Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 23 September 2011

otp - gyors

27 comments:

  1. top 5 szerint elfogyott a vételi erő, míg az eladási nőtt... most már ideje lenne lecsapni

    ReplyDelete
  2. várjuk hol lesz megtámasztva!

    ReplyDelete
  3. 2840 akár az alja is lehetett, ideális fibo szint megvan az 5 hullám percesen is!!!

    ReplyDelete
  4. közben a hati is zónához érhetett!

    ReplyDelete
  5. nagy vagy ad:)..charlie..

    ReplyDelete
  6. Köszi Charlie! Tőled ez duplán számít nálam!

    ReplyDelete
  7. OTP felfelé 1-2 percesen, mennünk kellene felfelé 3-ban!

    ReplyDelete
  8. ugy legyen betankoltunk..charlie..

    ReplyDelete
  9. Szia Ad!

    Megkaphatnám azt az ábrát ahol otp-ben megvolt az 5 hullám percesen? Hétvégi házinak jó lenne bogarászni, hogy hogyan alakult az 5 hullám.
    köszönöm

    ReplyDelete
  10. sziasztok!
    Lemaradtam az aljáról 2813ra raktam vételt! így csak 2890-en kaptam!
    Ad! Nagyon gratulálok!
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. Sziasztok!AD Én már 600 otinál tartok + hati is sok ,minden tiszteletem a tiétek Üdv:Ras

    ReplyDelete
  12. STOP a fejedben legyen meg!!!!!!!!!!!!!charlie..

    ReplyDelete
  13. egy jó shortzárási hullám jól jönne! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  14. kezdődik...?:-)
    boy

    ReplyDelete
  15. Üdv Ad
    ez zavar engemet is
    ezért nem vagyok még poziban
    zsozé

    ReplyDelete
  16. Charlie!Természetesen a stop meg van,egyedűl a görög aggaszt csak,jó alá tettem,ha netán??Ras

    ReplyDelete
  17. Bocsánat, kollégám vezetett én a hátsóülésen, de nincs mindenhol mobil net...

    Nézem, mert valami nem oké, első körben ED, vagy az 5/4-et néztem el, hamarosan jelentkezem

    ad

    ReplyDelete
  18. Ad..

    ahogy szoktad írni-olvasva a forumokat-nem meglepetés mindenki fordulatot vár(beszokott jönni?)
    zsozé
    szerk.
    közben 755 az alja (48-on álltam)
    :)

    ReplyDelete
  19. Értem, szerintem erre nem gondoltak. Ez minden valószínűség szerint egy ED, de még nem tudom, hogy pontosan melyik csúcs melyik. Ha nincs meg mind, akkor lehet egy kicsivel mélyebben az alj, ha megvan , akkor már emelkedés jöhet, ami azonban lehet LD is, alacsony TF-n. Mindkettő nagyon szívatós.
    Nagyobb tf-re azt írtam, hogy 2750-2850 között lehet az alj, eddig rendben, egyébként is, ezek általában célzónák, amiből rendszerint ki is lóg egy tüske...
    Szerintem a további esés már sok mindenkit elbizonytalanított, ráadásul sokan amerika alapján kereskednek, ahol mint tudjuk ED van... 5. hullámban. Az sem szép...

    A fórumokon tegnap nagy short pártiság volt, ma gondolom ugráltak, sok fejet összezavartak, hogy éppen long vagy short, én még mindig, az ábrák alapján fordulatot remélek, fordulatra számítok...

    ReplyDelete
  20. Közben 5 hullám felfelé kicsi tf-en, ebből jöhet egy letörés csúcs függvényébe, de gondolom 2800 alá.

    ReplyDelete
  21. Lehet hogy ma még kapok otp-t
    :)
    hanem,hát majd hétfön
    Én bízok benned Ad
    zsozé

    ReplyDelete
  22. Köszi Zsozé!

    Nem kiabálom el, de retrace szinten fordult az 5. hullám után percesen.

    ad

    ReplyDelete