Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 8 October 2014

Dax

Naposon erős eső trend, nem éri meg folyamatosan a fordulatot keresni, jelenleg rsi igencsak bear zónában tartózkodik, napos alapon egyértelmű a bear a megközelítést.


A következő tetőt szerintem még adni kell, long majd akkor ha megtámaszkodik rsi 40-n.

Óráson szintén bear zónában a piac, rsi ma9 alatt, nem keresném a fordulatot, nagy veszteség lehet belőle.


Egy ilyen piacon csak második long jelre szabad a piacra lépni.

105 comments:

  1. Nálam a nagy kép ugyanaz, amit korábban leirtam, de nyitott vagyok mindenre. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom mi az nem követtem, nem zárok ki itt egy lowt, csak trader szemszögből nem ez a követendő, lassult az esés, lehet ld, de trenddel szemben kétszer is meggondolom

      Delete
  2. Forint sikeresen erőlködik

    ReplyDelete
  3. http://s20.postimg.org/tq1c1abgt/usdhuf1008.png
    http://s20.postimg.org/zfhkllhn1/usdhuf_H11008.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. van még 1 lehetőség per/pillanat nálam amit belelátok,de várjunk a sorrendre hogy alakul........Ez már napos.

      http://s20.postimg.org/it4lq9e31/usdhuf_D1008.png

      Delete
    2. Tökéletes :-)

      Ha hárm mrenne fel, akoröesélyes új csúcs is, mert flat

      Delete
    3. Ezért írtam hogy várjuk meg a sorrendet,csak szokásomhoz híven ,előre nézelődök és húzogatom a vonalakat :-) "esetleg" mi fog történni

      Delete
  4. Eurusd 1,259ről 1,275-ön záródott a longom közben. Ma-holnap kialakulhat egy jó short szignál.
    Dax meg szigettel nyithat, tegnapról hoztam egy kis longot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap írtam 3. rés ami a DAXnál legtöbb esetbe korrekciót indít el a nagysága kérdéses, nekem is volt longom ismét 9007-röl 9100-on zártam.

      Delete
    2. Igen szinte most itt működött a 9:1 érzés arány hogy lesz sziget nyitásra a kérdés hogy marad-e ha marad akkor fordulat is lehet, de minden esetre ott az ék 9400 körüli cél ár lesz egy vissza teszt. a ki törésre akkor viszont meg szűnik a sziget ez lesz majd a medve csapda.

      Delete
  5. Otp elérte a várt célt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upsz , egy százassal elnéztem, wzeköszerint a tegnapi döntés jo volt, éjszak meghaladta

      Delete
  6. Boy! te mit lépsz a TL13-al?ebben nem vagyok járatos(262-röl ,van sok) hogy lehet majd zárni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hol áll a piac, most nem látom, nyereséges?

      Delete
    2. Előszőr is gratulálok, jók vagyunk eddig! meglátom mit kezd 1978-80-al, ha megy hagyom, de nagyon figyelek. céláram tudod...megpróbálok nem kapkodni

      Delete
    3. Bajban vagyok mert sok van és nem akarom elbaltázni,certiket nem nagyon ismerem még...kezdő vagyok

      Delete
  7. itt konkrétan mire gondolsz?
    ebben nem vagyok járatos(262-röl ,van sok) hogy lehet majd zárni
    zárás ugyanúgy, csak eladásra kell kattintani, mintha sima részvény lenne

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozgásra értettem..... mennyire követi az indexet

      Delete
    2. teljesen követi az indexet, és a hirtelen nagyobb rángatások kivételével (ami spben kevésbé jellemző, mint mondjuk egy eurusdre) folyamatosan kereskedhető. Nyilván azzal kell kalkulálnod, hogy 5 után nem tudsz kereskedni reggel 9ig.

      Delete
    3. köszi majd figyelek....vettem 1 pár darabot megelőlegezett fordulatra játszva.-) tegnap,nem kicsinyeskedem,...ha lúd ,legyen kövér
      http://s20.postimg.org/kaq21titp/TL13.png

      Delete
    4. Nem mertem elsőre többet venni,ezt is tanulni kell.

      Delete
  8. eu csati tetőnél. Most lesz érdekes. Kábel kitörés gyanús, ha megindul, akkor b hullám volt az alj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kábel célára 1.638 lehet, ha megjön a kitörés. Hír lesz, figyelni kell!

