Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 13 January 2012

Túlcsordulva és újratöltve

A Kerülj előnybe Elliott hullámaival! tréningprogram áprilisi haladó csoportja még a korai jelentkezők kedvezményes időszakában betelt. Mivel ebben a 2,5 napos fázisban a csoport létszámot alacsony, maximum 15 fő szinten igértük tartani, ezért azok számára, akik az 'early bird' hetek végén gondolták a kedvezményt kihasználni, csak egy új csoport beindításával tudjuk ezt lehetővé tenni. Így tehát megnyitottuk a 2012. május 4-5-6-i időpontokra a jelentkezési lehetőséget. Az új időponthoz új 'early bird' kedvezményes időszak tartozik, amely így február 8-án jár le és nem lesz több belőle.

A tréningről bővebben: Link

27 comments:

  1. Szia Ad!
    Pszihologiára visszatérve- hogy sikeres vagy a tőzsdén vagy nem a saját pszihódtól függ, hogy tudod kordában tartani, nem az elemzésekre értettem a 90%-ot hanem erre.
    Lehet valaki szuper elemző, ha a ki és beszállókat elvéti, (akár + akár -) na, ehhez kell nagy gyakorlat,
    TÖBBI NAGGYÁBÓL KÖNYVBŐL MEGTANULHATÓ+gyakorlat de ez nem
    Üdv nektek

    ReplyDelete
  2. Szia Ras!

    Érdekes kérdést feszegetsz, az elemzés és a kereskedés közti különbséggel nagyon egyet értek. Saját tapasztalatól tudom, hogy sokáig jól elemeztem, de nagyon rosszul léptem poziba, ugyanerről olvastam Jeffry Kennedy esetében is. De ezen lehet változtatni.

    Régi kérdés, hogy a kereskedés tanulható e, vagy a képességekkel, ami a kereskedéshez szükséges belülről jön és vagy van valakiben vagy nincs. Azt hiszem Richard Dennis és William Eckhard kísérlete megmutatta, hogy tanulható!
    (lásd. Teknősök- "turtle")

    A kereskedéshez valóban saját pszichonkat kell legyőzni, ez nagyon nehéz. Tavaly a tréningen Cimballi említette, hogy jó kereskedők között nagyon sok a volt katonatiszt, rendvédelmis, mert bennük megvan a fegyelem, ami ehhez szükséges. A tömeg valóban nem képes ezen túllépni. Azonban szerintem tanulható, de önmagad legyőzése tényleg a legnehezebb dolog, állandó küzdelem.

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Igen teljesen egyetek van terved is és pozi nyitást rosszul határozod meg de meg vagy győződve az irány jó a piac ellenkező irányba megy nagyon messze jár már a pozidtól jönnek és jönnek az újabb és újabb csúcsokról az lemzések, ki tartasz de mikor már minden ki rég nem látott magasságokról vagy aljakról beszél még ki tartsz szentül hiszel a tervedbe de egyre kezded fel adni belül mivel látod a piac is őket igazolja és jönnek és jönnek az újabb re kordokról szóló hírek a piac továbbra is alá támasztja lásd tavaly márc. ápr. esetet amibe bele tört a bicskám fel adtam. Mint ki derült nem is sokára a piac engem igazolt.

    TWER

    ReplyDelete
  4. üdv AD

    Más de talán ez is ide tartozik én már régen az 5/5 hullámot pszichológiai hullámnak nevezem. Mert vagy lesz vagy nem lesz a benfentesek megnézik mondjuk egy fel fele trendnél mennyi short pozi van nyitva és a zöme stop hol húzódik ezért megjáratják fel fele még egy körre a piacot( de ugyan ez igaz lefele is) a sok shotost ki ütik és mire valós esés jön a ahortosoknak se híre se hanva.

    TWER

    ReplyDelete
  5. üdv

    Még az utolsó bejegyzéshez annyit, hogy akik stopjait ki vágta a 5/5, alig várják kicsit korrigáljon a piac a zöme abban a pillanatba long pozit vesz fel, aki nem is meri elliottot.

