Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 20 February 2013

OTP - 15'

Itt az ábrám és a napközben bemondott célár számítás is kiolvasható belőle. Az első hullám nagyon rövid volt, a harmadik 261-es fibora ment. Ezen a tf-n a megnyúlások 5. hullámban is elképzelhetőek, ezért a 161,8-as vagy 261,8-as szinthez mehet, a mai amerikai mozgás alapján réssel nyitással. A magam részéről inkább a felső zónára voksolnék 4770 környékére. Utána korrekció. Ha az alacsonyabb zónát éri el, akkor nem gondolom, hogy a negyedik hullám szintjénél magasabbra tudna majd menni a papír, de ez már csak pénteken vagy hétfőn lehet.

OTP 15' chart:


46 comments:

  1. Hali!

    Nagyobb tf-en minek gondolod most?
    Szerkezetileg sántít, de 5.2-t nem tudom még kizárni. (Van az a szint=stop.)Ráadásul abc-vel is egyezne felfele.
    Köszi a választ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elsődleges verzió,hogy kész az öt felfelé, ez lefordulás.

      Delete
  2. üdv

    A januári meg látásom a max. 33 eddig jó, azért írom mert oda raktam a stoppot 29 SP shortnak most már 16-on van, hát nem igen járt jó aki 25-nél vagy 13-nál longal próbálkozott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ki a brókered, ha nem titok?
      Napon túlra is tartasz pozit?

      Delete
    2. Igen meg tartottam napon túlra azért írtam a 16-os stoppot, Buda-cash, egyszer 2008-ba megkerestek hogy vegyek pannonunion részvényt nem vettem mert 250-en volt és nagyon gyorsan 100-ra lement, de a kapcsolat meg maradt.

      Delete
  3. üdv Pap

    Remélem hagytad a DAX certi shortokat nekem még meg van ha minden igaz 7250-300-ig várom eddig az ábrám szerinti a mozgás.

    ReplyDelete
  4. sziasztok. persze hogy... :)

    AD. Havi chartodon (OTP)gondolkodok mar orak ota... most errol a pontorl le kene menni 4000ala ugye? majd a mostani csucs fole aztan korrekcioval zutty le.Az abrad ertheto csak idoben nem vag ossze USA-val, vagy ne is hasonlitsam? vagy teljessen hulyesegeken gondolkodom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAX szepen esik. bakker meg a vegen jo a tegnap rajzom amit belinkeltem.

      Delete
  5. kész az 5-ös 95-nél...? kicsit túl haladt a kijelölt zónán... esetleg rést visszatölthet a korrekcióval?
    üdv,
    Forcag
    (Ad külön köszönet a nem technikai bejegyzésekért!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Technikai? Mire gondolsz?

      Elérte a zónát, megnyúlt, simán benne van egy ekkora spike, talán 15' is annak látszik, de tt most nem látom

      Delete
    2. például a keddi "profi v. amatőr" című.. :-)

      Delete
  6. Otp, óvatosan, havi chart alapján sem biztos egy akkora lekör

    ReplyDelete
  7. nemtudom figyeli-e valaki az aranyat. Cimballi trainingjen (link fent a blog tetejen ) tanultunk a parabolikus jelensegrol. szerintem kilodalazta magat a jobb oldalra az arfolyam... megnyulo 5.et vartam, de most olyan szintre esett az arfolyam hogy ezt elvetettem. szerintem meretesebb eses indulhat meg benne... meg beszamozni nem tudom de eleg impulse szeruen esik a napokban... csak azt akartam jelezni hogy erdemes ra figyelni... (SZERINTEM)

    ReplyDelete
  8. szia Ad.fontot jól bevágták,és még nincs bent a low szerintem.

    ReplyDelete
  9. Dax szvsz. kész a kis 1 le jöhet a 2 7650-67-ig, én zártam 7600-on, újra nyitás 50 környékén.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerintem meg csak a 3/1/4 megy felfele..sajnos a forexproson dax nem folyamatos ezert van egy kis GAP :( igy sajnos azt sem tudom hogy kb meddig mehet.