      Delete
    2. ehhez egy napos zöld gyertya kéne úgy, hogy a tegnapi felé zárjon, és így kialakulna egy folytatólagos jel.

      Delete
    3. Pozi felét zártam 1.608-on, maradék BE-ben van 1.6233-on. Ha kitör fölfele, hát törjön... legfeljebb sokat bent hagytam (~300pip) ...
      A mostani aljat gondoltam 3-asnak és max a mostani szintig vártam fel és 5-ösnél akartam kiszállni.
      (zöldfülűként örülök, hogy nyereséges lett)
      Egy képet ha megosztanál velem megköszönném :)

      Delete
    4. Ne haragudj, de rajzokkal nem fogok bíbelődni.

      A csatit figyelem (korrekciós v. bázis lesz belőle?), 13 után eldől szerintem az irány.

      Delete
  9. AD a DAXnál Cimballia SPnél szólt hogy a longal vigyázni mert bizony itt a medve tombol és ahogy olvasom a bejegyzéseket szinte mindenki longa ül.

    ReplyDelete
  10. SP futi óráson van egy flat-gyanús izé, készen.
    Mondjuk úgy sejtem, megvárja a nyitást (ha flat egyáltalán), de egy -90 pont, flat kombóval én csak nagyon óvatosan vitatkoznék.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://keptarhely.eu/view.php?file=20141009v00gsq1uk.png
      Persze, nem biztos, hogy a jelen flat vége a nagy B vége is: lehet B/a is.
      Nomeg, lehet hogy az egészet rosszul értelmezem.

      Delete
  11. Mtel short, kis tétellel, mert nem vok gép előtt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt az Mtelt sem egyszerű követni ,mit is akar ,egyelőre ülök benne,fél éven belül majd megindul.

      Delete
  12. Boy az SP certinél a mögöttes termék a sima SP500 vagy a határidős index.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Ez most kérdés volt?
      Tekintve, hogy SP prompt keridőn kívül is mozog, a hatáidős az alap.

      Delete
    3. Érdemes megnézni a rollover időpontját (a korlát- és kötési ár változását az rolloverrel) és az SP futiban azt a drabál rést a rollover időpontjában - ami ugyanakor nincs ott a prompt grafikonján.

      Delete
  13. Mtel, három megbizás volt kint, 56 azonnali kötés és 57, 58 1/3-1/3-1/3 arányban, új lowt célzok legalàbis ez a terv, meglátjuk nem szent írás, csak telón vok

    ReplyDelete
  14. Én meg 1 részét zártam dél előtt(TL13-at >sok volt)valami nem tetszik,így legalább zsebbe a fagyi pénz,majd veszek megint hozzá ha úgy alakul

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekem sem tetszik az előző felkör, 9070ről dax shortban vagyok újra.

      Delete
  15. Dax 13:21 ~9030

    A bear gondolkozás visszaigazolása, ha nem jön gyorsan fordulós jelzés és tovább esik, akkor csúnya bear lesz a napi gyertya, tudom korai még, de ker szempontból helyes döntés nem a fordulatot keresni, föleg nem az első jelet, a ker stratégia megfogalmazása, helyes megfogalmazása nagyon fontos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meg látjuk nálam 9000 alatt bear, mivel ez még csak az ék vissza tesztje de ezt már írtam. H az ék vissza tesztje akkor azt is írtam hogy medve csapda.

      Delete
    2. De tegnap nagyon kérette magát vételre TL13 :-)) (Kockáztattam)és jó volt időben is az elgondolás.... azért 70-80 pont meg van,

      Delete
    3. 13:41 ~9022

      A long belépési jelzés óráson itt volt, kezd a longosoknak meleg lenni a pite, fordulós jelzés esetén lehetne long, de csak kontra, nem látok indikátort ezért momentumom nics, csak gyertya investingen

      Delete
  16. 9000 környéke támasz, úgy tűnik lejött egy imp, naposon biztos nincs fordulós jelzés

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez így még sovány korrekciónak, minimum még egy c-t várok föl.
      SPF-ben is, valami ötöst (c/5) vagy mittudomén.

      Szerintem.

      Delete
  17. Certit sem egyszerű zárni jó áron,majd belejövök,még kezdő vagyok ebben,nem is figyeltem eddig hogy kicsi a forgalom
    Lassan már alig lehet kereskedni e miatt,itt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A certinél, amíg van árjegyző, nem igazán számít a forgalom.
      'Rendes' kereskedés csak az aktuális árjegyzői vétel/eladás árfolyamok között zajlik, ami ezen kívül esik, arra mindre (!) lecsap az árjegyző és megveszi/eladja.

