Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 5 July 2013

OTP

A kifejezetten bear hívőknek mondom, érdemes a bull verziókat is figyelembe venni, mert okozhat meglepetést a piac. Nem akarok elköteleződni egyik irányba sem. A tegnapi mozgás a bull verziókat erősítette.

OTP napos chart:


Néztem a forgalmat, szerintem nem olyan alacsony, mint írtátok.

OTP napos chart:



Csak érdekességként az 5' chart, érdemes a running flat verziót megnézni. A mozgás alapján 1-2-1 verziót vízionálok, ahol a 3/1 mehet felfelé, ma lehet egy korrekció, de további emelkedés sincs kizárva, 4862 környéke ideális 3/1 végpont lehet, de ez csak játék...

OTP 5' chart:


37 comments:

  1. Elő vettem párhete készített OTP elképzelésem egyenlőre a piac 5000 fölött törli eddig a várakozás szerint.
    http://kepkezelo.com/images/fd33ykab4nxk23birif.png

    ReplyDelete
  2. Ennek a fölmenetnek számomra nem bull, hanem 'C' szaga van.
    Meg úgy alapvetően minden tiszta hintalapintából kinövő, előző nagyobb menetek ellen ágáló erőszakos impulzusnak.

    Ugyanakkor: tény (!) hogy a jelen állapotában nem tudom jól beszámozni, semmi értelmesre (mármint, hogy értelmes, kézenfekvő és nem valami állatkertbe illő ritkaság).

    Talán, ha impulzus kezdetére is rá lehet szoritani, amit az előzőhöz irtál, hogy ED/LD esetén lehetnek nem beletartozó tranziensek.

    Meglátjuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poziban vagy?
      Ha igen vigyázz befolyásolhatja a tisztánlátásod.
      Hétvégén talán több időm lesz, felfrissítem a múltkorit a friss adatokkal.
      Nálam egyszerűen számozható, írtam is, hogy figyelni kell erre a lehetőségre is.
      Tört a csatorna, visszatesztnél érdemes figyelni mi történik, egyébként, ha a 78% környéki fibora ráteszed az előző nagy emelkedés mértékét, a havin jelzett felső célárat kapod.

      Delete
    2. Most ebben csak demón, majd' a legtetejéről. Nem tétel.

      Delete
  3. OFF
    Mai banki belépő sms-em.. :)

    http://kepfeltoltes.hu/130705/wp_ss_20130705_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  4. üdv

    A DAXal mi van? Csinált naposon egy horgot kész eddig tartott?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tessék mindkét variánsra terv.

      http://kepfeltoltes.hu/130705/dax_vegyes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
    2. de van egy szivatós verzióm is....
      Nem tom hogy müködhet e.

      Itt az a hullám egy dupla zig zaggal jött le a csúcsról és most egy flat készül b hullámnak aztán dara lefele...
      Mindenképpen várom a rés betöltését.

      http://kepfeltoltes.hu/130705/dax_flat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Delete
  5. odevertek mindennek. arany dollar.....

    ReplyDelete
  6. DAX eröltetett számozása bullra

    http://kepfeltoltes.hu/130705/dax_bull_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    USA index átszámozása

    http://kepfeltoltes.hu/130705/esx3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  7. USA index elképzelés

    http://kepfeltoltes.hu/130705/usa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    belenézve a korrekcióba dzz jöt le [a] hullának most meg fel a c of b aztán meg jön még le a [c]

    http://kepfeltoltes.hu/130705/usa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  8. szerintem felért a [b] hullám most jöhet le a [c] 1600 környékére

    ReplyDelete
  9. Dow bullish, nem is kicsit, negyedik hullám jön lefelé

    ReplyDelete
  10. Meg látjuk én már nem várok le felét
    http://kepkezelo.com/images/sexzk9syxdiwacg7rsn8.png

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. csak nehogy 3/3 menjen utána felfelé :)

      Delete
    2. ne felejtsük el, naposon 40 -ről fordult északnak, bull támasz tartott

      Delete
    3. bebiztositottam magam ;)

      Delete
    4. AD most lenne a kirándulgatás .... :(

      Delete
    5. gyengül percesen a cucc

      Delete
    6. tudom, gondoltam rá

      dow mini
      vagy dzz 4/b megy északnak és akkor új csúcs, vagy c jön le 14990 környékére (ymu3), ma másodszor nem vittel el a megbízásom, ott volt majd elpattant észkanak brrr..

