Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 23 April 2013

OTP

A mozgás korrekció, lassú, ez semmiképpen nem lehet impulse. A formája nagy eséllyel hsz, de erre végleges bizonyíték még nincs. Az indikátor támogatja az elképzelést óráson, de számomra még nem elég meggyőző. 

OTP napos chart:


A jelenlegi tudás alapján naposra felraktam egy célzónát. Kicsit korai még kijelölni, hisz a korrekció nincs kész, de nagyon kiváncsi voltam, hogy kb hova mutathat. A hely több szempontból is ideális lenne, ráadásul szerintem kevesen számítanak rá.


Óráson fent hagytam, a korábbi jelölést, ha nem hsz, csak egy széles b hullám, akkor elérhető a célzóna, természetesen ez módosítaná a napos célzóna képét is. Meglátjuk mi lesz, egyenlőre a papír közömbösen viselte a piacok esését, nekem ez arra utal, hogy emelkedés lesz.

OTP órás chart:



24 comments:

  1. hsz verzió kezd határeset lenni, szvsz

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    Most nézem ,Jó nagy piros gyertyákat kaptunk tegnap a nyakunkba, a francba.

    ReplyDelete
  3. USD-ben gondolkozva eszembe jutott, hogy lehetséges, hogy egy hszt csinál naposon... érdemes vele számolni

    234 fölé szerintem el fog menni, szerkezettől függetlenül 235-236 lehet egy lehetséges célzóna

    ReplyDelete
  4. mióta beírtam tovább gyengült a forint már 231 felett

    ReplyDelete
  5. Ricsi új alj. Célegyenes is lehet.

    ReplyDelete
  6. lehet otp hsz, ha ez a kör lesz c, majd meglátjuk mi történik

    USD tovább északnak :o) lassan 232

    ReplyDelete
  7. dax futiban '5-en van egy flat lehetőség, ha nem megy szignifikánsan 7500 fölé...

    ReplyDelete
  8. Sziasztok.
    Eur-huf ban ami most megy fel az b hullam lehet? (5/2/b)

    ReplyDelete
  9. OTP hsz még mindig áll, lefelél c mehetett, most fel d, ez a verzió még él

    ReplyDelete
    Replies
    1. hsz esetén még a kanóc sem mehet c alá,melyik TF-ami számíthat ilyen esetben?

      Delete
    2. lehet a kanóc a c, jobban illene a képbe, c általában dzz

      Delete
    3. Ezért kérdeztem, mert lehet "e" túllendülése, de azt írja cimballi, hogy akkor sem jut el a c ponton túlra,max egyenlő>ezek szerint a kanóc vajon nem számíthat bele? csak a belezárás?ha igen milyen tf-en kell nézni?
      majd úgy is eldől mi lesz belőle,csak lényeges lehet ez a megállapítás.

      Delete
    4. szia....hsznel nincs olyan hogy kanoc nem kanoc..gaz lenne mert ahany tf annyi kanoc es zaroar lenne...nem mehet e a c ala sehogy...

      Delete
    5. Köszi,ezért volt a kérdés,mert engem is ez zavart.

      Delete
  10. üdv

    A dax megérkezett a várt elsődleges cél zónámba 7615, innen akár fordulhat is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Folytatva a DAXnál a-b-c szerkezet jött fel, de az ékböl számolt cél ár 7750-7800 környéke, ha innen le fordul akkor még csak az 1/3/2 van kész.

      Delete
    2. Folytatva a fej-váll nyakvonala is itt van ez egyenlőre vissza text, mert a cél árat nem érte el 6250-6300 környékén.

      Delete
    3. Bocs 7250-7300, ezért a long zárva.

      Delete
  11. Dax, forexpron ránézésre felfelé nem zz megy, hanem impulse. Előző 4. alapján 7700 fölé érhet, most 3.-ban lehet, lefelé az utolsó nagy kör lehetett egy hosszúlábú ed
    15 és 60 min chart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bocs nem negy, hanem talan b

      Delete
    2. Én csak forexprot nézek, igen én is elsőre 7750-7800-ra gondoltam, de mivel itt 7630 környékén húzódik a fel-váll nyakvonal amiböl ugye 2 is van egy kicsi és egy nagyobb a kicsi célár 7410 körül teljesült is de a nagyobb még nem 7250 környéke.

      Delete