Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 5 July 2012

DAX - mi ez?

Egyre kevésbé hiszem azt, hogy egy 3/3 hullám indul majd délre a következő napokban, déli irányba gondolkodom, de kezd más verzióknak nagyobb esélye lenni, mint a nagy C hullámnak. Itt egy érdekesség, dax ábra, ahol mindig is fenntartással kezeltem az esést, mert inkább korrektív jegyet tulajdonítottam neki. Előbb számoznám az esés egy ZZ-nek, mint másnak. Az ábrán berajzolt alakzatok nagyon hasonlítanak egymásra, ennyi nekem elég, hogy azt gondoljam valamilyen fraktál hasonlóság, az érdekessége az inverz módon is előálló alakzat.

DAX napos chart:


...és az RSI:


Látom a divergenciát az RSI-n, aminek mindenki örül, de jelzem a divergencia a bull zónában jött létre, MA9 fölött, ez nekem kevés, ráadásul az utolsó gyertya még változhat, erre én nem nyitnék shortot, még. Miért is nem mehet el pár napon belül a következő fibo szintig?


Ne támadjatok, ez nem elemzés, csak hangos gondolkozás, túl sok a 3-as szerkezet minden irányba, sehol egy impulzus, egy bizonyos tf felett.

50 comments:

  1. üdv AD

    Én bízom továbbra is a háromszög verzióimba ezek a bermuda háromszögek ami azt mutatja DAX esetében, hogy tegnap ki jelölte a C pontot most csinálja a D majd jön fel még az E pont ami esetleg vagy ki megy új csúcsra vagy nem, mivel eddigi tapasztalatok alapján a Bux előbb jár ott talán már az E pont is ki jelölésre került ha ma 17000 környékén zár akkor igen a cél árakat már korábban le írtam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ezt milyen tf-en látod?

      Delete
    2. Naposon és elég nagy intervallumba van egész május elejétől mostanáig adja ki a bejelölt pontokat, de a giga háromszög az tavaly szept. van jelen tehát bázis a bázison ezek hasonló jelenségek mint tavaly okt. írtam a DAXnál a kis ék nagy ék bázisról és ott a és akkor is bázis a bázison volt és 7200 cél árat mutatott 5200-as DAX állásnál, most szintén hasonlókat látok csak fordítva.

      Delete
  2. üdv

    Úgy látom, hogy amit írtam tegnap az OTPröl hogy az aegon ford-fej-váll alakzatnak vélt én pedig éknek, ma szignifikánsan ki vehető éknek írja ő is jó késő csekély 80 ami nem semmi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye már napokkal ezelőtt írtam OTP,hati stb. ékelődik most az aegonos barátunk rá erősített.

      Delete
  3. sziasztok,

    Charlie, követed még az 'e' betűsek mozgását? (est, e-star, egis)

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen,de amint latod mind tullott a celon..:)

      Delete
    2. majd veszünk e-szart 500-550 környékén:-))

      Delete
    3. azért durva.... 12000-ről...900-ra....
      ...és hol van még az alja... (ha egyáltalán lesz...)
      :-/

      Delete
  4. Sziasztok!

    Valami lehet a háttérben, otp-t hirtelen meghúzták 50ezer darabbal +35 ft-ot

    ReplyDelete
  5. Danericet olvassa valaki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lentebb az LD verzió időbeli összefüggésében a válasz, valami mást kell itt keresni

      Delete
  6. mtel forgalom 2.5m...kreditjog 9.5m...mit is lehetne erre mondani...

    ReplyDelete
  7. talán megint hirtelen halál lesz mint múlt pénteken?

    ReplyDelete
  8. otp 5perc..torte a kritikus szintet..lefele befejezett egy otost..azert pattant..
    otp 5

    ReplyDelete
  9. Boy én az E-starrol le mondok teljesen mert ez már katasztrófa szerintem csődbe megy és még az 500 is bukta. Az EGIS ugyan úgy be szívatott mint ősszel 13800 belevettem alig vártam hogy 14000 ig el menjen hogy 0 közelébe ki szálljak megint korán léptem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. én sem gondoltam komolyan az e-star vételt...

      Delete
    2. EGIS longosok figyelmébe ajánlom, hogy ékelődik, nagyon gyanús ez nekem hogy szinte minden papír ékelődik valami nagy dolgok készülődnek ilyen nem volt még tavaly sem hogy a BUX kosárat alkotó részvények 80%-a ékelődjön.

      Delete
  10. Különben nagyon örülnék annak ha az E-star nem menne csődbe mert akkor út mutatója lenne az el következendő időben a BUX sorsának.

    ReplyDelete
  11. A bux és az sp is elég neces a 4. hullám bele mászot az 1 hullám terébe.

    ReplyDelete
  12. Dan sp elképzelése az utolsó lehetőség az esésre. Írtam, hogy az ld-t szerintem nem igazolja indikátor. De vajon az rendben van, hogy az ld korrekciójának időbeni lefutása már hosszabb, mint az ld? Mindenki az esésre készül, szerintem is lesz valamekkora, de túl sok a bizonytalan dolog, nagyobb tf-en kezdem nézni a bull alternatívákat, étsd ed verzió... Otp esetében szeptemberi aljtól, ebben az esetben dzz lehet c hulláma, melynek az első abc-je lehet meg. Nagy hsz, szerintem valami hasonló lehet, mint a tréningen az esettanulmány, hogy merre megy majd a piac. A rajzolt hsz-Twer gondolata, hagyományos ta- szerint letörés jön, de nagy eséllyel a mélysége nem lesz akkora, mint az elvárás. Vegyétek elő a tréning példát, hsz kitörés nem a csúcs közelében történik meg, az fals lesz.