      Delete
    7. aud-usd szépen haldoklik lassan érdemes lesz figyelni. közeleg az új alj.

      Delete
    8. dow - ymu3 hsz lesz a nagy korrekció

      Delete
    9. 5. új csúcs, lassan vége 17:50-kor céláram (az el nem vitt tételnél) 15050 volt, 14951-n maradtam üres brrr

      Delete
    10. és még nincs vége, csak 5/3 lehetett 50 felett egy picit

      (4. nem hsz volt)

      Delete
    11. ES bull üzemmodban szóval 1607,9 töl feljött 5 hullám
      1=5 most első körben vissza 1621,2re

      Delete
    12. ez jövő héten szerintem elszáll mint a győzelmi zászló mit gondolsz?

      Delete
  12. szerdán mondtam, hogy nem lepódnék meg egy rallyn, 5 hullám ment felfelé, ez korrekcióért kiált, de ha ez 1-2-1-2 nagyobb tfn, akkor bullish lesz a jövő hét

    ReplyDelete
  13. Egyébként nem akarok feleslegesen bullish lenni, mert nem zárható ki a medve, de a lefelé körben folyamatosan mondtam, hogy amíg a kritikus szintek nem törnek óvatosnak kell lenni, szerintem az otp rally benne volt a képben, ki is írtam, szóval nem lepődtem meg, sőt az USA piacokon sem (szerda). Igaz, ha most jön valaki és megkérdezi, hogy akkor merre az arra, továbbra is a korábban feltett verziókat tudom mondani, lehet bear is, bullish, és ezt nehéz elfogadni.

    Egyenlőre hetes sling és lindahl bejött, meg kell néznem csati tört-e nem tört-e, ez egy abc lehet-e, ami felfelé ment. A dollár miatt vannak kétségeim, ott belefér egy erősödés 224-ig, zártam is a longokat ma, nem szeretem, amikor így mozognak a piacok...

    Holnap terveim szerint végignézem az OTP-t, talán egy v. két hete tettem, ideje frissíteni, történt a hét második felében egy-két jelentős esemény

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. üdv

    A DAX szvsz. következő képen alakul lehet trend váltó hsz. is ha nem üt mélyebb aljat, a futi zárás is egyenlőre a köv. verziót támogatja..
    http://kepkezelo.com/images/yn0mde4ppiq8xd52lgo8.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. szvsz, valami nem oké, nem az irányt, a számozást és az elgondolást illetően.

      A túl nagy nekem a többi hullámhoz képest. A hullám majd 1000 pont, miközben E 200, de b és c sem sokkal több, ráadásul nagyon szűk, nekem nincs meg a right look. Elliott-i értelemben trendváltó hsz nem létezik, nem is létezhet, mert a hsz, mindig az utolsó előtti alakzat.
      Azt el tudom képzelni, hogy csinál egy nagy hsz-t, de akkor még csak B, a alhullámában vagyunk, ami esetleg egy diagonál.
      1-2-1-2-t sem zárja ki semmi, abból pedig lehet egy erős északi irány, egyenlőre számomra kontextus nélkül, mert nem néztem nagyobb tf-t.
      A csúcstól lefelé jövő zz-nek tűnő valami viszont több piacon is megtalálható és mindegyiknél a harmadik szakasz, talán c, ilyen meredek.

      Delete