Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 14 February 2014

Technikai információ

Tegnap már írtam, hogy hamarosan elutazom. A célországban van net, igaz nem túl stabil, egy korábbi utazás alkalmával tapasztaltam egy másik hasonló hátterű országban, hogy korlátozzák a hozzáférést, nevezetesen a blogspot kiterjesztés nem volt elérhető (ker rendszer és elemző rendszer működött). Tekintettel arra, hogy csak részben fog az utazás a pihenésről szólni, a piac követését nem akarom feladni. Back up lehetőségként a blog facebook oldalát jelöltem ki,  mint ahová probléma esetén felkerülnek az elemzések. Amennyiben ebben a pár hétben is követni szeretnétek az elemzéseket akkor keresetek rá buxelliott ad-ra vagy a buxelliottra, mindenkit visszaigazolok.

9 comments:


  1. http://index.hu/belfold/2014/02/14/a_fidesz-facing_az_uj_kampany-startup/

    Kreatív vs diktatura, az élet utat tör :-)

    ReplyDelete
  2. Nagyon ötletes,végre valami újdonság az ellenzéki oldalon

    ReplyDelete
  3. Kezdődhet a bikapiac!!!!,megint túl sok a pesszimista a piacon,
    Majd ha bejön amire gondolok ,mutatok valamit,de én is tévedhetek
    Azért felfelé is nézzetek körül.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ami azt illeti, OTP-ből slankítottam tegnap, nem tetszett, hogy nem volt új alj.
      De: amíg ittgon valóban a pesszimizmus az általános, a világ többi részén továbbra is az optimista tábor van erős túlsúlyban ;-)

      Delete
  4. Most olvasom már nincs is itthon Ad,akkor én sem szaporítom a szót,sok sikert mindenkinek,

    ReplyDelete
  5. USA:

    Tegnap néztem YMH4-t, hetesen még nagyon bull, rsi bull támasz fogta (olyan 4. formációban)
    Naposon bement ugyan a bear zónába, de csak pár gyertya erejéig, nq-t megfogta.

    Ez alapján mondtam is Cimballinak, h nincs bent a csúcs, de óvatosságra intett, amiben igaza van, mert lehet csak a megy felfelé, de lassan olyan fibohoz ér a korrekció nélküli emelkedés, ami ki fogja ezt zárni, kellene egy kis esés oda...
    De itt még bullban kell gondolkozni.
    Magyar piac más, nagyot estünk érdemleges korrekció nélkül, amiben szerintem a nagy és hatalmas gazdasági teljesítményünknek köszönhető, menekül tőlünk a tőke, nagyon kockázatosak vagyunk és a grafikonok állása szerint lehet nem is tud igazi korrekció kibontakozni. MOLnál jött az eladási hír :), első fecske, ugye mondtam pár napja, hogy lesz:) Elliottt :) OTP elég beteg, Richternek kellene egy új low, MTel lefordulhat...

    ReplyDelete
  6. http://kepviselofunky.blog.hu/2014/02/14/ket_ferfi_es_egy_no_akarja_megdonteni_orbant?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2014_02_15&utm_campaign=index

    ReplyDelete
  7. Ad,
    FHB-t meddig huzhatják még
    Junkie

    ReplyDelete