Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 13 December 2011

Bux várakozás - kedd

Rövid leszek a várakozásokkal. A tegnapi nap bejegyzéseit folytatva reggel lefelé várom a bux indexet. Árban a kék téglalapba való érkezésre számítok, az esést az alsó szignál vonal foghatja meg. 
Az MACD hist. esetében a piros négyzetbe várom az indikátort, szintén az alsó kék vonal mutatkozik majd meg, mint támasz. Innen fordulhat majd a piac lendületesen felfelé, azaz északnak.  Ez a délelőtti menetrend.

Természetesen emellett lehetséges más lehetőség is, de amíg nem töri a piac, ezt az elképzelést viszem tovább.

Bux órás chart:



CET 10:10


Réssel magasan nyitott, majd esés, mostanra elérte a célzónát és a támasznak gondolt szignál vonalat. A Fibo szint miatt azt gondolom, hogy a vonal alá szúrhat az index értéke, de megfogja az esést, indulhat egy emelkedés.

Bux órás chart:


Bux órás chart (nagyított):



CET 11:06 OTP 1' chart. Jelölések nem utalnak a ciklus szintjére!


CET 11:44




CET 12:25




CET 12:36 OTP 1' chart:




CET 14:26 OTP célzónába ért, várakozás szerint, esélyes, hogy csonka 5 volt


CET 15:16 OTP 5'



126 comments:

  1. Az elmúlt napokban a jelentős kamattartalom volt a hati és az index között (tekintve, hogy pár nap van vissza az életéből)

    A mostani árak szinte megegyeznek, az ilyen változás fordulat előszelére utalhat vagy a piaci működés rövid, disszonanciájára.

    Nagyon hirtelen lenne ez a változás, nézzük, mit mutat az első óra!

    ReplyDelete
  2. Szia Ad !

    Tegnap felhívtad a figyelmet a BUX és a BUX1112 képének különbségére. Szerintem az is az egyik ok lehet, hogy még sokan a short-ot kifuttatták/kifuttatják 1112-vel, viszont a következő pár hétre felveendő long-ot már BUX1212-ben veszik fel. Tehát elvileg a 1112, és 1212 is különbözik most egymástól emiatt (mondjuk én ezt nem néztem grafikonokon, de szerintem ez egy ok lehet elméletben).

    ReplyDelete
  3. Nagyon igazad lehet!

    Pl.: telóról még nem tudok 1212-vel kereskedni, nem tették be még a terméket a rendszerbe, addig várok (persze a piacra is), hogy pozit vegyek fel.

    ReplyDelete
  4. OTP 3070-ig lenne jó elmenni, majd egy rövid oldalazás, és tovább fel , de nem túllépve a 3130 körüli ellenállást

    ReplyDelete
  5. Közben bux, lehet nem megyünk le a kék négyzetbe és előtte elindul az emelkedés (kisebb retrace..)

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!

    1212 elég optimista, veszik az új határidőt, most már nagyobb darbszámok állnak 1212ben-mint 1112-ben, 200konti állt vételen, 100konti eladáson az új instrumentumban.

    Kis dupla topokat néztem bux-ban, otpben reggel, ezzel a tartással lehet felülírja a piac. OTP nyakvonal 3K körül, Bux nyakvonal 16.800körül. Alatta eladás szerintem.

    Hathor

    ReplyDelete
  7. nekem úgy tűnik vége a korrekciónak, ez kis tf-n impulse jegyeket hordoz (OTP)

    ReplyDelete
  8. OTP; kis tf-n az 5. nyúlt meg (1'), ha igaz a számozás, most volt vége a korrekciónak irány 3110.

    ReplyDelete
  9. megvagyunk hatiban, teszek egy ábrát, ebbe a bejegyzésbe

    ReplyDelete
  10. Na itt vagyok közbe saját oldalam is töltöm.
    Nekem gyengének tűnik a piac. Most nem nézem felfele egyelőre.Felfele 17200-17300körül gondolkodom majd, addig lefele érzem.

    17.079-en van 20napos mozgó, és 16.985ön 50napos mozgóátlag, BUX ekörül mozog, most 16.990-en.

