Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 18 December 2011

Bux várakozás - 51. héttől

Először felrakom a hetes ábrát. Sok mindent nem tudok írni, célzóna az ábrán, továbbra is felfelé várom az indexet.

Bux hetes ábra:




Napos ábrán még tartja az ED elképzelés magát, de az indikátorok nem erősítik meg, ezért óvatosan kezelem az elképzelést.


Bux napos chart:




Órás alapján el tudok képzelni holnap egy esést, melyből emelkedésbe fordul a piac. Lefelé a célár a grafikonon.


Bux órás chart:



43 comments:

  1. Jó reggelt Mindenkinek!

    Random Netboon üres minden! Nálatok is? Már aki randomos.
    köszi

    ReplyDelete
  2. Szia Imi-boy !

    Nekem jónak tűnik, árakat is mutat, és azt is, hogy hány részvényem van. Mi üres Nálad pontosabban ?

    ReplyDelete
  3. sziasztok!

    Reggel tényleg nem volt jó de most már ok.

    ReplyDelete
  4. Köszi Lacika!
    Nekem is jó lett közben! :-)

    ReplyDelete
  5. Mol jól kilőtt, nem tudjátok, mi a hír ?

    ReplyDelete
  6. Azt nem tudom van e hír, de Ad 2 héttel ezelőtti elemzésében írta hogy a MOL-ban bikafuttatás lesz!

    ReplyDelete
  7. Köszi !

    Úgy tűnik, talán elkezdődött a (C)/3/3.

    ReplyDelete
  8. http://www.portfolio.hu/vallalatok/energia/hatalmas_osszeget_kinalna_az_exxon_a_mol_kurdisztani_partnereert.160168.html

    ReplyDelete
  9. Szerintem BUX hatiban (C)/3/[iii] lehet, nálam célár 18.400 felett van erre a hullámra mondjuk szerda estig teljesítendően.

    ReplyDelete
  10. eddig szépen emelkedik az otp. :-)

    ReplyDelete
  11. Sziasztok,

    engem ez az alacsony kt a sírba tesz....

    ilyenkor kellene legalább 600-nak lennie...

    nem?!?!?

    csabesz

    ReplyDelete
  12. szia Csabesz!

    szerintem ha kicsi a kt long, ha nagy akkor short! de lehet, hogy ezt józan "paraszti" ésszel, csak én gondolom.:-)

    ReplyDelete
  13. szia boy,

    ezen elmélkedem,
    ilyenkor év elején mindig 6-700 körüli szokott lenni...
    sztem most, hogy megvoltak az átkötések, mindenki shortban van,
    majd ha elkezdődik egy jó kis SC akkor rúgja ki magát

    ReplyDelete
  14. Szia Csabesz !

    Long szempontjából ez jó is lehet, sokszor csinálják úgy, hogy először a részvényeket viszik (OTP/MOL), aztán kitágul szépen a BUX hati is. Hogy miért lehet ez ? Talán mert a nagy befektetők a részvényeket veszik (pl. valamely hírre), ez szép lassan meggyőzi a hatit vevő kispekiket is az emelkedésről (ez csak egy feltételezés részemről).

    ReplyDelete
  15. sziasztok,

    kis kt=rossz hangulat, de 1112 a végén már fordítva működött :)

    ReplyDelete
  16. én is úgy gondolom, hogy olyan mint a rugó! Összenyomják és jöhet a jó kis SC, Lacika 18400-áig!

    ReplyDelete
  17. otp-nél nagyon úgy fest, mintha csak a b csinálná...

    ?!?!?

    ReplyDelete
  18. Sziasztok!
    Ezt láttátok?
    http://indavideo.hu/video/Sirva_jelentettek_be_Kim_Jong-il_halalat

    A helyi Acél Anna nagyon átélte magát!
    üdv
    IC

    ReplyDelete
  19. Sziasztok!

    Nekem is nagyon B-nek tűnik!
    3135-3253 3 hullám volt vagy egy LD?
    3185 a mai alj sehogy nem jó egy felnek szerintem!

    Naitssz

    ReplyDelete
  20. szórtam minden longot! eddig szép a nap! :-)

    ReplyDelete
  21. OTP-ét én nem mondanám b-re, forgalom nem olyan pici szerintem. Mit szólnátok hozzá, ha a mai egy 5. hullám lenne inkább (ez a verzió még nem merült fel) ?

    ReplyDelete
  22. (ez csak egy tipp részemről OTP-re, én nem OTP-zem, nem követem kis tf-en)

    ReplyDelete
  23. Nekem valahogy most őszintén szólva nem áll össze a kép, BUX hatira, és OTP-re is valami hasonlót hullámot kellene találni szerintem (mivel nagyon nagy a korreláció közöttük).

    ReplyDelete
  24. Egy közös nevező lehet talán, ha mind a kettőre (C)/3/[i] most történő befejezését mondanánk, most én ennek vizsgálom a lehetőségét.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. az biztosnak tűnik, hogy 5 hullám jött fel, lehet c of b, de lehet 3., talán utána flat korrekció b hulláma lehetett meg és most lefelé c. rendes graf és indikátorok nélkül nehéz

    l

    ReplyDelete
  27. szia Ad,

    ha igen akkor B volt és C jön...
    ha nem akkor (c)/3/[i]...

    kb...
    ?!?!?

    ReplyDelete
  28. ad, a célár biztos 2960? az 10% :)

    ReplyDelete
  29. upsz...


    már válaszoltál is..

    köszi

    ReplyDelete
  30. (ez viszont azt jelentené, hogy a 18.400-as tervem BUX hatira egyelőre stornó)

    ReplyDelete
  31. töröltem, azaz korrekció jöhet célár zóna elsődlegesen 3260-3280 (bull verzió - 4. hullámban flat korrekció, korrekció időtávja kb 1-1,5 óra, azaz 13-ra akár vége is lehet...)
    Pontosabban:
    talán 3267-77 :o)

    ReplyDelete
  32. a korrekció időben hosszabb lehet 11*10*1,6 perc, ha korrekció lesz és nem C 5 hulláma

    ReplyDelete
  33. ad,lacika...egy kerdes a kepben,kosz a valaszt..charlie..
    kerdes

    ReplyDelete
  34. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  35. Igaza van Ad-nak, sorry, kiindulási pont alá/felé nem mehet a 2. pont (függetlenül most a 4. hullám és ED kérdésétől).

    ReplyDelete
  36. ad...otp 1percesen mintha a-b-c lett volna..akkor ez kiutotte a flat c lehetoseget?...bar eleg illikvid a helyzet..

    otp 1 perc
    ...esetleg figyelni lehet nem LD keszulodik-e,akkor viszont a mai meneteles b hullam volt es az ld lenne a c hullam elso hullama..charlie..
    otp 5 perc

    ReplyDelete
  37. srácok, nekem még mindig az a lövésem, h miért nem lehet, h buxban ez még mindig nagy 'B', ami egy hsz, amiben most formálódik 'd'?
    ad már mondta, h a csúcsoknál nincs megemelkedett forgalom, viszont az a kérdésem, h ha 'A' kijelölése majdnem másfél hónapig tartott, akkor 'B' kijelölése nem tűnik rövidnek a maga másfél hetével?

    ReplyDelete
  38. új bejegyzés, oda írjatok, este válaszolok mindenre

    ReplyDelete