      Delete
    2. Köszi,akkor ő a bankos a rulett asztalon,mindent besöpör.
      Nem szoktam certizni,eddig nagyon nem is érdekelt,tegnap próbaképpen belementem felpattra,hirtelen nem is tudtam vele mit kezdeni ma.
      Ha nincs árjegyző akkor megy minden a szokásos úton?

      Delete
    3. Igen. Mondjuk pont olyankor nem szokott lenni, amikor forró a szitu... Stoppokkal nagyon be lehet sz*pni olyankor, pláne 'stop piaci' megbízásokkal.

      Delete
    4. Ha hír van, kiállnak, a link jobbra fent

      Delete
    5. Köszi a figyelmeztetést.
      Nem akarok én ezzel foglalkozni ,csak néha hajt a kíváncsiság miből mit lehet kihozni,.....tudom majd 1x ráfázok erre,de ha nem csinálnám nem is én lennék

      Delete
    6. Nem olyan vészes ez... Az árjegyző miatt ráadásul ugye ki lehet kerülni a sz@r hazai forgalmat.
      Ha tekintettel van az ember a KO szintekre és a tőkeáttétre: nem a 'legforróbb' certikkel nyomja nagyban, akkor egész élvezhető terep.
      Úgyis belejössz...

      Delete
    7. A te tf szinteden nem lehet probléma

      Delete
  18. Mtel vételi ajánlás portfoliotol 324-n ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vétel: 324,00

      Profit: 373,5

      Stop: 301,4

      Delete
    2. 354-töl vagyok benne,de már unalmas hogy nem megy sehova

      Delete
    3. elég korai ajánlat, bár nem bánnám, ha lenézne odáig, igaz, nagyon kis téttel vagyok benne

      Delete
  19. Eurusd short 1,2745ről, beadta a jelet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. én is nézem, aussie-val együtt, de még várok.

      Delete
  20. DAX egyenlőre maradok a verziómnál.

    ReplyDelete
  21. 17:00 EUR ECB President Draghi Speaks

    ReplyDelete
  22. Dax, óra zárása adhat óráson long jelzést (ez a második, tehát kontra longra meggondolható), 9170 feletti várható min célárral, nagy eséllyel. DE nem látok indikátort mellette, ezért a gondolatnak csak fél lába van/ lehet meg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jelzéshez 70-80 fölött kellene zárnia, nagyon mozog

      Delete
    2. veszélyesen alacsonyról jött fel semlegesig az rsi óráson. Ez a támasz lehet csak egy megálló és innen irány 8850? Meglátjuk, nagyon töredezett az esés magasabb tf-en (váltakozás?)

      Delete
    3. mármint alacsonyról jött fel semlegesig, majd le támaszig, aztán onnan m15 alapján inkább a-b-c jött fel (még lehet 1-2-1-2, de erre kisebb esélyt adok)

      Delete
    4. Úgy látom, hogy a dax ma még be is szakadhat, nem látok semmi long jelet.

      Delete
    5. 3 perc van, nem megerősítés jött, hanem cáfolat, óráson sincs follow through, sőt lehet antigszignált csinál, az pedig erős húzóerő az ellentétes irányba, azaz short támogatás, nincs indikátorom, csak gyertyát nézek, nem keresek belépőt csak leírom mit látok, naposon még mindig ma9 alatt lehet rsi, longot hajtani ilyen szituba életveszély, nagyfokú profizmus és kis tf kell hozzá

      Lehet a piac nem engem igazol most, de többségében és jövedelmezőségben ez a helyes álláspont, kereskedői, nem ellemzői!

      Delete
    6. Szerintem holnap lesz szakadás, egy c(ED)/3 készülhet most, talán.

      Delete
    7. lezárt az órás, erre nem lehet azt mondani, h long, nagyon gyenge a fordulós jel (nincs) a trigger meg beteg..., a kettő együtt ért volna vmit, de így...

      Delete
    8. eurusd is hamarosan törheti a csati aljat, azzal megerősítve a shortot. Ezüst és arany is tetőt fogott már a hétre szerintem.

      Delete
    9. holnaptól szabi :) holnap még szerviz, műszaki, majd napi 24 óra piac .))) néha online közvetítéssel, de remélem lesz erőm hanyagolni, mert tanulni akarok, Cimballit hallgatni .)