    Képed megnézem

    Hathor

    ReplyDelete
  11. Van itt valaki? Vagy csak magamban beszélgetek? :o)

    ReplyDelete
  12. üdv AD

    Ha ne talán tán az OTP fel megy 3110-ig utána mi történik?

    TWER

    ReplyDelete
  13. Szia Ad!

    Én figyelek - már amikor tehetem!
    De inkább nem szólok bele a dolgokba...mert sokmindenkit megkavarnék, főleg mert nem értek még hozzá! :)
    De figyelek és tanulok!

    üdv
    Nono

    ReplyDelete
  14. sziasztok,

    ad, én figyelek ismét, köszi,
    de nem nagyon vágom, h hol tartunk :)

    r

    ReplyDelete
  15. Szia Twer!

    Olvasod a kommentjeimet a pf OTP topicba?

    Utána korrekció, majd egy nagy fel....

    ReplyDelete
  16. A lényeg, szerintem 1-2-1-2 volt meg, most jöhetnek a 3. hullámok és ha így lesz, akkor meredek észak az irány

    ReplyDelete
  17. alacsony retracere kell számolni kis tf-n is, mert 3. hullám!!!!

    ReplyDelete
  18. este írtam a meglepetést, úgy látszik tényleg érik, egy gyors felfelé kör :o)

    SP-bn, mintha ma egy 3 hullám jönne felfelé, legalábbis ezt várom, meghúzhat minket is felfelé

    ReplyDelete
  19. kis tf-n OTP-ben korrekció indulhat 3050 környéke foghatja, de ha elesik 3044 alá nem hiszem, hogy tartósan be tudna nézni

    ReplyDelete
  20. üdv AD

    PF. OTP topikot nem szoktam olvasni, így is sok a zavaró körülmény, nem szeretném még tetézni.

    TWER

    ReplyDelete
  21. írogattam, hogy fog mozogni a piac 1 ', de nincs reakció rá, pedig követte, abbahagyom...

    ReplyDelete
  22. úgy tűnik, ott nem jön át az információ :)

    ReplyDelete
  23. ez van, belőlük élünk :o)

    ReplyDelete
  24. A buxot szépen fogja a támasz :o)alászúrt, de fel is rántották...

    ReplyDelete
  25. Ad,

    Abban az S&Pben bármi lehet. 200napos ledobta többedszer, leszorító ledobta, az a hármas még kanyarban van lefele, ez lehet egy dupla top is nálam. 200napost elhagyva elhiszem hogy hármas készül, addig feltételezhetjük azt is.

    Hathor

    ReplyDelete
  26. Szia Hathor!

    Tényleg csak elképzelés, de az összhang (irány) nagyon bele illene a képbe, az itteni képbe is..

    Meglátjuk délután/este, mit mond a piac. Nem kereskedek vele, az irány szoktam megnézni, mert max. abból lehet egy kicsit következtetni.

    ReplyDelete
  27. OTP szépen elindult fel.
    Azt nem láttam, mert itt csak BUX chartodat látom AD, de az még áll.

    Hathor

    ReplyDelete
  28. üdv AD

    Akkor 3100 körül ki szórjam az OTP-ét.

    TWER

    ReplyDelete
  29. Én is iránynak nézem..
    Mint mondtam OTP elképzelésedet nem láttam, gondolom abban is felfele vártad az árfolyamot már..
    Most OTP hol tart elliottban 3100nál?
    Dobsz fel egy ábrát?

    Hathor

    ReplyDelete
  30. OTP célár oké, korrekció, esélyes első hullámban le 3073 környéke, emelkedés (a meddiget az dönti el, hogy 3 hullám lesz vagy 5), majd esélyes, hogy lemegy 3054 környékére és onnan meredek emelkedés

    ReplyDelete
  31. Ide teszem ebbe a bejegyzésbe az OTP 1' chartot

    ReplyDelete
  32. rajzon ezt nem tudod bemutatni?
    Mi hol tart szerinted?

    Köszi. Hathor

    ReplyDelete
  33. Nem értelek, rajzot tettem fel, mit értek félre?

