Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 5 April 2011

Várakozások

Sikerült néhány grafikont szerezni, nagy a meglepetés. A nagy kép vizsgálata nélkül néhány szó a Bux1112, OTP és Mol vonatkozásában.

Ez bizony bull, ha a számozás helyes, akkor a képen látható négyszögig mehet fel a piac (tényleg a bazi nagy háromszög lesz a jó verzió?)

Bux1112 órás chart:



A MOL esetében él még a háromszög verzió, mely az alábbi számozást feltételezi.

MOL órás chart:




OTP órás chart:


Lehetséges, hogy az 5. megnyúlt hullám még egy retrace szintet megy?

Az ábrákat megnézve eszembe jut, hogy a korábbiakban, amikor hasonló magasságokban járt az index nem érte el a várt célárakat, hanem előtte lefordult, lehet végre elmegy az ideális szintig? Még egy gondoltat, hogy nagyon negatív volt a sentiment index, a mostani emelkedések nagyon növelték a bull várakozásokat, ráadásul hamarosan eléri az USA a hitelfelvétel határt...

12 comments:

  1. üdv
    Ha a háromszög verzió akkor célár 24250 szvsz teljesült.

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    én shortot nyitottam tegnap délután 24240 körüli átlaggal!
    imi-boy

    ReplyDelete
  3. Már zártam is 24300-on, és nyitottam longot 50 kontit szűk stoppal! Ugrálok itt össze-vissza, brókerem örül neki!
    imi-boy

    ReplyDelete
  4. sziasztok!...ez konnyen kinezhet igy is amennyire imadnak most minket...cel 25000-25500kozott...charlie
    http://kephost.hu/image-5FD8_4D9C1655.jpg

    ReplyDelete
  5. üdv charlie!
    most, hogy belongozódtam, jó lenne, ha ez a verzió lenne! nekem tettszik!
    imi-boy

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!

    Az 5. hullám az OTP-ben a megnyúlt, ráadásul nem is kicsit. Ezért én óvatosságra intek mindenkit.
    Shortos szempontból azért jónak tartom ezt az eszeveszett száguldást....

    ad

    ReplyDelete
  7. felét eladtam 24713-on, a másik felét meghagytam záróra! jól esett!
    imi-boy

    ReplyDelete
  8. ÜDV

    Véleményem szerint elég érdekes helyzet van ki alakulóban mivel az októberi csúcsot meghaladtuk,így akár a mostani csúcs a nagy B is lehet kérdés ha elindul délnek melyik A hullám jön?

    TWER

    ReplyDelete
  9. ad! a kezdők kedvéért elmagyaráznád miért jó a száguldás a shortosoknak? Olvasgatlak benneteket próbálok tanulni Tőletek. köszi

    ReplyDelete
  10. zártam a maradékot is! szép nap volt! de most már mehetnénk végre lefelé!
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. Sziasztok!

    Szentiment index a befektetők hangulatát méri, ha nagyon bull, akkor szokott jönni a fordulat, az elmúlt két-három hétben arra utaltam, hogy inkább bear, azaz felfelé kellene mennie a piacnak. Egyfajta indikátorként működik. Link oldalt van, érdemes megnézni, azt hiszem holnap frissül valamikor amerika "ébredése után"

    ad

    ReplyDelete
  12. Szia Twer!

    Nekem teljesen de ja vu érzésem van. Anno görcsösen ragaszkodtam egy nagyon kicsivel magasabb OTP célárhoz, ami előtt lefordult a piac, most mintha elérte volna a határidő egy magasabb retrace szint előtt van. Lehet ez egy Sideways nagy kettes volt, most jön a tavalyi csúcstól számozott nagy 3 lefelé?

    ReplyDelete