Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 10 February 2015

OTP - gyors


37 comments:

  1. Kedves AD ! Köszönöm a gyors választ és az elemzést is !!
    Kedves RAS! Neked is köszönöm !

    Azt hiszem,hogy egy részét dobni fogom 4550 körül (korrekcióra játszva),de a másik részét megtartom,mert évek óta nem látott hatalmas forgalom volt benne. Arról beszélnek,hogy vége a bankok elleni "szabadságharcnak",ami 2010-ben indult meg. Ez volt az,ami megakasztotta az OTP emelkedését 2010-ben 7500-nál, jogos talán a feltételezés, hogy kb. ott fog folytatódni az emelkedés (ergo vége a 2010-2014 közti vergődésnek). Valahogy így : 1500->7500, 3000->9000.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Névtelen. Látom Te nem hallgatsz senkire, főleg rájuk nem!
      Amennyiben szóbeszédre alapozva kereskedsz emlékezz vissza soraimra, amit most írok. Ismerősöm 8500-nál vett bele az otiba (mer annyira ment fel és azt mondták ez jó, lesz az 10k is! hány éve is volt?) és azóta is ül benne várva, hogy végre nullában kiszálljon.

      Majd ha a fenti charton a doboz alján lesz az ár napokon/heteken belül, szerinted jó döntés volt csak egy részét dobni? Nem akarnál az alja közeléből(!) all in menni? Hol az alja? Mikor? Senki sem tudja.
      Stop szinted hol van? Nincs? Akkor úgy jársz mint az ismerősöm.

      Figyeld a dobozt a chart jobb oldalán! Ad ezen mondata a lényeg: "Nagyon gyors, ami a C-re sokszor jellemző, főleg exp. flat verzióban, márpedig napos tf-n ez simán belelátható." Olvasd át egyszer, kétszer, sokszor amit írt és gondolkodj el rajta.

      Az rendben, hogy 9000-re várod 3000-ről, de melyik napon indul el 3000-ről? Már megvolt az a nap? Vagy csak idén/jövőre lesz?

      Én is jel nélkül kereskedtem sokáig otival (sávos kereskedés), de volt stratégiám és soha nem voltam all in!

      Fogadd meg Ad és Ras tanácsait mert aranyat érnek! Erre majd csak utólag fogsz rájönni.

      Delete
    2. Ja, tényleg, hírre léptél poziba.
      Újabb olvasnivaló: http://buxelliott.blogspot.de/2015/01/technikai-elemzes-hirek-szerepe.html

      Delete
    3. Szia!

      A TE döntésed, a TE pénzed!

      Én alapvetően nem hiszek a fundamentalista megközelítésben, ez az én ügyem, nem is akarok beleszólni a döntésedbe, mert az meg a tiéd. Inkább csak egy vélemény:

      A célárat vagy eléri vagy nem, lehet running flat és akkor beesik 4550 előtt.

      A kereskedésedet egy érzelmi hírre építed, miközben annak funda háttere kérdéses. A Bankadó változhat, de nem olyan mértékben, hogy az OTP duplázzon emiatt... Másfelől a kormány azért kényszerült rá a békülésre, mert nagy gáz van a gazdaságban, nincs növekedés, nincs hitelezés, de ezt nem a bankok fogják tudni megváltoztatni, mert a kormányban, a jövőben szűnt meg a hit, a bizalom.
      Nyitott gazdaság vagyunk, azEU-ban nagy kockázatok és problémák vannak, ez kihathat Mo-ra is. A magyar gazdasági növekedést néhány nagy autógyár és az EU-s pénzek okozták, szerkezetileg nem fenntartható.
      Nem veszel figyelembe egy fontos tényezőt, a tőzsdei árak alakulása szoros összefüggést mutat az emberek megtakarításaival, ráadásul Mo-n 2010 óta speciális dolgok vannak. MNYP pénzek elvétele és a havi járulékok költségvetésbe irányítása, ez pedig az árfolyamban nagyobb szerepet játszott, mint a Bankadó (kevés vevő, sok eladó). Lakossági megtakarítások jelentős része külföldre menekült, a többségnek viszont nincs és nem keletkezik új...