    ReplyDelete
  34. megvolt, 3093 tetőre gondolok, mint b teteje, majd 3063 c

    ReplyDelete
  35. grat ad...mi lesz ld?..charlie..

    ReplyDelete
  36. írogatok én ebbe a pf topicba, de mintha nem is olvasnák, pedig majdnem forintra hozta az elvárásokat....

    ReplyDelete
  37. 11.06kor tetted fel, akkor írtam a hozzászólást, így abban a percben nem láttam.

    Köszi. Hathor

    ReplyDelete
  38. ok..nagyon porogsz:)..charlie..

    ReplyDelete
  39. ad..legyszi csak itt faraszd magad...azok zombik ha meg nem vetted eszre..charlie..

    ReplyDelete
  40. csinálom a tréning anyagot, szabin vagyok... és az OTP majdnem forintra kottázz...

    ReplyDelete
  41. megvárom,hogy 93 összejön e, azt elbúcsúzom tőlük, egyébként is mennem kell ajándékot venni....

    ReplyDelete
  42. sziasztok!

    Nem voltam pénteken, sem tegnap, most értem géphez, próbálom felvenni a ritmust!
    imi-boy

    ReplyDelete
  43. nézd meg boy a tegnapi bux chartokat és a mai kis tf-es OTP-t, a ritmushoz elég ennyi, szvsz

    ReplyDelete
  44. Nálam 10perces OTPn van egy háromszög:

    http://postimage.org/image/7u3jg1fjv/full/

    Elliottmentesen így néz ki ,-)

    Hathor

    ReplyDelete
  45. usd/cad naposon egy C hullam 2.hullamanak veget tapossa,meg lehet benne 50-100pip de utana eroteljes cad bull ezzel parhuzamosan rv piaci emelkedes..charlie..

    ReplyDelete
  46. Igen, nálam is ez van, mint lehetőség, kicsi korrekció, majd felfelé egy menet, délután egy extra kitörés, nagy 3. hullám, ami már nem csak perces tf-n látszik

    ReplyDelete
  47. Én is megerősítem charlie véleményét, mi a francot irkálsz te oda, csak le veszik az energiád, nézd én hogy meg állom be se pillantok abba a topikba, valahogy nem is érdekel.

    TWER

    ReplyDelete
  48. megnézem, bár a beírásokból sejtem, hogy nagyon jól sikerült az online közvetítés! hopp!
    szinte forintra!!!
    gratulálok!

    ReplyDelete
  49. Köszi!
    De csak a képbe kerülés miatt mondtam/írtam.

    ReplyDelete
  50. OTP-ben jó beszálló lehet c hullám vége, napon belülre!

    ReplyDelete
  51. szvsz nem lesz meg a 3093, úgy látszik b hsz lesz és a vége 3054 c-nek, kb

    ReplyDelete
  52. egy ideig nem leszek, de ne shortoljatok, ez nem az a nap lesz szvsz :o)

    ReplyDelete
  53. upsz, már 90, b-b-je hsz lehetett,de nem az egész b. célár egy kicsit magasabban lehet 60-64?

    ReplyDelete
  54. Nem shortolunk. Vettem Hati longot :D

    Hathor

    ReplyDelete
  55. 3092 :o) már csak 1 Ft, nem érek oda, de ezt megnézem!

    ReplyDelete
  56. 60ig kirántottam még hati könyvet :D
    Ha long, hát legyen long

    Hathor

    ReplyDelete
  57. 3093:o) na most kezdjetek eladni!!! :o) Mert a szakmai hitelem elúszik a pf-n :o) A hullámelmélet miatt most kötöttek belém :o))))

    ReplyDelete
  58. Na én meg ki szálltam 3080-on az OTP-böl, de a tegnapi hati longot még tartom.

    AD vissza megy az OTP 3055 környékére ide tettem vételt.

    TWER

    ReplyDelete
  59. Szia Twer!

    Valami gánya van, pont most, amikor nagyon odaírtam a pf-n.