    ReplyDelete
  6. Ad!
    Én KB látom benned amit én akarok látni(már az elemzésedben,csak te utána néha elmész ˇ"rossz " irányba) és utána visszatérsz az eredeti gondolatodhoz,pl a mostani is ,longos elemzés után mindenki átment shortba holott longos voltál TE IS előtte!mondtad is én is mondtam Hathornak hogy vigyázni a réssel le csak én kitartottam az eredeti elképzelésem-elképzelésed mellett,(Írtam is neked hogy beszálltam longba ÉS MONDTAM HOGY HA MEGY LEFELÉ RÁVESZEK MÉG)csak téged bezavart valami vagy valakik vagy elliott vagy nem tudom mi és utána visszatértél,ezért nem is jó a blogba beírni a TUTI irányt!!mert megzavarja akit lehet
    Én pár év tapasztalatom azt mutatja hogy általában az első elképzelésem a jó és probálok kitartani mellette,stoppot én ezért nem is használok neken fejbe van és ezeket nem tudom elmondani hogy mi alapján döntök.nem rövid táv.Ezért is nyitottam a Demó számlát 09,19 én,láthatod az eredményt hogy lekereskedjem azon amit az elemzésedben "látok" pedig aztán én totál sötét vagyok az Elliotthoz,most beléptem pénteken a demon ahogy mondtad majd- néha küldöm az eredményt hol tartok
    Én úgy látom hogy fel kell venni a ritmust,nekem is van úgy hogy nem megy,akkor távol maradok,meg nagyon igaz a fegyelem!!! AZ ÉNEMEN VALÓ URALKODNI TUDÁS -ÉN EBBEN is LÁTOM A SIKERESSÉGEMET
    Legalább 10X elolvastam a Tőzsdepszihologia kereskedőknek könyvet ezt a témát feszegeti én ezzel a könyvel kezdtem a pályafutásom és néha most is előveszem mert mindig találok benne újat
    Meg 30 éve emberekkel foglalkozom ez is számít mire mi a reakciójuk és ezt is tudom hasznosítani(PL.hírkereskedelem)rövid távon én hiszek benne és egy pozicihoz elég nekem még ha utána vissza is megy a "helyére" az árfolyam de közbe jó nagyot kaszálhatsz ennyi amit még hozzáfűznék
    MOST NEHOGY MEGSÉRTŐDJÖN VALAKI IS NEM MEGBÁNTÁS MIATT ÍRTAM LE EZEKET HOGY ITT VALAKI IS NEM ÉRT HOZZÁ !!!!!MERT KÜLÖNBEN ÜGYESEK VAGYTOK- én már most is irányba voltam,de nagyon köszi az ajánlatod ez csak megerősítés nekem
    Röviden ennyi Üdv

    ReplyDelete
  7. üdv AD

    Most olvastam az e-mailt, irányba vagyok, ahogy múlt héten írtam 17500-tól építem.

    TWER

    ReplyDelete
  8. Szia !

    Igazad van egyetértek!
    Ki is maradtam a héten, míg nem álltam vissza, mert éreztem, hogy érintett lettem. Más megoldást nem tudok, eltávolodok a piactól, hogy visszaálljak...

    Hasznos dolgokat írsz, remélem mások megfogadják!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Tehát Röviden a lényeg!

    >ÉN< MEG AZ >ÖNÖS ÉN< =NYERÉSI VÁGY + KAPZSISÁG

    Ez az amit le kell küzdenetek-végül is ezt leírhattam volna így röviden is mert ez a lényege
    Tovább nem okoskodok,csak egy megfontolandó + gondolat az elemzésetek-kereskedésetek mellé
    Üdv nektek

    ReplyDelete
  11. ..sziasztok..elore is elnezest kerek Ras-tol es Twer-tol is...mindkettotoket tisztellek igy virtualisan is.....amit sugall irasotok az pont a ket ellensege egy kereskedonek...egyik a stop nem hasznalata a masik a higitas...lesarkitva azt mondjatok hogy nem kell a stop mert ugyis jo volt az elso gondolatom majd a piac ugyis engem igazol....10-bol kilencszer lehet aztan a tizedik viszi a szamlat....ulje ki az a pozit aki penzenek x reszevel hobbibol csinalja aztan vagy iszik ra egy pohar vizet vagy szerencseje van.......az amit Twer ir hogy az arfolyam " nagyon messze jar mar a pozidtol"...na odaig el sem szabad jutni.....a mogott semmilyen strategia nincs,meg ha szerencsed is van es visszajon erted az arfolyam,a munkaeszkozod a penzed beragad es lehet sok jo lehetosegtol megfosztod magad amig reszketve arra varsz hogy jajj istenem csak egyszer kiszallhassak soha tobbet nem ragadok be...aztan kezdodik elolrol a remenyfutam...elliott pont arra jo hogy be tudj loni egy stopszintet ahol mar biztos hogy bukott az elkepzelesed...pontosan ez adja a kezedbe a fegyelmet...

    ReplyDelete
  12. Charlie!

    Nagyon tetszik, amit írsz, remélem sokan megfontolják és nem csak akkor jönnek rá, amikor már késő!

