Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 6 August 2013

OTP

Nyár, meleg, hőségriadó és lassú mozgás, olyan a piac, mint karácsonykor a két ünnep között szokott lenni... A lassú mozgás inkább korrekcióra utal, a fenti tények mellett. A naposon látható bearish sling elsült, lassan, de esett a piac. A mozgás nagy eséllyel egy c hullám, melynek vége a korábbi aljnák 4220 alatt, környékén lehet vége.

OTP napi chart:


Óráson egy lehetséges mozgás, nem újdonság korábban már említettem ezt a lehetőséget.

OTP órás chart:


30 comments:

  1. üdv

    Figyelem az OTP és a BUXOT is én eddig egy nagy hsz.-et látok vagy nem az ? Jeleztem már a múlt héten is fibok alapján tipikus B hullám ami pár nap múlva igen súlyos esésbe mehet át BUX akár 16500-as cél ár oti 3600 alatt, remélem AD megint nem lesz be nézve az esés elliottileg mert eddig rendre be lett.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twer! Olvass vissza, nagy ED, LD lefordulás, pontosan le volt írva a lehetőségek között, bocs , de azt kell mondanom, hogy tanulnod kellene még Elliottot, mert láthatóan az alapokkal is problémád van. Más technikád mélységéről nem tudok nyilatkozni, azt nem ismerem, lehet jó és lehet rossz, néha eltalálod a piacot, néha homlokegyenest ellened megy, de ez a piac realitása, csak azt lepi meg, aki a szent grált, a tutit keresi.

      Elliott a lehetőségeket mutatja, nem a konkrétumot, ehhez még több megerősítés kell, mennyit, de mennyit kaptam, amikor írtam, hogy hatalmas esés jöhet, fordulhat a piac. Nem verem a számat, hogy íme, meglett, pedig Imi-boy, anno azt írta, hogy életem legnagyobb elemzése lehet, a célár 2700-3000-et mutatott decemberre, vagy előtte.
      Van egy ED-LD verzió, ami futhat, vagy az 5/2 sincs még teljesen kizárva. Én fel akarok készülni a védelemre is, mi van akkor, ha innen felpattan, hirtelen a piac 4800 vagy 5000 fölé, jelenleg ez még nincs kizárva, a külföldi indexek északnak mutatnak, új csúcsok irányába, persze mozoghatunk velük ellentétesen is, hisz mindig azt a piacot kell nézni, amin kereskedsz. Jelenleg két jól kereskedhető lehetőséget nézek, mind több száz pontot jelent az OTP-nél, az egyik délre mutat, a másik északnak, nem mindegy, hogy melyik irányba lépsz be és melyik irányba megy el a piac.

      A fenti órás grafikon is egy lehetőség, lehet nem ezt fogja hozni a piac, de semmi gond, mert fel vagyok készülve mindenre és tudom, hogy hol vannak azok a pontok, amik igazán jó RR melletti beszállót mutatnak. Hamarosan a piacnak ki kell zárnia a sok alternatíva közül néhányat és a magasabb tf irányáról is képet fog adni...

      Delete
    2. Hali!
      Már bocs hogy beleszólok TWER,azt mondtad hogy van ker.rendszered hogy mit nézel,akkor miért AD-ot piszkálod?
      "remélem AD megint nem lesz be nézve az esés elliottileg mert eddig rendre be lett"
      Már párszor elmondta hogy ez "csak" egy lehetséges iránymutatás, nem belépésre felhívás,........ARRA OTT A TIED.....ha nem jó ,magadat szídd,ne mást,komolyan mondom nem értem még hányszor kell elmondania,hogy egyesek megértsék ,amit fáradságos munkával csinál.
      Én majd akkor lépek ha lesz valami jel,amit én nézek,és nem másra hagyatkozom.
      Ha te úgy gondolod hogy súlyos esés lesz ,játszd meg.
      Sajnos mennem kell.

      Delete
    3. TWER, ez (?) az esés (amit pill. én is játszok) hónapok óta az asztalon van.
      A magam részéről örülök neki, hogy Ad az alternativ variációkat is kibontja: nekem ehhez nincs szemem.
      Sőt, annak is kifejezetten örülök, hogy a rapid verzió helyett most többet foglalkozik az alternativákkal. Éberen tart, akkor is, ha van saját (egyelőre bejövősnek látszó) variáció, amit megjátszottam.

      Nem igazán értem, mi az a probléma.

      Delete
  2. Hirtelen felindulásból smitteltem egy órás chartot osztalékvágás és Csányi-tüske nélkül.

    http://kepfeltoltes.hu/130806/Ot_bank_nyrt_Hourly_20130806092202_www.kepfeltoltes.hu_.png

    Persze aki ez alapján akár csak tanácsot mer adni bárkinek, azt agyonvágom :-)

    ReplyDelete
  3. sziasztok!

    Short certik tartva, 1500-1520 között zárom a felét, a többit meglátom... ha fordul

    ReplyDelete
  4. 1463-on zártam 400 darabot...

    ReplyDelete
  5. Én még tartom. Úgy 3800-ig számolom...
    A tegnapi EGIS short most nem olyan szép, de majd helyrejön.

    ReplyDelete
  6. nekem hiányzik a lendület és a forgalom lefelé, ha meglesz ráadok még...

    ReplyDelete
  7. Jogos... De új pozikkal én már semmiképp se akarok ezen a környéken kockáztatni... Ha nem az általam favorizált verzió van játékban, akkor azért (nem igazán látom benne a többi lehetőséget), ha pedig igen, akkor túl közel vagyunk a célárhoz és azért...

    ReplyDelete
  8. otp long certik beélesítve...

    ReplyDelete
  9. hati is szépen fordult 18300ról

    ReplyDelete
  10. 752-n kiszórtam a 400 db long certit, ebbe ennyi volt... szerintem

    ReplyDelete
  11. én léptem, további jó munkát!

    ReplyDelete
  12. SP futibn assz'em massziv 1-2 sorozat.
    Ma lenne a nagy nap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fordulós napra gondolsz?

      Dow, akár kész is lehet, napos charton, persze ki kellene vennie az előző negyediket, úgy, hogy exp. flat ne férjen bele, vagy az utolsó 4, c hulláma jön lefelé.

      Delete
    2. nagyobb tf-n, inkább 4-et mondanám, meglátjuk

      Delete
  13. Szia Depriv! Én még tanuló fázisban vagyok(2 éve tőzsdézgetek). Eltelt a mai nap és ha már nem titok meg lehet tudni, hogy mit kell észrevenni a feltett chartodon? A rések miatt van? Seri

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) én már egy ideje tőzsdézem, de engem is érdekelne :)

      Delete
    2. Fenntartva, hogy a 'mi lett volna ha' itt különösen értelmetlen: az eltávolított izék nélkül (szerintem) ~ azon vitatkoznánk, hogy tüske vagy sem az, ami az első eső szakaszban és a második emelkedő szakaszban (a csúcs után számolva) közös területre vándorolt.

      Delete
  14. Replies
    1. OTP-ben 4380 környékére, fölé

      Delete
    2. lehet, ennyi volt neki és running flat lesz a 4.

      Delete
  15. Lehet ed lesz az 5. hullám, magasra retrace-szelt!
    Alt, kész van a lefelé kör és nem megyünk új lowra.

    ReplyDelete
  16. nyár van és meleg, nem igazán pörög a piac, pedig egy 3/3-nak kellene elidulnia délnek, nő az esélye az ed-nek

    ReplyDelete