Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 13 March 2013

Bux - napos - csak egy elképzelés

Van egy kis időm, nézegettem a bux napos ábráját. Kicsit hihetetlennek tűnik most, de az alsó célzónába mutat több dolog is, ahová ideális esetben egy ED-nek kellene felmennie. Persze ez csak akkor lehetséges ha felfelé menet 5 hullámból állt, aminek vonatkozásában vannak kétségeim. Alternatívának jó, érdemes rá figyelni. Egyébként tipikusan olyan szituáció, amire nem nyitnék pozit.

Bux napos chart:


48 comments:

  1. elég sok bejegyzést tettem fel, olvassatok vissza!

    ReplyDelete
  2. Van miből szemezgetni, köszönjük szépen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. volt egy kis időm, ha nem számozok nagyon gyorsan megy, igaz abból nehéz tanulni, de ránézek az ábrára és látom a lehetőségeket...

      Delete
  3. hati 150-et célozhatja meg, mint ideális szint

    ReplyDelete
  4. Hali,

    Ha már egyszer Cimballi ide ajánlott, akkor, a magam szigorúan nem-eliottos ügyeimmel:

    Ez a BUX kép kisértetiesen emlékeztet engem egy mostanában már többször látott alakzatra: lejtős sávozás, végén ellenirányú bütyük, aztán sávozás folytatása irányában erőszakos kitörés. Ebből most ~ 18k környéki landolás adódna.

    Illeszthető ehhez valami Eliottos felbontás az adott esetben?

    Depriv

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Esetleg LD (mint 1 vagy A), korrekció (2 v. B) és aztán 3 v. C?
      Vagy esetleg valami komplex korrekció...
      Üdv, desertfox

      Delete
    2. Meg is van, mire emlékeztet ez engem... Cimballi tegnap felrakott napos EURUSD chartjára.

      Delete
    3. Tényleg, ott is LD volt az [A]...

      Delete
  5. TWER!

    Shortokkal hogy állsz? Zártál már?

    ReplyDelete
  6. 19038-on vettem hati longot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Folyamatosan zárok 19100-tol még van 8 konti lehet hagyom, a múltkori 130bd otit bővítettem 4910-20 között 530-ra felét zártam.
      Pedig felraktam az ábrát hogy piros vonal alatt short a hatinál és otinál is mikor tichre a hati a 61 fibot be ütötte 720 körül le fordult CCi megerősítette már is nyitottam.
      TWER

      Delete
    2. nyitottam én is, csak korán zártam... :-( sebaj, lesz új lehetőség

      Delete
    3. amúgy gratulálok hozzá Twer!

      Delete
    4. Különben azért lett jó mert se tegnap sem azelőtt nem voltam a stop védett.
      Nem tudom tegyek-e ki ábrát mire gondolok, ami beugratja itt a sokakat, hogy ez egy 4. hullám.

      TWER

      Delete
    5. persze tedd ki! én kíváncsi lennék rá. köszi

      Delete
    6. Erre gondolok
      http://kepkezelo.com/images/u43nv6vy22yqadohrcn7.png

      TWER

      Delete
    7. igen ezért kellene itt most mozizni és nem poziba lépni, mert két irányba is mehet...

      Delete
    8. De ha látod fölfele nem nagy tér van 300 max 400 környéke ha lefele megyünk akkor fordulatnál bátran merek longot föl venni de ha innen föl nekem mozi és várom a le fordulást ahol ismét short.

      Delete
  7. eurhuf...ha valaki kamikazera gondol,vagyis venni eurhuf short certit az gondolja meg hogy esetleg nem husos resz indult-e fel...akkor repulni fog a 320as certi is...a trvonal havi szintu...felette felesleges forint erosodesre jatszani...
    http://kepfeltoltes.hu/130313/eurhuf_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  8. delutan tovabb fufolik otpt 4500hoz...szvsz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valószínű mert ahogy nézem a BUX kis 4. még most van kész az 5 18200 környékére mutat

      BOY akkor ez nem C lesz hanem a 3/1 vége.

