Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 3 May 2012

Bux

Egyenlőre szándékosan kerülöm az indexet, mert nem egyértelmű a kép. Várom, hogy tisztuljon a helyzet, az elképzelésem Elliott elveibe ütközne, ez pedig, mint elliottos elemzőt zavar. Nem fogom ráhúzni a likviditás hiányát, mert általában nem jön össze, még a mi kis homokozónkban sem. Más a helyzet a MOL-nál és más a helyzet az OTP-nél, ebből az egyvelegből jönne ki az index nagy százalékban...
A kereskedés lényege, hogy sok minden tényező mellett instrumentumot is választunk, Elliott szempontjából, vagy a személyes képességeim hiánya miatt, most kerülöm az indexet, mert túl nagy a bizonytalansági faktor.

50 comments:

  1. ad...mol..nem tudom mi lesz de szignifikansan torte a korrekcios csatornat..tegnap visszatesztelte es forgalommal lefordult rola...most akkor egyes esetekben ragaszkodunk ahhoz hogy csatornatores eseten valami elindult,fordult a trend egyes esetekben pedig nem?...ez igy zavaro..

    ReplyDelete
  2. Amennyiben x hullám is belekeveredik a képbe, akkor az eredetileg felrajzolt csatorna nem jó, a korrekciós csatorna egyszerűsítése, hogy az új low, azaz b pontba húzzuk meg, ha belegondolsz, ez majdhogynem a zigzagre igaz csak, abban segít, hogy felismerjük az új trendet, ezért is szükséges feltétel a nagy forgalom, tudjuk, hogy kilóghat a csatornából, nézd meg a mol forgalma a csatorna áttörésekor - hetes - alacsonyabb volt, mint a megelőző időszakban, ez inkább korrekciós jegy, mint ereje teljében lévő 3.

    ReplyDelete
  3. OTP: felmerült bennem, hogy a flat b-nek csak a b hulláma jött délre és új csúcsra megy az esés előtt, ami a végárat is modósíthatja, sajnos a 4 nap kereskedési szünet még egy ideig hátráltatni fog minket...

    ReplyDelete
  4. sziasztok!

    Én biztosan megvárom míg tisztul a kép!

    ReplyDelete
  5. otp egyenlőre nem eldöntött, figyelem annak a lehetőségét is, hogy c hullám jön lefelé és most flat 2 hullámot csinál, ez alapján új low vs tegnap, majd 3850-60-as sáv lehet a cél, meglátjuk

    ReplyDelete
  6. vagy a tegnapi alj környékén fordulat

    ReplyDelete
  7. linda otp 5' alakulgat, egyenlőre signal, setup még nincs meg

    ReplyDelete
  8. én inkább 10 percesen látom lindát, szeretem hosszabb ideig élvezni, azt hiszem 4 gyertája van

    ReplyDelete
  9. hopp ötpercesen meg is van talán

    ReplyDelete
    Replies
    1. mielőtt vételi signált adott volna meghalt, béke poraira

      Delete
  10. ha igazam van 1-2-1-2 kész a 3795-tel, lássunk egy 3/3-at felfelé

    ReplyDelete
  11. nem 1-2-1-2 nagy eséllyel

    ReplyDelete
  12. ad hogy látod, szerintem ma beadnak minket...

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. jónak tűnik, első ránézésre nekem kellene még egy kör lefelé, de ez csak érzés, nem számozás

      Delete
  14. nem baj, akkor órás célzóna

    ReplyDelete
  15. üdv,

    mit gondoltok erről a verzióról?

    ....csak mert mindenki a 4/C-ben gondolkodik....már-már túl kézenfekvő....:-)

    otp

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. közben nézem a 3.3 utáni b már nem lehet exp. flat, illetve minimális az esélye, mert a-hoz képest túlságosan messze ment fibo szerint (161,8% felett)

      Delete
  16. RSI negyedik hullámot jelez,mást nem tudok ellene felhozni, igaz azt is lehet más módon értelmezni, hiányzik a négy, illetve két nap, nagyon...

