Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 18 June 2012

Warning!!!

Elkészítettem a devizákra és a magyar piacra vonatkozó nagyobb timeframes elemzéseket. Deviza esetében ez 8H-s, részvény piac esetében napos tf-t jelent. Nem látom értelmét kisebb timeframe-re lemenni, ami a célzónák elérése után jön, az maga lehet a pokol, azaz a 2008-as esés megismétlése, nagyobb erővel, hiszen ez egy C hullám lesz... a csúcsról való lefordulás után nézem csak meg a várható következő nagyobb időtávú célzónát, azaz a 3/3 végét. Keresem folyamatosan a bull verzió lehetőségét, de egyre kevesebb lehetőséget látok. Sőt! Brutál esés következhet, amit sokan nem tudnak elképzelni. Tréningeseknek mondom LD után flat korrekció második hullámban, halálos koktél! Emlékeztek? Az OTP 2007-2008-ban is így kezdte. 
Kérlek ha nem is hisztek nekem, akkor se longoljátok a piacot! Tudom én sem vagyok tévedhetetlen, sőt a nagy januári emelkedés előtt is ezt mondtam, de azzal senki sem veszít, ha nem lép pozícióba, shortolni pedig még korai, érdemes kivárni, de mindenki saját maga dönt, én szóltam.
Napos ábra egyben azt is jelenti, hogy a célzónákba esetenként 100-200 pont elérés (főleg a buxnál) még simán belefér, pusztán azért mert nagyobb a tf, ezt vegyétek figyelembe!

USD/HUF kereszt - Link
EUR/HUF kereszt - Link
Mol - Link
OTP- Link
Bux - Link
Bux1212 - Link
Bux1312 - Link

Bull verzióban akkor érdemes gondolkozni, ha a felfelé menetben kimegy a piac a korrekciós trendcsatornákból! Amíg ez nem következik be, addig bear maradok, nagyon bear.

22 comments:

  1. Üdv Ad!

    Jó sokat dolgozhattál az elemzésekkel, én köszönöm!

    ReplyDelete
  2. :o) Napos chart, ez könnyebbséget jelent :o), de köszi!
    Nem kereskedtem az elmúlt időszakban, most már kivárom, a csúcsot és hosszabb távra nyitok rá shortot, ha jön a Linda, vagy valami :o))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudod kipihentem magam, most már mutatnom is kell valamit :o)

      Delete
    2. akkor lássuk a medvét! :-)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Köszönet az elemzésekért, a többit még emésztem.....

    ReplyDelete
  5. köszi. Szívesen látom az ellenvéleményt! Egyenlőre a nagy indexek kérdésesek, így a Dax v. az SP esetében sem merek állást foglalni. Nézem Daneric LD elképzelését, sőt bele is mentem, de nem látom az indikátoron a hsz-t, pedig LD-nél ott kell lennie. Daxra első körben továbbra is korrekciót számoznék, furcsa így a szerkezet, bár nem lehetetlen, meglátjuk elméletben valahová 6500 környékére jöhet fel, de nem mélyültem el benne. A hét végével, jövő hét elejével választ kaphatunk a kérdésekre, ha valóban megjött a C hullám 3. hulláma, észre fogjuk venni, de sajnos ez nagyon kemény lesz a zembereknek, nem kellett volna így történnie... ennyire keménynek lennie, ez sok ember szó szerint életébe fog kerülni, testileg-lelkileg tönkre fognak menni, pedig már most is sokan törtek össze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. üdv AD

      Gratula az elemzéshez.
      Denericre vonatkozólag írok ha nincs LD akkor a fel fele menet nem 2-es? Igen itt jön képbe cimballi elemzés, hogy a 4.-be vannak az indexek, különben én a BUXnál még mindig azt mondom, hogy ez még csak A hullám, mivel a B időben és pontba is rendkívül sekély volt 1,5 nap nagyon harmatos. SZVSZ. valahol ma kezdjük a B hullámot, és lehet a C majd csak egy ki szúrás lesz és nem fogja meghaladni az A végét. Különben a 3/3-ra vissza térve igen brutál célárak jönnek ki én a MOT 5000 a BUXot megint 5000 környéke, de a nagy képed is ezt mutatja. Mindegy jöjjön a medve!!!!!!!

      Delete
    2. Üdv

      Vissza térve az SP-re és a DJA-ra, tegnap a DJA roppantul figyeltem, hogy át töri-e a 12800-at mert én egy éket véltem fel fedezni amelynek a felső szára ekörül húzódik SP-be dettó 1348-50 között húzódik a felső szár egyenlőre tegnap ezekről a szintekről mind kettő index le fordult ma várom a megerősítést.

      Delete
  6. Sziasztok,

    szia Ad,
    meggyógyultan, kipihenten, üdv újra 'itthon' :-)

    köszönjük az elemzéseket, és a fáradozást

    ReplyDelete
  7. ... ha S&P még csak 4. hullámban van (Cimballi meglátása)
    akkor nekem buxra ilyesmi lenne az elképzelésem...

    BUX_30

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csabesz ezt komolyan te sem hiszed ugye, már mint a lefele kört mert az SP esik vagy 10%-ot cirka 1200-ig a BUX meg 2%-t, én inkább a szept. aljat látom cél keresztbe ebbe az esetbe mert akkor a BUX is most valamilyen szintű 4-esbe van, a fenti célzóna oké.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. X olyan mint B, tehát mehet új aljra
      (feltételezve, hogy láttuk az 5-ös végét...)

      Delete
  8. ..egyertelmu hogy a holnapi fed ulestol ujbol meses penzszorast varnak...ha borni nem tesz a kedvukre abbol baj lesz..

    ReplyDelete
  9. szia,
    amiatt nehéz ezt tervezni, mert ebben az ellenkezője is benne van, ha csinálják, akkor meg mindenki örül.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha olvastátok cimballi bejegyzését, most pozitív hír fogja az elenkezőjét kiváltani valahogy én is így látom most jó hírre esés lesz.

      Delete
    2. Sziasztok!

      Várom mint a messiást! :-)

      Delete
    3. A BÉT-et könnyen tartják, nincs eladó.

      Delete
  10. hati 5perc...a bux szerintem kicsit elorebb jar,ott a 2 expflat volt a negyes be fog haromszogelodni..
    hati 5perc

    ReplyDelete
  11. Sziasztok!
    OTP, kezdem zárogatni

    ReplyDelete