Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 22 October 2014

USD/HUF - 5H


35 comments:

  1. Vajon a hackerek (v. crackerek) mikor kezdik el támadni a kormányzati informatikát?

    Vszinu anonimus csoport hamarosan aktív lesz....

    ReplyDelete
  2. http://www.investor.hu/news/trading/20141022-besult-a-mai-dkj-aukcio.html

    Egy besülés még nem trend, de lehetséges, hogy ez (is) áll a minapi adócumani mögött.
    Különösen, ami a befalapok adóztatását illeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. egy gyenge jelzés....

      érdemes odafigyelni rá!

      Hír: piaci árfolyamon forintosítják a devizahiteleket. Marshall kereszt, nő a kereslet, vajon mi nő még?

      Delete
    2. Általában a befektetési alapokból nem nagyon szoktak ugrálni,akkor pénz is annyi lesz belőle,nekem is több éve megvannak.
      Ráadásul nagyon sokan részvényalapokat vettek ahogy az utóbbi időben írtak többször is róla,nem tudom mit remélnek még,hogy ingyen fognak dolgozni a zemberek

      Delete
  3. Nem késő ez egy kicsit? Vagy tegnap csak tesztelték a közvéleményt? Vagy tényleg ne a kitiltásról beszéljenek az emberek?
    Az internetadóról 2014.10.22 12:55

    Az egyik újságírói kérdés arra vonatkozott, hogy lesz-e az internetadó esetében felső határ. Varga Mihály erre úgy válaszolt:

    "ma kezdeményeztem egy találkozót az internetes cégek vezetőivel, minden kérdést ezt követően lehet eldönteni".

    ReplyDelete
    Replies
    1. állítólag 700 ft, cégek esetében 5000

      De ez az internet, nem mobiltelefon. Társasházak előnybe, router LONG!!!!

      Szóval, ahogy magunkat ismerem és ebbe a szolgáltatók is partnerek lehetnek, nagy csomagok lesznek, jó nagy hatótávolságú routerrel.... oszt megosztás :)

      Delete
  4. Kíváncsi leszek BUX-ban mi lesz a folytatás,nyakvonal vissza tesztje meg volt,formálódik 1 alakzat de még korai a 2 nap miatt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ismét a legjobbkor van szünet,a hogy lenni szokott
      én kihagyom a magyar piacot

      Delete
    2. Most én is,meg mindent,1x majd csak lesz jó belépő
      Még kell pár vesztes aukció, hátha észhez térnek.
      Ha úgy gondolnák kint, fél perc alatt elintéznének minket,nem is értem mégis mit képzelnek ezek magukról,kikezdeni a világgal a meztelen valagunkra

      Delete
    3. Talán így érthető
      http://hvg.hu/itthon/20141022_kitiltas_Szijjarto_Orban_kulugy_Amerika

      Delete
    4. Értem én>Van barátom az államigazgatásban,kb tudom mi megy ott.és mi ment eddig is már 24 éve

      Delete
    5. nem csak a külügyben hasonló a helyzet....

      Valamikor az usaban volt egy Boing pilóta, aki a negatív dolgokat nem viselte el, a munkatársai odáig jutottak, hogy nem mertek szólni. Egyszer meghibásodott a gép, nem tudta kiengedni a futóművet, amíg köröztek elfogyott a kerozin, de nem mertek szólni neki, mert féltek a haragjától. 8 ember meghalt. Elkezdték vizsgálni és rájöttek, hogy sok ilyen vezető van, aki hasonlóan káros a szervezetek működésére, mint a pilóta, csak a következmények nem ennyire szembetűnőek....

      A teljes magyar közszféra hasonló cipőben van! Nem csak a külügy, a rendőrség, NAV, stb...

      Delete
    6. Bejárnak az üzletbe pl tanárok is és mondják nem mernek beszélgetni a tanári szobában mert meg vannak félemlítve nehogy mondjanak valamit olyat hogy már másnap nem kell munkába jönniük.
      Idő kérdése és meg fog ez oldódni,maga OV mondta hogy őt a nép fogja elzavarni

      Delete
    7. Szeretném már 20E felett látni a BUX-ot,>SP21 felett>DAX is 10500 felett

      Delete
    8. Meg OTP 8k
      SP szerintem nem lesz meg

      Delete
    9. Majd visszatérünk erre,(SP2100)

      Delete
    10. De akkor szabjunk neki határidőt is, csak úgy bele a vakvilágba nem buli...
      Mondjuk május? Szerintem addig lesz egy (!) új csúcs és nem lesz 2100.

