Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 17 April 2012

DJIA - egy megdöbbentő célár


Mit mutatok, hogy új csúcsot érhet el a DJIA a következő 6 hónapban. Igen. A korábbi csúcstól szerintem egy ZZ jött lefelé, C= 261A. Azaz a korrekció, ami most zajlik egy flat korrekció, felfelé B pedig egy dZZ lehet. Számomra is megdöbbentő, de Elliott 1941-ben azt mondta a Dow-ról ".. nem várom, hogy 2012 előtt eléri a csúcsát..." Azt hiszem az öreg többet tudott, mint ami az utókor számára hátramaradt...

21 comments:

  1. Chrlie

    Erre készítsed elő a 35000 BUXot azt hiszem neked van ilyen ábrád.

    kappa

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    Most ez komoly, hogy elliott 41-be ezt mondta, és miért pont 2012-öt?

    TWER

    ReplyDelete
  3. Valahol láttam az a rajzát, megpróbálom megtalálni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, ennek én is örülnék, ha meglenne!

      Delete
  4. válasz új bejegyzésben

    Kappa - nem bux és DJIA más

    ReplyDelete
  5. tessek kappa...csak nehogy valaki hanykolodjon ejszaka:)..
    bux havi

    ReplyDelete
    Replies
    1. És ez a nagy dZZ ugyan minek a korrekciója lenne??

      Janek

      Delete
    2. ez nem dzz ez egy flat...es szerintem nincs abban semmi ha igy is lenne..en nem hiszek benne..

      Delete
    3. Flat korrekció B hulláma lehet dZZ

      Delete
    4. a buxban én sem, a Dow-ban igen, sőt az SP is kimehet még új csúcsra.... meglátjuk...

      Delete
    5. Csak az nem világos, hogy ha ez egy ciklus szintű építőelemekből álló korrektív alakzat, akkor hol van az a szuperciklus szintű hullám amit ez korrigál?

      Vagy teljesen félreértem a dolgokat? :-)

      Jamek

      Delete
    6. vagy 1929-32 utáni emelkedés, vagy egy nagyobb szintű emelkedés korrekciója korábbról, ezért lehe egy nagy esés... nézd meg brikka bejegyzésében Elliott eredeti rajzát

      Delete
    7. Bolton könyvben azt hiszem erről is esik szó. Hogyan értelmezte Collins, Bolton, és Elliott. Jó olvasgatást! ;)

      Delete
    8. Ja nem arra gondoltam, én charlie "bux havi" képével kapcsolatban értetlenkedek.

      Janek

      Delete
    9. Mi a Bolton mű címe? Nekem egy ilyen van meg: The Complete Elliott Wave Writings of A. Hamilton Bolton

      Janek

      Delete
  6. Market letters-ben írta ezt...
    RN-Elliott-2012

    ReplyDelete
  7. Hú, nagyon durva, gondolom Cimballi még többet tudna mondani, mert ha jól tudom 10 évig kutatta és az eredeti dolgoknak ment utána, odaát...

    ReplyDelete
  8. üdv AD

    Én abba nem kételkedem, hogy a DJ-nél még bele fér egy új csúcs csupán a 16000-17000 cél ár döbbent meg. Meg az hogy idén még 2000-3000 pont emelkedés ez nagyon durva lenne bár elnézve a nasdaq 2000-es teljesítményét meg történhet.

    TWER

    ReplyDelete
  9. Nem tudom, csak az idézet után gondoltam ránézek, a mostani eséstől függ, hogy hol lesz az alj,majd a vég elég a 105%-is, Elliott az új csúcsra tett, nincs szabály rá, B hullám egyébként is kiismerhetetlen... Tettem fel egy DAX-ot

    ReplyDelete
  10. PÉNZÜGYI VÁLSÁG VAN ,MANIPULÁLT VÁRAKOZÁSOKKAL ,MIT AKARTOK MÁR 350000BUX ,DOW 150000 DAX 100000 ,FOGYASZTÁS ZÉRO MINDEN FRONTON ,AGYATOK ÁTÁLLT ,

    ReplyDelete