Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 6 February 2012

Gondolatok 2.

Említettem néhány dolgot, amihez ragaszkodom Charlie által kezelt változatoknál, azt hiszem erősebben szóltan ma neki, mint általában szoktam, ezért elnézést kérek. Kicsit dühös voltam, nem rá, illetve csak részben:o) 

Említettem a korrekciós trendcsatorna kérdéskörét. Ha korrekció van, akkor a korrekciós trendcsatornából nem tör ki a piac, ha új ciklus van, akkor erőteljesen töri a 3. hullám a csatorna tetőt. Ez nem történt meg.  Tény, hogy az látszik a rajzon, hogy fölé került, de szerintem nem volt elég erős a kitörés, nem volt olyan, amilyen egy harmadik hullám lenni szokott. Azaz valami nem oké. A csatorna több hónapos időtávot ölel fel, a jobb megközelítés érdekében (az arányok miatt) érdemes ilyenkor logaritmikus skálát használni. A kép mindjárt mást mutat. A bux esetében rugalmasabban kezelem a kiszúrásokat, mint mások, ennek az az oka, hogy, tapasztalatom alapján a saját módszerem által meghúzott fibo rácsok, csatornák sokkal jobb megközelítést adnak a mi kis "homokozónkban".

A következő rajzon (logaritmikus!) kékkel az általam még elfogadott csatornát rajzoltam meg, pirossal pedig az általános értelemben vetett. Logaritmikus skálán a piac még a korrekciós csatornában van, igaz nagyon a határán. Ne felejtsük el, hogy nem olyan exakt tudomány Elliott rendszere, mint a pitagoraszi matematika, ahol minden pontosan stimmel, hanem a célzónák is hozzávetőlegesek.

Bux napos chart (logaritmikus):


A hullám nagyságát is felrajzoltam, jelenleg még egy kis tér van felfelé, ebben az esetben is, a spiketól itt is a saját módszerem szerint eltekintettem. Ami zavar, hogy az ideális Fibo zónákat figyelve kettő között áll a piac. Tudom célzóna, de szép gyertyával léptük át, ez már inkább zavaró tényként veszem számításba. Mindemellett nagyobb időtávokon ekkora eltérés simán belefér, illetve ne felejtsük el, hogy kicsi a mi piacunk, egy nagy, sok részvényt tartalmazó index esetében a kosár változása nem zavar be, azonban a mi kis "homokozónkba" előfordulhat. A vizsgált időszakban két alkalommal változtattak a kosár tartalmán, egyszer az esésben, egyszer az emelkedésben. Ez szvsz okozhat ilyen problémát.  De itt jön elő az, hogy már nagyon feszítjük az értelmezést, ez zavar. Lehet van valami egyszerűbb megoldása a problémának? Itt jöhet elő a hétvégén felrakott verzió, ami szerint a felfelé körnek (nagy ED) nincs vége, most csak az első hulláma (ZZ) megy felfelé, vagy talán valami más, amire nem tudok most megoldást mondani.

78 comments:

  1. Charlie!

    Mol a célzónádban, jól látom?

    ReplyDelete
  2. Jol.....de szerinted hiszek en itt meg valamiben is?O:-)...

    ReplyDelete
  3. nézem, ízlelgetem a hati stochastic indikátorát, a szakirodalom szerint, az eredeti szerint is a felső 5% már a túlvett zóna, jelenleg 97%-on áll, néhány hete 99% alá jutott, az indikátor tudomásom szerint max 100-ig mehet, ma 5 pontot emelkedett, tudom lassan minden lehetséges, ha így megyünk, akkor holnap 102 lesz és George C. Lane megfordul a sírjában...de szerintem akkor én is :o))))

    ReplyDelete
  4. egy dologra jó, ebből lehet igazán tanulni!

    Ahogy látom, azért mások számára sem tiszta a helyzet :o)

    ReplyDelete
  5. Egon még optimista felfelé, bux1212 cél 22150

    ReplyDelete
  6. holnap mol certi short...20600-as promptnal....kicsit feljebb beleuti a fejet az elozo ket tetot osszekoto trendvonalba...