    (megj.: vannak, akik nem teszik ki a pozira a stopot, de ha odamegy az árfolyam azonnal csapnak, ehhez kell igazi lélekjelenlét! Azt hiszem a teknősök is így csinálják, DE ezt nem ajánlom senkinek, főleg nem kezdőknek!)

    ReplyDelete
  13. Charlie!
    Én nem azt mondom hogy nem zárom a pozit és várom a csodát hanem nem használok előre stop-ot,stop a fejbe vagyis feltudom mérni mennyi a tűrőképességem és ha kell zárok,de a pillanatnyi állás szerint zárok és nem az előre meghatározott szerint.(ha nem vagyok gépnél nálam is be van téve,sokkal tágabbra egyértelmű) Árfolyamriasztás(SMS) nálam állandóan bekapcsolva.FELÉR EGY STOP-AL-1 sms AZTHISZEM 50 FORINT, ENNYIT CSAK MEGÉR,SZERINTEM SOKAN NEM IS TUDTOK RÓLA HOGY LÉTEZIK VAGY NEM HASZNÁLJÁTOK PEDIG NAGY NYUGODSÁG ÉS NINCS HAVIDÍJ SE.
    Azért láttunk itt is "egypár" stopkivágást közben meg az irány jó volt
    Pont a hírnél fog kivágni,meg nagy általánosságba szinte mindenki egy bizonyos helyre rakja és érdekes módon szinte mindIg lejön a stopért és megy tovább
    Persze az is lehet eddig nekem szerencsém volt végül is egy a lényeg nyerjünk
    Egy év múlva bemutatom a demó számlám remélem marad rajta egy "kis haszon "
    MINDENKI MÁSKÉPP CSINÁLJA,NEKEM EZ JÖTT BE,
    EZ NEM AZT JELENTI HOGY NE HASZNÁLJATOK STOP-OT- IGEN IS "MINDENKINEK" KÖTELEZŐ
    Üdv nektek

    ReplyDelete
  14. Eszem ágában sincs győzködni vagy félrevezetni senkit csak elmondtam én hogy csinálom pár éve,mert most el lehet mondani mert hétvégén nincs Elliottos elemzés

    ReplyDelete
  15. üdv olvasó

    Amit írok AD ebből semmi nem vonatkozik a te elemzésedre és annak hatásaira. H egy kicsit ki fejtenéd mi az a teknőc effektus örülnék neki. Charlie teljesen egyetértek veled gondolom tapasztaltad ezt az érzést de szerintem a tőzsdézök 99%-a. Ras ez így van hasonló a gondolkodásom teljesen a számból vetted ki a szót nincs mit hozzá fűznöm talán annyit ahogy fentebb írtam, hogy az 5/5 hullámok stop ki szedő hullámok a benfentesek játéka.
    Ami ennél is fontosabb és meggyőződésem, hogy a legtöbb veszteséges pozi mások befolyásolására jön létre. Ezt tenném első számú szabálynak, hogyha van jó belépési elképzelésed az legyen az első ha nincs ne enged, hogy mások elképzelése alapján lépj poziba. Tehát mások befolyásolására soha ne nyissál pozit ki vétel ha az egyezik a tiéddel.

    TWER

    ReplyDelete
  16. http://postimage.org/image/e9ow3s7pj/

    ReplyDelete
  17. Röviden:

    Richard Dennis és William Eckhard kötött egy fogadást, hogy a tőzsdei kereskedés tanulható e, vagy hozott készségekből áll a sikeresség. Újsághirdetés alapján kiválasztottak 23 önkéntest, kaptak 2 hét tréninget, majd mindegyik egy nagyobb összeget (millió USD) kölcsön, kivétel nélkül mindegyik milliomos lett. A tanoncokat hívták teknősöknek! (Turtle) Szerintem sok info van fent a neten.

    ReplyDelete
  18. üdv olvasó

    Régen írtam már az amcsi indexekről, utoljára okt. végén mikor mindenki fölfele várta én lefele a heti ékek miatt. Most a múlt héttel bezárólag minden amerikai index SP,DJ,NASDAQ, remekül nagyon csodás éket csinált hetes grafikonon, sokkal szignifikánsabbat mint okt.végén. Ami fontos felső szárról le fordultak. Ékbe szinte fikarcnyi hely nincs. Én úgy gondolom megértek egy esésre.

    TWER

    ReplyDelete
  19. Sziasztok!