    Vagy már az 5 hullám megy fel, akkor szvsz nem megyünk már 3070 alá, vagy most egy b flat megy felfelé, akkor esélyes a 3050-60 környéke

    ReplyDelete
  60. ad...most oszinten mi a xart csinalsz odaat zombieknal?..Te komolyan ide akarod csoditeni azt a sok tuskot?...azt fogod elerni hogy itt is beledkotnek,aztan teheted zartta a blogot..charlie..

    ReplyDelete
  61. Egy kérdés van, csonka 5 volt, vagy csak flat B 4. hullámban, na ez a kérdés marad délutánra, mert tényleg megyek(határidős az ajándék vásárlás holnapra és még itt sincs a karácsony...)

    ReplyDelete
  62. ..de az is lehet nincs befejezve az 5. és csak a negyedikben esünk, ha ez így van célár 3120.

    ReplyDelete
  63. új bux ábra, a támasz fogta, kék téglalap elérve, jöhet az emelkedés óráson...

    ReplyDelete
  64. OTP is frissitve, képben megjegyzés és két zóna

    ad off

    ReplyDelete
  65. Én erre vettem hatit.
    Látható Buxban egy emelkedő háromszög az elliott 8asom után:

    http://postimage.org/image/o9hmthsbt/full/

    Hathor

    ReplyDelete
  66. Sziasztok!Ad
    Annak idején a PF-en+otp topik kapott rendesen szarvasvadász is míg itthon kereskedett és ott kommentelt,mondtam neked is pár hónapja hogy ez vár rád, ott
    Részemről totál elfelejtve PF-ahogy vadász elment,meg más fórum- blog is,csak itt vagyok.Több helyen meg csak a nyavalygás megy ha éppen ellenük megy a piac,vagy csak a shortot ismeri
    Vannak emberkék akik 2-3 fórumba is irogattak és osztják az észt csak azt nem tudom hogy ezek mikor kereskednek- gondolom bemondásra meg sikeres a tőzsdén
    Gratula AD a mostaniakhoz is -kint dolgozom,néha tudok csak benézni

    ReplyDelete
  67. Sziasztok!

    Én még korábban lejjebbről vettem pár hatit, de csak próba alapon mert már sok pénzt elégettem :-(
    Hathor elárulnád, hogy véleményed szerinted hol lehet a kiszálló a longodból? (akár napon belül is)

    Frici

    ReplyDelete
  68. Frici!

    Folyamatosan húzom fel hatit. most is vettem 40kontit,kihúzva 17100ig határidőt, előtte negyvennel húztam 17050ig.

    Amennyiben kimegyünk fel az emelkedő háromszögből, akkor annak célárával számolok, de előre most számolgatok, ahhoz 17300fölé kell reppeni.

    Hathor

    ReplyDelete
  69. Teszem a friss OTP ábrát, upsz, célzóna :o))

    ReplyDelete
  70. Ad! Most merre tovább? felfelé?
    köszi

    ReplyDelete
  71. megebédelek és nézem

    Elméletileg felfelé, de most a momentum indikátor nem ezt mutatja,akkor pedig oldalazás lehet belőle, mert a nagy esést most nem látom, majd megnézem nagyobb tf-n

    ReplyDelete
  72. ad...kicsit messzebbrol nezve otp 1 percest,nem valami LD-vel kinlodik?..charlie..
    otp 1 perc

    ReplyDelete
  73. közben nézem, hati /bux optimista felállás, hati magasabban :o)

    ReplyDelete
  74. :o) lehet Charlie! Szép észrevétel!

    ReplyDelete
  75. Na lássuk, egy-két percen belül vége kellene lennie az oldalazásnak és indulni fel, impulse mozgással..

    ReplyDelete
  76. Hati azért magasabban mert 17019től felszívtam 17100ig az összes eladót!
    Te voltál optimista nem? Azt mondtad irány észak. Én is az emelkedő háromszögre spekizve így tettem.

    Remélem nem faragok be vele. El kéne mennem a belvárosba, de ezen a szinten nem merem magára hagyni a 100kontit ,-)

    Hathor

    ReplyDelete
  77. Szia Hathor!

    Teló? Folyamatosan azon figyelem, igaz az aksi nem bírja a folyamatos 3G-t...

    Vegyél még, nagyon jó esik ha bejönnek a dolgok..