    ReplyDelete
  17. OTP óráson célzónában

    ReplyDelete
  18. csak még annyit lehet linda 5 percesen alakul. sziasztok

    ReplyDelete
  19. Légyszi, hol lehet olvasni erről a lindáról? nem a hús-vérre gondoltam :-) azt már láttam :-)

    ReplyDelete
  20. a tréning anyagban :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cimballitól kaptam anno egy nyomtatott angol nyelvű leírást róla, gondolom a neten is fent van valahol, meglehetősen bonyolult, nem is tudom leírni, kell az ábra hozzá, illetve a magyarázathoz, 7-9 gyertya egy speciális felállásban

      Delete
  21. OTP célzóna teljesen kitöltve, olyan mintha egy ED lett volna/lenne a végén, ha fordul, akkor óráson egy csúzli, ami 4000-ig lőheti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát AD itt semmilyen tf.-en nyoma sincs EDnek

      kappa

      Delete
  22. percesen, ha nem az, akkor 3670 környékére lemehet, kicsi a tf- nem lehet tovább bontani, ezért lehet, hogy tévedek

    ReplyDelete
  23. Üdv Hócipő!

    Nem Linda, hanem Lindahl :-)

    Itt olvashatsz róla (angolul):
    The Lindahl Buy Rule

    Janek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kicsit lejjebb kell görgetni a könyvben.

      Janek

      Delete
  24. az a nickneve, mert sokan úgy nem értik, de köszi Janek, nekem nincs meg így elektronikusan

    ReplyDelete
  25. osszcillátor magasabb alj divergencia lehet óráson, alakulgat :o)

    ReplyDelete
  26. ... és 15' kulcsfordulós jelzés készülődik

    ReplyDelete
  27. Sziasztok !

    Csak egy kis adalék az elemzésekhez, több szem többet lát alapon, hátha közösen rájövünk a megoldásra : szerintem a tegnapi csúcstól egy "A" hullám jött lefele, melynek ezeken a mai záró szinteken "illene" véget érnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lacika ha figyelted a hozzá szólásom már tegnap ezt mondtam, igen innen egy kis emelkedés majd irány dél ismét.

      TWER

      Delete
  28. Lacika!
    Én OTP-vel foglalkozom mostanában, te szerintem hatiról írsz, ugye?
    A hatiba nem szólok bele, mert nem elliotti az elképzelésem, de igen emelkedésre számítok.

    OTP szerintem c hullám volt, de majd meglátjuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ad, minek a C-je, Te még 4/C-ben gondolkozol OTP-ben, igaz ?

      Delete
    2. Nem tudom lehet hülyeség de naposon OTPnél én eddig 3-3-? szerkezetet vélek fel fedezni eddig egy hullám jött délnek tehát vagy 3 lesz vagy 5. Ami annyit jelet nekem, hogy ha 3 jön le akkor is 3200 körül a vég állomás ha 5 akkor 2700.

      TWER

      Delete
    3. Igen, felraktam az új elemzést.

      Szépen hozta lefelé az 5. hullámot a csúcstól, ha esetleg megnyúlik az 5. még 3640-ig lejöhet, de jelenleg c=161,8%a, továbbá a harmadik feltételezett 4. hullámának zónájában van, csatorna fedél fogta az esést, eddig minden rendben.

      Delete
  29. üdv

    Nekem az a véleményem, hogy az OTP még most csinálja délnek a 3. hullámot elég impulzus volt ez a 2 nap ha ez így van akkor várom ahogy reggel írtam a 2700-as be lépőt.

    TWER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv TWER !

      Le tudnád írni léci a fő sarokértékeket ? Honnan várod ezt a lefelét, mi a 2. és 3. hullám paramétere ?

      Delete
    2. Lacika a febr. csúcstól tehát 4180 1(A) hullám 3670-ig, majd innen a 2 vagy B hullám 4090-ig majd innen a 3. vagy C hullám ápr. közepéig 3290-ig, majd innen fel 3 hullám 3900-ig és az el múlt 2 nap 1 hullám vagy vége vagy nincs.
      Én naposon így látom.
      TWER

      Delete
    3. Szia Twer!

      Szerintem hibás az elképzelés.
      Hogyan néz ki az elképzelésed 2011 szeptemberétől? Minek az 1. vagy A hulláma, amire gondolsz?

      Delete
    4. Én az OTP re a hati el képzelést próbálom rá eröltetni, ilyen formába lehet nem oké, de továbbra is tartom a BUX 13000-es cél árat, a febr. csúcstól el indulta nagy C délnek ezért naposon nem kizárt a 19000-es BUX mint a nagy C 2. hulláma. Ez egybe is vág az OTP 4100-as el képzeléseddel.

      TWER

      Delete