      Delete
    11. Előbb átnézek hétvégén mindent,...... ,belefér e májusig,....de lehet rövid lesz.Kérdés megelégszik e majd lefelé a 10% korrekcióval(kb1800-20?)
      Nem szoktam időhöz kötni,.....nem Elliott>.....évekre bontom
      Azt szívesebben játszanám élesben (nem demó)magyar piacon ki tudja előbb megduplázni a pénzét,mondjuk 10 millió induló tőke.....kb=300K Hati

      Delete
    12. Duplázós játékban nem sok esélyem lenne...:) De emebben a korlátozottban azért talán van.

      Lefele több lesz, szerintem. Én továbbra is a 1740 környékét tartanám ideálisnak, november végére. Az extrára raktam chartot is.
      Utána 3-5 hónap agresszív felmenet. SP-ben szerintem 2040-60 közé.

      Delete
    13. Nekem semmilyen játékban nincs esélyem :)))
      Duplázós meg kenó/lottó :)
      A mostani cél az, hogy végre negyedéves/éves szinten profitos legyek a részvényen kívüli világban is.
      ---
      SP: tétemet megtettem kis pakkal. Chart és elliott alapján is esni kellene ahhoz, hogy legyen egy tisztességes emelkedés. Az eddigi korrekciók csak az 5 hullám részesei voltak. Most kellene egy szép 17xx-es korrekció és utána szerintem is új ATH lesz, így meglenne a mikulás rally is :) . A felfele kört szerintem kár saccolni, amíg nem vagyunk biztosak az emelkedő hullám nagyságán...

      Delete
    14. Usa számlán, jövöre :-)

      Delete
  5. eurusd akár innen fordulhat 1,264-1,266-os zónából, egy B hullám lehetne kész ma és 1,295-1,305 körül fejeződhet be ebben az esetben a 4-es hullám, mielőtt új aljra menne.
    Kíváncsi leszek.

    ReplyDelete
  6. Barátom - nem mondom meg hol dolgozik - egy szakmai probléma miatt feltett egy kérdést a főnökének:

    A kérdés: "Azért nem mered megkérdezni, mert azt gondolod, hogy ki fognak rúgni, ha ezt megkérdezed?"
    A válasz: "Igen."

    Államigazgatás, középvezető (?!).

    mindenki meg van félemlítve...

    ReplyDelete
  7. Ha-ha-ha:
    Lázár azt leszögezte: azt "senki nem gondolhatja komolyan, hogy a mi politikánk miatt tiltották ki" a hat embert.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igaza van, az állami korrupció volt az oka, nem a politika

      Delete
  8. "Lázár, kelj fel és járj!"
    Vicces ember ez a Lázár.

    ReplyDelete
  9. Braun Róbert:

    A kormány 200 milliárd adóval súlyt egy olyan szektort, amiben 164 milliárd bevétel keletkezik...

    ReplyDelete
  10. DAX a 9150-9200as zónát célozza meg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most látom elveszett amit írtam, hogy úgy látom a hetes hs-t teszteli vissza. Egyet értek ezzel a célárral, ha átviszi a 9k-t, viszont ez még mindig short gyanús számomra. Főleg abból a zónából. Amennyiben felmegy oda és utána visszazárna 1-2 nap altt 9k alá, akkor megvolt a false kitörés is :-)

      Delete
  11. SP, vigyázzatok az a=c megjátszásával, mert lehet 3=5 fut....

    hetes rs 40 fogta az esést, ahogy Cimballi várta, ráadásul - eddig - hetes fordulós gyertyák vannak...

    lefelé tudom számozni impulsnak (c), ahol 5 extrém módon megnyúlt

    ReplyDelete
    Replies
    1. teljesen igazad van, jel nélkül én nem lépek semmire, csak ez egy lehetséges zóna, ahonnan valamilyen szintű korrekció várható.

      Delete
  12. http://s20.postimg.org/3ug7vyutp/usdhuf.png

    ReplyDelete
  13. 1 perc 10 másodperc, az eddigi legjobb eredmény: 750 USD... egész nap szívatott a piac, erre a lefordulásra vártam, de nem jött, meglőttem felfelé kiszedett a piac, fordítottam, tétel számnál vmit elírtam, akartam módosítani a stopot, de akkorát esett, hogy pluszba húzta, a következő csak annyi volt, hogy lerántottam a zárási megbízást az eggyel kisebb negyedik szintjéig...

    A korábbi rekorder éles számlán volt 665 USD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. az elirás 1 db többet adtam, mint akartam...

      Delete