Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 10 March 2013

OTP

Szép nagy emelkedést produkált pénteken a piac, majd intenzív esésbe kezdett. Pénteken írtam, hogy egy utolsó felfelé hullámot el tudok képzelni, de nem gondoltam ekkorára.  RSI naposon a bear ellenállás zónájához ért, ez jelezés lehet egy esésre. A felfelé menetel magas fibo szintet ért el, mint írtam nem tipikus az OTP esetében, ezért óvatosnak kell lenni. Berajzoltam egy másik lehetőséget, amiről talán már beszéltem, egy ED. Ebben az esetben a számozás kicsit változik és eggyel előrébb kerül a iii és iv hullám, ahogy azt sokáig jelöltem is. Az 5. hullám csak ZZ-ben fejeződhetne be, ezért mondtam, hogy a korábbi 5 hullámból álló emelkedés nem jó, valamivel párosítani kell. Ebben a variációban is egy esésre szavaznék nagyobb eséllyel a következő napokban, majd meglátjuk.

OTP napos chart:


16 comments:

  1. Macibear!

    RSI-vel kapcsolatban nem kell találgatnod. Cimballi teljesen kidolgozta a vele való profitábilis kereskedést, ami az elliotti kontextusra támaszkodik. Nem tudom szoktál e tréningre járni, illetve azt sem, hogy mikor lesz, vagy lesz e következő tréningje Cimballinak, de szerintem, abból, amit láttam nálad Te nagyon tudnád használni

    ReplyDelete
  2. a hati nem akar görbülni, legalábbis akkorát nem, mint az OTP

    ReplyDelete
  3. én zártam is a hatikat 500 alatt

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerintem ott 3/4 lenne csak, olyan, mintha 1-2-1-2-ről indult volna el az esés

      Delete
  4. én vagyok, telekom alakulgat...

    ReplyDelete
  5. OTP, ha az esés megnyúlt 5. hullám, akkor 850-ig visszakuszhat, egyenlőre longba nem gondolkoznék, felfelé minden csak kontratrend trade

    ReplyDelete
  6. Én itt vagyok és személy szerint a 4700 at várnám, egyelőre shortban ülök, szűk stoppal.

    ReplyDelete
  7. Órás OTP-t nézek, olyan, mintha az 5. hullám nagyon megnyúlt volna és még abban vagyunk, de a hétvége miatt nehéz

    Ami érdekes, hogy 38-as fibot nagyon átvitte, impulse (erős, életteli) a lefelé jövetel, van benne energia, ez kevésbé gondolnám a hullámnak, inkább egy harmadik első hullámának, vagy egy C első hullámának.

    A kérdés honnan shortolod, milyen távon, mert az esést én trendként kezelem, trendben lazább a stop, de még múlt héten nyitottam, nekem nagy terem van felfelé, fordulatra nem látok jelet óráson, de még kialakulhat egy kalapács..

    Nem akarlak befolyásolni, saját kereskedési rendszered szerint lépj! Ami zavar, hogy a bux nem esett akkorát, mint az otp, igaza volt Charlinak a súllyal kapcsolatban tegnap, gratulálok!

    közben új chartot tettem fel

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4786 tól indítottam egy shortot, napon belül, 4700 nál már bent vagyok vételen. Nem tudtam elég korán gép elé kerülni sajnos. :(

      Delete
    2. Profit a zsebben, gratulalok

      Delete
  8. OTP lehet felfelé csak negyedik megy, akkor 780 lehet a vége

    ReplyDelete