Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 3 June 2012

BUX - Big Picture

Nagyon régen tettem fel a bux vonatkozásában a távoli képet, talán valamikor októberben (link). Az eredeti ábrát  tavaly nyáron szerkeszthettem, azóta a piac nem vetette el. Nézzük akkor a havi chartot. A korábbi ábrával indulok.

Bux havi chart:



Amit látok, hogy a piac ismét a trendvonal felett, Károly szavaival élve "szőrözik", az elmúlt időszakban nem tudta erőből átvinni, eddig, most újból nekiment, de az első kísérletnek (május) még nincs vége. Aki olvas - bár visszavettem az elmúlt időszakban - szerintem észrevette, hogy szépen lassan átálltam a nagyobb eséllyel medve oldalra. Igen, jelenleg nagyobb eséllyel már a medve visszatérésének a pártján vagyok, de nem úgy, ahogy sokan gondolják, mert rövid távon szerintem emelkedés jöhet hamarosan (korrekció - napos). Az ábra megjelenése után tovább folytattam Elliott elméletének tanulmányozását, ez alapján a piac végének a várható zónáját módosítom, piros téglalap.

Bux havi chart:



A havi chartról ennyit. Érdekességként megtaláltam az anno hetesen készült ábrát, hát igen, sok keserűségtől megkímélhettem volna magamat, ha többször ránézek:

Bux heti chart:


Alternatívaként továbbra is figyelem, hogy egy bull verzió alakulgat, egy nagy C felfelé, egy hatalmas ED.

Hetes ábrán elemzés egyenlőre nem teszek fel. Nagy eséllyel egy lefelé tartó 5-ös vége körül lehetünk, azaz, ha vége, akkor jön a korrekció és az emelkedés. 

18 comments:

  1. ..kotve hiszem hogy a 6000es kiutesu dax certi megeli a reggelt...nagyon ugy tunik hogy a zaras elott csinalt egy haromszoget egy 3. vagy 3/3 utan...letorik belole..
    http://kepfeltoltes.hu/120603/dax11_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  2. sziasztok!

    ???? Hol vagytok?

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!
    Ma sajnos munka van, és kevés nézelődés :-)

    ReplyDelete
  4. Sziasztok !

    Gyakorlatilag zéró a forgalom a ma reggeli aljtól felfele. Számítok a mai alj tesztelésére még valszeg ma BUX hatiban, OTP-ben.

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!
    Ez várható volt(forgalom).....London, ma és holnap is zárva.

    ReplyDelete
  6. közben én is dolgoztam egy csomót, most kis pihi...

    ReplyDelete
  7. ..nekem hianyzik meg egy kor le sp dax es buxnal is,ahogy usd.cad-ben is egy fel...hogy meglesz-e ez az utolso? kor a komolyabb kori elott..who knows..
    http://kepfeltoltes.hu/120604/sp_www.kepfeltoltes.hu_.gif

    ReplyDelete
  8. ezzel a semmi forgalommal nem fog a buxink semerre mozdulni. míg a dax nyom -0,5-t addig nálunk szinte meg sem mozdul az árfolyam

    ReplyDelete
  9. megjöttek a támasztók is

    ReplyDelete
  10. hatit már nem meri senki adni

    ReplyDelete
  11. csak megkapja mindenki a magáét :)

    ReplyDelete
  12. csodapiac ez, lássuk be

    ReplyDelete
  13. bocsánat, én mostanába sokat dolgozom napközben, de ahogy látom (OTP) nem volt valami hatalmas nap ma...

    ReplyDelete
  14. szvsz. fel készülhetünk az induló C hullámra, ha külföld is emelkedik akkor mi lesz itt talán 21000-es BUX.

    ReplyDelete
    Replies
    1. C hullámmal csak az OTP esetében értek egyet, a többi termékben A hullámra számítok (usd, eur, mol, hati,dax, sp)

      Delete
  15. jobban jarnank long szempontbol ha bux csinalna meg egy aljat es ugy kezdodne az A hullam...egyre kisebb ra az esely...akkor viszont hati orason ez a felfele menet az aljtol mar lehet egy exp.flat c hullam 3.hullama...keserves kinlodas lesz akkor a B hullam....abba beleferhet majd akar uj alj is....egyaltalan nem lesz akkor bullish kinezetu az index..

    ReplyDelete
  16. Charlie!

    Lehet ebből komplex korrekció is, OTP szvsz arra hajt, MOL meg nem.
    A bullish kép nálam a korrekció napos tf-n, egyenlőre többet nem látok bele. OTP esetében laposra számítok, a fentről jövő trendvonal foghatja.

    ReplyDelete