      OTP nyereségét a külföldi leánybankok helyzete is meghatározza, Oroszország, Ukrajna pedig elég meleg pite, aminek az eredményei 2015-ben jelentkeznek igazán. Apropo, nem halottam, h Csányi visszavette volna a részvénypakkját!

      Nem ismerem a pénzügyeidet, van egy elképzelésem, ami vagy igaz, vagy nem. Azt gondolom, hogy néhány millió forint megtakarítással játszol, teljes tőkével. Vannak néha nagy nyerőid, de a veszteségek nagyobbak, az egyenleged évek óta negatív (persze ebben lehet nyereséges év, de szumma minusz). Ha egy-két éve vagy a tőzsdén lehet, hogy még pluszos vagy, de a plusz folyamatosan csökken és ha nem vigyázol, akkor minusz lesz az év végére.

      OTP nagyobb eséllyel 3200... és alatta lesz még ebben az évben, de ez TA, szóval stopot rakjál egy olyan szintre, amit még veszteségként el tudsz viselni, ugyis a piac mondja meg, h kinek van igaza, tévedhetek, mert most erős feltételezések vannak bennem.

      Delete
    4. Stef, a pletykák szerint az OTP egykori régió vezetője (személyes ismertség stb.) felhívta a barátait a 11000 alóli lefordulás után, h most érdemes venni, mert nemsokára 11 felett lesz, sok barátot vesztett...

      Delete
    5. Stef, csak véleményem van, ami nem feltétlenül igaz, viszont a kockázatokon tényleg érdemes elgondolkozni

      Delete
  2. 10 D BUX
    http://www.kephost.com/image/F8Sl

    ReplyDelete
  3. Tegnap jót mulattam. Elemző mondja a rádióban: "Tegnap az OTP egy fontos szintet tört át: 4.220"
    Ezt a számot meg milyen bűvész kalapból vették elő?
    Most komolyan. Mi ez? Szám-háború? Akkor én is mondok egyet: hatszáz! :)

    Ugye nem baj, ha 4500-at elérve majd short jelet keresek és veszek pár TS certit? :) Csak úgy brahiból :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP elsődleges céláram kis tf 4180

      Delete
    2. Nem szabad így kereskedni még viccből sem,csak semmi indulat,
      Biztos a névtelennek is van elképzelése,és tudja mit csinál,rendben vannak az idegei és hosszabb távban gondolkodik,még jó is lehet.
      BUX 1 külön állatfaj évek óta,mit hoz a jövő nem tudja senki.
      Egyelőre a szintek tartanak,.....Mtel már megint kéreti magát 370 :-)

      Delete
    3. Nekem is van olyan elképzelésem,ha natán bejön sokan elvesztik még a "gatyájukat" is.
      De kb tudom hol kell meglépni,mindkét irányt,mi sem vagyunk tévedhetetlenek.
      Egyelőre várok.

      Delete
    4. Ras! Ott van egy rakat mosoly jel.
      Dehogy kereskedek poénból. Abból már kinőttem.

      Azért remélem, nem lesz az a nagy zuhé 10-20 éven belül és nem veszti senki el a gatyáját. Alapvetően én longos lelkületű vagyok.

      Delete
  4. OTP 4180 valid letörése esetén gondban lehetnek a longosok

    ReplyDelete
    Replies
    1. usdhuf esetén meg én vagyok gondba, h mi a franc a felfelé 1H-n :) nagyon nem egyértelmű

      Delete
  5. na erről lecsúsztam, meg akartam longolni az OTP-t...de nem voltam piac előtt

    ReplyDelete
  6. Kedves AD !