    Amcsiknál úgy látszik még nincs meg a csúcs, közel járhatunk hozzá, de még nincs meg. 1-2 nap kellene talán még hozzá. Twer általában nagyobb képet néz, azon akár már úgy látszik kész a szerkezet. (lehet kisebben is, de én még számolok egy-két kisebb új csúcsra)

    ReplyDelete
  20. ad...kivancsi vagyok az elemzesedre....oszinten most ezt a shortos belepot nem igazan ertem...talan erdemes lett volna valamifele megerositesre varni foleg hogy ugyis hosszutavra irtad...bux,otp forgalommal a hetes kozep fole zartak,mindketten havi es heti pivot pontok felett,napos kozep es 50-es felett...devizak sem mutatnak fordulatot,....szerintem mindketto megcelozza a heti boll tetot minimum...tudom hogy bizol a penteken feltett elemzesben de most az erobe lett beleadva nem a gyengesegbe ez zavar es a sokat emlegetett elso hullam is gyanus kis tf-en hogy valoban egyes vagy abc....ha abc akkor korrekcios szerkezet megy fel es meg nincs kesz az elso resze sem...en most erre adok nagyobb eselyt de mivel chullam es ad Mester ellen nem kereskedem inkabb kivarok:)...

    ReplyDelete
  21. Szia Charlie!

    Engem is zavar az az egyes hullám, sokat gondolkoztam rajta, csak az idő fogja megmondani, hogy az volt e vagy sem. RSI mehet még egy kicsit feljebb, de akkor már más lesz a számozás, ha a mostani számozást követem, elfogyott a hely fent.

    Hetesen ultra bearish a kép, max. két-három hét, azon ennyi lehet a tévedés, hogy essen. Sentiment indexek amerikában elszálltak. Nézd meg a medvéket, elfogytak: http://www.aaii.com/sentimentsurvey/

    ReplyDelete
  22. üdv
    AD

    SZVSZ. amcsik már hétfő zakóznak, mert deneric még mindig följebb várja nagyon preciz és pontos elemző de a nagy fordulatoknál mindig téved néhány pontott ezt már meg figyeltem, tévedett a júl. esésnél is majd a novemberinél is még mind kettő esetbe várt fel egy 5/5 hullámot. Nagyon remélem most is téved. Hangsúlyozom nem kritizálom nagyon jó elemző és stratéga és bízombenne most is téved.

    TWER

    ReplyDelete
  23. Sziasztok!


    Szia Twer! Először is gratula a szinthez 1303 lett sp-ben!
    Ad! Sp-ben látom másra számolsz vagyis még ott egy e mehet fel nagyobb tf-en!
    A csúcstól 3 hullám jött le vagyis eddig vagy tényleg felmegy vagy jön le a "d" amire gondolok a kép alapján!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120115/snp120102_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    A képen a szaggatott vonalak a shortosok szintje és lehet nem lesz elég a 3 az elbizonytalanodáshoz!?
    "e" lenne a 4. ami már végkép elbizonytalanítanák a shortosokat! 1320 írtam valamelyik nap, de a max az 1330 lehet! (pszichológia!) :)

    Naitssz

    ui: akár ezen sp-bux "kezdhet is összeállni", d=2.hullám, sp e=otp 3800->
    ez csak egy gondolat pluszban!

    ReplyDelete
  24. üdv Naitssz

    Emlékez vissza mikor ki tört a háromszögből egyből írtam a 1330-50 körüli célárat, de mindig az utolsó alakzat az igaz ami most egy ék, az ékből való erős ki szakadás mindig valami hírre történik. Ezek a hírek a hétvégi események lehetnek.

    TWER

    ReplyDelete
  25. Oké, oké!

    De vegyétek figyelembe, amit Karcsi írt!
    Hétfőn szünnap lesz az USA-ban!

    Naitssz éket számozol? (annak jelölése 1-2-3-4-5)

    ReplyDelete
  26. Oké köszi Ad tényleg! 1-2-3-4-5 = C
    A képen a B lehet X is nekem, csak nem írtam!

    Amint írtam 3 hullám jött le=a, akár holnap mehet is le és fel b (vagy az 5. amit Ad nézet) utána=c = A

    Vigyázat mert ha a B tényleg X, akkor elindulhat ABC után az esés, de előtte Ad 5. új csúcsa jön! Ebben az esetben nem ED lesz a C 1-2-3-4-5 hullámmal!
    Mert ugye C nem lehet 3 hullám, mert eddig csak 3!

    húúú remélem érthető!? :)

    Csináltam gyorsan egy képet! Javítva! :)

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/120115/sp120102_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    Naitssz

    ReplyDelete
  27. Igen, érthető, nekem tetszik az elgondolás

    ReplyDelete