    ReplyDelete
  7. vagy mar hagyjuk a fenebe a tetovadaszatot?biztos akkor fosnak ossze magukat jo gyorsan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o( 01.23-al kiütve az utolsó, amiről tudok

      Delete
  8. azt hiszem két napot kap még tőlem a piac, hogy leforduljon, utána mérges leszek...az meg senkinek nem jó... :o)))

    ReplyDelete
  9. van molts1...23500 a kiutesi ar

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem találom, mi a neve TS03 kiütve TS04-t nem talál a rendszer

      Delete
  10. otp?//felek mar a short gondolatatol is:)
    otp

    ReplyDelete
  11. megnéztem kedvenc indikátoromat, még emelkedést mutat, erőset...

    ReplyDelete
  12. Közben rájöttem Egon zászló alakzatából számolt célárának hibájára, persze hiba csak akkor van benne, ha nem éri el a célárat, hanem előtte lefordul, ha meglesz a fordulat, elmondom az elliotti alakzatot és Egon számítási hibáját, szóljatok!

    ReplyDelete
  13. ad....bet.hu..click..kereskedesi adatok..click..certifikat kereso..
    http://goo.gl/KCXHH

    ReplyDelete
  14. üdc AD

    SZVSZ. Egon el számolta a cél árat,az árboc szalagból max. 19900-20000 körül van. Amit már korábban írtam a nagy háromszög cél ár mutat 21500-ra lehet ezt akarta írni. Különben otinál ugyan ez van ha ma ki tör cél ár 4300 körül.

    TWER

    ReplyDelete
  15. üdv AD

    Nem tudom el képzelni ezeket a brutál cél árakat, hogy számolja az Egon, de ellenőriztem otinál is max 4350-g látni, a Buxról küldtem egy ábrát mind kettő cél ár szinte egy helyre mutat 20200 környéke, de majd meg látjuk. Azt szeretném tudni, hogy jött ki neki ez a cél ár mert akár hogy nézem nekem nem jön ki.

    TWER

    ReplyDelete
  16. Sziasztok!
    TWER-Árbocszalag,első zöld aljtól a tető vonaláig számol,szerintem is így kell,Ha két vízszintet húzol Támasz-Ellenállás hossza a csúcsra vetítve fel-célár kijön
    (Nekem is elég már a felből)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha bejön,elmondom az elliotti összefüggést

      Delete
  17. üdv.

    Jól elszalad ez a bika, baxa meg....

    egy chart, egy elgondolás.....

    szerintetek?

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120207/BUX15_2012.02.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bux céláram megvan, otp nem ment új csúcsra, lássuk mi lesz

      Delete
  18. üdv AD

    Meg kaptad az e-mailt?
    RAS ha apait anyait hozzáadok akkor is 20500-nál nekem nem jön följebb. Egy ábrán illusztrálnád te, hogy számolod, ma talán a ki merülési rés is meg jelent ti hogy látjátok, még ha innen lefordulunk mindig jó az ék alakzatom.

    TWER

    ReplyDelete
  19. csabesz...ed 3-3-3-3-3...nalad az elso szar 5...meg ad mingya lebax hogy ed-t nem betuzni kell:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majd este, mert nem tudom megnyitni

      Delete
    2. sikerült....

      jöhet a lebaxás.... :-D

      csabesz

      Delete
  20. TWER,megtaláltam végre,ezt kerestem, már be akartam rakni előbb is

    http://postimage.org/image/nlbv3mflj/

    ReplyDelete
  21. bux 15...utolso??????hullam kozelebbrol...de tolem mar meg is dogolhetne..
    bux 15

    ReplyDelete
  22. én csináltam ma egy trendfordító részleges zárást.
    ez elég jó indikátor volt a múltban :-(
    rcsrcs

    ReplyDelete
  23. Sziasztok,

    http://kepfeltoltes.hu/view/120207/bux_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Nekem ez tűnik a legszimpatikusabbnak, hiányzik a iv/5, ezt támasztja alá a rsi eddig töretlen csatornája iii/5-ön belül, a MACD-on sem jelent még meg négyesre jellemző jegy.