      Delete
    10. ne onlineozz, hanem a piacot figyeld! Csak arra koncentrálj. Este blogolj max.:)

      Delete
    11. Este usa :-) az a komoly

      Delete
    12. egyelőre szerintem nem lesz meg az órás folytatólagos jel dax-ban, támaszszinteken van, flat gyanúval spékelve...

      Delete
  23. most látom napközben OTP, Bux feljött a várt szintre, ebből a körből kimaradtam..., atlán holnap

    ReplyDelete
  24. Mtel zárót tudna vki? Köszi

    ReplyDelete
  25. Spben lehet, hogy a tegnapi nap volt egy teljes korrekció és megyünk lejjebb, nagyon csúnya képet mutat.

    ReplyDelete
  26. Cimballi tett rá utalást tegnap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nálam is szemre benne volt, de short jelet csak később adott, így akkor léptem be.
      Eurusd is akár mehet 1,25 alá, illetve gold, silver szintén új aljra várható.

      Delete
    2. jó lenne egy pull back, egy kis szünet, hogy erővel tőrje a csatit.

      Delete
  27. Nem véletlenül helyeznek egyre nagyobb hangsúlyt a szövegértésre az iskolában :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 like

      Tudom Cimballinál ez nagyon fontos.

      Delete
    2. 1 like

      Tudom Cimballinál ez nagyon fontos.

      Delete
    3. 1 like

      Tudom Cimballinál ez nagyon fontos.

      Delete
  28. El kellett mennem,szerintem > remény hal meg utoljára....,SP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azért megnézem még 1x merre is akar menni

      Nem tudtam zárni TL 13,

      Delete
    2. Sp képe a mai dax mozgáshoz hasonlit

      Delete
    3. mindenképpen nyerőben vagyok,még a maradékkal is,de lehet keresztbe tesz az elképzelésemnek.

      Delete
    4. Én a tegnapelőttieket 306-os átlag 600 db, jókor kidobtam, a tegnapiakat 400 db-ból 250 megmaradt.

      Delete
  29. DAX-ban szerintem b jött le most, esélyesnek tartom, hogy holnap lesz egy felkör 9050-9080 magasságába.
    SP-ben 1/4-5 és 2 jöhet holnap, ha jól sejtem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAX:
      http://keptarhely.eu/view.php?file=20141009v00gundd1.png
      SP:
      http://keptarhely.eu/view.php?file=20141009v00gpytfw.png

      Delete
    2. holnap eldőlhet a dax...nagyon közel volt a célár, de amilyen szívatósan ment le, továbbra sem tartom elképzelhetetlennek a flat-et, bár akkor én már magasabbra várnám egy 100 pöttyel, de nagyon bear zónában van a momentum. Amit az extrám kb. február óta írtam, most úgy gondolom, hogy a minimum szintje teljesült, innen nem ragaszkodom a képen is vázolt folytatáshoz (eddig se tettem, csak úgy láttam, hogy hozza a piac), mert havin baromi érdekes helyről jött le ez a hullám (rsi-t nézve akár csonka is lehetett). Nyitott vagyok mindenre :)

      Delete
    3. ja ok a dax, ha flat lenne, akkor ilyet várnék én is.

      Delete
    4. Nagy képet nem tudom. Úgy gondolom, hogy 10k fölött véget ért egy nagy imp, de lövésem sincs, hogy 3 vagy 5, illetve: milyen tf.
      Úgyhogy egyelőre a nagy képet hanyagolom :-) Majd kialakul.

      Delete
    5. FDAX óráson amúgy az utolsó két nagy eső szakasz egy dZZ és egy ZZ.
      Szerencsére a felső vonal ~ azonos az ED és a flat verziónál, sz'al bár mindkét esetben imp. menne fölfele, jól stoppolható a dolog.

      SP h1-en mondjuk nincs párhuzamos verzióm a DAX ED-re.

      Delete
    6. esélyes, hogy flat lesz, szerintem is :) holnap szép ismétlő kör lesz :)
      belelátom, hogy b fele van csak kész, azaz holnap eséssel nyitunk, majd onnan megy fel 9170 környékére

      megj,. második long jel lehet

      Delete
  30. Kábel pozim második része 8pip-el kerülte el a kiütést. Most már tényleg kíváncsi vagyok bejön-e Wolf célára.

    ReplyDelete