    ReplyDelete
  13. üdv AD

    KB. 3-4 napig még el vacakolnak az indexek akkor már a hsz. csúcsán történik a le törés, másik már egyszer jan. csináltak egy fals le törést azért a sors kegyelgye ne legyen már mindig az indexekkel.

    ReplyDelete
  14. üdv AD

    Ha nem is lesz nagy zutyi de min. az indexeknek akkor is az előző low alá le kellene menni, különben milyen fundamentumok támasztják alá a bull verziót mert a helyzet tavaly óta csak romlott.

    ReplyDelete
  15. üdv

    OTPnek 5-10 percesen talán van egy köre föl fele de óráson tökéletesek az arányok a le fele körhöz.

    ReplyDelete
  16. ad...tulkeppen lehet lenyegtelen csak erdekesseg de otpnel nem szeptemberben vegzodott a lefele kor es kezdodott a korrekcio hanem novemberben..csonka 5.volt..ez szerintem tuti..
    otp heti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már anno is néztük, még mindig nem tudom kizárni. Lehet

      Delete
    2. Az azért érdekes, hogy a brutál forgalom nem vitte új lowra

      Delete
  17. fundamentum? Na az biztos nem támasztja alá:-)
    De az nem is kell, lásd dotcom lufi és társai
    Szerintem nő az esélye az ed-nek.
    Dax-ban, sp-ben ott van.
    Otp-ben és buxban szintén.

    Szeptemberi mélypont alá történő benézés esetében hiszem el a 3/3-at. Szeptember óta nem láttam naposon szép impulse-t. De már régen be kellett volna esnie a piacnak, nem tette meg. Az utolsó remény az ld lenne, ráadásul exp., elég kicsi a valószínűsége, ettől még lehet, de akkor kockáztatunk kevesebbet, ha a korrekciós alakzatban gondolkodunk. Zavar a devizakép is.Egyedül az otp csatornatető, ami az esés mellett erős érv, nem tudja átvinni, egyenlőre.

    Ettől még nem vagyok bull, főleg nagy képen nem, de a mostani karakterjegyek miatt be kell venni ezt az alternatívát is. Mindkettő szerint esés jön kisebb tf-n

    ReplyDelete
  18. Ha lefele menet is lesz a bermuda háromszögek első meg állója elég fönt van a BUX esetén 16000 a második 15000 környéke eböl még mindig nem derül ki hogy mi a helyzet, különben én nem a 3/3 -ra gondolok, hogy jön mert lehet egy c is én inkább erre voksolok mert teljes mértékbe fölfele egy nagy B hullám ment és egy nagy bermuda háromszöget képez és talán valamikor szept. végére okt elejére meg lehet a régen várt 13000-13600 BUX cél ár.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mondjuk én bux-ot nem figyelem, de más indikben én is [C] hullámban gondolkodom...esetleg dax-ban (C) of primary [2]

      Delete
  19. sziasztok,

    szerintetek c of b volt dax vagy 3 of c?

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. 6426 alatt ricsi 3of c-je vagy 3/3kerul kepbe..

      Delete
  21. köszi c, kis b sztem akár wxy is lehet, amennyiben x egy hsz volt (nekem annak tűnt)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sztem nagyjából most lehet ennek vége

      Delete
    2. nyúlik, mint a rágó, estleg 47-ig vagy talán 34-ig elmehet sztem

      Delete
  22. Az SP a 62-63 támaszt úgy át szelte mint kés a vajat, ez már tuti nem lesz 4. hullám. Valami másról van szó.

    ReplyDelete
    Replies
    1. igen, ott kis hsz sem volt, inkább egy 1-2 sorozat

      Delete
  23. :o) Igen :o) mert nem jó az Ld elképzelés

    ReplyDelete
  24. Az LD elképzelés vszinu nem jó, de ez negyedik még lehet 1330 alatt törik, ha jó látom

    ReplyDelete
  25. AD ott az A hullám teteje van. 13236 környékén esetleg úgy negyedik ha aljtól 5 hullám megy, na majd meg látjuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még egyszer elnézést benéztem de ha addig lemegy elég hihetetlen lesz 4. nek

      Delete
  26. charlie, fogadunk, h pont 426-nál lesz, h ne tudjuk eldönteni? :)

    ReplyDelete
  27. üdv AD

    Én most személy szerint egy nagyobb esésre számítok, még pedig a NQ100-at hívtam segítségül ott a hullám szerkezet szépen ki vehető ahol az SPnél a fel fele tartó 1. hullámot véljük 1335-el be fejezőleg a NQ100-nál egy A hullám ér véget majd megy le a B ahol mi az SP 1307 a 2. gondoljuk és jön fel a NQ100 egy kristály tiszta C és most indult délnek valamilyen 1 hullám.

    ReplyDelete
  28. esésben gondolkodtam én is, de sok minden zavar, nem lepődnék meg, ha hsz-t csinálna, vagy elmaradna a nagy esés, amiből hirtelen észak lenne

    ReplyDelete