    ReplyDelete
  78. ez a mélypont most nem kellett volna, mert kezdhetem el nézni, hogy mi van...

    ReplyDelete
  79. ad..tele van otp korrektiv mozgassal le-fel ...mintha lefele egy ujabb dupla zz lenne...charlie..

    ReplyDelete
  80. http://kepfeltoltes.hu/111213/607368855OTP1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ..charlie..

    ReplyDelete
  81. vagy flat+ZZ, de ennek sok értelme nem lenne, nem is tudom hirtelen van e ilyen kombináció....

    mindegy 5 percesen ideális szinten, csak innen ugorjon fel...

    ReplyDelete
  82. nezd meg a forgalmat...messze van meg attol hogy impulziv legyen..charlie..

    ReplyDelete
  83. kesz is lehet a zz 3076-tol ha az ld nem elso hullam hanem egy a hullam,ellenkezo esetben egy kis fel utan meg egy kor le..charlie..

    ReplyDelete
  84. igen Charlie 5' tf-n mintha dupla ZZ lenne, nézzük 3030 megfogja e

    ReplyDelete
  85. benne van a pakliban egy trendfordulós jelzés (erős) 5' nézek

    Ha LD volt, akkor magas retrace 100% belefér

    ReplyDelete
  86. jött valami hír? olyankor szokott ilyen mozgás lenni

    ReplyDelete
  87. 5' ábrán komoly divergencia, ábra fent

    ez bullish trendfordulót jelezhet! Kell hozzá egy "hook" :o)

    ReplyDelete
  88. köszi, hamar visszarántják, retrace 100% jöhet észak, közben 16950 Bux, elvárás teljesítve (16900-16950)

    ReplyDelete
  89. Na 16950en vettem még 10kontit, meg 17010en 20at.

    Most már menjen fel! ,-)

    Hathor

    ReplyDelete
  90. Ez az adat már 1 órája ki jött, akkor nem reagált.

    ReplyDelete
  91. Szia Ras!


    Oké, oké mára eltűntem róla, holnap + dolgozom...

    Gondoltam, hogy nem vagy itthon, mert nagyon eltüntél..

    ReplyDelete
  92. Sziasztok.
    A banki tőkekövetelmények szigorítását javasolja a PSZÁF.
    Valószínű ezért is fordult.Olvastam,hogy BUX 16.800 szignifikáns letörése csökkenő hullámot hoz.Hát ez most letört.
    Ha pedig 3050 alá bemegy, akkor akár egy tágabb sáv is lehet: 2680.
    Nagyon tetszik az oldal.:))

    ReplyDelete
  93. Nálam még a 900 se volt meg! Mi tört le? Zsolt

    ReplyDelete
  94. igaz, névtelen, lehet, benéztem a hírt. a pszaf is 14:50-es hír, szóval nem értem

    ReplyDelete
  95. ne igyal tobbet ha nalad mar letort 16800..charlie..

    ReplyDelete
  96. Köszi!
    Válasz egy nicknevet magadnak .o)

    Érdekes lenne a tőkekövetelmény szigorítása, mert OTP nagyon jó, a többieknek meg nagyjából tőkét kellene emelni, mert a hitelállomány nem csökkenthető gyorsabban... bár kérdés, hogy pontosan mit akarnak és mennyi időt hagynak rá, basel III erről szól, vagy megint kitaláltak valamit, amivel a bankokat sarokba szorítják..?

    ReplyDelete
  97. Bocsi igazad van, én meg ezt nem jól láttam...
    Nem akartam senkit félrevezetni..

    ReplyDelete
  98. nem kell minden xar hirt elovenni,ra kell nezni a forgalomra...jobb napon az elso oraban tobb van..charlie..

    ReplyDelete
  99. aggaszto hogy otinal semmi forgalom a meghuzasok alatt..charlie..

    ReplyDelete
  100. engem az aggaszt, hogy a lefelé kört ZZ helyett tudom 1-2-3-4-5-nek számozni.. 5' tf-n

    az emelkedést 3060 fogni fogja

    ReplyDelete
  101. ad...otira kicsit messzebbrol nezve mi a turo van?..csak azt ne mondd hogy exp.LD...attol borsozik a hatam..:)..charlie..