    Továbbá benne van a pakliban, hogy v/5-ön belül szintén megfog nyúlni a (iii). hullám.

    Közben látom, hogy Charlie is hasonlóan eredményre jutott :)

    ReplyDelete
  24. TWER: ha iii/v/5 megnyúlik, az a 20500 környéke elérhető lehet.
    Meglátjuk.

    ReplyDelete
  25. üdv RAS

    Igen így számoltam én is erre jött ki a max 20500.

    TWER

    ReplyDelete
  26. kozben azt neztem bux naposon hogy ha valamilyen csoda folytan a bux emelkedese a tavaly szeptemberi aljtol egy AB es C ending diagonal lenne akkor nagyon gyorsan kellene jonnie lefele hogy belemasszon az ed1-be de kozben meg a parhuzamos also piros szaggatott elott forduljon...esely halvany..
    bux napi

    ReplyDelete
  27. Charlie: BUX-ban kialakulhat egy bika csúzli, ha nem megy 19560 alá. Ha majd iv-es beér a zónába, egész jó set-up lehet. Ideális célár a 20100-20300-as zóna. (Attól is függ, hogy honnan fordul, egyáltalán fordulni fog).

    ReplyDelete
  28. TWER árboc számítás

    http://postimage.org/image/y6s24muev/

    ReplyDelete
  29. Brikka ábráján szvsz a 3. vége nem jól van jelölve. Macd és rsi is az eggyel korábbi csúcsra utal. 4. hullám vége jó lehet, de tudom a problémát, az exp. Flat vonatkozában

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia AD,

      http://kepfeltoltes.hu/view/120207/BUX_Intra5_2012118-201227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      ez nekem így letisztultabbnak tűnik. H1-en szerintem az RSI megfelel a jelölésnek, iv/3 töri a trendvonalát. MACD iii/3-nál csinál csúcsot.

      Exp. flat nem alakja nem volt elég kiegyensúlyozott. Mondjuk lehet, hogy ez sem az. :)

      BUX1212-ben a kép nem elég tiszta. Gyanítom, hogy a stopom felett lesz a csúcs :( Azon még van mit boncolgatni. De gondolom, ha a bux-ban megtörik az emelkedés, és legalább korrigál, hati megy vele együtt.

      Delete
    2. Aljat hová tennéd hatiban, tető nálam korábban 21000-ra szólt, de estig nem látok grafikont

      Delete
    3. Sanszos 21000 fölött tetőzik, legalábbis szerintem.

      Onnan hova, mennyit jön vissza az kérdéses. De ugyan ez van amcsi indexekkel is.

      Először legyen meg a tető. :)

      Delete
  30. Kösz RAS

    Hát ez számomra új, mert az árbocrúd is bele van számolva? Vagy akkor hol van az árbocrúd? Én soha nem így számoltam és mindig ki jött a cél ár. Na most nagyon figyelek.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most néztem Kecskeméti féle könyvet az árbocrudat ős így veszi, vagyis aljtól a tetőig ha nem is megy odáig a rúd gyertyája.De látod a magyarázatot ott is így számolják a célárat meg én is így tudtam azért kerestem is rá a magyarázatra,ha ez árbocszalag mert pontos kanocokkal "éppen lehet" emelkedő 3szög is
      Remélem nem lesz igaz a célár,minimum 19 alatt szeretném már látni én is a hatit első körben
      Szeretném ha neked lenne igazad :-)
      Ras

      Delete
  31. ok...ad hsz-e mozgatott agyamon hogy tegyuk eggyel visszabb az 5/3-at..exp.flat nem lehet joval tulment 162-n...mar tegnap is kinlodtam a felfele menettel kis tf-en hogy mi a xar lehet...nagyon szeretnem ha ez muxene es sokan masok:)...ehhez kell ido ...imara hogy vegre ez legyen mert mar unom hogy csurjuk csavarjuk aztan egy olyan jon ki amirol itt szo sincs...brrrr..
    bux 5

    ReplyDelete
  32. Ras

    Nekem ebbe az a furcsa, hogy Egon a kanócokat csak úgy lecsapta, ha bach shartott nézel akkor ez emelkedő háromszög és a cél ár kész meg volt.

