Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 12 December 2010

OTP- várakozás 10.12.13

Egy széles sávban lévő oldalazás jöhet. C hullám célára 5.000 környéke.(kék számozás) A pirossal jelölt hullám esetében a kérdés, hogy elértük e az a pontot vagy még nem. Ha igen, emelkedés 5.340 magasságáig, ha nem további csökkenés 5.120-ig. Most nagyobb esélyt látok az emelkedésre, vissza 5.300-350 környékére. Ilyen az, amikor  a korrekciót éljük, több szinten.

Órás chart:

30 perces chart:


Régen nem mentem órás chart alá, most megtettem. Zöld karika mutatja a bizonytalanságom okát. Nehéz a két kiszúrás után számolni és pontos célárat mondani. Ráadásul olyan kicsi 1-200 forintos mozgásról beszélünk, ami még hibahatáron belüli is...
Ennél a ciklusnál c hullám végét várom 5.340 környékére, ami a fent említett hullámmal esik egy célzónába. Nem véletlen. A fenti ábra piros a hullámának alhullámait mutatom itt zölddel. Remélem érthető...

3 comments:

  1. Üdv. Ad!
    Volt két jó köröm a buxban (1 le 1 fel), amelyhez sok segítséget jelentettek az itt megjelenő elemzéseid!
    Köszi!
    Látom lehet szavazni is (én szavaztam is), de tényleg jó lenne néha egy kis SP kitekintő (esetleg DAX), mert a BÉT totál lepusztult és ez jövőre meg még rosszabb lesz szerintem.
    Üdv. Abraka

    ReplyDelete
  2. Szia Abraka!

    Örülök neki, hogy hasznát veszed az elemzéseknek!
    SP kitekintőt vasárnap tettem fel, nézd meg(Remélem addigra nem írja felül a piac)
    A Daxra ma ránézek, de sajna ott is csak napos adataim vannak. Több oka is van miért nem váltok más rendszerre, vagy miért nem kereskedek külföldi tőzsdéken, most röviden annyival zárnám, hogy még nem érzem, hogy eljött az ideje, de hidd el majd eljön az is:o)

    ReplyDelete
  3. Ok, figyelünk és várjuk az idő eljövetelét! :)
    Üdv. Abraka

    ReplyDelete