      TWER

      Delete
    2. dobtam is a délelőtti longokat, mert nem tettszik ez most nekem...

      Delete
    3. Ha a 3/1 vége akkor is NO long, emelkedésbe szvsz. shortott keresni, fel raknék egy ábrát de inkább nézd meg a 2011 hasonlóját akkor holnap holnapután emelkedés a jelölt célzónáig bux 18700 ha el megy hati 19200 de lehet már a a 19000 is meg fogja.

      TWER

      Delete
    4. ettől függetlenül 19280-330-ig felmehet... szerintem

      Delete
    5. Egy fel kör még lehet benne szvsz. Egyelőre kivárok.

      Delete
    6. Meddig gondolod mert ha most le megy 4500-ig én onnan max 4650-ig várom ez egy reális, nagyon opt. hangulat esetleg 4740 de ennél feljebb nem.

      TWER

      Delete
    7. Én is 4640-4650 körülre várnám max, azzal a különbséggel, h én még a 4500 előtt. De számolok az eséssel is.

      Delete
  9. Boy itt a korábbi piros vonalas ábrám számozással nem mertem ki tenni csak a piros vonalasat számozás nélkül mivel mindig bele verik a csúfot.
    http://kepkezelo.com/images/eiwyq7f3hmqve6au24pt.png

    TWER

    ReplyDelete
  10. helo imi-boy

    most megy le hati 820-ig

    ReplyDelete
    Replies
    1. 800-ig menjen le mert az utolsó pakk eladás oda van betéve.

      TWER

      Delete
    2. igen, aztán az 5. vége 17500nál lesz... szerintem

      Delete
    3. Boy teli találat a 17500 5. végének, de ha nagyon be indul 16500 is lehet és a nagy 1 ott fejeződne be majd nagy kettő fel 18500 környékére.

      TWER

      Delete
  11. RAS! Itt vagy?

    morfar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most jöttem,meg van minden,gondolom ez a kérdés.

      Delete
  12. Szia Ad!

    Nem akarlak zaklatni apróságokkal, de nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre az FHB-vel kapcsolatban.
    Szerinted még mindig lefelé tart,vagy felfelé indul végre?
    MORFAR

    ReplyDelete
  13. Szia Morfar!

    Nem néztem, talán a hétvégén, ha rossz lesz az idő:o)

    ReplyDelete
  14. Shortosok!

    Legyetek óvatosak, még a támaszok nem törtek! A várt fordulós jelzés nem jött meg reggel, de zárásra alakult valami, ami nagy eséllyel az lesz! Bux és OTP óráson egyértelmű fordulatra utaló jel van, ami már triggerként is felfogható, azt nem tudom, hogy meddig mehet el, egyenlőre nem néztem, de pl Linda szelleme is ott van, ami lassan triggerelődhet, márpedig Linda elég erős jelzés lenne longba lépésre...

    ReplyDelete
  15. HA IDŐD ENGEDI TEDD MEG LÉGYSZÍVES!
    KÖSZÖNÖM.

    Morfar

    ReplyDelete
  16. Ha a holnapi nap zöld gyertya lesz, akkor van esély egy fordulós alakzat kialakulására naposon, ami esetleg 500 környékéig felviheti, ideális szint lenne, lehetne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na megértettem a nagy betűket.
      Nem volt szándékomban kiabálni.
      (pl. ezt sem tudtam, már is sokat tanultam.)

      Morfar

      Delete
    2. sejtettem, ezért a vigyor :o)

      Delete
    3. Hosszú hétvége bekavarhat. Érdekes nap lesz holnap, várom. (:

      Delete
    4. :o) OTP 4500-at át kellene vinnie nagy erővel, hogy hittem legyen a további esésben, addig más a piac képe .O)

      Delete