    ReplyDelete
  102. kicsi legyen es eros:)..charlie..

    ReplyDelete
  103. dollart kozben pofozzak...most gyengul el a tetu?..charlie..

    ReplyDelete
  104. otp ..lehet csak odakepzelem a haromszoget de ha az akkor ez megy a lecsoba..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111213/519001832OTP1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  105. miért baj egy 4. hullámban egy hsz, irány utána fel 5. hullámba

    ReplyDelete
  106. ad...mondd hogy nem 1-2-1-2 az otp...charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111213/OTP5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  107. speciel akkor arra gondoltam hogy 5 hullam le es fel a hullam majd b hullam egy hsz..charlie..

    ReplyDelete
  108. este beszel Bernanke...igazan meglengethetne a Q3=at..charlie..

    ReplyDelete
  109. szerintem is a háromszög előtt van egy emelkedő árbóc a képeden charlie, így egy emelkedő árbócszallagból kitörhet fel. Az a háromszög nem mutat le.

    Hathor

    ReplyDelete
  110. bux, lehet a piros alternatív számozás lesz az igaz? Hsz és megyünk bele a piros zónába

    ReplyDelete
  111. akkor mar a mol segitse oda ha lehet kerni..charlie..

    ReplyDelete
  112. Na ez a napom eddig mínuszos, de nem zártam.
    FED nem tudom milyen karácsonyi ajándékot adhatna este..

    AD neked maradt longod? Én jól felvagyok tankolva Hatiból a Bux chart nem lett szép sajnos ezzel a gyertyával, de továbbra is háromszögben benne vagyunk.

    Jó lenne valami jó hír FEDtől este.

    Hathor

    ReplyDelete
  113. üdv Hathor

    Nekem is meg vannak a longjaim hati, otp, dax.
    Most már tényleg mehetnénk föl fele. Én a hatit már 1212re nyitottam, mert esetleg, mert esetleg ha megy is egy kicsit lejeb bele férjen az időbe.

    TWER

    ReplyDelete
  114. Twer, remélem holnapra felállunk.
    1112 csinált ma és tegnap egy dojit az ideális korrekciós szint felett, és számomra 16.800as lélektani szintem felett.

    Nem tudom elliottban lehet-e spekizni valami ilyesmire? Majd AD megmondja.
    Remélem USA megcsinálta mai mélypontját zárónkig.

    http://postimage.org/image/apko685kn/full/

    Hathor

    ReplyDelete
  115. long van, de kevés a hati 17100+, OTP-nél TL certi 911 átlag, van valamennyi OTP is de nem sok, az viszont magasabban. Kicsit magasan vettem, de még belefér a kockázatba.
    Egyenlőre nem izgulok, 2900-2950-ig nem okoz gondot.

    Ami nem tetszik az OTP óráson az a háromszögnek látszó valami, ott nincs helye, nem lehet negyedik, mert miért jönne lefelé 5 hullám, a nagy kép nem igazolja. Ráadásul van ott egy Bearish slingshotnak látszó valami, azonban a két csúcs között nagy a távolság, ami talán csökkent az erején, növeli, hogy 4. hullámban keresném a megjelenését..
    Jó hír, hogy a hsz-t nem igazolja az indikátor.

    Naposon egyre gyanúsabb egy exp. ED, ritka alakzat, de létezik, ellenben nagyon szopatós...

    múlt héten írtam, idézem:

    "lassul a piac mozgása, a mélypont elérése cca. jövő hét első felére lesz várható, azaz min. 5-6 unalmas nap elé nézhetünk (vagy 8-10), amikor a piac nagyjából 2-300 pontot fog összesen mozogni, igaz ezt kétszer is megteheti. (sideways hullám le- fel- le- alakzatban) Az alj a 3.200 és a 3.130 körüli két zóna valamelyike, amennyiben negyedik hullámról beszélünk., ha benéz 3.100 alá, akkor csak a C/2-ben vagyunk."

    Annyival egészíteném ki, hogy C/4 exp. ED-ben elképzelhető

    ReplyDelete