Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 9 May 2012

DAX - szvsz

Elnézést a trendszintekért, melyek nem stimmelnek, remélem azért érthető az általam támogatott számozás. Látható, egy exp. flat 4. hullám mellett vagyok az emelkedésben, ahonnan egy szép és jól számozható C hullám ment délnek, elvileg kész.


Az ED igazolódni látszik, sőt kijelentem, hogy a 10' charton látott alakzat ED volt, ugyanis hozta a célárat!!! Számomra ez azt jelenti, hogy eggyel magasabb tf-n trendforduló van.

DAX futures :


76 comments:

  1. ez mar nem negyedik hullam sehol...ez mar tetoepites lesz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mire gondolsz Charlie, most nem értelek, a nagy képen felfelé dZZ megy, ez a második ZZ közepe Sp-ben, nagyobb eséllyel

      EUR HUF nekem azt mondja, hogy 3 hullám jön még délre, azaz erősödés lesz a tőzsdéken

      Delete
  2. Ad:
    Megmondanád melyik oldalról szedted le mondjuk ezt a 8 órás chart-ot?
    Köszi.

    ReplyDelete
  3. google kereső budacash trader, emailcímmel kapsz 20 napos regisztrációt a rendszerhez, ha letöltöd, tud devizát meg egy csomó minden mást, nekem úgy tűnik, hogy magyarították is, sajnos egyéni beállítások nem mennek, nem tudok rá RSI-t rakni, korábban a W7 védelme ütött ki, mert nem engedett menteni, de most nem írja ki, hogy mi a hiba, csak azt, hogy hiba van.

    Ha nem akarod, hogy ajánlattal bombázzanak, ne add meg a telszámodat...

    ReplyDelete
  4. nekem az OTP fordulatra utal, ha holnap elindul északnak elég komoly emelkedése lehet, ha bejön teszek fel ábrát, ez lehetett a csúcstól egy ZZ lefelé, mint 4 hullám, akár..

    ReplyDelete
  5. dax f 1-2-1-2 kész, ha nyitásban a piac lendületes kitörést választja, akkor impulse mozgás megy felfelé, ami egy 3. hullám lesz kora délelőtt

    ReplyDelete
  6. üdv Mindenki

    Teljesen mindegy , hogy 4. hullám vége, vagy az délnek taró 1. hullám végén vagyunk az elkövetkezendő napokba emelkedés lesz. Még pedig SP min. 1390, DAX 6900, BUX 18800 környékére ezeken a szinteken majd el dől mi a helyzet.

    TWER

    ReplyDelete
  7. Szerintem is megvolt 5 hullám lefelé,alternativ lehetőségként érdekes lenne,ha ez csak az egyes hulláma lenne a C-nek,amit Ad 1-2-1-2-nek mond északra,valójában csak egy ABC lenne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Bandi,

      Bár nagyon tetszik ez az ED gondolat, amit AD felvetett, de még nem tudom kizárni, hogy egy flat (iv)-est fogunk csinálni. Ha 6660-as szintet kiszedi, akkor viszont igen.

      Eu-ban látsz valami okosságot?

      Nekem egyedül az arany beszédes, mert a hsz-ből való letörés szerkezetileg még nincs kész, bár a thrust elérte már az elvárt szintet.

      Delete
    2. Szia,ez sem zárható ki,az eu-t mostanában nem követtem nagy figyelemmel.

      Delete
    3. Szójaolajat shortolgattam,abban tisztább képet láttam,nem ragaszkodok kitartóan egy instrumentumhoz,főleg mikor nagyon kacifántos.

      Delete
    4. Szerintem érdemes figyelni, hogy egyes termékek már vszinu a lefordulás fázisában vannak, azaz megelőzik a részvénypiacot! Például arany, ezüst, orange juice. Nem követem az ábrát részletesen, csak azokból merítek, amit Cimballi mutatott a tréningen, az ezüst törte az exponenciális görbét, ami nem sok jót jelent....

      Delete
    5. Sziasztok!
      Én tudásban sehol nem vagyok hozzátok képest, de nekem az ezüstről ez az elképzelésem van, nem tudom, hol hibádzik:
      http://kepfeltoltes.hu/view/120510/2012-05-10_silver_w_www.kepfeltoltes.hu_.gif
      http://kepfeltoltes.hu/view/120510/2012-05-10_silver_d_www.kepfeltoltes.hu_.gif

      Illetve harmonic trading szempontból:
      http://kepfeltoltes.hu/view/120510/2012-05-10_silver_w_bear_bat_www.kepfeltoltes.hu_.gif
      http://kepfeltoltes.hu/view/120510/2012-05-10_silver_d_bull_gartley_www.kepfeltoltes.hu_.gif

      Kínáncsi lennéék a véleményetkre.

      Üdv, desertfox

      Delete
  8. abból indulok ki, hogy ha tovább esik, akkor kimegy a nagy csatornából, valamint, hogy hevesen ellenzitek az emelkedés lehetőségét :o) ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha igazad lesz, akkor ma egy runaway gap lesz.