    ReplyDelete
  33. hoppa elnezest most nezem hogy nagyobb kep alapjan jegyezte meg ad hogy a harmast eggyel visszabb...en meg az utolso emelkedo szakaszra gondoltam...a furi benne hogy ez mukodhet a felreertes ellenere...bocs

    ReplyDelete
    Replies
    1. közben a kérdés, ZZ megy lefelé vagy sem a hatiban? ad

      Delete
  34. hati...amiert erdekes lehet ez a verzio hogy tul nagy 4es korrekcios hullamot jeloltunk eddig...hol van a parja?...2-est akarhova tehetem meg sem kozelitene amit eddig 4esnek gondoltunk sem terben sem idoben...lehet hogy az a 4-es sokkal kisebb volt?...
    hati

    ReplyDelete
  35. BUX szerintem lassan közelíthet a iv-es hez, bár még bonyolódhat az alakzat. Forgalom alacsony. Ez alacsony trendszintű korrekciós mozgás.

    Szerintetek lehet, hogy iv-es egy flat lesz, amelyben (A) zigzag, (B) flat, (C) impulzus?

    ReplyDelete
  36. kis tf-n, hogy áll a bullsih slinghot?

    Ksözi!

    ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Charlie: Engem hatiban az felszúrás teljesen összezavar.
      Viszont a te verziódnak sokkal jobban tetszik, mint az enyém. Remélem igazad lesz!

      Delete
  37. M5: ott figyel, húzzák még egy picit.

    MACD 24/52/18-re állítva, tehát kb. M10-15-nek felel meg.

    Kérdés, hogy ez már (i)/v/5 lesz, vagy még csak (B)/iv/5.
    Rövidtávú trend még lefelé mutat. Meglátjuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUX1212 nálam még nem érte el a célzónát, fibo 23.6-hoz, még hiányzik 50 pont, de nem is kötelező neki.

      Meg persze, lehet máshogy is :)

      Delete
  38. molban 60perces alapjan kinez meg egy kor fel..
    mol 60

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. sling összejön lát valaki grafikont?ad

    ReplyDelete
  41. ad...nezd mar meg a 3:44AM hatimat plizzz

    ReplyDelete
  42. Ez a PA az elképzelésem szerinti iv-esnek kezd túl mély lenni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jonnie kellene meg le beszurni 20ezer ala es fel

      Delete
  43. viszont tul sokat nem latok molba es otpbe le ugyhogy kt szukites kellene hozza hogy az ed variacio eletben legyen

    ReplyDelete
  44. passz, nézni kellene hozzá indikátort, első ránézésre nem tetszik, nem szép a kép, igaz ettől még lehet

    ReplyDelete
  45. hati 5perc ...ha nem szur le hamarosan 20ezer ala akkor nincs ed...
    hati 5perc

    ReplyDelete
  46. hello Ad,

    remélem látható lesz a telón...itt a jelenlegi állás....
    igaz, ez a késleltetett verzió...

    bux_állás

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi
      rsi estében használj 14-9 beállítást, jobb
      a kérdés mwddig jut az emelkedés majd

      Delete
  47. kt szukites kell a hati beveresehez 20ezerhez

    ReplyDelete
    Replies
    1. jahh...

      majd 800 pont...
      picit durva!

      csabesz

      Delete
    2. éppen most nyomják össze

      Delete
  48. Charlie!
    Hati M5 Fej-váll levihetné oda ha kiépülne-célár

    ReplyDelete
  49. Bux naposon eddik beborító gyertya
    (Közepes megbízhatóság)

    ReplyDelete
  50. kis tf..otp..hati..ez a felfele hullam ugy nez ki ed lesz mindkettonel..elozo abrahoz ez a komment...

    ReplyDelete
  51. Hati Ábrádat nézve KB 20200 nyakvonal KB 19800 a célár

    ReplyDelete
  52. meg kellene egy kor 400fole es ugy le

    ReplyDelete
  53. mondtam, hogy mérges leszek, ha nem lesz egy fekete gyertya :O)

    ReplyDelete
  54. hati óráson szerintem bullish csúzli, rakok ábrát mindjárt

    ReplyDelete