Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 24 June 2011

Változások

A jövő héttől újra lesz Markers hozzáférésem az elmúlt hónapok korlátozásai nélkül, a blog visszaáll a korábbiakban (április előtti) megszokottakhoz. Több időm lesz elemezni és jobban meg tudom majd nézni a chartokat, nem csak reggel, rohanva, 10 percben. 
A piacot követni tudom  mobilról (Markers nélkül), de a kommentek  telefonról nem mentek eddig fel, ezért ezzel egy időben a napközbeni hozzászólások száma megszűnik, vagy nagymértékben csökkenni fog. 
Előreláthatóan július 3-6 között nem írok elemzést, remélem nem akkor dől össze a világ :o)

5 comments:

  1. szia IC.....emelkedest rovidre mondtam az otp-nel egy lehetseges korrekcios szerkezeten belul...meg tartom hogy nem ma indult meg le befejezni az 5.hullamot es het elejen 5700fole megy(kiveve ha gorogok csodot jelentenek hetvegen:)...egyebkent a kinaiak nagy valoszinuseggel fordultak es soxor elofordult mar hogy par hettel a vilag elott jartak..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110624/kina_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  2. üdv charlie

    Akkor végül is lesz 5 hullám vagy nem mert most már egyre kezd zavarosabb lenni a kép. Kína meg csinálta az 5 hullámot és úgy fordult ami talán nem meglepő egy nagy C után.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Hali!
    Akkor mégsem vok annyira hülye.
    Mondtam én hogy jól láttam!
    Háh ez megnyugtató... :)))
    Kicsit elszaporodtak a prognózisok.
    Én csak azt nem értem, ha végre esik, amit mindenki vár már rég, akkor miért kell "ellenszegülni" a piacnak. :)
    Szerintem a folyamatos short zárogatások azok amik mindig visszaemelgetik a piacokat, mert "most ennél tovább nem fog esni".
    Kizártnak tartom, hogy legyen a világban olyan barom aki a mostani helyzetre (kivéve hedge) pénzt áldozzon.
    Bár kétség kívül mindig vannak önkéntesek.
    Alapvetően az én véleményem nem változott azért mert volt egy emelkedő szerű nap.
    Én továbbra is minimum 20000-re várom a buxot.
    Szép hétvégét kívánok mindenkinek!
    IC

    ReplyDelete
  4. Sziasztok

    Egy kis momento, először is Lupek remélem nem longoltad az SPét, írta hogy az 1290-es sáv megfogja most megint 1268-nál van a háromszög alja ha töri a cél ár 1220. A sors iróniája, hogy a kezdő tőzsdések minden féle indikátor elliott és egyéb hókuszpók nélkül, idén is degeszre keresik magukat az amerikai tőzsdéken, ha a tavalyi májusi, júniusi shart alapján indították short pozíciójukat, hiszen tavaly is a korrekció ugyan ebben az időszakba zajlódot annyi külömbséggel hogy most magasabb szinteken zajlik. Ez elgondolkodtató ugyan mi okozhatja erre talán cimballi is mondhatna valamit ha olvassa a blogot. Mindenkinek jó hétvégét.

    TWER

    ReplyDelete
  5. Szia Twer!

    Aki meg longolta az nagyot bukott:o) és sokan tették ezt...
    Szerintem nagyon hosszú korrekció előtt, közben vagyunk, ami simán 60 év fölött (!) lehet, kellene lennie, jó nagy mozgásokkal.Nehéz lesz ebben a szakaszban hosszabb távon jó döntést hozni.

    ReplyDelete