      Delete
    2. deja vu erzesem van..megint csak hajtogattuk hogy ez korrekcio lefele itt fordulni fog aztan tovabb esett,na de itt mar fordul aztan tovabb esett es igy tovabb...vegul bux kiszedte az elozo aljat is...valami nem koser..

      Delete
    3. Nem ellenzem az emelkedés lehetőségét,sőt a valószínűsége nagyobb,alternatívaként gondoltam ezt a lehetőséget.

      Delete
  9. ...pontosan arra gondolok amit kisbandi ir hogy csak az elso hullam van kesz lefele amcsiknal ami lehet a megnyult lesz..

    ReplyDelete
  10. hati...ha exp ld akkor kellene meg jonni majd le es latni mondjuk orason egy brutal forgalmu gyertyat mint fordulos jelet..
    hati

    ReplyDelete
  11. nem zárok ki semmit, kicsit nagyobb odsszal adom az emelkedést, söt az lesz a daxban, a kérdés, hogy c v. 3 ad

    ReplyDelete
  12. Sziasztok !

    Én is emelkedés mellett voksolok, tegnap nekem már kijött az ABC lefele (C/5 jól megnyúlt benne rendesen BUX hatiban - lásd tegnapi rajzom).

    ReplyDelete
  13. Amúgy szerintem ma gyorsan kiderül majd sok minden. BUX hatiban először vsz fel 18.100-18.200 környékére, majd kori lefele, utána pedig kiderül, hogy egy 3. hullám vagy csak egy C megy majd felfele következő lépésként.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sziasztok!

      elég lassan akar kiderülni...

      Delete
    2. szerintem a mai nap, esetleg plusszban a pénteki nap első fele akár rámehet a kérdés kiderítésére

      Delete
  14. Teljesen mindegy ahogy reggel írtam ha c, ha 3 a cél árak változatlanok, csak az egyik esetbe nem lesz új csúcs.

    TWER

    ReplyDelete
  15. Most még csak véleményem szerint az első hullámot (vagy "A") hullámot fejezzük be éppen fölfele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy kérdés milyen szinten? Mert időben ez nagyon mikro szint még óráson is és nem beszélve a nagyobb tf-röl. Semmi gond nincs itt csak szerintem mindig siettetve vannak a hullámok.

      TWER

      Delete
    2. Pici szinten, én inkább azokkal foglalkozom. A tegnapi aljtól kezdve fejezünk be most fölfele egy "1." vagy "A" hullámot. Most kellene indulnia a korinak lefele.

      Delete
  16. Boy remélem egy kis longot nyitottál tegnap, mivel az el múlt három nap esése hatiban elég korrektív volt, ilyenkor ezt nézem hogy 3 fekete gyertya egymás testébe nyitott ami akár jelentheti az esés végét is amit meg erősített hogy az alsó bollingrről úgy vissza pattant mint a tüzes vasról. Ha nem is fordulat de 2-3 napos emelkedés ilyenkor meg figyelésem alapján benne van, különben ez alapján ha kiderül valami az inkább hétfő délután lesz.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. nyitottam, kicsit bénáztam, mert már 18100-on nyitottam az első adagot, aztán 17900 ról még egy kicsit, és ma a harmadikat 18035-ön.

      Delete
  17. A DAX nagyon kezdi magát el hagyni ennyi volt?

    kappa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legalábbis BUX hatiban most pár óra lefele korrekció jön szerintem.

      Delete
  18. dax, esélyes a 2. V. B hullám lefelé zz-ben, rsi még a bull támasz zónában van, egyenlőre pull backnek tartom ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valami nem oké itt a DAXnál reggel óta esik mint a bot, nem tudom miez de már fordulni kellett volna neki északnak, ha emelkedni akar.

      kappa

      Delete
    2. Ad, megkérdezhetem, hogy RSI-ben mennyi általánosságban a bull támaszzóna értéke ?

      Delete
    3. nagy 1-2 szagú eddig a tegnapi aljról.

      Delete
    4. *nagyon 1-2 szagú

      ha az, akkor 6700-et átviheti, amivel együtt ki is zárnám a flat c lehetőségét.

      Delete
    5. Érdekes én meg most jutottam a tegnapi következtetésedre, hogy fogni fogja a 6660-an ha az 5680-at át viszi akkor most te hogy látod.

      TWER

      Delete
    6. Bocs 6580-at

      Delete
    7. Akkor váltjuk egymást :)

      Ha ez egy flat c lett volna felfelé, akkor a kontextus szerint impulzus jönne le. Szerintem egy sima ZZ jött le. Így egyre valószínűbb, hogy ez inkább 1-2, mint c hullám.

      Gyanús az is hogy a macd is elkezdett felfelé fordulni m5-m10.

      Kisebb Tf-en talán kész van az első alhullám.

