Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 22 July 2012

DAX - Brikka elemez

A következőkben Brikka megjegyzésekbe feltett DAX elemzését teszem fel. Ha lesz időm megnézem én is, de egyenlőre nagyon belemásztam a Buxba. Élvezzétek, figyeljétek a következtetéseket és a gondolkozást!


DAX futi kb. 1-3 elliott csatornánál van: JUL20_DAX_H4


Dax H4 chart:



Nagyon nehéz a lefelé kört számozni kis tf-en, szerintem most kár is töprengeni rajta. Nem tetszik igazából egyik számozásom sem, de azért berakom ha már szenvedtem vele, hátha ti jobban látjátok:JUL20_DAX_M1,JUL20_DAX_H4



Dax M1 chart:



Nekem aránytalannak tűnik a belső szerkezet jelölése, de most jobbat nem tudok. 

Most nekem nem is a számozás a lényeg, hanem az, hogy sokkal több érvet tudokk felhozni egy v. hullám mellett, mint ellene.

Ami a lényeg:
- a lokális csúcstól az ármozgás eddig a kennedy-féle korrekciós csatornában történt és csak DAX zárása után oldalazott ki a futi belőle; 
- az esés ideális fibó szinten állt meg; 
- szerintem hiányzik ii. hullámmal pontban és/vagy időben hasonló iv. hullám;
- úgy tűnik eddig érvényesül a váltakozás (c) hullámon belül; 
- iii~i*2.618; 
- D1-en ma9 még tartja az RSI-t; 
- MACD H1 bullish slingshot lehet (RSI dettó), ráadásul h4-en hook is lehet. 

Talán a legfontosabb: ha tényleg a [5] of iii nyúlt meg, akkor [2] of iii környéke ideális célzóna lehet a iv. hullámnak (tehát még van egy kis tér lefelé, ez esetben a TZZ talán arányosabb is lenne).

Egyetlen bear értelmezés jutott csak eszembe, ami szerintem nagyon ritka (élőben még nem láttam), hogy A-B-C belül, C=A*2,618. Én az ilyet 1.618 fölött már inkább impulzív szerkezetnek szoktam venni, de a könyv szerint lehetséges.

Ha elliott csatorna törik, két dolog lehet. Ha a belső szerkezet szerint valószínűbb, hogy még nincs kész az impulzus, akkor vagy az 5. hullám is ki fog majd törni a csatornából, vagy 2-4 hullámra kell húzni a csatit, és 3-ra rakni a párhuzamos vonalat, és az jelölheti ki az 5 hullám végét. De ezek is csak vezérlőelvek...

No comments:

Post a Comment