    Meglepően jó az emberismereted. Első nyereséges évem 2009-ben(OTP), második 2013 (Rába), a többi veszteséges. Ami szörnyű,hogy nullszaldó az egész,pedig eltelt közben 6 év.
    Richterben bíztam,hogy lesz egy fordított fej-váll, a gyorsjelentés napján reménykedtem,aztán munka után ránéztem az állapotra és látom : OTP 4120. Tegnap is vártam egy ideig,hogy essen,de semmi, a Richter bezzeg szaraxik. Hirtelen elöntött az indulat és átcseréltem.
    Most látom az OTP-t, egyelőre jól döntöttem, lassan nullán van.
    Egy olvasó :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem az emberismeretem, hanem a trader ismeretem, mindenki ugyanazokon a fázisokon megy át, csak van akinek a pénztárcája nem bírja egy idő után.
      OTP -t nem sikerült longolnom, sajnos a kedvező pillanatban nem voltam gép előtt most vagy b megy fel és akkor 4350-4400 között lehet a célja, vagy 5. és akkor talán magasabbra, lehet még ma visszatér a napi low alá, vagy holnap, mint 4/c -flat.

      2008-ban funda alapon tőzsdéztem, akkor kezdtem, pár nyerő után jött a krack... 2010-ben fordultam vissza, de akkor már TA alapon

      richter 3550 reális, ott kell figyelni a long nyitásra, otp-nél a zárásra kell majd a hét második felében.

      Delete
    2. ricsi lehet magasabban lesz kicsit letoltam az 550-nel

      Delete
  7. rég nem látott konzenzus az MTel piacán, nem vesz senki, nem ad el senki, egyensúlyi ár 370,5-n :))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt szokta csinálni,jó kis tételek shortos oldalon.
      Majd el megy a kedvük tőle :-)

      Delete
    2. pedig szerintem kontra shortos a papír jelenleg

      Delete
  8. AD !

    Csak tudjad, 2013 áprilisban (remélem jól emlékszem az időpontra),csak a Te írásaid tartották bennem a lelket (OTP). Ezzel és a Rábával sikerült megmenekülnöm egy őrült nagy minusztól.
    Egy olvasó :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi, de nem én voltam, hanem TE!

      Stop, Stop, Stop!!!! Semmi érzelem és sok tanulás!

      Delete
  9. napos alapján usdhuf-ban jól mutatna egy napos piros gyertya, de csak reménykedni tudok, h nem dzz volt felfelé, mert akkor ez a c nagyon aránytalan lesz - időben

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyelőre áll az elképzelésem

      http://www.kephost.com/image/F8cQ

      Delete
    2. egyet kell h értsek, az út okoz problémát, milyen formában teszi meg, ez a felfelé egy nagy kavarás és csak reménykedem, h nem b hullám, ami kész dzz-ben

      Delete
    3. Engem ez érdekel kevésbé,felőlem három kört is csinálhat az égboltra :-))
      Márciusra MNB kamatcsökkentés beharangozva

      Ótvar 1 nap eddig

      Delete
  10. nagy tételek fordultak meg 370-n, hirtelen 150k+

    ReplyDelete
  11. otp b/b lehet 4350 tűnik kis tf-n reális végnek

    ricsi úton

    Mtel lefordulni látszik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mtel follow through kellene , egyenlőre lehet korrekciós is a lefelé

      Delete
    2. Eddig nulla,..............ebédszünet.

      Delete
    3. Tovább nyitották a shortokat tegnap:
      2015.02.09. Marshall Wace LLP 0.81% OTP Bank részvény
      2015.02.10. Marshall Wace LLP 0.9% OTP Bank részvény

      Delete
  12. Na még ezek is növelték a shortjukat:

    2015.02.09. Fir Tree, Inc. 0.97% OTP Bank részvény
    2015.02.10. Fir Tree, Inc. 1.01% OTP Bank részvény

    ReplyDelete
    Replies
    1. helló!

      ezek nem késleltetett adatok?

      Forcag

      Delete
    2. MNB oldalán tudod nyomon követni.
      http://www.napigazdasag.hu/cikk/35663/

      Delete
  13. Dax hozta a "cifra" lehetőséget.

    ReplyDelete