Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 22 February 2015

OTP - napi chart


22 comments:

  1. Egyelőre a Fidesz 2/3-nak annyi.talán végre kezdenek elgondolkodni a zemberek

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nem nekem kell hinni ebben,hanem akit nyomorgatnak és a szegénységbe juttattak.
      Mégis én megyek el szavazni, meg tüntetni,ők meg otthon nyalogatják a sebeiket.
      Majd ha ők is felemelik a hátsójukat a fotelból és 4 évente rászánnak 15 percet és nem csak kárognak,akkor esetleg változhat valami.

      Delete
    2. Amíg 1 kg krumplival meg lehet venni a sok hülye szavazatát mert olyan kis tf-benn bírnak csak gondolkodni addig ne számítsunk semmi változásra :) Úgy látszik még nem elég kilátástalan a helyzetük az embereknek ahhoz hogy szavazzanak 4 évente. Valójában én már várom h meg több ember szegényedjen jól el gyorsan mert akkor gyorsabban eljön az aminek el kell jönnie :)

      Delete
    3. Amíg 1 kg krumplival meg lehet venni a sok hülye szavazatát mert olyan kis tf-benn bírnak csak gondolkodni addig ne számítsunk semmi változásra :) Úgy látszik még nem elég kilátástalan a helyzetük az embereknek ahhoz hogy szavazzanak 4 évente. Valójában én már várom h meg több ember szegényedjen jól el gyorsan mert akkor gyorsabban eljön az aminek el kell jönnie :)

      Delete
  3. Majd megvesznek egy embert a parlamentben, ahogy a szocik tették... igaz mostmár nem mondhatják, h 2/3 mögöttük áll


    Azt nyilatkozták reggel, h a Fityesznek nem volt tétje, stabil jó a kormányzás, ezért nem mentek elöa szavazóik... Az ellenzéknek meg érdeke volt. A kampány minden eddiginél brutálisabb volt a helyiek szerint, annyira nyomult a fityesz..

    Kivancsi vok, mi lesz Tapolcán :)

    ReplyDelete
  4. Nálunk ennyi maradt a BAUMAX-bol 90%-os leértékelés után 15,02,22

    http://www.kephost.com/image/F6f6
    http://www.kephost.com/image/F6fG
    http://www.kephost.com/image/F6fM
    http://www.kephost.com/image/F6fG
    http://www.kephost.com/image/F6fM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magyarország jobban teljesít,Baumax is feladta a szívatást ,mindenkit lapátra tettek.
      Közben meg dübörög a gazdaság.

      Delete
  5. Ma sem lesz nagy mozgás SP-ben ,jó esetben 2110.....tökölés.

    ReplyDelete
    Replies
    1. én vmi lefordulásra, oldalazásra számítok, pénteken meglett a határidőre jelzett 2105-2110-es zóna, most korrekció, vagy lefordulás jöhet,szvsz

      Delete
  6. https://www.mql5.com/en/charts/3064809/dax30-pro-m5-admiral-markets-as

    nézem a csatival mit kezd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.mql5.com/en/charts/3064888/dax30-pro-m1-admiral-markets-as
      alakulgat, de ez még kevés.

      Delete
    2. Köszi.

      Fura, de ezeknek szoktam a legjobban örülni (amikor tévedek, de mégis sikerül pénzt csinálni - mégha nem is sokat - a pozi kezelésével)

      Delete
    3. amúgy könnyen kialakulhat egy ED naposon (de még korai pedzegetni)

      Delete
    4. Jó vagy! Gratulálok a tradekhez. Lassan taníthatod :)

      Delete
    5. Köszi, de sajnos attól még olyan messze vagyok, mint Makó Jeruzsálemtől. Van még mit csiszolni.

      Delete
    6. Annak én is szoktam örülni ha nyerek,de ez nem az én tf-em,majd jönnek az én céláraim is.

      Delete
    7. Ahogy írtam SP jó esetben 2110,talán meg is lesz,Érdekesség az egészben hogy hetek óta 1 új indit tesztelek kisebb tf-en szintén átszámozva és egész pontosan mutatja az utat napok óta ....,egyelőre nagyobb tf-en amiben játszom még nem volt alkalmam hosszabb távon kipróbálni.

      Delete