Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 13 September 2012

Bux és Bux1212

A két nappal ezelőtti ábrát frissítem. Mindkét célzónát megcsinálta a piac, szerintem reális az esélye, hogy az újonnan berajzoltat is eléri.

Bux1212 napos chart:


Bux esetében reális a korábban is felrajzolt piros zóna elérése.


Van egy jónak "tűnő" hír a piacon, megnyúlás lehetséges! A 3. hullám hosszabb volt az elsőnél, ezért Elliott szerint bármeddig mehet, ennek ellenére a célzónát tartom reálisnak.

9 comments:

  1. jonak tuno?...basszus ez meg annal is jobb...open-ended ami azt jelenti hogy addig toljak be a penzt honaprol honapra amig SZUKSEG VAN RA...welcome new bull market..

    ReplyDelete
  2. július 7, emlékszel :o)

    Én óvatos lennék, van ennek negatív oldala is. Ráadásul kevesebb, mint amit vártak.
    A célzónába 5. hullám meglehet, hsz korrekció, amit vártam, majd dzz, éles esés délnek 4. hullám és fel, akár csonkán is az 5 és kész, jöhet a deep.
    Ebből gáz lesz,a lefelé korrekciós szint a dollárnár 23% volt, lehet meglesz az a 207 körüli célár és akkor forint short, MERT a nagy bull piacban nem hiszek, csak a bear piaci rallyban.

    OTP, hát igen, reális lehet, remélem reggelig kitart a jó hangulat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem tudok mast mondani csak azt hogy "open ended",ez eldontotte,nyilvan lesznek nagyobb esesek az a piac velejaroja de medvekoma kifingatva..

      Delete
    2. ezt mondtam július 7-én, vannak magas céláraim, hetekkel ezelőtt kiraktam, de szerintem akkor is medvepiaci rally lesz és hirtelen fog lefordulni, valami miatt....

      Nincs ingyen ebéd! Az ingyen pénz pedig problémákat is fog okozni, de remélem holnapig még kitart az öröm

      Delete
    3. na kivancsi vagyok Den is reggelre mihez kezd a wedge-el...ha az a wedge me egy elo valami akkor ennek mar nagyon gyorsan ossze kellene csinalnia magat,valahol 50korul kilepett belole fel...

      Delete
    4. Az szerintem már régen hibás volt...

      Delete
  3. dollar elvtars is kiszakadt lefele a lefele meno csatornabol..pffff

    ReplyDelete
  4. dollár + mi

    A forintot néztem, de vagy egy exp. flat, vagy egyenlőre pasz, mindegy 200-210 közé várom, már a tavasz óta

    ReplyDelete