Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 16 September 2011

Bux1112 - gyors

Végre látom a Markerst, volt egy gyanúm, amit a piac igazolni látszik. Nemcsak a, hanem b is lehet, hogy egy háromszög, elmélet úgy tudom nem zárja ki, de nem találkoztam még vele... (zárójelben jegyzem meg, hogy akár a c első hulláma is lehet egy háromszög , ha onnan indítom és akkor az LD, vagy az egész c és akkor komplex kombináció jöhet, mivel nem éri el c  a célzónát...)
Tény, hogy bármelyik verzió is lesz egyre utal, hogy hamarosan legalább/cca. 300 pontos elmozdulás lesz nagyobb eséllyel lefelé.

Bux1112 15' chart:




Bux1112 órás chart:



22 comments:

  1. 17.070-080-al akár kész is lehet a teljes korrekciós szerkezet a bux1112-ben. Nem a legszebb, de volt már rá példa.

    ReplyDelete
  2. normál indexben pedig, akár teljes is lehet.

    ReplyDelete
  3. Újból long tilalmat rendelek el :o) lássuk mi lesz, elég medve a nagy piac, kár kockáztatni egy fordulós, vagy ahhoz közeli szinten

    ReplyDelete
  4. de ja vu érzésem van, ez a háromszögformáció kezd hasonlítani a nagy 4. hullám háromszögre (tudom ez nem véletlen), ugyanazok a dilemmák stb. Lehet az egész korrekció egy háromszög lesz, majd egy thrust?

    ReplyDelete
  5. Üdv Ad
    átlehet vinni hétfőre a shortokat?
    zsozé

    ReplyDelete
  6. Szia 750-et jó lenne letörni, én is ezen agyalok...

    ReplyDelete
  7. 890-e vagyok
    szóval ha 750 felett zárunk dobjam?
    zsozé

    ReplyDelete
  8. Attól függ mit akarsz a hétvégén csinálni...izgulni v. nyugodtan pihenni.

    Ha a 750-et leüti, akkor a háromszög verzió vagy kész és jöhet az esés, vagy c 2. hullámát látjuk, célár 700 alatt, valahol 650 felett, de kicsi a tf, ezért nem pontos. Egyenlőre impulsive hullámnak tűnik...

    ReplyDelete
  9. Ha második a célár előtt kellene egy 3 hullámból álló oldalazás vagy emelkdés

    ReplyDelete
  10. A pakk felét zárnám, így a maradék esetleges veszteségét már fedezi a mostani nyereség, ha nem tudsz időben kiszállni. Ha lejjebb megy a másik felén még mindig lesz profit, vagy ha látjuk mi lesz, lehet még ráadni!

    ReplyDelete
  11. A mai csúcstól a 300 pont - a bejelentéstől cca. 200- meg is van, úgy látom ez a long tilalom ismét bejött, ismét kevés időn múlott:o))

    Szvsz innen lehet egy felfelé kör, de longot - főleg napon túl - nem játszanék meg.

    ReplyDelete
  12. 750 alá zárás óráson eddig nincs meg!

    ReplyDelete
  13. Ad...
    felét adtam
    felét viszem
    köszi :) jó 7végét mindenkinek
    zsozé

    ReplyDelete
  14. Szia!

    Köszi!
    Stop szintre figyelj, ez a pakk veszteséges már elvileg nem lehet!

    ad

    ReplyDelete
  15. Szerintem kulcsfontosságú a pénteki nap, illetve az lesz a hétfői első néhány óra. Ekkor kaphatunk választ arra, hogy 2-est vagy 4-est építünk (építettünk felfele). Nekem a BUX hati 1 percesek most öt hullámot rajzolnak ki eddig (péntek 1 órától 17.000-ről ereszkedve (még nincs befejeződve)). Viszont lehet, hogy ez csak egy lefele tartó kori része (és így hosszabb-távon mégis csak 2-es hullámot építünk), ha figyelembe vesszük a péntek 17.020-tól 16.780-ig tartó szakaszt, mint potenciális "A" hullámot.

    ReplyDelete
  16. üdv lacika

    Milyen 2-es hullámra gondolsz?
    Mert én úgy látom az indexek elég szórtak pl. a DAXnál már eltudom képzelni a 2-es hullámot északnak, az amcsi indexek meg most fejezik be a 4.et! Vagy már ott is egy felfele tartó 2-es megy és lehet nem lesz mély repülés egy a lényeg nem látom most az indexek össze rendeződését, még az augusztusi esés előtt együtt álltak tehát sok itt a kérdőjel.

    TWER

    ReplyDelete
  17. Szia Twer

    Én a BUX határidő 2-es vagy 4-es felfele hullámára gondoltam (15.860-as mélypont óta melyiket építjük felfele). Nekem inkább 4-esnek tűnik, forgalom, MACD alapján 60 percest nézve. Igen, furcsa, hogy a különböző indexek mást mutatnak. Te mire számítasz inkább ? Én hamarosan egy 15.860 alá szúrásra.

    ReplyDelete
  18. Sziasztok!

    Már rájöttem, hogy tudjuk meg ezt előbb :o), ma fűnyírás közben volt időm gondolkodni. Megnézzük a hullám jellemzőit, belső szerkezetét.
    Egyébként buxban 2-re, OTP-ben 4-re tippelek, de még nem kezdtem meg elemezni.

    ad

    ReplyDelete
  19. Szia Ad !

    Hasznos dolog a fűnyírás :), kiváncsi vagyok, mire jutsz majd a belső szerkezetekkel !

    ReplyDelete
  20. http://postimage.org/image/1zvbv25t0/

    ReplyDelete