      Delete
    8. Esetleg akkor marad az ED, mint az eredeti elképzelésem utolsó lehetősége.

      Meglátjuk...én ma tanulok, mert nagyon le vagyok maradva.

      Jó kereskedést.

      Sziasztok.

      Delete
    9. Bár lehet tartom a tegnapi verzióm ha szignifikánsan el távolodik a 6440-50 környékéről de elég görcsös ez a menet föl fele.

      TWER

      Delete
  19. nekem usd/cad azt mondja hogy pullback utan lesz meg benne egy uj teto igy a reszvenypiacokban is egy uj alj a jovo heten..
    cad

    ReplyDelete
    Replies
    1. raktam is stoppot a longjaimra (remélem nem túl szűk)

      Delete
    2. pullback johet cadnal ..az jo az rv piacoknak...de HA jo a szamozasom benne akkor majd a jovo heten lehet meg trefa lefele...

      Delete
  20. Tréningeseknek
    Rsi MA9 felett óráson, miközben horog formálódik. Távoli bearish divergencia, közeli konvergencia. 10` 40 fogta az esést, a reggeli felfelé kör 52-ig jutott ad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor ki fullad az emelkedés?

      kappa

      Delete
    2. Pont ellenkezőleg, felfele megy el

      Delete
    3. hogy milyen jó dolog az RSI! :-)))))

      Delete
    4. Csak nem olyan egyszerű:-) nagyszerű dologra jött rá Cimballi

      Delete
    5. kicsit hamar dobtam a dax long certit, 1443-1576, de csak 50 db.

      Delete
    6. hati is elindulhatna utána

      Delete
  21. Dax Zznek tűnik a mozgás, de még lesz egy csúcs

    ReplyDelete
  22. És a Zz után?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neved vagy a nickneved odairhatnád a hozzászólásodhoz!és ha legközelebb idelátogatsz talán be is mutatkozhatnál!

      Toni

      Delete
    2. köszi Toni, igazad van, nem nagy dolog egy nicknevet kitalálni és akkor megúszható a hasonló minőségű válasz (lásd 14:26)

      Delete
  23. leülsz és tanulsz

    ReplyDelete
  24. TA alapon óráson remek füles csésze alakzat cél ár 6670-80 körül én ide teszem a certi el adást.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hogyan számolsz ceri célárat?
      Láttam a képletet de elment a számolástól a kedvem....
      Van valami egyszerűbb közelítő módszer?

      Delete
    2. kb-ra számolom 1DAX pont 3 certi pont persze ez nem pontos de jobb mint különböző képleteket alkalmazni.

      TWER

      Delete
  25. Eliott alapján hsz c/4poziban a zzben célár egyezhet
    Zz után déli irány

    ReplyDelete
    Replies
    1. jol kitoltotte a hszt most mar mehetne...

      Delete
  26. akkor hsz volt 4/b-ben?tul hosszu ez a 4..

    ReplyDelete
  27. most nézem inkáb flat és flat, nem tudta elérni az eggyel alacsonyabb 4. hullám teret, most végre beleszúrt, ha igazam van akkor most impulse észak

    ReplyDelete
  28. Szia Frici!

    Szerintem akkor lép poziba, vagy zárja, amikor a normál piac eléri azt a szintet, ez a legegyszerűbb, de nyilván kell hozzá a nagy tf.

    Sikerült letölteni a programot?

    ReplyDelete
  29. lehet dax 1-2 felfelé, flat korrekcióval, aminek a c hullámával szenved most?

    ReplyDelete
  30. Azért daxban a horog és az RSI korreláció nagyot mutatott ma .o)

    ReplyDelete
  31. 10'-esen még visszafelé is jó lehetett 540-500-ig

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o) igen, kilépési jelzésként fogtam fel :o)))

      Delete
  32. Nézem a BUX hatit 60 percesen. A tegnapi aljtól továbbra is egy "A" vagy "1. hullámot" gondolok a mai tetőig. De óvatosságból én még megemlíteném, hogy egy 4. hullámot is csinálhattunk elvileg (eléggé elnyúlt az egész emelkedés, végén szenvedőssé válva).

    ReplyDelete
  33. Ad:
    Köszi a tippet, nem nem próbáltam, reméltem hogy találtál egy normális ingyenes (bár ez is az) grafikonrajzolót.
    Valahogy nem szeretnék reggelni még 20 napra sem :-)
    Érdeklődtem a markes-nél de ott nagyon drágának találtam a real time előfizut, és sajna nincs lehetőség arra, hogy a napinál kisebb tf-et elérhetővé tegyék.
    Ők az Alfa tradert javasolták, hogy a demóba használjam a grafikon rajzolót.

    ReplyDelete
  34. Sziasztok!
    Milyen chart kell neked?
    Ha jól emlékszem kinti index kellene?

    Itt van freeStoch!

    http://www.freestockcharts.com/

    Ez azonnali csak a silverlight kell hozzá ami kezeli!

    Naitssz

    ReplyDelete