Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 4 November 2013

OTP

Az elmúlt 52 nap (ha jól néztem, számoltam) legnagyobb elmozdulását láttuk ma, ezzel a bull verzió nagy lépést tett előre. Nagy elmozdulást jeleztem tegnap az elemzésben, szerintem ez még nem az volt. Naposon elérte a korábban jelzett és várt célzónát, véleményem, hogy a szerkezet nincs készen.

OTP napos chart:


Egy nap után a havi chart is érdekes képet fest,ebből azonban hiba lenne következtetést levonni, pusztán azért mutatom, hogy figyelni kell a benne foglalt gondolatokra.

OTP havi chart:


Ebből hó végéig simán lehet egy "halálos" fekete gyertya.

Kisebb tf-n nézve 4800 lehet az első állomás, ahol megállhat a piac, akár holnap nyitásban meglehet, de ez egyfajta következtetés csak.

Hetesen ma egy felülről jövő csatornatető fogta az emelkedést, kérdés, hogy ez meddig lehet ellenállás.

OTP heti chart:


Nem akarok túlságosan bull lenni, de a mai mozgás erőteljesen ebbe az irányba mutat, kiváncsi vagyok, hogy a piac meg tud e maradni ezeken a szinteken.

Lehet ez egy nagy 5/Ed?  Lehet, órás korábban feltett számozás:

OTP órás chart:

Vannak kétségeim, ed-t vagy 1-2-1-2-1-2 számozást kell-e követnem. Meglátjuk. Persze figyelem a lefordulás lehetőségét is, nem tört.

22 comments:

  1. Én azt remélem, h ez csak vmi utolsó hullám lehetett, persze tudom, butaság. De nagyon várok egy vissza tesztet. Talán holnap, ha kijön a dev. hiteles hír, meglehet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kis tf-t nézve és a fibokat is odatéve 4800, majd kicsi korrekció és tovább fel, havi slingshot, bullish, hetes horog alakulgat, konvergáló aljak és tetők, hetesen bull támasz fogta az esést, havin is felette van, mondtam az esés lehetőségét (Ed), de soha nem zártam ki az 5. hullám lehetőségét, most sem teszem egyikkel sem, de felfelé szeirntem smost erősebb jelek vannak, be kell halnia az összes nagyobb tf-s bull jelzésnek, hogy bear legyen a helyzet

      Nézd meg a hetes Lindahl, hol triggerelte magát! havi B SS min. célára 5000 felett van.

      Persze vannak kétségeim, de éppen ezért nem vok bent a piacon, sőt lehet a felkörbe nem is szállok már be. Ha ED megy felfelé a negyeik hullám erős long kirázás lehet majd. Meglátjuk, messziről követem, nem az a lényeg, hogy igazam legyen, hanem, hogy fogjak egy jó belépőt!

      Delete
    2. "nem az a lényeg, hogy igazam legyen, hanem, hogy fogjak egy jó belépőt!"
      ..meg kilépőt,
      Erről szól a tőzsde,,hogy sikeresek legyünk,és minél tovább bent maradni .
      Megmentem a dev hiteleseket,látod már lazulnak ahogy mondtam is,nem eszik olyan forrón a kását,nekik sem érdekük hogy padlóra küldjék a bankokat,rájönnek lassan hogy nélkülük nincs élet

      Delete
    3. BUX Rés betöltve,itt el lehet gondolkozni hogy ennyi elég nekem,de van még a profitvédő,hagyni kell neki is 1 kicsit,mert sajnos mennem kell.
      Hajrá.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. grat! én megjátszottam otp-t 200 darabbal! :-)

      Delete
    2. Exp. Flatre számítok, magy eséllyel 38 fibo korreekcióval, éles b fel lehezőséggel, vagy lassú dzz fel

      Delete
  4. üdv

    A fák sem nőnek az égig én az 5 hónappal ezelőtti ábrám szerint már short be szállót keresek.
    http://kepkezelo.com/images/1ne2f2eh9mx3qi5ewtvt.png

    ha minden igaz itt jelöli ki a jobb vállat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nyak vonal 4250 helyett 4150 eddig ennyi a tévedés. A többire kíváncsi vagyok én is.

      Delete
    2. Óvatosan a shortal!

      Bullish havi SS
      Hetes bullish horog és Lindahl vételi jelzés
      Napos impulse -52 napos high spread
      Besült bearis sling

      Második bear jelre, max

      Delete
    3. Igen ezt látom az indik nem támogatják az tény de ez egy 5 hónapos ábra, egyenlőre.

      Delete
  5. Itt az ábra frissítése
    előző
    http://kepkezelo.com/images/1ne2f2eh9mx3qi5ewtvt.png
    mostani
    http://kepkezelo.com/images/4lr8ujl9crboyab187f.png

    ReplyDelete
  6. sziasztok. Hátha még jó valamire AD.
    otp negyedéves RSI

    okt31-ig linearis:
    http://kepfeltoltes.hu/131105/okt31_lin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    okt 31ig log
    http://kepfeltoltes.hu/131105/okt_31ig_log_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    nov4ig lin.
    http://kepfeltoltes.hu/131105/tegnap_lin_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    nov4 ig log
    http://kepfeltoltes.hu/131105/tegnap_log_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  7. Tényleg, meri valaki shortolni a buxelliottot ? :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van egy jó kontextus, kész egy set up, csak a triggerre várok .))))

      Delete
    2. Mármint, ha nem értettem félre...

      Delete
    3. Uhh, nagyon sejtelmes vagy, valamire készülsz.. :))

      Delete
  8. közel a piac vége (is) :)

    ReplyDelete