 400 körül eladtam mindent, de még short jelet nem adott.

    TWER

    ReplyDelete
  22. ED hosszára nincs megkötés, ED belső szerkezetére igaz 1>3>5, a-b-c- esetében tipikus a c=a v. a c=161,8, vagy sokszor ed esetében c=61.8a

    ReplyDelete
  23. Szerintem a bejegyzések folyamatosak legyenek, mert most látom, hogy Hócipő is írt igen én 18500-600 közé várom, de mivel a rendszerem eladásra figyelmeztetett 400 körül eladtam mindent, de még short jelet nem adott.

    TWER

    ReplyDelete
  24. 5. hullámban ed esetén érdemes figyelni a kontextust:

    Elliott szerint " túl gyorsan, túl messzire jutott"
    megnyúlt 3. után bukkan fel és
    nincs ereje, hogy 5 hullám kiteljesedjen

    ez utóbbi nekem azt üzeni, hogy 5. hullámban nem lesz nagy megnyúlás, sőt talán az első hullám szintjét sem éri el

    ReplyDelete
  25. van kérdés, amire nem válaszoltam még? köszi ad

    ReplyDelete
  26. Szia Ad,

    igen, ahogy említettétek, tipikus ZZ. csak ezt a mi szakavatatlan szemeinknek nehéz észrevenni.....egyenlőre :-)

    a 'kontextusos' iménti bejegyzéssel már arra célzol, hogy otp-nél várható egy ed? 5. hullámban lefele, ami holnap nem mehet vissza a mai csúcs fölé, lassú lesz, és 3100-3200 körülre várható a vége?

    köszi
    csabesz

    ReplyDelete
  27. nem arra gondoltam, hogy az a kérdés, hogy az ed milyen hosszú lehet a többi hullámhoz képest, ha 5. hullámban merül fel

    Egyébként, ha lefelé megyünk beleférhetne egy ed is, szeretem az ed-t mert jól jelzi a fordulatot

    ReplyDelete
  28. üdv AD

    Még egyszer én nem írtam 3/4 verziót, azt írtam, hogy itt a blogon sokan gondolkodnak ebbe vagyis a bejegyzésekből ez jött le én kettő verzióba gondolkodom, vagy egy 4-es ment fel tehát nagy 4-es amely cél ára hatinál 18500-600 körül van, vagy egy A-B-C megy fel itt is a cél ár első körbe 18500-600 majd le 18200-300 környékére majd fel 19000-re.

    TWER

    ReplyDelete
  29. ad és lacika, köszi a válaszokat! jól értem, h nagy valószínűséggel vége a felfelé 4-nek és holnap egy 5. hullámot várunk lefelé?
    hacsak ez a negyedik nem lesz hsz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, nagy eséllyel erre gondolok, majd hétvégén anyag lesz az ehhez kapcsolódó vezérlőelv (azaz többször igen, mint nem) - OTP vonatkozásban, hatit, buxot nem néztem

      Delete
    2. arra gondolsz, h ha mondjuk 2. flat, akkor 4. ZZ lesz és nem hsz?

      Delete
    3. csatorna, elvárt emelkedés aránya, negyedik helye a korrekciós csatorna tetőn, vagy bear piacon aljon

      Delete
    4. köszi, akkor megyek és olvasom tovább cimbi könyvét :)

      Delete
    5. szombaton, ha emlékszel mondtam, talán Charlie kérdésére, de ebbe most nem vagyok biztos, hogy a 4. hullám sokszor a 2. hullám idejével közel azonos, vagy 162%-a, nem pontosan csak nagyjából, nézd meg az OTP-t kb 2 nap volt az emelkedés 2. hullámban.

      Váltakozás elve helyes, flat 2, zz 4.

      Ha így van és helyes az elgondolás, akkor 4=1,62*2 szép arány

      Delete
    6. ahogy számolom most a 4. pont fordítva van...
      2 =4*1,62

      csabesz

      Delete
    7. 03.23-03.27 között van OTP-ben a 2. hullám, egyre gondolunk, mert akkor a 4. hullám a hosszabb, azaz pont fordítva

      Delete
  30. Igen, mindenkinek ajánlom, hogy a szombatig hátralévő időt töltse az elmélet tanulásával, mert akkor igazán ütős dolgokat fog megtapasztalni :o)

    ReplyDelete
  31. Vajon mi miatt fog holnap esni, nagy az öröm amerikában...

    ReplyDelete
  32. Szia Twer!

    köszi, közben zártam én is 18448-on :-)

    ReplyDelete