      Delete
  10. 4640-50 körül van egy támasz szint

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizony még pedig komoly ha törik akkor jön még a nagy zakó.

      Delete
  11. Pap és a többiek DAXba esetleg nem láttok egy nagy hsz.-et?

    ReplyDelete
  12. DAXnál erre a hsz.-re gondoltam ha az http://kepkezelo.com/images/l6rw76xi0jsf358vgav8.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. bocs twer de ez még nekem se hsz elliotilag... esetleg, a mostani alj C, de szerintem ez még nincs kész lefelé...
      Forcag

      Delete
    2. Ezért kérdeztem mert nekem sem stimmel. De hátha valaki ezt jobban látja.

      Delete
    3. szerintem egy flat C/1/5-nek lett vége... most tart C/2 ben, az általad írt 650-ig max...
      valahogy így gondolom...

      http://puu.sh/265Tb

      üdv,
      Forcag

      Delete
    4. Különben nekem az a meg látásom ha a DAXnál az 580 el esik nagyon gyorsan 7200 környékén van.

      Delete
    5. miért 7200?
      Forcag

      Delete
    6. Ha nagyon pontos akarok lenni akkor 7210-20 mert a=c, vagy 1=3.

      Delete
    7. ha jól tudom a távolságot a b-től kell le mérni - nálad mettől meddig tart a??? 1=3ról nem tudok...
      Forcag

      Delete
    8. Tehát ha 1 hullámnak tekintem 7860-7530 akkor a 3. min 330 7530-330=7200,
      ha 7530 az A vége akkor a C valóba följebb van 7400 környéke neked is ide mutat.

      Delete
    9. nem... a b-ből méred le a 330-at... min. C=0,618xA, A=C és C=1,618xA, mindezt a B-ből kell mérni... ez csak zig-zag esetén...
      Forcag

      Delete
  13. Hat nem tudom minden esetre en is eldobtam a shortom. mert most nem ugrik be hogy az szabaly-e hogy C=A mert ha nem akkor az is lehet hogy C=A*0.618 es akkor akar meg is lehetne ez itt.

    ReplyDelete
  14. szvsz. lehet részemről is korai volt a DAX short zárás mert ha C v. 3 hullám tart délnek a fibok kicsik.

    ReplyDelete
  15. Oti teippem:
    http://tozsdemania.ucoz.com/_fr/0/6641364.png

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Tippem" természetesen.
      A nap végi zárások meg eldöntik.
      :)

      Delete
    2. Nekem meg a tippem hogy dupla csúcs elesni látszik cél ár 4500 környéke ebben az esetbe tört a 4650-en is ekkor ék cél ár 4000 környéke.

      Delete
    3. A rajz tetszik, hasonlóra gondolok, amit nem tudok kizárni, hogy egy c jött lefelé

      Delete
    4. Az engem is zavar, de akkor még nagy kép nem állt össze, csak a kicsi kész. Közös pont a kicsi up. Stop meg elkíséri.

      Delete
    5. Egy kérdés: abc lehet alacsonyabb mint A? Vagy csak 0/2 nem? Köszi!

      Delete
    6. http://tozsdemania.ucoz.com/_fr/0/0920180.png

      Nagy tf-en az esés lehet A. Annak megy fel B-je abc szerkezetben.
      Tehát B b-je lehet alacsonyabb A-nál?

      (Nekem is át kellett gondolni mit kérdezek :) )

      Delete
    7. flat korrekció, igen lehet, ha jól értem
      Cimballi könyve megvan?

      Delete
    8. Meg persze. De ez nem az a klasszikus flat. Azért gondolkozom rajt.
      Mert nem 0 vagy 5 fölé megy B hanem A alá megy B/b. Remélem érthető. Alapvetően gondolnék flatre, de nem itt szoktam keresni.

      Delete
    9. Szia!
      Persze, a flat-nek a B-je is lehet flat...
      Üdv, desertfox

      Delete